|
| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
+57alinx3330 Vitosa Adirmvl Laurentiu Ciobanu andreiutzu SMDS CalinIonMihai DB Robert Maddox Cipri Andrei Neculai bubu vatmanul DUAL bogdan.perejuc ravers75 Capsuneanu cristi ar trv.trains Ony_x riciu florin94 adytm kasapis2007 sorin_ncs buldozer2 cfr500 TVlad ldh80 Peter Fodor cristi CFR mtk daniel_c Nesebar TER200 yeu1 Amiralul Petre_IFTE c o r v i n IonutCFR2009 AndreiCFRbv mielutu zburator alliens spiderpc ets2oltromânia @ndrey ciprian71 marius_catalin84 kristi kkk AeroX Katalyn DPS crystynyca cardinal aris86 marius664 tcm Luna 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Sept 2018, 18:34 | |
| Păi dacă a intrat pe galben şi nu a făcut V1, atunci de ce nu l-a frânat? Erau izolate frânele la vagoane şi a trebuit să frâneze cu frâna directă a locomotivei? _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Sept 2018, 20:52 | |
| L-a frinat inductorul semnalului de iesire. |
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4863 Data de inscriere : 12/10/2012
| | | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5433 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Sept 2018, 23:10 | |
| si se gandeste CFR Calatori la ceva compensatii? ca pe langa 116 minute intarziere la plecarea din Barlad din greseala propriilor angajati, calatorii au mai primit bonus si opriri in toate statiile pana la Iasi.....totusi de ce nu a continuat sa circule cu propria locomotiva, avea ceva "probleme" mecanicul? ca in ultimul timp s-a tot intamplat ca unii sa confunde sticlele |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Sept 2018, 08:57 | |
| Daca nu a oprit, logic locomotiva cu mecanicul au ramas pe loc pentru cercetari. |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Sept 2018, 10:33 | |
| - Dr2005 a scris:
- O, da, FelixTV e cea mai bună sursă de informaţii...
Nu prea ai ce defecţiuni să ai la frână, nu vorbim de vagoane de marfă cu schimbătorul de regim dat aiurea, mai ales că trenul făcuse revizia în tranzit la Tecuci. Ori ăla care a legat vagoanele a uitat să deschidă vreun robinet, ori mecanicul era atent la altceva şi nu a văzut Bârladul. În primul caz ar fi destul de grav, că ar însemna că nici continuitatea nu s-a făcut la Tecuci şi nici eficacitatea după plecare, caz în care logic ar fi să zboare din calea ferată şi mecanicul şi ăla de trebuia să facă revizia. ar fi bine sa nu iti mai dai cu parerea masina numita gm 1324 avea probleme la frana din cauza traductorilor de frana si ep a avut si are probleme la frana fata de kd2 ala e sfant |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Sept 2018, 11:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- O, da, FelixTV e cea mai bună sursă de informaţii...
Nu prea ai ce defecţiuni să ai la frână, nu vorbim de vagoane de marfă cu schimbătorul de regim dat aiurea, mai ales că trenul făcuse revizia în tranzit la Tecuci. Ori ăla care a legat vagoanele a uitat să deschidă vreun robinet, ori mecanicul era atent la altceva şi nu a văzut Bârladul. În primul caz ar fi destul de grav, că ar însemna că nici continuitatea nu s-a făcut la Tecuci şi nici eficacitatea după plecare, caz în care logic ar fi să zboare din calea ferată şi mecanicul şi ăla de trebuia să facă revizia. La Tecuci nu este revizie, partida trenului efectueaza dezlegarea/legarea locomotivei de la /la tren si tot ei efectueaza proba de frana. Daca stiai meserie nu mancai ciuperci, au si vagoanele de calatori schimbator de regim,dar asta e alta discutie. Asa cum am mai spus acum vreo 2 -3 luni, nici gm si nici sulitele nu-s prea pe picioarele lor de mult, dar nici asta nu se vede nici in coducere si nici in alte organe. Nu se pune prblema de greseala propriilor angajati ai SNTFC ci de intretinere locomotivelor( SCRL) ,reparatia lor (RELOC) si receptia lor ,receptie ce nu o face mecanicul . Daca robinetul de frana sa defectat atunci cum sa mai poata remorca trenul ? era normal sa se combine 6401 cu 1661 si sa circule 1661 in conditiile lui 6401. Atat egm cat si mecanicul au venit la Iasi, iar circulatia nu sa putut efectua din motive tehnice. Nu e vorba de confundat sticlele) cum fac altii) , e caz tehnic . |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Sept 2018, 11:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Păi dacă a intrat pe galben şi nu a făcut V1, atunci de ce nu l-a frânat? Erau izolate frânele la vagoane şi a trebuit să frâneze cu frâna directă a locomotivei?
Dar daca a intrat sub v1 la rapid, cine voiai sa il franeze ?sau poate a reusit sa faca doar o depresiune mica ( 0,3-04 ) ,robinetii aia de pe egm is cei mai pretentioni la intretinere/exploatare. intradevar aia a mai facut bube colegilor( ca si altele pe care le tot lauda unii pitici pe aici ),dar pe la manevra... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Sept 2018, 11:23 | |
| - @ndrey a scris:
- La Tecuci nu este revizie, partida trenului efectueaza dezlegarea/legarea locomotivei de la /la tren si tot ei efectueaza proba de frana.
Am zis eu că e revizie la Tecuci? Am zis că se face revizia trenului în parcurs... pe care o poate face şi şeful de tren dacă e autorizat. Ştiu că vagoanele au schimbător de regim, dar nu avea nimeni niciun motiv să umble la el. - andrey a scris:
- Daca robinetul de frana sa defectat atunci cum sa mai poata remorca trenul ? era normal sa se combine 6401 cu 1661 si sa circule 1661 in conditiile lui 6401.
Atat egm cat si mecanicul au venit la Iasi, iar circulatia nu sa putut efectua din motive tehnice. Dacă robinetul se defectează, atunci te frânează INDUSI... de fapt fix asta s-a întâmplat acolo, nu? _________________ :TTT:
|
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Sept 2018, 11:28 | |
| Da, inductorul de 2000 Hz al semnalului de iesire . |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Sept 2018, 13:51 | |
| https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/video-500-de-bilete-vandute-de-cfr-la-un-tren-cu-un-singur-vagon-oamenii-nu-au-lasat-garnitura-sa-plece-994015
Atâta poate CFR în 2018. Etajate, Malaxe, supraaglomerare, nervi și înjurături. O dată îi laud și la 2 zile după dau cu bățu-n baltă iar. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Sept 2018, 14:35 | |
| Aviz celor care tin cu ursul. Terminati odata sa mai tineti in brate si sa pupati in fund fosta conducere CFR Calatori sau compania in sine. Pana nu dispare jumatate din TESA nu se va schimba nimic in bine la compania asta. Din birou niciodata nu se vad problemele din teren. Desigur fosta conducere gasea mereu scuze dand vina pe Guvern. Ce dracu vina are Guvernul ca ei nu stiu sa limiteze nr de bilete la trenurile Regio ? De ce nu le spune calatorilor la casele de bilete ca trenul are 120+80 locuri dar ei deja au vandut peste 300 locuri ? Casierele care au vandut fara numar azi trenul 8386 ar trebui trecute la prime ca au tinut cu ursul ( CFR Calatori )
Cand vin si spun mereu ce vad cu ochii mei se gasesc toti distrusi pe FB sa zica ca nu e asa chiar daca le vi cu probe. Din cauza la toti idiotii si prosti care fac pe desptepti si se dau experti nu se schimba nimic in bine.
Bine ca nu mai avem purtatoare de cuvant ca ar fi iesit din nou pe sticla sa faca calatori prosti ca de ce nu au ales alte mijloace si au venit la tren. Pai cand vi la casa si ceri bilet daca iti da inseamna ca e ok daca iti zice ca nu poate sa iti dea nici in ruptul capului pleci ca doar nu o sa te urci cu catel, purcel si bagaje fara Bilet.
Uitati-va cu atentie la clip se vede cum una din usile etajatului are afisul cu defecta. Parca e din filmele cu prosti. |
| | | AndreiCFRbv
Numarul mesajelor : 171 Varsta : 25 Localizare : Brasov Reputatie : 4276 Data de inscriere : 01/09/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Sept 2018, 20:24 | |
| Eu inteleg ca e lipsa de vagoane dar chiar in halul asta, ieri trenul ala avea 10 vagoane si azi l-au lasat la un vagon? Ei ce credeau, ca daca la ei se termina sezonul atunci nu o sa mai mearga nimeni cu trenul spre si dinspre mare? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Sept 2018, 20:38 | |
| E programul litoralul pentru toti, sunt elevi care sunt dusi la scoala zilele astea de bunici sau chiar singuri dupa prima zi iar parinti sunt in vacanta pe litoral. La fel sunt cei de varsta a 3a pe litoral nu scrie nicaieri ca daca azi incepe scoala la elevi nu mai merg parinti, bunici si studenti la mare mai ales ca apa e destul de calda. Si eu o sa merg la mare daca nu va ploua peste fix o saptamana dar numai pentru o zi. Inca nu am stabilit ruta si trenurile dar e strigator la cer sa lasi chiar si in extrasezon un tren local doar cu 1 vagon. Unde e Dr2005 care vroia sa prosteasca lumea pe aici ca pe CTA-Mangalia si retur se fac mai multi bani din transportul navetistilor decat cele 3 luni de sezon pe an ? Unde sunt navetisti de azi ? Toti inghesuiti intr-un etajat alaturi de turisti si cei de la tratament ? Na ca beleaua de azi arata fix opusul la ceea ce incerca el sa abureasca pe aici.
Episodul de azi nu e nici primul si nici ultimul dar cand vezi ca vin unul dupa altul ( ieri Barlad azi Eforie Nord ) stau si ma intreb de ce naiba ei singuri se saboteaza intr-un hal fara de hal. Sa nu uitam de fosta conducere care statea zilnic pe FB si se lauda cu tot felul de prostii dar in acelasi timp gaseau mereu alti vinovati pentru managementul defectuos de la CFR Calatori. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Sept 2018, 21:06 | |
| Pare mai degraba un fel de sabotaj local. Anterior trenul R 8384 a circulat cu 2 vagoane (probabil gol) in timp ce R 8386 care se stie ca asigura legatura pt IR 1582 fiind foarte solicitat de calatori, a circulat doar cu 1 singur vagon etajat... deci problema este mai degraba la nivelul regionalei Constanta, care asigura turnus pentru acele garnituri. Ca totul sa ia o amploare si mai mare, la ora 13:11, in bataie de joc, trecea R 8385 in directia Mangalia, cu GM +7 vagoane prin fata calatorilor revoltati fara a dezlega macar 1 vagon pentru suplimentarea R 8386 de la statia Eforie Nord. In final, regionala Constanta se pune in miscare si reuseste sa trimita un AM Desiro pe trasa unei garnituri goale pana la statia Eforie Nord pentru a prelua surplusul de calatori, insa abia dupa 60 minute de la protestul spontan al calatorilor, timp in care IR 1582 era deja plecat in drum spre Bucuresti
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Lun 10 Sept 2018, 21:17, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
| |
| | | | Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |