| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
+57alinx3330 Vitosa Adirmvl Laurentiu Ciobanu andreiutzu SMDS CalinIonMihai DB Robert Maddox Cipri Andrei Neculai bubu vatmanul DUAL bogdan.perejuc ravers75 Capsuneanu cristi ar trv.trains Ony_x riciu florin94 adytm kasapis2007 sorin_ncs buldozer2 cfr500 TVlad ldh80 Peter Fodor cristi CFR mtk daniel_c Nesebar TER200 yeu1 Amiralul Petre_IFTE c o r v i n IonutCFR2009 AndreiCFRbv mielutu zburator alliens spiderpc ets2oltromânia @ndrey ciprian71 marius_catalin84 kristi kkk AeroX Katalyn DPS crystynyca cardinal aris86 marius664 tcm Luna 61 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 06 Apr 2021, 09:10 | |
| @dan tm Tiristoring System Amundsen Motors https://www.softronic.ro/modernizari-tsam.html |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 15 Apr 2021, 11:03 | |
| https://www.ziaruldevaslui.ro/foto-tir-lovit-de-tren-la-gara-rosiesti/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 14 Mai 2021, 10:48 | |
| ISU Prahova Locomotiva unui tren Regio de calatori care circula pe ruta Braşov-Bucureşti a fost cuprinsă de un incendiu în această dimineata, în jurul orei 06:11, în apropierea Gării Sinaia. Incendiul, se manifesta cu fum dens și a apărut la locomotiva trenului Inter Regio 1603, care circula pe ruta Brașov-Bucuresti, cu trei vagoane în componenţă. Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Prahova a trimis la faţa locului două autospeciale de stingere și o ambulanță SMURD. La sosirea echipajelor la locul intervenției, incendiul se manifesta la compartimentul motor. Preventiv, au fost evacuați cei 10 călători, care au fost în afara oricărui pericol, aceştia fiind preluaţi de o altă garnitura feroviară. Se pare ca focul a pornit de la scurtcircuit la un trasformator. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 25 Mai 2021, 20:34 | |
| 17 octombrie 1929: Locomotiva implicata, 140.487 fotografiata cu alta ocazie, in 1938: https://orasulmemorabil.com/locomotive/ Ziarul respectiv a fost indesat in chip de amortizor in spatele unei oglinzi de la o piesa de mobilier a strabunicului si redescoperit recent cind tata a avut de mesterit ceva. Mai sint si alte articole, cu Nicolae Iorga, cu Grigore Antipa si altii, oameni pe care ii stim din cartile de istorie dar aici pomeniti ca simpli functionari guvernamentali. Ma intreb retoric daca peste inca o suta de ani o sa isi mai aminteasca cineva de mai marii zilelor noastre... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 01 Iun 2021, 22:40 | |
| https://epitesti.ro/stiri/video-situatie-periculoasa-tren-ramas-fara-frane-la-golesti Să trecem peste faptul că gazetarul a scris o inepție (,,acesta a lovit macazul și s-a oprit,,) sau că doamna intervievată era și ea neștiutoare în ale termenilor feroviari), este vorba despre trenul IR 1897 București - Pitești - Craiova. E caz deosebit de grav dacă din 7 sisteme de frânare câte are automotorul desiro siemems n-a funcționat niciunul. Un caz identic s-a mai petrecut prin iunie 2017 și tot la stația Golești. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 01 Iun 2021, 22:58 | |
| N-a făcut eficacitatea când a plecat din Piteşti? Că dacă avea frânele izolate, şi-ar fi dat seama de atunci.
E cumva în pantă sensul de mers? _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 01 Iun 2021, 23:25 | |
| Ce Pitești visezi? Trenul venea de la București, la stația Golești nu a putut opri la peron. Și văd că mai departe s-a anulat trasa. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 02 Iun 2021, 09:21 | |
| Cum mama 'ului să nu poţi să opreşti? Păi de la Bucureşti cum a mers până acolo? O să fie interesant raportul AGIFER. _________________ :TTT:
|
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 02 Iun 2021, 14:20 | |
| Comentariile / reactiile de pe Facebook sunt batjocoritoare la adresa incidentului. Cica sa stea acasa femeia aia care a dat declaratii si sa mai invete limba romana inainte sa se urce in tren. Eventual sa se si rastoarne trenul cu ea si sa tot ai pretentia de a scoate de la ea declaratie in limbaj de specialitate. Coboara din tren femeia umilita si traumatizata si vin unii sa o certe pe Internet ca nu stie sa vorbeasca. Unii chiar jurnalisti de la care ai pretentii sa nu confunde calatorii cu reporterii care n-au stiut nici ei ce sa declare mai coerent. Efectiv o mizerie s-a instalat in aceste tramvaie Desiro, de sustinatorii orbi ai CFR Calatori nici nu stii ce sa mai zici, credeam ca s-a terminat moda linguselilor si odelor ceausiste de anul trecut. Vin ei si spun ca, vai, dar se minte si vorbeste aiurea...si ca sa lasam specialistii sa isi dea cu parerea (aia care vin cu raportul de investigatie dupa un an de zile). Acum 4 ani de zile (7 iunie 2017) s-a intamplat acelasi lucru tot in Golesti. Ce s-a schimbat de atunci? S-a mai reparat ceva? Niciun program de reparatie la aceste automotoare. A devenit o loterie sa mai pleci cu un tren format din Desiro si sa speri ca ajungi si la destinatie fara sa se demonteze pe drum. Dar noroc ca avem destule malaxe S900 sa le ia locul. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 02 Iun 2021, 15:48 | |
| Ce treabă are reparaţia cu faptul că naşul nu a ştiut unde e robinetul de acţionare manuală a frânei de rastare? Că bănuiesc că asta căuta, că Desiro nu are frână de mână din aia ,,clasică" de strângi de ea până nu mai poţi. Investigaţia AGIFER o să ne spună şi dacă automotorul avea reviziile la zi sau nu.
În rest, CFR Călători a reuşit şi să dea foc la Malaxe (n-a reuşit încă la Desiro, din simplul fapt că atunci când ,,fierbe" motorul, îl închide computerul) cu scadenţa la RG depăşită cu peste 4 ani, practic nu mai rezistă nimic ,,mentenanţei" CFR Călători. Dacă făcea un privat aşa, avea certificatul de siguranţă suspendat de mult. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 03 Iun 2021, 08:16 | |
| Am vazut pe Digi, cică mecanicul a trecut dintr-o locomotiva în alta.
Nu au habar de nimic ziaristii ăștia. Nu pot avea cunostinte în toate domeniile, dar nici nu îi interesează să studieze putin. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 04 Iun 2021, 01:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dacă făcea un privat aşa, avea certificatul de siguranţă suspendat de mult.
Si mori tu de ciuda ca CFR nu pateste nimic sau cum? Ce te tot f.. pe tine grija de ce pateste cfr sau nu? Tot aberezi pe aici cu tampeniile tale, nu te mai potolesti! Privatul e privat, cfr e cfr, cfr e de stat si trebuie sa mearga! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 04 Iun 2021, 10:13 | |
| - Nesebar a scris:
- cfr e de stat si trebuie sa mearga!
Nimic nu trebuie să meargă doar pentru că e de stat. Tu ai auzit vreodată de siguranţa circulaţiei? Pe RegioTrans l-au lăsat fără obiectul muncii pentru inversat nişte remorci de automotoare fără a înscrie modificările în CSB... iar ţie ţi se pare normal ca şeful de tren, teoretic autorizat pentru a frâna trenul în situaţii de urgenţă, habar n-avea cum s-o facă. Sau, dacă raportul AGIFER va arăta că de vină e întreţinerea, nu crezi că entitatea responsabilă cu întreţinerea (ERI) ar merită să îşi piardă acest certificat (da, ştiu că e destul de greu şi se va lăsa cu procese, dar s-ar crea un precedent care poate i-ar mai speria atât pe OTF, cât şi pe ERI). Pe de altă parte, GFR circulă bine mersi deşi a avut nişte mecanici beţi care au circulat până au zburat cu trenul de pe pod _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 04 Iun 2021, 13:32 | |
| Dr2005 la cate evenimente au fost în România probabil un sfert din firme își pierdeau licenta mai ales GFR și Unicom Sau crezi ca în Cehia, Germania și alte tari un operator ca Astra sau Regiotrans cu automotoare bubuite săptămânal ar mai circula? .. Daca s-ar lua la purificat materialul rulant 80% ar fi neconform la fel cum este și pe rutier.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 04 Iun 2021, 15:32 | |
| În Cehia a circulat un privat cu vagoane închiriate de la muzeu (!), cu sigla Căilor Ferate Cehoslovace pe ele, iar Regiojet ăla de-l pupă-n partea dorsală unii de aici a cumpărat vagoane vechi de la SBB, pe care elveţienii le-au vândut din cauza azbestului pe care nu-şi permiteau să îl îndepărteze. Tot la cehi circulă automotoare similare cu BZMot-urile ungureşti... în configuraţia originală (inclusiv motor) de acum 40 de ani. De intrări tren peste tren nici nu mai vorbesc, au avut destule şi cehii şi nemţii şi alţii mai tari ca ei. La noi nu se întâmplă din astea, asta spune multe despre normele de siguranţă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|