|
| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
+57alinx3330 Vitosa Adirmvl Laurentiu Ciobanu andreiutzu SMDS CalinIonMihai DB Robert Maddox Cipri Andrei Neculai bubu vatmanul DUAL bogdan.perejuc ravers75 Capsuneanu cristi ar trv.trains Ony_x riciu florin94 adytm kasapis2007 sorin_ncs buldozer2 cfr500 TVlad ldh80 Peter Fodor cristi CFR mtk daniel_c Nesebar TER200 yeu1 Amiralul Petre_IFTE c o r v i n IonutCFR2009 AndreiCFRbv mielutu zburator alliens spiderpc ets2oltromânia @ndrey ciprian71 marius_catalin84 kristi kkk AeroX Katalyn DPS crystynyca cardinal aris86 marius664 tcm Luna 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 11 Mar 2021, 19:56 | |
| Ce baza sa mai ai in informatiile oferite de clubferoviar daca si ei scriu despre trenul foamei. Evident la modul peiorativ.
Nu e nici un plus de informatie sa folosesti un nume aparut tot in bataie de joc pe nenorocirea unor oameni. Seceta din Moldova ar fi putut fi in orice parte a tarii.
Cine naiba e clubu asta feroviar? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 31 Mar 2021, 11:59 | |
| Cand toata lumea spune ca M900 e cea mai varza mai ales de la Craiova la Chiajna si ar trebui bagat la urgenta pentru modernizare chiar si un RK la 120km/h
https://clubferoviar.ro/deraiere-pe-magistrala-900-3/ |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Sam 03 Apr 2021, 20:21 | |
| https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20359%20RI%20Augustin%2005.04.2020.pdf
Avem un decedat... ca nu a putut deschide usa... ma rog raportul zice ceva de genul ca nu a citit instructiunile sau ceva de genul..., dar in fine... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 04 Apr 2021, 17:39 | |
| Pag. 10: "Trenul a fost remorcat de locomotiva electrică cu numărul de înmatriculare 91 53 0 400 028-3, aparținând OTF SNTFC „CFR Călători” SA. " Pag. 20: "Trenul a fost remorcat de locomotiva electrică EA nr.268." Deci era 028 sau 268? Mă rog, 028 era - "În aceste condiții, începând cu anul 2004, locomotiva EA nr.028 era scadentă pentru efectuarea reparației planificată de tip RR și trebuia retrasă din serviciu, conform normativului menționat. " Care 028 nu mai avea ce să caute în circulaţie, dar la
" Mecanicul de locomotivă a reușit dezlegarea mecanică a locomotivei de primul vagon și, cu ajutorul unor persoane (locuitori ai comunei Augustin), care se adunaseră lângă tren, au împins locomotiva la o distanță sigură de tren." Asta e nouă... au împins locomotiva cu mâinile goale. Dar locomotiva nu era frânată?
"primul apel prin numărul unic de urgență 112, referitor la producerea unui incendiu în apropierea Hm Augustin, a fost făcut la ora 21:55.Acțiunea de stingere a incendiului a început la ora 23:34 și s-a finalizat la data de 06.04.2020, ora 03:52" De unde mama cucului au venit pompierii ăia, dacă le-a luat o oră şi jumătate să ajungă acolo?!
"agentul stingător folosit de echipajele de intervenție fiind apa" Pe bune? E a suta oară când se face aşa... Pompierii vin cu APĂ la incendii ELECTRICE. Li s-a spus de n ori că la incendiul electric nu se dă cu apă. În mod sigur scrie şi în procedurile lor. Aşa au fost distruse multe locomotive, când pompierii au intervenit cu apă şi nu au făcut decât să extindă incendiile. Din câte ştiu, niciodată nu a fost imputată vreo pagubă pompierilor... ISU Braşov are conştiinţa curată, IGSU la fel şi domnul Arafat doarme şi el liniştit în vreme ce ne mai trânteşte câte o dispoziţie de culcat odată cu găinile. De fapt, scrie şi în raport că "Personalul ajuns la locul producerii incendiului, nu a putut interveni pentru stingerea incendiului cu agentul stingător apădin cauza faptului că LC nu era legată la pământ. Conform instrucțiilor specifice sistemului feroviar specialitatea IFTE, până la legarea la pământ a LC,acționarea pentru localizarea incendiului se va face numai cu stingătoare cu CO2s au cu praf și CO2l a baza incendiului. Acest lucru nu s-a întâmplat în cazul investigat. Precizăm faptul că situații asemănătoare au mai fost constatate în cazuri de producere a unor incendii la vehicule feroviare din compunerea unor trenuri pe linii electrificate, în toate cazurile, pompierii militari fiind nevoiți să aștepte sosirea unei DP pentru legarea la pământ a LC. Un astfel de exemplu este cazul accidentului feroviar produs la data de 07.05.2019 pe raza de activitate a SRCF Brașov, în Hm Valea Lungă"
Mai înainte de asta, aflăm că "Deși arcul electric cu descărcarea luminoasă s-a declanșat la ora 21:23, constatarea degajării de fum respectiv raportarea producerii incendiului s-a făcut doar la ora 21:40 și respectiv, 21:50, după 18, respectiv 28 de minute. În toată această perioadă, personalul de tren s-a aflat lângă locomotivă în așteptarea conectării locomotivei." Practic, a ars mocnit PAFS-ul şi izolaţia peste un sfert de oră... timp în care nimeni nu s-a sesizat, naşul a păzit locomotiva, nici măcar nu a verificat vagoanele, iar călătorul posibil fără bilet a stat cuminte în vagon, de frica amenzii. România...
Concluziile mele, din ciclul ,,Spui România şi..." (completaţi voi în locul punctelor de suspensie): - pe fir era un corp străin, un cablu sau o sârmă, aruncată de un ,,binevoitor", dar nu o să fac presupuneri privind etnia sa ca să nu fiu acuzat de discriminare; SRCF Braşov mai identificase anterior astfel de cazuri, de obiecte aruncate pe firul de contact - în al doilea vagon era un călător posibil fără bilet, că şi mersul fără bilet e sport naţional la noi. Omul a preferat să se ascundă şi a murit pentru a economisi câţiva lei. Asta în cazul în care nu uitase să coboare (l-o fi luat somnul sau o fi fost beat) sau nu se înţelese cu naşul anterior; - naşul nu a mai făcut "revizia comercială", alt sport naţional la trenurile R de noapte; iar la ce zonă crepusculară e acolo, îl înţeleg că se gândea mai mult la sănătatea lui, decât la fişa postului; mai şi luase un călător în compartimentul de serviciu, care cică avea abonament... mărturisesc că eu cu autorizaţie nu am stat niciodată în compartimentul de serviciu şi nici nu am văzut călători care să stea acolo, decât dacă erau colegi cu naşul sau cotizau la el; - DP a fost trimis în rang de tren de marfă că, na, nu-i urgenţă că arde un tren CFR Călători, nu e tren privat să rişte CFR S.A. să fie dat în judecată pentru pagube; - pompierii au venit cu cisterne cu apă, că aşa ştiu ei să stingă incendii; şi au ajuns acolo după o oră, că aşa-i la noi; - vagonul nu avea detectoare de fum - eu din câte ştiu nu-s obligatorii oricum, dar trebuia şi AGIFER să arunce cumva o parte din vină şi pe CFR Călători; - locomotiva era expirată de 16 ani, dar nu a tras-o nimeni la gard; din fericire, era în stare corespunzătoare, asta probabil pentru că ţineau mecanicii titulari de ea; - vagonul cică avea elemente ignifugate, dar a ars complet la interior.
Înţeleg că pe ăla care a aruncat cu sârma nu-l mai prinde nimeni. Da' ceva procese pentru pompieri, pentru naş şi pentru ăla care a îndrumat drezina în rang VII om vedea? Probabil că nu. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 04 Apr 2021, 18:08 | |
| Pompierii au sosit dar s-au uitat cum arde. Pe de o parte nu aveau CO2 pe de alta parte asteptau sa fie legat la pamint.
Despre omul ars, poate a urcat undeva in parcurs si nasul nu stia de el sau daca stia o fi crezut ca a plecat.
Totusi raportul scoate in evidenta pericolul acestor usi, precum si faptul ca robinietii pentru deschidere manuala sint sigilati. Pai si un om normal cit trebuie sa miste acolo ca sa rupa sirma aia care sigileaza. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 04 Apr 2021, 18:28 | |
| Sârma aia se rupe imediat, nu îţi trebuie forţă ca să o rupi. Iar la ultimul vagon oricum e ruptă în spate, ca să stea agentul autorizat să dirijeze trenul. În plus, ar fi putut trece în vagonul celălalt înainte să se deformeze şasiul. Desigur, dacă naşul ar fi verificat trenul când s-a oprit, probabil îl găsea şi pe bărbatul din al doilea vagon.
Pompierii au sosit şi nu aveau CO2... ce naibii pompieri sunt ăştia? Ce sting ei în mod curent - focuri de paie? Că doar acolo merge 100% cu apă. În dotarea diverselor detaşamente de pompieri există autospeciale de stingere cu spumă sau cu apă şi spumă. Dar la noi e mai simplu să plimbi 9 - 10.000 litri de apă chioară cu 25 km/h (cred că avem cele mai mari autospeciale cu apă din Europa) decât 3000 kg de spumă cu 70 km/h. Că spuma costă, pe când apa ori o primeşti moka din reţeaua oraşului, ori o alimentezi direct din lac. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 04 Apr 2021, 18:36 | |
| Pai mereu la stiri se dau comunicate ca pompierii au venit cu masina cu apa SI SPUMA.
Naiba stie. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 04 Apr 2021, 22:40 | |
| Citez ,,locomotiva era expirată de 16 ani, dar nu a tras-o nimeni la gard; din fericire, era în stare corespunzătoare, asta probabil pentru că ţineau mecanicii titulari de ea,,
În martie 2018 a avut parte de vopsire exterioară (în schema expres), în rest RR-ul ei încă se lasă așteptat. Încă mai are pe ea vitezometrele Hasler. Mecanici titulari nu mai are de mai bine de 10 ani fiind o locomotivă ce face serviciu la ,,ciurdă,, adică azi face un tren la Teiuș mâine ajunge la Simeria poimâine la Cluj răspoimâine vine la Brașov după bagă un drum pe M400, bagă un Brașov - Iași, apoi o Sighișoară, apoi un București. De fapt în ultima vreme face des drumuri la București dar nicidecum cu mecanici brașoveni. Despre ce titularizare locomotive vorbiți voi acolo când nici măcar nu știți prestațiile mecanicilor care ce trenuri fac și de unde până unde, ? Păi nu așa a vrut ministerul ca locomotivele să facă serviciu azi în Timișoara și mâine prin toată țara? Pe unde și-a băgat ministerul nasul praful s-a ales de toate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 05 Apr 2021, 00:37 | |
| - Vitosa a scris:
- Pe unde și-a băgat ministerul nasul praful s-a ales de toate.
Îţi dai seama că fraza asta e o acuzaţie foarte serioasă, nu? Ai dovezi că vreun minister (oricare) şi-ar fi băgat ,,nasul"? Pentru că ar fi caz penal. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 05 Apr 2021, 21:57 | |
| Altceva înafară să o dai în justicie, mai ști ? Din raportul agifer remarc eroarea privind anul construcției locomotivei EA028 care nicidecum nu poate fi 1983 !! 1968 sau 1969 e anul construcției ei http://cfr.stfp.net/Pic/40/915304000283:3.jpg În 1975 apărea 210, în 1977 apărea 302, cutii care arată altfel la partea de cuplă, (vedeți pe site). În niciun caz după anul 1975 nu s-au mai construit genul acela de cutie ca al EA028. Citez ,,au împins locomotiva cu mâinile goale. Dar locomotiva nu era frânată?,, Și frânată crezi că oamenii ăia mai puteau să o împingă ? E logic că mecanicul i-a strâns frânele de mână după ce au distanțat-o de vagoane. Ai niște momente când ești tare nostim. Mi-aduc aminte când a-i spus-o pe aia cu au dus locomotiva până la următoarea stație pentru a o întoarce pe triunghi. Un triunghi inexistent Aduți aminte de incidentul de pe M900 când s-a rupt cupla uneia dintre locomotivele trenului 1696. EA028 a fost nu 268. 3535 e trenul sighișorenilor iar aceștia nu sunt autorizați la TSAM. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 05 Apr 2021, 22:54 | |
| Acusi n-o sa-i mai raspundem doctorului ca sa nu ne ameninte cu justitia.
Ce inseamna TSAM? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 05 Apr 2021, 22:55 | |
| Păi locomotiva cu cuplă ruptă dacă ţii morţiş să o întorci, doar pe triunghi sau pe turnantă o poţi face... dar nu văd legătura. Conform listei de pe site-ul AFER, locomotiva ar avea ,,serie șasiu 38" deci ar fi originală. Acuma cine ştie la ce s-a gândit cel care a scris raportul _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 05 Apr 2021, 22:55 | |
| Acusi n-o sa-i mai raspundem doctorului ca sa nu ne ameninte cu justitia.
oare faptul ca au impins-o niste gura casca nu e ceva ilegal? ca nu erau autorizati. Era mai bine sa arda si locomotiva.
Ce inseamna TSAM? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 05 Apr 2021, 23:33 | |
| - dan tm a scris:
- oare faptul ca au impins-o niste gura casca nu e ceva ilegal?
Nu legalitatea o contest aici, ci faptul că o locomotivă de 120 t (sau o fi balastată şi are 126?) a putut fi împinsă de localnici, în condiţiile în care "Declivitatea în profilul longitudinal al căii este de 0,8 ‰, rampă în sensul de mers al trenului." Deci au putut să o împingă şi la deal... ce forţoşi sunt ăia. Au mai fost şi pe la noi tramvaie rămase pe separator, la o Tatră de 18t ne-am chinuit 15 oameni să o împingem 30 cm şi era în palier. Dar locomotiva a fost împinsă imediat, şi la deal. Nu cumva personalul de tren o fi izolat frâna la vagoane şi le-a lăsat uşor la vale? Oricum cele 2 cântăreau la un loc mai puţin decât locomotiva. Eu nu sunt convins că lucrurile au fost 100% cum sunt descrise acolo, cel puţin faza cu împinsul locomotivei şi cu faptul că timp de un sfert de oră nu a verificat nimeni vagonul 2. O ardere din aia mocnită de PAFS ar fi fost sesizată şi de călător, chiar dacă s-o fi ascuns în budă să nu-l prindă naşul. Dar în cazul ăsta ar fi urlat din timp, nu îl găseau la final. Oare călătorul să fi fost beat şi să fi adormit într-un compartiment? Dar asta nu exiplică de ce naşul nu a verificat vagoanele... nu cumva călătorul s-o fi urcat şi nu fusese verificat? Sau cotizase câţiva lei şi l-a luat somnul, uitând să mai coboare unde avea treabă? În timpul ăsta, naşul o fi stat la palavre cu călătorul ,,cu abonament" (probabil un coleg ceferist) şi nici nu o mai fi făcut revizia biletelor, o fi dat plecarea prin staţie sau de la uşa de lângă locomotivă a primului vagon şi aia a fost. Mă rog, AGIFER e entitate independentă, deci nu avem de ales decât să luăm raportul ca atare. Alte detalii vom afla doar dacă victima are nişte rude care să deschidă un proces. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 05 Apr 2021, 23:46 | |
| Ce-ti mai place raca si bagatul batului prin gard, sa nu fie liniste, sa faci tu valva si scandal. Iti plac la maxim procesele si toate cacaturile. Mortu e de vina si cu asta basta, o fi fost baut si aia e, ce vrei acum, sa dezgropam mortii, ca de ce a stat nasu, dar ce vrei sa faca nasu, sa stea in picioare drepti sa nu stea jos, sa faca milioane de km prin tren ca nasu nu e om, e bataie de joc si trebuie exploatat sa tina in functii pe la birouri inca 10, deci tot ala de jos alergat si tap ispasitor. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
| |
| | | | Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |