|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Iul 2021, 18:41 | |
| Eu pentru 2 - 3 staţii o să merg pe jos. Sper să mă ţină picioarele până ies la pensie, că după aia o să am gratuit, asta presupunând că voi apuca pensia.
Toată majorarea asta oricum nu o să aibă vreun impact în îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie... vorbesc, desigur, de cele în sarcina autorităţii contractante şi a operatorilor de transport, adică orare şi trasee mai bune, nu vorbesc de cele imputabile călătorilor, gen curăţenie (nu şoferul îşi lasă cojile de seminţe în salon). Efectul va fi o mică diminuare a compensaţiei şi, probabil, ceva majorări salariale ca să închidă gura sindicatelor. În asta se vor duce banii... mai ales că din toamnă s-ar putea trece şi la disponibilizări, pentru că programul de transport a fost redus cu cca. 300 ture luna trecută, iar în toamnă majorarea de parc va fi de un singur tur. Chiar şi cu preluarea traseelor regionale încă neacoperite (mai sunt vreo 15 trasee care nu circulă), tot vor rămâne fără obiectul muncii măcar 250 de echipaje de şoferi (deci 500 şoferi). Acum sunt rotiţi la concedii şi nu se simte, dar după ce îşi vor face toţi concediile (unele chiar băgate pe gât forţat), va fi un excedent de forţă de muncă la STB. Totodată, sunt gata să pun pariu şi că va începe tragerea la gard oficial şi pentru Citaro Euro 3 şi 4 (că neoficial sunt deja sute la gard), implicit nu se vor mai justifica o groază de posturi de mecanici şi alţi meseriaşi prin garaje (Otokar şi Citaro Hybrid au mentenanţa inclusă în preţ şi orice intervenţie o fac echipele service-urilor autorizate de producător, nu umblă Dorel sau Ilie de la Sculărie la ele). Orice achiziţie de vehicule pe fonduri proprii e exclusă din start, din 2006 până în prezent tot ce s-a luat nou s-a luat de către Primărie şi dat în concesiune la RATB/STB. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Iul 2021, 21:22 | |
| https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/un-tren-de-calatori-a-luat-foc-la-seleus-1406404/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Iul 2021, 22:21 | |
| Te zgîrcesti la 3 lei? Trebuia sa vă facă biletul 5 lei sa fie bine, ca restuo tării plateste pentru voi. La Timisoara e 2,50 la Arad 3 lei. Auzi la voi 1,3. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Iul 2021, 00:37 | |
| - dan tm a scris:
- Trebuia sa vă facă biletul 5 lei sa fie bine, ca restuo tării plateste pentru voi.
La Timisoara e 2,50 la Arad 3 lei. Auzi la voi 1,3. Transportul public e compensat de primărie, nu de restul ţării, deci e din impozitele pe salarii pentru firmele şi instituţiile cu sediul/punctul de lucru în Bucureşti (47,5% din impozit, mai precis) şi din TVA-ul produselor vândute aici. La câţi bani plătesc pe astea lunar, măcar transportul să aibă un preţ decent. O să ajungem ca la bulgari, să nu mai circule decât pensionarii şi elevii cu transportul în comun (că la ei era biletul 1 lev - 2,5 lei ar însemna acum, 2 lei însemna acum 10 ani - încă de acum 10 ani, la Sofia acum 3 ani deja ajunsese la 1,60 lev), care să aibă un interval "de vârf" dimineaţa şi unul după-amiaza sau la prânz, apoi un autobuz/troleu/tramvai rătăcit la 30 - 60 minute sau pauză totală. Şi prin vârf înţeleg un interval de 15 minute, nu 3 - 4 cum avem la Bucureşti acum. Adică cam cum merg tramvaiele la voi la Timişora, da' bine că vă încasează SPT 2,5 lei pe bilet. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Iul 2021, 10:35 | |
| Da mă ne încasează, da nu ne plîngem ca voi.
M-ai lămurit cu compensarea, de parcă primăriile nu primesc cote din TVA. ca să nu mai zic de metrou. Ce treabă avem noi cu bulgarii si cu leva lor?
Adică aveti la 3-4 minute si e scump 3 lei? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Iul 2021, 14:36 | |
| Singurii 50 de km neelectrificati din coridorul de marfa dar ar mai trebui și pana la Ruse si pod nou la Giurgiu Bucureşti, 15 iulie 2021 A fost lansată prima etapă - studiul de fezabilitate - a proiectului pentru electrificarea liniei CF RĂDULEȘTI – GIURGIU NORD 3,1 mil. RON pentru elaborarea studiului de fezabilitate care va sta la baza proiectului de electrificare a liniei de cale ferată RĂDULEȘTI - GIURGIU NORD (57 km). Studiul de fezabilitate pentru electrificarea liniei de cale ferată Rădulești - Giurgiu Nord (57 km) trebuie să identifice cea mai eficientă soluție din punct de vedere tehnico-economic, în vederea obținerii sursei de finanțare pentru implementarea obiectivului de investiție, cu asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României și respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene și Coridoarele TEN-T. Menționăm faptul că, implementarea acestui proiect, pentru electrificarea liniei de cale ferată Rădulești-Giurgiu Nord, contribuie în mod direct nu doar la dezvotarea transportului feroviar, dar si la reducerea impactului asupra mediului înconjurător, prin preluarea traficului de marfă de pe ruta București Nord-Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră. Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele: ►creșterea vitezei medii de circulație a trenurilor; ►creșterea atractivității transportului feroviar pe acest tronson; ►minimizarea efectelor negative asupra mediului; ►creșterea volumului de transport pe calea ferată; ►descongestionarea traficului feroviar din București si zonele limitrofe; ►menţinerea şi, eventual, atragerea de noi transporturi de pe Coridorul European de Marfă RFC 7 Praga – Atena pe teritoriul României; ►creșterea veniturilor CFR din taxa de utilizare a infrastructurii. Studiul de Fezabilitate va cuprinde inclusiv datele necesare pentru obţinerea tuturor avizărilor în vederea promovării Hotărârii de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici şi pentru exproprierea imobilelor aferente obiectivului de investiţii ”Electrificarea și reabilitarea liniei feroviare Rădulești – Giurgiu Nord”, inclusiv completarea/modificarea (dacă este cazul) documentației, prin implementarea tuturor cerințelor/solicitărilor emitenților de avize. Valoarea estimată a contractului este de 3.146.831 RON fără TVA, iar sursa de finantare va fi asigurată din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR). Durata contractului este de 9 de luni. Anunţul de participare la licitaţia deschisă şi documentaţiile de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP), la adresa www.e-licitatie.ro. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 23.08.2021. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Iul 2021, 16:40 | |
| https://www.g4media.ro/tarom-da-inapoi-angajatii-raman-cu-salariile-nemodificate-nu-se-reduce-nici-programul-de-lucru-de-la-cinci-la-patru-zile.html
Încă o dată dovada că sindicacatul învinge sistemul. Și oricum acolo la Tarom sunt toți numai rude între ei. Pe cine să dea afară ? Cât despre acest Chicago-boys ce conduce ministerul transporturilor... nu mai de bine zicere... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Iul 2021, 18:55 | |
| Cum dracu' să reduci programul şi să dai oamenii în şomaj tehnic, fix când s-a dat drumul iar la călătorii internaţionale? Oricum în 2 - 3 luni vine valul 4 şi iar se va închide tot. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Iul 2021, 19:37 | |
| Pai trebuia sa ii dea în șomaj tehnic când a început pandemia. Oricum sa văzut când au venit 3-4 avioane au fost depășiți de situație probabil vreo 20-25% din personal este umplutura care habar nu are de ce lucra și ce lucra.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Iul 2021, 23:49 | |
| - Adrian78 a scris:
- Oricum sa văzut când au venit 3-4 avioane au fost depășiți de situație probabil vreo 20-25% din personal este umplutura care habar nu are de ce lucra și ce lucra..
Ce treabă are TAROM cu aeroportul? Iar dacă Otopeni ţi se pare un aeroport depăşit de situaţie, înseamnă că n-ai aşteptat până acum o oră să intri în Belgia pe la Zaventem sau 2 ore să ieşi din Olanda pe la Schipol. Problema e că toţi pasagerii care vin şi NU sunt vaccinaţi trebuie să fie verificaţi de DSP, care DSP în cazul fericit are 5 - 6 angajaţi disponibili pentru asta. În plus, românul e mai scandalagiu din fire şi nu îşi completează formularul din timp, deci se mai pierde timp şi cu explicaţiile şi rugăminţile de a completa formularul. Dacă eşti vaccinat şi ai formularul completat, treci în 2 minute, asta dacă nu te iau la bătaie ăia nevaccinaţi că te bagi în faţa lor. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 18 Iul 2021, 12:13 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 18 Iul 2021, 14:46 | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Iul 2021, 01:03 | |
| Trenul ăla are tarif de regio. Adică de personal, cum se spunea pe vremuri. Climatizarea nu e obligatorie la regio _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Iul 2021, 14:01 | |
| Si inca una..
https://greatnews.ro/ziua-in-care-am-mers-in-trenul-cfr-cu-doua-locomotive-defecte-in-vagonul-sera-langa-o-sacosa-cu-peste-imputit/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Iul 2021, 16:52 | |
| Dr2005 asta nu e ajutor de stat?
Trenuri noi care ajung la timp la destinație! Asta vom obține cu ajutorul celor 3,896 miliarde de euro puse la dispoziția României în Planul Național de Reconstrucție pentru infrastructura feroviară. Concret, cu acești bani vom putea să modernizăm parcul de vagoane si locomotive și să creștem viteza comercială pe principalele rute de transport feroviar. Trenurile vor circula fără restricții de viteză pe rutele: București – Craiova, București – Cluj Napoca, Cluj Napoca – Suceava, București – Pitești – Craiova, București – Iași. Pe rutele Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, Videle – Giurgiu, Constanța – Mangalia se vor face lucrări de electrificare și modernizare a căii ferate, ceea ce va permite trenurilor să circule mai repede. Tot cu banii din PNRR ne propunem să îmbunătățim serviciile pentru trenurile metropolitane: orar cadențat, frecvență mai mare a trenurilor pe rutele cele mai solicitate, corelarea cu alte mijloace de transport. Ministrul Cătălin Drulă are multă treabă! #RevolutiaBuneiGuvernari |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |