Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeDum 09 Sept 2018, 18:34

Păi dacă a intrat pe galben şi nu a făcut V1, atunci de ce nu l-a frânat? Erau izolate frânele la vagoane şi a trebuit să frâneze cu frâna directă a locomotivei?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeDum 09 Sept 2018, 20:52

L-a frinat inductorul semnalului de iesire.
Sus In jos
spiderpc

spiderpc


Numarul mesajelor : 421
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4863
Data de inscriere : 12/10/2012

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeDum 09 Sept 2018, 22:15

Trenul şi-a reluat circulaţia la ora 12:26, cu 116 minute de întârziere, în compunerea trenului Regio 6401, cu opriri în toate staţiile pe distanţa Bârlad - Iaşi pentru preluarea şi debarcarea pasagerilor.

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 IR1661_9.09.2018_zpsp5l1fbiy
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5433
Data de inscriere : 27/06/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeDum 09 Sept 2018, 23:10

si se gandeste CFR Calatori la ceva compensatii? ca pe langa 116 minute intarziere la plecarea din Barlad din greseala propriilor angajati, calatorii au mai primit bonus si opriri in toate statiile pana la Iasi.....totusi de ce nu a continuat sa circule cu propria locomotiva, avea ceva "probleme" mecanicul? ca in ultimul timp s-a tot intamplat ca unii sa confunde sticlele
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeLun 10 Sept 2018, 08:57

Daca nu a oprit, logic locomotiva cu mecanicul au ramas pe loc pentru cercetari.
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5495
Data de inscriere : 23/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeLun 10 Sept 2018, 10:33

Dr2005 a scris:
O, da, FelixTV e cea mai bună sursă de informaţii...
Nu prea ai ce defecţiuni să ai la frână, nu vorbim de vagoane de marfă cu schimbătorul de regim dat aiurea, mai ales că trenul făcuse revizia în tranzit la Tecuci. Ori ăla care a legat vagoanele a uitat să deschidă vreun robinet, ori mecanicul era atent la altceva şi nu a văzut Bârladul. În primul caz ar fi destul de grav, că ar însemna că nici continuitatea nu s-a făcut la Tecuci şi nici eficacitatea după plecare, caz în care logic ar fi să zboare din calea ferată şi mecanicul şi ăla de trebuia să facă revizia.



ar fi bine sa nu iti mai dai cu parerea masina numita gm 1324 avea probleme la frana din cauza traductorilor de frana si ep a avut si are probleme la frana fata de kd2 ala e sfant
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeLun 10 Sept 2018, 11:10

Dr2005 a scris:
O, da, FelixTV e cea mai bună sursă de informaţii...
Nu prea ai ce defecţiuni să ai la frână, nu vorbim de vagoane de marfă cu schimbătorul de regim dat aiurea, mai ales că trenul făcuse revizia în tranzit la Tecuci. Ori ăla care a legat vagoanele a uitat să deschidă vreun robinet, ori mecanicul era atent la altceva şi nu a văzut Bârladul. În primul caz ar fi destul de grav, că ar însemna că nici continuitatea nu s-a făcut la Tecuci şi nici eficacitatea după plecare, caz în care logic ar fi să zboare din calea ferată şi mecanicul şi ăla de trebuia să facă revizia.

La Tecuci nu este revizie, partida trenului efectueaza dezlegarea/legarea locomotivei de la /la tren si tot ei efectueaza proba de frana.

Daca stiai meserie nu mancai ciuperci, au si vagoanele de calatori schimbator de regim,dar asta e alta discutie.

Asa cum am mai spus acum vreo 2 -3 luni, nici gm si nici sulitele nu-s prea pe picioarele lor de mult, dar nici asta nu se vede nici in coducere si nici in alte organe.

Nu se pune prblema de greseala propriilor angajati ai SNTFC ci de intretinere locomotivelor( SCRL) ,reparatia lor (RELOC) si receptia lor ,receptie ce nu o face mecanicul .

Daca robinetul de frana sa defectat atunci cum sa mai poata remorca trenul ? era normal sa se combine 6401 cu 1661 si sa circule 1661 in conditiile lui 6401.
Atat egm cat si mecanicul au venit la Iasi, iar circulatia nu sa putut efectua din motive tehnice.

Nu e vorba de confundat sticlele) cum fac altii) , e caz tehnic .
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeLun 10 Sept 2018, 11:13

Dr2005 a scris:
Păi dacă a intrat pe galben şi nu a făcut V1, atunci de ce nu l-a frânat? Erau izolate frânele la vagoane şi a trebuit să frâneze cu frâna directă a locomotivei?

Dar daca a intrat sub v1 la rapid, cine voiai sa il franeze ?sau poate a reusit sa faca doar o depresiune mica ( 0,3-04 ) ,robinetii aia de pe egm is cei mai pretentioni la intretinere/exploatare.
intradevar aia a mai facut bube colegilor( ca si altele pe care le tot lauda unii pitici pe aici ),dar pe la manevra...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeLun 10 Sept 2018, 11:23

@ndrey a scris:
  La Tecuci nu este revizie, partida trenului efectueaza  dezlegarea/legarea locomotivei de la /la tren si tot ei efectueaza proba de frana.
Am zis eu că e revizie la Tecuci? Am zis că se face revizia trenului în parcurs... pe care o poate face şi şeful de tren dacă e autorizat. Ştiu că vagoanele au schimbător de regim, dar nu avea nimeni niciun motiv să umble la el.

andrey a scris:
  Daca robinetul de frana sa defectat atunci cum sa mai poata remorca trenul ? era normal sa se combine 6401 cu 1661 si sa  circule 1661 in conditiile lui 6401.
  Atat egm cat si mecanicul au venit la Iasi, iar circulatia nu sa putut efectua din motive tehnice.
Dacă robinetul se defectează, atunci te frânează INDUSI... de fapt fix asta s-a întâmplat acolo, nu?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeLun 10 Sept 2018, 11:28

Da, inductorul de 2000 Hz al semnalului de iesire .
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6989
Data de inscriere : 07/09/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeLun 10 Sept 2018, 13:51

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/video-500-de-bilete-vandute-de-cfr-la-un-tren-cu-un-singur-vagon-oamenii-nu-au-lasat-garnitura-sa-plece-994015

Atâta poate CFR în 2018. Etajate, Malaxe, supraaglomerare, nervi și înjurături. O dată îi laud și la 2 zile după dau cu bățu-n baltă iar.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeLun 10 Sept 2018, 14:35

Aviz celor care tin cu ursul. Terminati odata sa mai tineti in brate si sa pupati in fund fosta conducere CFR Calatori sau compania in sine. Pana nu dispare jumatate din TESA nu se va schimba nimic in bine la compania asta. Din birou niciodata nu se vad problemele din teren. Desigur fosta conducere gasea mereu scuze dand vina pe Guvern. Ce dracu vina are Guvernul ca ei nu stiu sa limiteze nr de bilete la trenurile Regio ? De ce nu le spune calatorilor la casele de bilete ca trenul are 120+80 locuri dar ei deja au vandut peste 300 locuri ? Casierele care au vandut fara numar azi  trenul 8386 ar trebui trecute la prime ca au tinut cu ursul ( CFR Calatori )

Cand vin si spun mereu ce vad cu ochii mei se gasesc toti distrusi pe FB sa zica ca nu e asa chiar daca le vi cu probe. Din cauza la toti idiotii si prosti care fac pe desptepti si se dau experti nu se schimba nimic in bine.

Bine ca nu mai avem purtatoare de cuvant ca ar fi iesit din nou pe sticla sa faca calatori prosti ca de ce nu au ales alte mijloace si au venit la tren. Pai cand vi la casa si ceri bilet daca iti da inseamna ca e ok daca iti zice ca nu poate sa iti dea nici in ruptul capului pleci ca doar nu o sa te urci cu catel, purcel si bagaje fara Bilet.

Uitati-va cu atentie la clip se vede cum una din usile etajatului are afisul cu defecta. Parca e din filmele cu prosti.
Sus In jos
AndreiCFRbv

AndreiCFRbv


Numarul mesajelor : 171
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Reputatie : 4276
Data de inscriere : 01/09/2013

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeLun 10 Sept 2018, 20:24

Eu inteleg ca e lipsa de vagoane dar chiar in halul asta, ieri trenul ala avea 10 vagoane si azi l-au lasat la un vagon? Ei ce credeau, ca daca la ei se termina sezonul atunci nu o sa mai mearga nimeni cu trenul spre si dinspre mare?
Sus In jos
http://www.railnet.ro
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeLun 10 Sept 2018, 20:38

E programul litoralul pentru toti, sunt elevi care sunt dusi la scoala zilele astea de bunici sau chiar singuri dupa prima zi iar parinti sunt in vacanta pe litoral. La fel sunt cei de varsta a 3a pe litoral nu scrie nicaieri ca daca azi incepe scoala la elevi nu mai merg parinti, bunici si studenti la mare mai ales ca apa e destul de calda. Si eu o sa merg la mare daca nu va ploua peste fix o saptamana dar numai pentru o zi. Inca nu am stabilit ruta si trenurile dar e strigator la cer sa lasi chiar si in extrasezon un tren local doar cu 1 vagon. Unde e Dr2005 care vroia sa prosteasca lumea pe aici ca pe CTA-Mangalia si retur se fac mai multi bani din transportul navetistilor decat cele 3 luni de sezon pe an ? Unde sunt navetisti de azi ? Toti inghesuiti intr-un etajat alaturi de turisti si cei de la tratament ? Na ca beleaua de azi arata fix opusul la ceea ce incerca el sa abureasca pe aici.

Episodul de azi nu e nici primul si nici ultimul dar cand vezi ca vin unul dupa altul ( ieri Barlad azi Eforie Nord ) stau si ma intreb de ce naiba ei singuri se saboteaza intr-un hal fara de hal. Sa nu uitam de fosta conducere care statea zilnic pe FB si se lauda cu tot felul de prostii dar in acelasi timp gaseau mereu alti vinovati pentru managementul defectuos de la CFR Calatori.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12459
Data de inscriere : 09/07/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitimeLun 10 Sept 2018, 21:06

Pare mai degraba un fel de sabotaj local. Anterior trenul R 8384 a circulat cu 2 vagoane (probabil gol) in timp ce R 8386 care se stie ca asigura legatura pt IR 1582 fiind foarte solicitat de calatori, a circulat doar cu 1 singur vagon etajat... deci problema este mai degraba la nivelul regionalei Constanta, care asigura turnus pentru acele garnituri. Ca totul sa ia o amploare si mai mare, la ora 13:11, in bataie de joc, trecea R 8385 in directia Mangalia, cu GM +7 vagoane prin fata calatorilor revoltati fara a dezlega macar 1 vagon pentru suplimentarea R 8386 de la statia Eforie Nord. In final, regionala Constanta se pune in miscare si reuseste sa trimita un AM Desiro pe trasa unei garnituri goale pana la statia Eforie Nord pentru a prelua surplusul de calatori, insa abia dupa 60 minute de la protestul spontan al calatorilor, timp in care IR 1582 era deja plecat in drum spre Bucuresti Smile


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Lun 10 Sept 2018, 21:17, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 7 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: