Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+31
Bebe
AeroX
DAS 2011
ciprian.fecioru.9
Laurentiu Ciobanu
Theijs
Saruman
TVlad
IonutCFR2009
@ndrey
Nesebar
cristi CFR
DUAL
Ony_x
alinx3330
Katalyn
razvan - trenuri
gaerlind
Vitosa
didinul
marius664
ciprian71
Adrian78
TER200
mielutu zburator
Cipri Andrei Neculai
Luna
Dr2005
dan tm
Veaceslav_MD
Adirmvl
35 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 36 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8302
Data de inscriere : 18/03/2011

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 12:14

Wow, deci vagoanele de la prietenia nu au aer conditionat? Ca am vazut dita mai agregatele sub vagoane si acum un timp cand treceai pe langa si suflau cald. E altceva, nu aer conditionat? Prizele sunt de la baterii cu invertoare, nu?
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 12:51

Luna a scris:
Wow, deci vagoanele de la prietenia nu au aer conditionat? Ca am vazut dita mai agregatele sub vagoane si acum un timp cand treceai pe langa si suflau cald. E altceva, nu aer conditionat? Prizele sunt de la baterii cu invertoare, nu?

generatoare pentru a incarca acumulatoare ce se vor folosi la iluminat pe timp de stationare.
nu cred ca prizele sa mai fie functionale in vagoanele de la prietenia Very Happy:D:D:D
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13011
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 13:21

Singurele vagoane de ecartament normal transpuse pe ecartament larg pe care le-am vazut pe youtube, au fost niste vagoane PKP in trenuri spre Moscova.
Ar fi posibila transpunerea unor vagoane CFR in Rep. Moldova ca sa circule pina la Chisinau?
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 13:23

dan tm a scris:
Singurele vagoane de ecartament normal transpuse pe ecartament larg pe care le-am vazut pe youtube, au fost niste vagoane PKP in trenuri spre Moscova.
Ar fi posibila transpunerea unor vagoane CFR in Rep. Moldova ca sa circule pina la Chisinau?

CFM-Moldova - Pagina 4 AF20022

nu stiu daca se desprinde chestia aia de linga boghiu...ce se tine de rama vagonului...

CFM-Moldova - Pagina 4 Acme20060

nu stiu cum va fi cu partea tehnica a franelor... dar sunt locomotive CFR pe ecartament larg...la Cristesti-Jijia un LHD si la Galati-Larga un DA60 (nu stiu daca am denumit corect locomotivele)
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 13:31

dan tm a scris:
Singurele vagoane de ecartament normal transpuse pe ecartament larg pe care le-am vazut pe youtube, au fost niste vagoane PKP in trenuri spre Moscova.

mai circula si acum vagonul Kiev-Bucuresti al UZ

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13011
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 13:43

Nu toate vagoanele au telescopul ala. Este antiruliu.

vagonul de Kiev circula

https://storage.lokomotiv.ro/image/Fr5MC
https://forum.lokomotiv.ro/viewtopic.php?f=80&t=13938
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6988
Data de inscriere : 07/09/2014

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 13:43

Dacă nu au climă cum se realizează ventilația vagoanelor de la CFM? De fiecare dată când am văzut filmări cu Moscova - Chișinău sau cu Prietenia făcute vara, geamurile erau în mare parte închise, asta deși afară erau 40 de grade. Inițial, văzând instalațiile de pe vagoanele Prieteniei, mi-au părut a fi pentru răcirea aerului ventilat forțat, cam cum sunt la 71-31, unde sunt cu apă din ce știu, nu cu freon sau ciclopentan.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 13:49

mielutu zburator a scris:
Dacă nu au climă cum se realizează ventilația vagoanelor de la CFM? De fiecare dată când am văzut filmări cu Moscova - Chișinău sau cu Prietenia făcute vara, geamurile erau în mare parte închise, asta deși afară erau 40 de grade. Inițial, văzând instalațiile de pe vagoanele Prieteniei, mi-au părut a fi pentru răcirea aerului ventilat forțat, cam cum sunt la 71-31, unde sunt cu apă din ce știu, nu cu freon sau ciclopentan.

Cu fereastra deschisa.

Pe o parte a vagonului ferestrele nu se deschid
CFM-Moldova - Pagina 4 B8e9586ea977

Pe alta parte se deschid cat de putin
CFM-Moldova - Pagina 4 File

Nu v-as sfatui sa calatoriti cu vagoanele aceste pe timp de canicula...!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13011
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 13:54

Dar ce o r fi avut in cap cind le-au proiectat?
Imposibil sa aiba atita aparatura sub ele si sa nu aiba un sistem de recirculare/racire daca nu se deschid geamurile.
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 13:54

dan tm a scris:
Dar ce o r fi avut in cap cind le-au proiectat?
Imposibil sa aiba atita aparatura sub ele si sa nu aiba un sistem de recirculare/racire daca nu se deschid geamurile.

adresati aceasta intrebare conducerii CFM Smile

veniti intr-o vizita in Moldova, pentru o experienta de neuitat, in luna iulie-august Very Happy
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 15:28

Veaceslav, am fost: http://trenuletz.forumz.ro/t4762p210-reportaje-feroviare-adirmvl Smile

Unul din insotitori era in chiloti si papuci. D-aia tanga, sa stie o treaba. Smile)

Ferestrele de pe culoarul vagonului cu care am fost se deschideau una din doua sau trei. Si erau de tip ghilotina. Dar nu cobora nici una complet si, ca sa nu i se sifoneze draperiile insotitorului, mai subtire cu curentul.

Dar au fost modificate? Ca si la UZ am vazut vagoane tot cu geamuri fixe.
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 15:35

Adirmvl a scris:
Veaceslav, am fost: http://trenuletz.forumz.ro/t4762p210-reportaje-feroviare-adirmvl Smile

Unul din insotitori era in chiloti si papuci. D-aia tanga, sa stie o treaba. Smile)

Ferestrele de pe culoarul vagonului cu care am fost se deschideau una din doua sau trei. Si erau de tip ghilotina. Dar nu cobora nici una complet si, ca sa nu i se sifoneze draperiile insotitorului, mai subtire cu curentul.

Dar au fost modificate? Ca si la UZ am vazut vagoane tot cu geamuri fixe.

in compunerea trenului primele 5 vagoane au ramas de tip vechi Amendorf cu ferestre din lemn.
Vagonul №6 care e cu 2 paturi in cabina are ferestre schimbate.

Prietenia are orarul in asa fel incat circula pe timp de noapte, nici nu e nevoie de clima, ca e racoare vara.
Sus In jos
TER200




Numarul mesajelor : 412
Varsta : 45
Reputatie : 3652
Data de inscriere : 13/01/2016

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 15:41

Ce s-a intamplat aseara cu 401? A intrat in Romania cu aprox. 205 minute intarziere.
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 15:53

TER200 a scris:
Ce s-a intamplat aseara cu 401? A intrat in Romania cu aprox. 205 minute intarziere.

probabil ca de obicei l-au retinut vamesii romani la frontiera, posibil sa faca perchizitii mai minutioase in vagoane, pentru a depista contrabanda de tigari.
Sau o alta versiune ar fi ceva cu locomotiva diesel...

se mai intampla.
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitimeVin 05 Oct 2018, 15:58

Author: FirstAct
CFM-Moldova - Pagina 4 924257117
Sus In jos
Continut sponsorizat





CFM-Moldova - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 4 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 36 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Impresii din Republica Moldova 12-20 iunie 2017
» Stiri internationale
» Singurul troleibuz satesc din Europa a circulat in Republica Moldova!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: