| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+61Ionut31 Bebe comradetymo Johnny84 Laurentiu Ciobanu Costin.B vlad237 frank81 LokDiesel Chemnitzer sp59 Ony_x Pandelea50 TGV 4515 bubu MariusM CalinIonMihai Norbi DAS 2011 pwilk47490 TVlad riciu Cipri Andrei Neculai Adrian78 cardinal Peter Fodor SMDS daniel_c sytrus cristi ar razvan - trenuri Lumunita Stana cristi CFR bobi alinx3330 ldh80 CristianSM lokomo69 AeroX vanchorusebulgaria TER200 cfr500 Vitosa Adirmvl alex.alexus.tm rizelgeorgel2004 AndreiCFRbv Luna didinul ravers75 ciprian71 marius664 dan tm get. Veaceslav_MD @ndrey Nesebar Katalyn Dr2005 DUAL IonutCFR2009 65 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 09 Feb 2021, 20:54 | |
| Ce s-a intamplat cu vagoanele 22-76? Ca nu am vazut niciunul in noua schema de vopsire. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 09 Feb 2021, 20:58 | |
| Vreo 4 sunt pe perechea 1825/1826 |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Feb 2021, 21:22 | |
| De ce nu se poate circula intre Bucuresti-zona Ploiesti cu 160 km/h? Pentru ce viteza a fost proiectata linia inainte 2000? |
|
| |
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3364 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Feb 2021, 22:23 | |
| - cfr500 a scris:
- De ce nu se poate circula intre Bucuresti-zona Ploiesti cu 160 km/h? Pentru ce viteza a fost proiectata linia inainte 2000?
La prima parte a întrebării: capacitatea redusă a secției. De multe ori sunt trenuri care circulă la sector in spatele celorlalte, când tronsonul e aglomerat. Dispecerii trec adesea la cauzele care țin de întârzierile trenurilor de călători aspectul ăsta. Posibil și din rațiuni de asigurare a procentului de masă frânată, dar nu sunt sigur. Linia veche avea Vmax 140 km/h, până la Florești PH, cel puțin. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Feb 2021, 22:55 | |
| Astia nu is in stare sa asigure locomotive de 120 la unele trenuri dapai de 160.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Feb 2021, 08:53 | |
| Linia a fost proiectată de la bun început pentru 140 km/h. Procentul de masă frânată îl asiguri, că viteza maximă a unui tren, pe lângă vitezele suportate de vehiculele feroviare care-l compun, e stabilită şi în funcţie de procentul de masă frânată, iar trenul trebuie să se oprească de la V.max în maxim lungimea blocului de linie, 1200m pentru palier. Desigur, dacă mergi din galben în galben, e greu să ţii viteza asta, că după galben următorul semnal e roşu, deci mecanicul trebuie să fie pregătit să oprească până la următorul semnal, că nu are de unde să ştie dacă şi următorul va indica galben până ajunge la el.
Nu contează ce locomotive ale CFR Călători, că liniile nu se fac doar pentru EA-urile CFR Călători. De ex. automotorul Softrans probabil ar putea merge cu 160 km/h fără probleme pe acolo dacă linia ar permite. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 21 Feb 2021, 16:41 | |
| exista prevederi instructionale pentru opriri neprevazute itineraric?
Ma refer la cele impuse se sefi , nu la cele de forta majora.
Adica pe ce principiu trenul 346-1 este oprit in Peris ca sa urce ,,organele de control"?
Cam ce cautau organele alea in Peris? au sosit cu un tren si n-au mai avut chef sa astepte alt tren cu oprire in Peris? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 21 Feb 2021, 18:09 | |
| Nu e prima data, acest lucru se intampla de cativa ani buni si nu doar spre Ploiesti ci si pe Constanta opreau trenurile la Sarulesti sau Lehliu, dupa cum au ei chef. Tren de viteza si fara oprire Constanta-Bucuresti il opresc ei in camp, bataie de joc, oricum nu au ce sa gaseasca ca nu se mai merge cu nasu, nu mai e de ani de zile ce era pe vremuri dar sa justifice functiile fac tot felul de artificii. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 21 Feb 2021, 18:42 | |
| Probabil suna la Operatorul RC care da dispozitie.. Au fost cazuri cand au oprit 347-2 si 473-2 la Paulis, Glogovat Cred ca si cei de la AFER mai suna pentru opriri din astea neitineraice |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 21 Feb 2021, 20:07 | |
| Nu e un fel de abuz? trenul e fara oprire, ce justificare au?
Miine poimiine o sa plece cu tren fara oprire din Bucuresti si o sa-l opreasca sa coboare. De unde stim noi ca nu erau niste stabi care acolo locuiesc? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 21 Feb 2021, 21:07 | |
| - dan tm a scris:
- Nu e un fel de abuz? trenul e fara oprire, ce justificare au?
Miine poimiine o sa plece cu tren fara oprire din Bucuresti si o sa-l opreasca sa coboare. De unde stim noi ca nu erau niste stabi care acolo locuiesc? Pentru aia s-au facut opriri comerciale de aia inainte oprea 2023 in Livadia ca facea unul naveta la Timisoara |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 22 Feb 2021, 00:03 | |
| Stabii oricum au deregula masina, si soferi, nu prea urca ei in tren ca ,,le pute”. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 25 Feb 2021, 14:23 | |
| Care ar fi sansele sa vad marfare pe centura Bucurestiului? Si nu ma refer aici la zona Chiajna-Mogosoaia-Chitila-Pantelimon. Ci la restul. Stie cineva asa... macar un minim de mers al lor? Ma refer la zona Chijna - Bariera Domnesti, si zona Catelu, respectiv Berceni, in special. Multumesc, |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 25 Feb 2021, 15:17 | |
| Astazi merge un tren de cazane la Jilava |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 25 Feb 2021, 19:45 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|