|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+61Ionut31 Bebe comradetymo Johnny84 Laurentiu Ciobanu Costin.B vlad237 frank81 LokDiesel Chemnitzer sp59 Ony_x Pandelea50 TGV 4515 bubu MariusM CalinIonMihai Norbi DAS 2011 pwilk47490 TVlad riciu Cipri Andrei Neculai Adrian78 cardinal Peter Fodor SMDS daniel_c sytrus cristi ar razvan - trenuri Lumunita Stana cristi CFR bobi alinx3330 ldh80 CristianSM lokomo69 AeroX vanchorusebulgaria TER200 cfr500 Vitosa Adirmvl alex.alexus.tm rizelgeorgel2004 AndreiCFRbv Luna didinul ravers75 ciprian71 marius664 dan tm get. Veaceslav_MD @ndrey Nesebar Katalyn Dr2005 DUAL IonutCFR2009 65 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 26 Oct 2022, 13:52 | |
| Uite și la ăștia reduc durata călătoriei de la 12 ore la doua ore și distanta de la 603 km la 405 km Noi mai așteptăm vreo 10 ani sa terminam C4 că sa facem și noi 8 ore până la Arad 650 km
Ankara-Sivas Yüksek Hızlı Tren Projesi ile Ankara-Sivas güzergâhında 250 km/s hızla elektrikli ve sinyalli olarak yüksek hızlı tren işletmeciliği yapılması planlanıyor. Güzergâh boyunca Elmadağ, Kırıkkale, Yerköy, Yozgat, Sorgun, Akdağmadeni, Yıldızeli, Sivas’ta olmak üzere toplam 8 istasyon olacak. Ankara-Sivas arasındaki mesafe 603 km olup, projenin tamamlanması ile Ankara-Sivas arasındaki mesafe 405 km.ye düşecek, 12 saat olan seyahat süresi hızlı tren ile 2 saat olacaktır....
https://rayhaber.com/2022/10/ankara-sivas-hizli-tren-guzergahi-istasyonlari-ve-seyahat-suresi/ |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 26 Oct 2022, 14:18 | |
| - Adrian78 a scris:
- Uite și la ăștia reduc durata călătoriei de la 12 ore la doua ore și distanta de la 603 km la 405 km
Noi mai așteptăm vreo 10 ani sa terminam C4 că sa facem și noi 8 ore până la Arad 650 km
https://rayhaber.com/2022/10/ankara-sivas-hizli-tren-guzergahi-istasyonlari-ve-seyahat-suresi/ Eu astept sa construiasca o linie de mare viteza intre Ankara sau Istanbul pana la Antalya care va fi foarte utilizata fiind metropola si statiune de interes international. Oare va ramane Romania ultima tara de marime medie din Europa fara linie de mare viteza? Astfel vor calatori cu trenul si o parte dintre soferii care circula pe autostrazi cu minim 150 km/h, acestia nu sunt putini. Dar si alti calatori obisnuiti cu avionul. |
| | | sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5134 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: EA871 Pasarea Maiastra Mier 16 Noi 2022, 06:56 | |
| Tocmai am vazut un mesaj pe Youtube in care se spune ca Pasarea Maiastra a fost revopsita in schema veche de culori in 2020 si ca din vara asta (2022) a fost retrasa impreuna cu EA784...E posibil asa ceva si care e logica ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Noi 2022, 09:30 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Oare va ramane Romania ultima tara de marime medie din Europa fara linie de mare viteza? Astfel vor calatori cu trenul si o parte dintre soferii care circula pe autostrazi cu minim 150 km/h, acestia nu sunt putini. Dar si alti calatori obisnuiti cu avionul.
Linii de mare viteză în UE sunt în Franţa, Spania, Germania, Italia, Belgia şi Ţările de Jos... şi cam atât. Iar ultimele 2 sunt direct legate de Franţa şi UK, altfel nu renta investiţia. În rest, avem bucăţele de 200 sau 220 km/h cel mult, făcute mai mult de show. Nu mai bine ne concentrăm noi pe 160 km/h şi vorbim de marea viteză mai târziu? _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Noi 2022, 16:29 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Oare va ramane Romania ultima tara de marime medie din Europa fara linie de mare viteza? Astfel vor calatori cu trenul si o parte dintre soferii care circula pe autostrazi cu minim 150 km/h, acestia nu sunt putini. Dar si alti calatori obisnuiti cu avionul.
Linii de mare viteză în UE sunt în Franţa, Spania, Germania, Italia, Belgia şi Ţările de Jos... şi cam atât. Iar ultimele 2 sunt direct legate de Franţa şi UK, altfel nu renta investiţia. În rest, avem bucăţele de 200 sau 220 km/h cel mult, făcute mai mult de show. Nu mai bine ne concentrăm noi pe 160 km/h şi vorbim de marea viteză mai târziu? Se pot face in palalel, modernizate magistralele la 160 km/h si linie noua de mare viteza spre Budapesta. Sa vina la tren o parte din cei care circula cu avionul in Romania dar si spre Budapesta, Viena. Plus cei care prind viteze de 150-170 km/h pe autostrazi in tara, iar calatoria cu trenul la viteze medii de 120 km/h nu ii satisface (acestia nu sunt putini). Mai ales ca nu se taxeaza circulatia pe autostrazi la noi sa migreze la trenuri o parte din consumatori. Uniunea Europeana sa acorde importanta (si bani) inclusiv linilor de viteza in Romania si estul Europei, nu sunt doar la ei curse de avion si soferi vitezomani care uneori aleg trenul. Cu doua-trei flori - 500 km linii moderne NU se face primavara. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Noi 2022, 16:58 | |
| razvan-trenuri.pai.la.noi o sa fie cursa aeriană Bucuresti Brașov pentru 150 de km deci despre ce vorbim când în țările civilizate cursele aeriene până.in 600-700 de.km.au dispărut odată cu introducerea trenurilor de.mare viteza.Noi după.ce că suntem.inapoiati mai facem și totul pe.invers Azi.maine o sa faca ăștia aeroport in Sinaia sa aterizeze direct in mijlocul statiunii avioanele și.prostii sa facă 5 ore pe DN
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 16 Noi 2022, 21:47, editata de 1 ori |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Noi 2022, 18:16 | |
| - Adrian78 a scris:
- razvan-trenuri.pai.la.noi o sa fie cursa aeriană Bucuresti Brașov pentru 150 de km deci despre ce vorbim când în țările civilizate cursele aeriene până.in 600-700 de.km.au dispărut odată cu introducerea trenurilor de.mare viteza.Noi după.ce că suntem.inapoiati mai facem și tot pe.invers
Azi.maine o sa faca ăștia aeroport in Sinaia sa aterizeze direct in mijlocul statiunii avioanele și.prostii sa facă 5 ore pe DN Cursele aeriene București-Brașov cel mai probabil nu vor avea succes, vor fi doar avioane private după o perioadă. Dar posibil să existe de la Brașov spre localitățile de la marginea țării și curse internaționale. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Noi 2022, 18:38 | |
| Vă rog frumos, nu mai perpetuaţi zvonistica de depou şi de sindicat. Acum o lună se dădeau unii de ceasul morţii că 1521/2 se anulează ca să intre ATC... evident că nu a intrat ATC. Aşa şi aici... nu o să facă nimeni curse aeriene Bucureşti - Braşov, nu ar avea de ce. Cel mult să fie un soi de ,,semi-charter", adică vine un avion măricel (200 locuri, să zicem, că mai mari nu vin, wide body-uri nu prea mai ajung pe la noi) de undeva de la mama cucului, care are 50 (că la mai puţin nu ar fi rentabil) pasageri pentru Braşov, caz în care se plimbă un ATR cu ăia 50 până la Braşov şi retur. Situaţii din astea sunt peste tot prin Europa, există avion Bruxelles - Amsterdam, de exemplu, unde sunt 250 km pe calea ferată între cele două, dar e făcut pentru că Amsterdam şi Bruxelles sunt ambele huburi intercontinentale şi sunt mulţi care schimbă avioane acolo. O să mai meargă aeroportul Braşov şi pentru chartere, asta până s-or prinde turiştii că e mai ieftin la Bansko, chiar dacă acolo nu ai aeroportul la 25 km. În rest, aeroportul Braşov o să lucreze doar cât o vrea Consiliul Judeţean să subvenţioneze liniile aeriene, după care va rămâne pustiu sau doar cu câte o cursă low-cost pentru ,,românii care muncesc în străinătate" (să nu zic căpşunari) spre cine ştie ce fundătură de aeroport de prin Spania sau Italia. Eventual va lua caşcavalul Sibiului şi cam atât. Exemple de aeroporturi care nu fac nimic există destule în România - Arad, Baia Mare, Tulcea, Oradea (ăsta mai merge cât de cât), Constanţa, Băneasa ba chiar şi Craiova, Iaşi, Suceava, Bacău, Satu Mare şi Tg. Mureş sunt cu un picior în groapă de când a picat Blue Air. Dar asta se întâmplă când dai voie oricărui UAT să îşi facă aerogară. Acuma, eu înţeleg că, din punct de vedere militar, trebuie să ai piste multe prin ţară. Dar să le maschezi pe toate în baze civile e o risipă de bani, poţi să faci câte un terminal micuţ şi să îl foloseşti doar la chartere, nu să înghită bani non-stop. Ţepe din astea s-au mai luat şi prin alte ţări, găsiţi prin Spania, Grecia, Cipru destule aeroporturi noi şi abandonate. - razvan-trenuri a scris:
- Se pot face in palalel, modernizate magistralele la 160 km/h si linie noua de mare viteza spre Budapesta.
Sa vina la tren o parte din cei care circula cu avionul in Romania dar si spre Budapesta, Viena. Plus cei care prind viteze de 150-170 km/h pe autostrazi in tara, iar calatoria cu trenul la viteze medii de 120 km/h nu ii satisface (acestia nu sunt putini). Mai ales ca nu se taxeaza circulatia pe autostrazi la noi sa migreze la trenuri o parte din consumatori. Nu poţi să faci linii ,,în paralel", îţi trebuie exproprieri numeroase, plus că actuala configuraţie a liniilor nu prea permite viteze mari peste tot şi necesită împrejmuirea completă a liniilor (dacă iei o vulpe la 300 km/h ai făcut praf botul la ICE, dacă iei o vacă poţi să deraiezi trenul), nu-i aşa simplu cum pare. Nu mai vorbesc de capacitatea suplimentară a substaţiilor de tracţiune necesare. Cei care prind 150 - 170 km/h vor avea mari probleme în viitorul apropiat, că mâine se aprobă OUG care permite radarele fixe şi emiterea automată a amenzilor, ca în Ungaria. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Noi 2022, 21:48 | |
| Nu a intrat ATC dar 1521/1522 tot se anulează..
Un punct de vedere interesant
Anunțul TAROM că va introduce zboruri pe ruta București - Brașov, m-a zăpăcit.
Ruta asta aș face-o în vreo 2.30 ore cu trenul din Gara de Nord. Și încă vreo 30 de la mine acasă până la gară (cu metroul). În Brașov, gara e aproape de centru (10-15 min cu taxi/autobuz). Cu totul, costul deplasării mele de la mine de acasă până în centrul Brașovului ar fi de vreo 3h15 min si vreo 90 lei (cu tot cu metrou si taxi). Cu avionul, într-o zi normala, de la mine de acasă fac puțin peste 1 oră până la aeroport (cu orice mijloc de transport aș merge), încă minim 45 de minute pentru formalități și control, vreo 30 de min în zbor, vreo 10 să ies și vreo 20-25 de la aeroport in centru. Adică costul ar fi tot de peste 3 ore la un cost de vreo 4 ori mai mare!
Și atunci de ce să operezi această rută care are toate șanșele să fie total neprofitabilă? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Noi 2022, 23:47 | |
| Tarom pare că vrea să se ducă în faliment... poate le-o veni mintea la cap. Dar cuiul în cosciug nu e acest ipotetic zbor Bucureşti - Braşov, ci renunţarea la o groază de curse internaţionale puse la ore bune sau mutarea lor la prânz sau la alte ore neatractive. Ca să mă duc la Bruxelles la o şedinţă de o zi am nevoie de 2 nopţi de cazare, că avionul TAROM-ului e pe la 17 din Bucureşti şi la 15 din Bruxelles, adică avionul stă o zi în Bruxelles degeaba! _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Noi 2022, 12:08 | |
| GreenPeace Romania În plină criză climatică, directorul TAROM anunță că din 2023 vor începe zborurile pe ruta București-Brașov, o distanța de 166 de km ce poate fi parcursă în aproximativ 2-3 ore cu trenul. În comparație cu trenurile, impactul asupra climei generat de zborurile pe distanțe scurte este complet disproporționat. Trenurile electrificate pe distanțe scurte în România sunt în medie de 15 ori mai eficiente din punctul de vedere al amprentei de carbon decât avioanele, care consumă enorm de multă energie și ard chiar și 4 litri de kerosen pe secundă. Trebuie să schimbăm modul în care ne mișcăm. Trebuie să încurajăm și să permitem călătoriile care acordă prioritate rezilienței și viitorului umanității. În timp ce guvernul României sprijină industria aviației prin salvări și subvenții plătite din banii contribuabililor, industria feroviară a avut de suferit. Investițiile în trenuri sunt esențiale pentru combaterea urgenței climatice. Acestea conectează orașele într-un mod durabil. România trebuie să înceteze să alimenteze criza climatică prin sprijinirea industriei aviatice și să pună în aplicare un plan serios de modernizare a căilor ferate. O interzicere a zborurilor pe distanțe scurte, unde există deja alternative mai curate, cum ar fi trenurile sub șase ore, ar fi un început bun. Aviația este una dintre cele mai dăunătoare industrii pentru climă. În ultimele decenii, aviația a fost sursa cu cea mai rapidă creștere a emisiilor de gaze cu efect de seră în Europa, emisiile generate de aceasta industrie crescând cu 29% între 2009 și 2019. #cleanairnow #renewableenergy #trainsnotplanes |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Noi 2022, 13:01 | |
| Deh, ce sa zica si scursurile astea paleomarxiste de la grinpis...
Daca nu ar fi fost vorba despre ei, nu comentam. Asta cu zborurile Bucuresti - Brasov e o prostie din punct de vedere economic. Bineinteles, intr-o piata libera e o prostie insa daca incepem sa dam subventii, se poate orice. Asa cum sint subventionate toate cretinismele verzi pentru care ei militeaza, de ce sa nu subventioneze si zborurile la Brasov?
Problema lor nu e cu subventiile in sine ci ca ar fi acordate intr-un domeniu care nu le convine lor. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Noi 2022, 19:32 | |
| Nu era destul gaura neagra de la Tarom urmeaza acuma si BlueAir Probabil se scot posturi noi pentru lingaii de partid De ce nu fuzioneaza cele doua companii macar sa faca una care sa mearga cat de cat?
https://ziare.com/blue-air-preluata-stat/blue-air-preluata-stat-incapacitate-plata-1772780 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Noi 2022, 23:04 | |
| - Adrian78 a scris:
- GreenPeace Romania
În plină criză climatică, directorul TAROM anunță că din 2023 vor începe zborurile pe ruta București-Brașov, o distanța de 166 de km ce poate fi parcursă în aproximativ 2-3 ore cu trenul.
În comparație cu trenurile, impactul asupra climei generat de zborurile pe distanțe scurte este complet disproporționat. Trenurile electrificate pe distanțe scurte în România sunt în medie de 15 ori mai eficiente din punctul de vedere al amprentei de carbon decât avioanele, care consumă enorm de multă energie și ard chiar și 4 litri de kerosen pe secundă.
Trebuie să schimbăm modul în care ne mișcăm. Trebuie să încurajăm și să permitem călătoriile care acordă prioritate rezilienței și viitorului umanității.
În timp ce guvernul României sprijină industria aviației prin salvări și subvenții plătite din banii contribuabililor, industria feroviară a avut de suferit.
Investițiile în trenuri sunt esențiale pentru combaterea urgenței climatice. Acestea conectează orașele într-un mod durabil. România trebuie să înceteze să alimenteze criza climatică prin sprijinirea industriei aviatice și să pună în aplicare un plan serios de modernizare a căilor ferate.
O interzicere a zborurilor pe distanțe scurte, unde există deja alternative mai curate, cum ar fi trenurile sub șase ore, ar fi un început bun.
Aviația este una dintre cele mai dăunătoare industrii pentru climă. În ultimele decenii, aviația a fost sursa cu cea mai rapidă creștere a emisiilor de gaze cu efect de seră în Europa, emisiile generate de aceasta industrie crescând cu 29% între 2009 și 2019. #cleanairnow #renewableenergy #trainsnotplanes Daaaaa, adevarul e ca aveam nevoie de Green Peace (o organizatie care militeaza impotriva intereselor oamenilor de rand din Europa Centrala si de Est si a carei ideologii duce la saracirea acestora) sa ne spuna ca e o prostie. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Noi 2022, 23:16 | |
| Bineînțeles că peste tot sunt interese și toți fac lobby puternice Poluarea vine din alte părți dar toți se fac că plouă.. Dar las că băgăm noi trenuri pe hidrogen dar la câțiva km mai departe ard ăștia cabluri și piese din dezmebrat plus mii de.tone de deșeuri pe care le aducem cu Tirurile |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |