Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Feb 2022, 23:21
Da' chiar și-așa. Un' te duci tu măi? stai măi acasă! (replică din scenetele regretatului Toma Caragiu).
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Feb 2022, 23:25
Vitosa a scris:
Domn director, păi ce făcuși bre ai băgat malaxor la trenurile 2065 și 2066 ? A dat în clocot feisbucul pe tema asta
Dă-le link-ul ăsta - https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/133685 - şi indică-le pentru studiu art. 4. După aia explică-le cât e consumul la DA, cât e consumul la Malaxa, cât e lungimea şi durata medie a unei călătorii cu trenul ăla şi alte aspecte tehnico-economice pe care oricum nu o să le înţeleagă.
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Feb 2022, 23:27
Urmează schimbare și pe Tulcea ?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Feb 2022, 23:31
Ce schimbare? Sau cu ce? Că RG la AM700 nu s-a mai contractat, Desiro nu sunt disponibile şi tre' să mănânce şi mecanicul de DA ceva, nu?
_________________ :TTT:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Feb 2022, 10:58
Ne plangem de malaxe, dar pe 201 nici amaratele alea de AM-uri nu se umplu... Si zic de unul, nu de doua, ca in logo-ul forumului.
In alta ordine de idei, ce-mi scapa e: daca CFR Calatori a bagat vagoane modernizate in compunerea Personalelor de pe 201, de ce nu face rocada cu Acceleratele? Anume sa ai 20-49.1 sau 20-68 la Accelerate si Desiro la Personale?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 05 Feb 2022, 12:04
Sunt porțiuni întregi unde circula trenuri cu 5-10 călători și teribil mai sunt pe magistrale modernizate iar altele cu navetiști au viteze de circulație de 30km/h Ne trebuie automotoare de 30-60 de locuri pentru că și Desiro au deja capacitate prea mare și două motoare..
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 07 Feb 2022, 20:30
facem si noi ceva in cinci ore? ma gandeam la acel pod de pe linia Bucuresti Giurgiu. poate nu chiar cinci ore chiar asa... cat credeti ca va dura sa faca acel pasaj de la ronat legatura cu solventul? in timisoara? cam asta am auzit. un pasaj rutier sub linii.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 07 Feb 2022, 22:16
Vreo 3 ani din care un an doar proiectarea..
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Lun 07 Feb 2022, 22:49, editata de 1 ori
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 07 Feb 2022, 22:38
Ăștia se ceartă pe reabilitarea gării Au la planuri ăștia din minister, dar nimic concret.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 08 Feb 2022, 22:49
CalinIonMihai a scris:
facem si noi ceva in cinci ore? ma gandeam la acel pod de pe linia Bucuresti Giurgiu. poate nu chiar cinci ore chiar asa
Lucrarea nu a durat doar 5 ore. Proiectarea a durat câteva luni buni, la fel şi execuţia tuturor pieselor. Ce vedem în filmare e doar asamblarea finală a unor piese de puzzle realizate în avans şi verificate şi răs-verificate (probabil şi prin asamblare provizorie pe un mega banc de probe), ca nu cumva ceva să nu se ,,pupe" la faţa locului.
_________________ :TTT:
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 14 Feb 2022, 22:10
Pe secțiile de circulație cuprinse între municipiile Brașov și Sighișoara, respectiv între Simeria și Radna unde se efectuează lucrări de modernizare, se pot introduce mai multe trenuri? Sunt secții cu capacitate saturată în prezent?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 14 Feb 2022, 22:20
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 14 Feb 2022, 22:30
Saturata că așa vor unii.Au fost nopți când au circulat de la Glogovat la Simeria doua trenuri de marfa deși sunt numai 2 trenuri de călători de la 22 până dimineața la 4
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 14 Feb 2022, 23:40
Saturata ca nu se descurca cu semnalizarea.
Sint prinsi intre contracte, contestatii procese si cine mai stie ce. se tirasc trenurile pe acolo, care mai circula.
vai si amar.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 15 Feb 2022, 00:55
Adrian78 a scris:
Saturata că așa vor unii.Au fost nopți când au circulat de la Glogovat la Simeria doua trenuri de marfa deși sunt numai 2 trenuri de călători de la 22 până dimineața la 4
Tu crezi că trenurile se stabilesc ca cursele rutiere? Mersul de tren în faci cu minimum 6 luni înainte de intrarea în vigoare (ideal cu 12 luni). Evident că atunci cât declari secţia saturată, o declari pe baza cererilor de trase pe care le primeşti, iar declararea secţiei trebuie să o faci în documentul de referinţă a reţelei cu mult timp înainte să intre în vigoare planul de mers. Tot ce se tasează după intrarea în vigoare a noului mers intră în categoria ,,trase ad-hoc" şi sunt ,,înghesuite" în plan pe unde e loc. Evident că şi pe secţia saturată poţi primi un tren care să circule o singură dată (sau de un număr mic de ori), ba chiar şi zilnic dacă vreunul din cei cu trasele rezervare în avans anunţă în scris că nu-i mai trebuie. În funcţie de circulaţia reală, o să primeşti o trasă cu staţionări prin toate Hm-urile sau una în care te duci glonţ de la Simeria la Curtici. Apropo, nu uita că ce circulă de la Glogovăţ spre Simeria, de obicei vine din Ungaria (sau de mai departe de Ungaria), deci are tot planul de mers dat peste cap de controlul de frontieră de la Lokoshaza şi Curtici. De exemplu, în catalogul de trase al Coridorului Rin-Dunăre pentru planul de mers 2022/2023 sunt 3 trenuri de marfă Curtici - Simeria între 22 şi 5 (şi mai e unul la 21:50). Bănuiesc că şi pe planul actual sunt la fel... or astea sunt trase blocate din start exclusiv pentru Coridor şi nu se poate atinge nimeni de ele. Probabil şi Coridorul Orient/Est-mediteraneean are la fel... deci uite cum sunt 8 trase blocate, care se alocă doar prin OSS-urile coridoarelor şi pe care CFR S.A. e obligat să le ţină libere pentru ce vine de acolo.