Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 15 Mai 2020, 23:46
ACCIDENT FEROVIAR IN JUDETUL CLUJ!
#FOTO
Un barbat in varsta de 40 de ani din Cluj-Napoca a scapat ca prin minune in urma unui accident feroviar pe care chiar el l-a provocat. Acesta nu s-a asigurat in momentul in care a trecut calea ferata cu o autoutilitara si a fost lovit in plin de un tren Regio. Barbatul a fost transportat la spital, dar cu rani usoare. Evenimentul a avut loc in jurul orei 18:40 in localitatea Bucea din comuna Negreni. Soferul din Cluj-Napoca se afla la volanul unei autoutilitare incarcata cu haine, dar in momentul in care a trecut calea ferata nu a tinut cont de semnalele acustice si luminoase. A fost izbit in plin de un tren regio care circula pe relatia Oradea – Cluj-Napoca. In urma apelului la 112, la fata locului s-a deplasat o autospeciala de descarcerare a pompierilor, un echipaj SMURD dar a fost alertat si elicopterul SMURD de la Jibou. Salvatorii au găsit la locul accidentului o autoutilitară răsturnată și șoferul, de 40 de ani, ieșit din aceasta. Șoferul a primit primul ajutor calificat de la echipajul SMURD și a fost transportat la spital cu suspiciuni de traumatisme la nivelul toracelui. Acesta era conștient și cooperant. Garnitura de tren transporta 12 călători, care nu au solicitat consult medical. S/dejeanul.ro
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 22 Iun 2020, 23:24
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 23 Iun 2020, 10:53
Ma enerveaza la culme titlurile astea pompoase ca sa te faca sa le deschizi...Daca in loc de accident tren puneau accident auto nu mai era nimeni interesat sa le deschida...
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 03 Aug 2020, 15:35
Parca le venera cineva pe aici pe Dezastro, minunate pentru IR in RO in timp ce la in tari normale sunt pe naveta la Regio de scurt parcurs.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 03 Aug 2020, 18:04
Kapпaтй a scris:
Parca le venera cineva pe aici pe Dezastro, minunate pentru IR in RO in timp ce la in tari normale sunt pe naveta la Regio de scurt parcurs.
Şi mesajul tău se încadrează în topic... cum?
_________________ :TTT:
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 03 Aug 2020, 18:54
Aceste Desiro, au ajuns niste automotoare insalubre dupa nici 17 ani de exploatare. Nici nu-i de mirare, opresc in toate cotloanele si sunt incadrate la trenuri IR cica... In care vara faci sauna si iarna tremuri de frig.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 03 Aug 2020, 19:18
Nu degeaba se numesc Dezastro, ca le am exploatat de la început total nepotrivit, auzi la ei IC Dezastro, zici ca era nava spațială. Suntem de râsul curcilor, când a auzit neamțul ca noi ne folosim ca IC si ei ca Regio s-au tăvălit pe jos de ras.
_________________
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 03 Aug 2020, 20:00
Trenul în cauză a fost IR1522 Păușa - București, desiro 2115. Grav nu a fost căci a venit la București singur fără ajutor. Și fără călători bineînțeles. Întrebarea întrebătoare se pune de ce în ultimii cel puțin 2 ani să zicem, a început într-o veselie să ia foc materialul rulant ? Lipsă mentenanță la timp conform caietului de sarcini al fiecăruia? Lipsă piese? Lipsă oameni care să se mai ocupe de ele? Cam da intr-o foarte mare măsură. Eee, vedeți voi ce a însemnat cândva titularizarea lor? Avea cine să se ocupe de ele pe când în ziua de azi, azi faci serviciu pe ceva, mâine pe altceva. Păi în asemenea condiții cui îi mai arde să se ocupe de ele? Dar dacă așa a dorit ministerul, sau mă rog, o minte luminată. Ce au semănat aia culeg acu. Și mă repet, și noul material rulant, când l-or lua, sau dacă l-or lua, aceeași soartă va avea, cu toată mentenanța inclusă de care se bate cu pumnii în piept unul de pe aci. Maxim 5-6 ani de exploatare le dau, apoi se vor umple depourile de epave. A, și mai e o chestie, unele rame vor ajunge mult mai repede la gard când or începe să lovească pe la traversările peste calea ferată fel și fel de mașini de la cele mici până la camioane, tractoare și TIR-uri. Că vorba aia plasticul e plastic, nu poți compara o locomotivă cu o ramă electrică sau motoare.