| CFM-Moldova | |
|
+31Bebe AeroX DAS 2011 ciprian.fecioru.9 Laurentiu Ciobanu Theijs Saruman TVlad IonutCFR2009 @ndrey Nesebar cristi CFR DUAL Ony_x alinx3330 Katalyn razvan - trenuri gaerlind Vitosa didinul marius664 ciprian71 Adrian78 TER200 mielutu zburator Cipri Andrei Neculai Luna Dr2005 dan tm Veaceslav_MD Adirmvl 35 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 12:14 | |
| Wow, deci vagoanele de la prietenia nu au aer conditionat? Ca am vazut dita mai agregatele sub vagoane si acum un timp cand treceai pe langa si suflau cald. E altceva, nu aer conditionat? Prizele sunt de la baterii cu invertoare, nu? |
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 12:51 | |
| - Luna a scris:
- Wow, deci vagoanele de la prietenia nu au aer conditionat? Ca am vazut dita mai agregatele sub vagoane si acum un timp cand treceai pe langa si suflau cald. E altceva, nu aer conditionat? Prizele sunt de la baterii cu invertoare, nu?
generatoare pentru a incarca acumulatoare ce se vor folosi la iluminat pe timp de stationare. nu cred ca prizele sa mai fie functionale in vagoanele de la prietenia :D:D:D |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 13:21 | |
| Singurele vagoane de ecartament normal transpuse pe ecartament larg pe care le-am vazut pe youtube, au fost niste vagoane PKP in trenuri spre Moscova. Ar fi posibila transpunerea unor vagoane CFR in Rep. Moldova ca sa circule pina la Chisinau? |
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 13:23 | |
| - dan tm a scris:
- Singurele vagoane de ecartament normal transpuse pe ecartament larg pe care le-am vazut pe youtube, au fost niste vagoane PKP in trenuri spre Moscova.
Ar fi posibila transpunerea unor vagoane CFR in Rep. Moldova ca sa circule pina la Chisinau? nu stiu daca se desprinde chestia aia de linga boghiu...ce se tine de rama vagonului... nu stiu cum va fi cu partea tehnica a franelor... dar sunt locomotive CFR pe ecartament larg...la Cristesti-Jijia un LHD si la Galati-Larga un DA60 (nu stiu daca am denumit corect locomotivele) |
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 13:31 | |
| - dan tm a scris:
- Singurele vagoane de ecartament normal transpuse pe ecartament larg pe care le-am vazut pe youtube, au fost niste vagoane PKP in trenuri spre Moscova.
mai circula si acum vagonul Kiev-Bucuresti al UZ |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 13:43 | |
| Nu toate vagoanele au telescopul ala. Este antiruliu.
vagonul de Kiev circula
https://storage.lokomotiv.ro/image/Fr5MC https://forum.lokomotiv.ro/viewtopic.php?f=80&t=13938 |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 13:43 | |
| Dacă nu au climă cum se realizează ventilația vagoanelor de la CFM? De fiecare dată când am văzut filmări cu Moscova - Chișinău sau cu Prietenia făcute vara, geamurile erau în mare parte închise, asta deși afară erau 40 de grade. Inițial, văzând instalațiile de pe vagoanele Prieteniei, mi-au părut a fi pentru răcirea aerului ventilat forțat, cam cum sunt la 71-31, unde sunt cu apă din ce știu, nu cu freon sau ciclopentan. |
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 13:49 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dacă nu au climă cum se realizează ventilația vagoanelor de la CFM? De fiecare dată când am văzut filmări cu Moscova - Chișinău sau cu Prietenia făcute vara, geamurile erau în mare parte închise, asta deși afară erau 40 de grade. Inițial, văzând instalațiile de pe vagoanele Prieteniei, mi-au părut a fi pentru răcirea aerului ventilat forțat, cam cum sunt la 71-31, unde sunt cu apă din ce știu, nu cu freon sau ciclopentan.
Cu fereastra deschisa. Pe o parte a vagonului ferestrele nu se deschid Pe alta parte se deschid cat de putin Nu v-as sfatui sa calatoriti cu vagoanele aceste pe timp de canicula...! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 13:54 | |
| Dar ce o r fi avut in cap cind le-au proiectat? Imposibil sa aiba atita aparatura sub ele si sa nu aiba un sistem de recirculare/racire daca nu se deschid geamurile. |
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 13:54 | |
| - dan tm a scris:
- Dar ce o r fi avut in cap cind le-au proiectat?
Imposibil sa aiba atita aparatura sub ele si sa nu aiba un sistem de recirculare/racire daca nu se deschid geamurile. adresati aceasta intrebare conducerii CFM veniti intr-o vizita in Moldova, pentru o experienta de neuitat, in luna iulie-august |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 15:28 | |
| Veaceslav, am fost: http://trenuletz.forumz.ro/t4762p210-reportaje-feroviare-adirmvl Unul din insotitori era in chiloti si papuci. D-aia tanga, sa stie o treaba. ) Ferestrele de pe culoarul vagonului cu care am fost se deschideau una din doua sau trei. Si erau de tip ghilotina. Dar nu cobora nici una complet si, ca sa nu i se sifoneze draperiile insotitorului, mai subtire cu curentul. Dar au fost modificate? Ca si la UZ am vazut vagoane tot cu geamuri fixe. |
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 15:35 | |
| - Adirmvl a scris:
- Veaceslav, am fost: http://trenuletz.forumz.ro/t4762p210-reportaje-feroviare-adirmvl
Unul din insotitori era in chiloti si papuci. D-aia tanga, sa stie o treaba. )
Ferestrele de pe culoarul vagonului cu care am fost se deschideau una din doua sau trei. Si erau de tip ghilotina. Dar nu cobora nici una complet si, ca sa nu i se sifoneze draperiile insotitorului, mai subtire cu curentul.
Dar au fost modificate? Ca si la UZ am vazut vagoane tot cu geamuri fixe. in compunerea trenului primele 5 vagoane au ramas de tip vechi Amendorf cu ferestre din lemn. Vagonul №6 care e cu 2 paturi in cabina are ferestre schimbate. Prietenia are orarul in asa fel incat circula pe timp de noapte, nici nu e nevoie de clima, ca e racoare vara. |
|
| |
TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3652 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 15:41 | |
| Ce s-a intamplat aseara cu 401? A intrat in Romania cu aprox. 205 minute intarziere. |
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 15:53 | |
| - TER200 a scris:
- Ce s-a intamplat aseara cu 401? A intrat in Romania cu aprox. 205 minute intarziere.
probabil ca de obicei l-au retinut vamesii romani la frontiera, posibil sa faca perchizitii mai minutioase in vagoane, pentru a depista contrabanda de tigari. Sau o alta versiune ar fi ceva cu locomotiva diesel... se mai intampla. |
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 05 Oct 2018, 15:58 | |
| Author: FirstAct |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFM-Moldova | |
| |
|
| |
| CFM-Moldova | |
|