|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+61Ionut31 Bebe comradetymo Johnny84 Laurentiu Ciobanu Costin.B vlad237 frank81 LokDiesel Chemnitzer sp59 Ony_x Pandelea50 TGV 4515 bubu MariusM CalinIonMihai Norbi DAS 2011 pwilk47490 TVlad riciu Cipri Andrei Neculai Adrian78 cardinal Peter Fodor SMDS daniel_c sytrus cristi ar razvan - trenuri Lumunita Stana cristi CFR bobi alinx3330 ldh80 CristianSM lokomo69 AeroX vanchorusebulgaria TER200 cfr500 Vitosa Adirmvl alex.alexus.tm rizelgeorgel2004 AndreiCFRbv Luna didinul ravers75 ciprian71 marius664 dan tm get. Veaceslav_MD @ndrey Nesebar Katalyn Dr2005 DUAL IonutCFR2009 65 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Mar 2023, 10:30 | |
| La CFR SA, CFR Calatori si CFR Marfa ar putea exista urmatoarele posturi: Business Development Manager, International Sales & Purchasing Representative, Key account manager si altele asemanatoare? Care sa se ocupe cu diferite categorii de clienti interni si internationali. Pentru scaderea pierderilor, majorarea veniturilor, si eventual ceva profit. Sa stie foarte bine marketing, vanzari, nu mai spun de 1-3 limbi straine la nivel excelent, plus alte skill-uri.
In multe firme romanesti si internationale de succes exista aceste posturi. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Mar 2023, 13:31 | |
| Pentru limba română apăsați tasta 1.
adica sînt si denumiri echivalente in limba română mai ales ca s-au facut si in socialism afaceri cu vestul. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Mar 2023, 13:35 | |
| Hahaha, stiti bancul ala? Cica o celebra firma de lifturi si-a deschis "call center" in Craiova. Se intimpla ca dl. Ianos Molnar sa ramina blocat in lift. Apasa pe butonul de alarma si aude o voce: "Pentru limba romana apasati 1, pentru limba maghiara apasati 2". Se gindeste putin, apasa pe 2.
Se aude de la capatul celalalt al firului:
"Ce-i bozgore, ramasesi in lift, eh?" |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Mar 2023, 15:58 | |
| In Romania, la majoritatea locurilor de munca din multinationale si firmele private cu cifra de afaceri si profit mare asa sunt denumite.
Am observat pe LINKEDIN ca la descrierea joburilor se foloseste aproape exclusiv engleza, si sunt destule locuri de munca. Ca sa atraga doar candidatii foarte bine pregatiti din tara si strainatate (ma refer la posturile cu activitate in Romania). Limba romana nu prea conteaza, chiar daca nici mie nu imi place. Dar si pe EJOBS, BESTJOBS, HIPO, si altele ponderea limbii engleze, si nu doar a ei, este ascendenta. Dar este de inteles caci ei nu pot angaja orice persoana.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mier 15 Mar 2023, 16:02, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Mar 2023, 16:01 | |
| Sa vedem ce eficienta o sa capete companiile astea cu așa posturi..Probabil cineva cu dedicație sa le ocupe sau daca vine cineva din exterior nu o sa fie lăsat să facă nimic deci doar de imagine infintate A mai fost gogoașă asta cu manageri privați și zero rezultate și acolo unde au mișcat ceva i-au mătrășit cei din AGA |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Mar 2023, 18:15 | |
| Dar Caile Ferate Romane( toate entitatile) sînt firme românesti nu multinationale.
tradu te rog cam cum vezi tu ce ai propus. Pe ce produs? vînzari bilete? CFR Calatori au asa ceva au umblat prin primarii si au mai facut tot felul de acorduri de promovare de ...
produs? transport marfa? pe produs ... cereale..agregate minerale vrac, chimice? gen Chem Oil SBB?
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Mar 2023, 19:44 | |
| Am mai avut odata un manager privat la CFR si a fost matrasit rapid. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Mar 2023, 22:17 | |
| - dan tm a scris:
- Dar Caile Ferate Romane( toate entitatile) sînt firme românesti nu multinationale.
tradu te rog cam cum vezi tu ce ai propus. Pe ce produs? vînzari bilete? CFR Calatori au asa ceva au umblat prin primarii si au mai facut tot felul de acorduri de promovare de ...
produs? transport marfa? pe produs ... cereale..agregate minerale vrac, chimice? gen Chem Oil SBB?
De exemplu să împrumute și adapteze practicile bune de la DB, SNCF și alte companii internaționale feroviare de succes. Să fie angajați mai proactivi, dedicați, excelenți comunicatori, foarte adaptabili, etc. La CFR Călători să se ocupe mai activ de ofertele de prețuri, marketing, imaginea în piață, etc. Cum procedează acum ARF care solicită opinia cumpărătorilor de servicii. La CFR Marfă ar avea și mai multe de făcut acei angajați: să adapteze des politica de prețuri în funcție de companiile concurente feroviare și rutiere. Să facă reclamă și marketing pe site-urile de transport, să cunoască foarte bine ceea ce vor clienții. Să participe la târguri interne și internaționale de transport pentru a-și majora numărul de furnizori și clienți, etc. Cum procedează și în România firmele private de transport feroviar, și nu doar acelea. Este mare nevoie la funcțiile de conducere și de persoane care au studiat la universitățile din top 100 mondial (România nu are nici o universitate în aceste topuri). Motivele le știți.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mier 15 Mar 2023, 22:39, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Mar 2023, 22:19 | |
| Apoi ce te faci razvane că acei directori care au fost la CFR Marfă conduceau compania doar pe.pierderi și la.privati excelează? |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Mar 2023, 22:40 | |
| - Adrian78 a scris:
- Apoi ce te faci razvane că acei directori care au fost la CFR Marfă conduceau compania doar pe.pierderi și la.privati excelează?
Pe lângă corupție cred că au fost și alți factori. Nu te astepta la rezultate diferite (mai bune decât în prezent) daca nu schimbi nimic “ Nebunie: sa faci acelasi lucru in mod repetat si sa te astepti la rezultate diferite”. Citat de Einstein. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 16 Mar 2023, 01:11 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- La CFR SA, CFR Calatori si CFR Marfa ar putea exista urmatoarele posturi: Business Development Manager, International Sales & Purchasing Representative, Key account manager si altele asemanatoare? Care sa se ocupe cu diferite categorii de clienti interni si internationali.
Pentru scaderea pierderilor, majorarea veniturilor, si eventual ceva profit. Sa stie foarte bine marketing, vanzari, nu mai spun de 1-3 limbi straine la nivel excelent, plus alte skill-uri.
In multe firme romanesti si internationale de succes exista aceste posturi. Oricât de romglezeşte le-ai numi, când ajungi la RU, pardon, la HR pentru ăia care cred că aşa îi zice în română, toate posturile astea sunt asimilate unui cod COR (clasificarea ocupaţiilor din românia). Oricum, nu există astfel de posturi, nici nu îţi trebuie responsabil de cont client (scuză-mă, dar nu îmi place să scriu în romgleză), câtă vreme clienţii ori sunt captivi (adică OTF la CFR S.A.), ori sunt clienţi mari reprezentaţi prin case de expediţii (Ford, de exemplu, nu se duce el la CFR Marfă să îi ceară trenuri auto, are o altă firmă care îi organizează logistica, unde, evident, e un responsabil de contract), ori sunt persoane fizice multe şi care cumpără produse ieftine (un bilet de tren e câţiva lei). La ce îţi trebuie ,,business development manager", câtă vreme ,,business"-ul tău e bătut în cuie printr-o lege? La ce îţi trebuie ,,international sales representative", câtă vreme tu nu oprerezi internaţional? Pentru marketing îţi trebuie un... responsabil de marketing. Dar CFR-urile nu au buget de publicitate. Chiar şi paginile alea de Facebook există doar pentru că s-a găsit câte un angajat sau doi pe la ,,relaţii cu publicul" care să ştie să le scrie. Nici ARF nu are departament de marketing, propunerile alea ajung la seriviciul care se ocupă de CSP-uri, unde sunt câţiva oameni, care de când a apărut noul mers se chinuie să ia la puricat fiecare pagină de livret, să identifice unde sunt încălcări ale OMTI 153/2011. Dar ce politică de preţuri poate să adapteze CFR Călători, câtă vreme preţurile sunt stabilite prin ordin de ministru şi prin contractul de servicii publice? ,,Bunele practici" pe care le tot invocaţi voi pe la DB şi SNCF se referă la trenurile comerciale, pe care acei operatori le au. În România nu circulă niciun tren comercial. Cu excepţia micului trafic de frontieră, toate trenurile sunt prinse în CSP-uri. În condiţiile astea, poţi să găseşti exemple de bună practică la organizat pagina web, vopsit pereţii budelor sau ales culoarea scaunelor (da, recunosc, astea sunt de la OeBB, nu de la DB şi SNCF; OeBB chiar a făcut sondaje în trenuri pe temele astea, folosind pe post de operatori pe studenţii aflaţi în internship la companie), altceva pentru servicii pe CSP n-ai să găseşti. La trenuri comerciale, cum am zis, e cu totul altă situaţie. _________________ :TTT:
|
| | | Johnny84
Numarul mesajelor : 34 Reputatie : 849 Data de inscriere : 30/08/2022
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 16 Mar 2023, 07:17 | |
| |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 16 Mar 2023, 09:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- unde sunt câţiva oameni, care de când a apărut noul mers se chinuie să ia la puricat fiecare pagină de livret, să identifice unde sunt încălcări ale OMTI 153/2011.
La ce folosesc verificarile astea? Aduc vreun folos cuiva? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 16 Mar 2023, 10:34 | |
| L-am vazut pe ala de la ARF la tv, parea sa nu stie pe ce lume erau problemele pe care i le arata tipa aia.
ce sa linga la ordinu 153?
sa vada care e IC care e IR?
ca acolo vad ca e amestecat rangul I cu ,,peste orice rang" |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 16 Mar 2023, 21:23 | |
| - dan tm a scris:
- L-am vazut pe ala de la ARF la tv, parea sa nu stie pe ce lume erau problemele pe care i le arata tipa aia.
Da, pentru că a fost invitat să vorbească despre achiziţia de trenuri şi aia l-a luat cu infrastructura, care nici măcar nu e în sarcina lui. - Laurentiu Ciobanu a scris:
- La ce folosesc verificarile astea? Aduc vreun folos cuiva?
Folosesc călătorilor, care sunt lăsaţi la peron de trenuri care nu opresc unde ar trebui. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |