| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+61Ionut31 Bebe comradetymo Johnny84 Laurentiu Ciobanu Costin.B vlad237 frank81 LokDiesel Chemnitzer sp59 Ony_x Pandelea50 TGV 4515 bubu MariusM CalinIonMihai Norbi DAS 2011 pwilk47490 TVlad riciu Cipri Andrei Neculai Adrian78 cardinal Peter Fodor SMDS daniel_c sytrus cristi ar razvan - trenuri Lumunita Stana cristi CFR bobi alinx3330 ldh80 CristianSM lokomo69 AeroX vanchorusebulgaria TER200 cfr500 Vitosa Adirmvl alex.alexus.tm rizelgeorgel2004 AndreiCFRbv Luna didinul ravers75 ciprian71 marius664 dan tm get. Veaceslav_MD @ndrey Nesebar Katalyn Dr2005 DUAL IonutCFR2009 65 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 15 Feb 2022, 08:55 | |
| Iară mă aburești cu birocrația ta.Eu vorbesc de circulație nu de trase că nu sta un tren pe secție la Glogovat 10 ore că nu are trasa că îl ține blocat in statia de expediere și pierdere trasa asta e alta poveste..Da fiecare operator are cate o trasa zilnica de la Curtici la Simeria dar nu înseamnă că dacă alt operator nu are tren programat in ziua aia trasa aia rămâne blocată ca așa scrie in catastif.. Și știu și eu foarte bine când un operator RC nu duce un tren găsește destule scuze și cea prin care CFR se spala pe mâini repede Dispoziție RC lipsa loc secție desi secția e aproape goala Ști cum se face mersul nu dimineață și seară da operatorul in scris trenul x staționează in stația y cruce cu trenul de călători dar daca ăla are o oră întârziere tu ramai acolo in gara cu marfa că așa e dispoziția că dacă se schimba ceva la rectificări bine daca nu.. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 15 Feb 2022, 12:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Sunt secții cu capacitate saturată în prezent?
http://www.cfr.ro/files/ddr/RO%202022/Anexa%2017%20-%20Infrastructura%20saturata%202022%20v11.0.0.pdf Deci, pe aceste sectii vor ramane insuficiente trenuri de calatori. La care se adauga viteza redusa. Cam multi kilometri intre Brasov si Arad via Alba Iulia cu aceasta situatie. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 15 Feb 2022, 12:21 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Sunt secții cu capacitate saturată în prezent?
http://www.cfr.ro/files/ddr/RO%202022/Anexa%2017%20-%20Infrastructura%20saturata%202022%20v11.0.0.pdf Deci, pe aceste sectii vor ramane trenuri de calatori insuficiente. La care se adauga viteza redusa. Nu mai sunt mecanici și material rulant pentru alte trenuri plus că CFR Infra își mai aloca și câteva intervale de timp pentru reparatii Capacitatea mărită a secției va fi doar in folosul traficului de marfa.Singurele tronsoane unde s-a câștigat cresterea capacitatii sunt Bucuresti-Ploiesti-Brasov și Bucuresti-Constanta și astea vor rămâne.. Era bine o cale.ferata noua de.la.Sighisoara spre Târgu Mureș poate aprobată prin PNRR și o modernizare Brasov-Sibiu-Vintu de Jos |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 15 Feb 2022, 12:35 | |
| - Adrian78 a scris:
Era bine o cale.ferata noua de.la.Sighisoara spre Târgu Mureș poate aprobată prin PNRR și o modernizare Brasov-Sibiu-Vintu de Jos Ar fi excelenta o noua linie intre Sighisoara si Targu Mures, ori macar intre Medias si Iernut prin Tarnaveni. Ar scurta cu peste 100 km distanta intre capitala si Targu Mures, intre Brasov si Targu Mures, dar si putin intre Sibiu si Targu Mures, Bistrita. Daca va exista o linie de mare viteza intre aceste localitati. Situația este aproape identică cu Pitești - Râmnicu Vâlcea. Poate in alta viata... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 15 Feb 2022, 15:47 | |
| - Adrian78 a scris:
- Capacitatea mărită a secției va fi doar in folosul traficului de marfa.Singurele tronsoane unde s-a câștigat cresterea capacitatii sunt Bucuresti-Ploiesti-Brasov și Bucuresti-Constanta și astea vor rămâne..
Capacitatea mărită a secţiilor de pe coridoarele feroviare de marfă ,,va fi doar in folosul traficului de marfa"... păi nu de asta se numesc coridoare de marfă? _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 15 Feb 2022, 16:28 | |
| Eu i-am răspuns la Răzvan strict pe problema lui .. Da Răzvan se puteau reintroduce și ceva trenuri un tren de zi Bucuresti-Curtici cu plecare la ora 6 din București o ramură spre Arad de la 1745 Eu aș pune înapoi 1621/1622 care să se despartă in Vințu de Jos o ramură prin Sighisoara care să meargă la București și una prin Sibiu care să meargă la Galați și așa merge pe trasa lui 1730 actualul București-Brasov Unele din actualele trenuri sunt doar cioparteli ale fostelor trenuri de lung parcurs.. Pai și atunci dacă îs doar coridoare de marfa de ce UE nu aprobă construcția sau modernizarea liniilor paralele cu aceste coridoare.. |
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Mar 2022, 13:31 | |
| In ce statie exista cel mai nou sistem de dirijare sau circulatie a trenurilor la noi? Si poate stie cineva si de avantaje dezavantaje fata de cele vechi. Mersi. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Mar 2022, 13:41 | |
| |
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Mar 2022, 14:11 | |
| Doar atat? pe Bucuresti - Brasov nimic? Bucuresti Nord nu? Timisoara Nord nu? Bucuresti - Constanta? Deci de exemplu la Ramnicu Valcea au fost modernizate doar gara si liniile? nu si sistemul de semnalizare? In statia Dragasani prin anul 2002 vorbisem cu un cantonier. Se plangea ca trebuia fie ploaie fie ninsoare, sa iasa afara. Si isi dorea sa stea doar sa apese pe buton si macazul sa se schimbe. Curiozitatea mea este... daca se va ajunge sa nu mai fie nevoie de acari, cu ei ce se intampla? alte posturi in cadrul CFR? sau va fi nevoit sa isi caute alt domeniu? Si aici se mai leaga o alta intrebare. Care generatie are majoritatea la postul de acar? ma refer la varsta. Au tinerii o sansa la aceste posturi? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Mar 2022, 17:28 | |
| Stai puţin... tu te referi la staţii centralizate sau la ERTMS? Centralizare electrodinamică (CED) au cam toate liniile principale, cele modernizate au centralizare electronică (CE) (deci schimbi din computer macazuri şi semnale, nu din pupitre ca la CED), ERTMS+CE ai pe Buftea - Brazi, Sighişoara - Simeria, Km. 614 - Curtici şi se instalează pe restul Coridorului pe unde se lucrează (de altfel, ăsta e standardul pentru toate liniile modernizate). Mai sunt secţii cu CEL (centralizare electronică de linie), un soi de CE + cale liberă la un loc, unde dintr-un dispecerat controlezi toată secţia şi dai comenzile de mişcare (evident, secţia nu are BLA, dar îi poţi bloca o cale liberă de la A la B fără frică că staţia B a trimis tren peste tren). E o variantă low-cost de renunţare la SBW, aplicată deja pe Lugoj - Ilia şi pe Siculeni - Oneşti, urmează să fie aplicată şi pe alte linii non-TEN-T.
Râmnicu-Vâlcea e o ciudăţenie, că secţia pe care se află e cu BLA, staţia are semnale luminoase, dar macazurile au rămas manuale. _________________ :TTT:
|
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Mar 2022, 18:05 | |
| Ma refer la cel mai nou sistem pe care il avem in acest moment. TMV este si el un sistem? Nou? Vechi? La ciudatenii cred ca putem pune si Pitesti nu? Si probabil mai sunt. Cel mai ciudat pentru mine (si ma gandesc ca sunt) acele statii cu sistem combinat. jumatate CED jumatate SBW. si din cate am inteles Dudestii Noi e asa... si nu sunt sigur... Plaiu Vulcanesti. Si legat de modernizari... Acolo unde se reface linia de la zero sa ii spun asa... obligatoriu nu mai exista treceri la nivel, ci doar pasaje,si tot obligatoriu liniile trebuiesc electrificate. asta pentru a reduce poluarea. din auzite. Deci doar un zvon. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Mar 2022, 18:38 | |
| Trecerile la nivel se pot realiza peste orice linie cu viteza maximă mai mică de 160 km/h. Acestea se prevăd cu bariere duble. Evident că există staţii în care se face trecerea de la un sistem la altul... şi Baloteşti are CE la un capăt şi SBW la celălalt. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Mar 2022, 19:52 | |
| Sint mai multe statii care au SBW si BLA. De exemplu Timiseni. Lucreaza acum si cu cite un acar pentru ambele capete. Spre Timisoara CET este BLA iar spre Jebel SBW.
macazurile si barierele sint manuale.
DAca mai tin minte, intr-un timp la Telechiu unde se termina linia dubla, spre Oradea, erau semnale luminoase BLA dar macaz manual.' |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Mar 2022, 20:55 | |
| Dr2005 de ce nu cresc tarifele mai repede?Cat credeti ca o sa reziste compania aia la preturile de azi sau nu conteaza ca subventia si pierderile le platesc tot prostii.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Mar 2022, 22:40 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 de ce nu cresc tarifele mai repede?
Nu crezi că s-au scumpit deja destule chestii prin România? _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|