Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeSam 11 Iun 2022, 14:33

Locomotiva era DA-1203, o adevărată piesă de muzeu, care nu suferise nicio modernizare în peste 40 de ani de serviciu.

Cât despre VD-uri, 71-31 sunt coapte, iar Astra nu se mai înscrie la licitaţiile pentru RTG la 70-91, că e ocupată cu tramvaiele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeSam 11 Iun 2022, 14:40

Și dacă Astra Arad nu se mai prezintă la licitații gata s-a terminat filmul? Prin Europa asta chiar nu mai există firme care se ocupă de reparații vagoane?
Sau în România, Grivița de exemplu?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeSam 11 Iun 2022, 15:20

Nu te lasa Astra sa faci revizie in alta parte cu toate ca am vazut vagoane 21-86 cu RTG la Pascani
Totusi mi se pare o mizerie ce face Astra si de aia CFR ar trebui sa faca licitatie internationala pentru achizitia de vagoane dormitor si cuseta sunt constructori destui Stadler Siemens CAF
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeSam 11 Iun 2022, 15:30

Vitosa a scris:
Și dacă Astra Arad nu se mai prezintă la licitații gata s-a terminat filmul? Prin Europa asta chiar nu mai există firme care se ocupă de reparații vagoane?
Sau în România, Grivița de exemplu?

Nu se vrea parca nu stii, scuze se gasesc pentru orice cand esti nascut boschet, boschet mori, bati joc de toata lumea doar doar nu mai vine lumea si declari falimentul sa o vanda pe nimic la o firma straina si sa faca altii bani, de ce sa faca statul, statul e cel mai prost manager si plus de asta sunt unii care trebuie sa castige comisioane babane.
Din carcasa de la 71-31 scoteau niste dormitoare de statea mata in coada, desfacuta pana la schelet si modernizat pe schelet de la 0, bagau si climatizare si iesea un dormitor de nota 10+ dar cine sa vrea, nimeni, de atatia ani de cand se stie ca in 71-31 vara sunt 50-60 de grade de moare lumea si ei incaseaza sute de lei de la un bilet 250-350 depinde daca e bilet simplu sau single asa ajunge si daca un calator plateste 250 de lei, dar restul de 19 si faci un calcul cat se incaseaza de la toi............dar nu sunt bani, de ce nu sunt bani? In buzunarele cui tot intra banii? Primele locuri din tren cu sold out sunt dormitoarele si cusetele, la un drum lung de noapte astea se vand primele si CFR in loc sa profite ei scot. Cat de inapt si incult sa fi si mai scoti si scuze de 2 bani prin diferiti trepadusi care se viseaza cel putin ministri cu latele pana la genunchi.
Normal era sa te pregatesti din iarna pentru sezon, modernizai 20 de 71-31, plus 71-70 care le ai deja, si bagai 2 dormitoare si 3 cusete pe Timisoara-Mangalia, bagai 2 dormitoare si 2 cusete pe Arad-Mangalia, in varf de sezon mai adaugai o cuseta, bagai 2 dormitoare si 3 cusete pe Oradea-Mangalia, la fel 2 dormitoare si 3 cusete la Satu Mare-Mangalia, de fapt 2 dormitoare si 2 cusete din Satu Mare o cuseta din Baia Mare si o cuseta trebuia din Tg Mures, din Suceava si Iasi bagai cuseta si dormitor iar in sezon poate adaugai inca o cuseta iar din Sibiu mergea pentru inceput o cuseta, dar cu cine sa faci treaba cu al de Gigel si Ionel care leafa merge hai acasa ca e bine, da i draq pe prosti ca nu le trebuie lor atata confort! Mad
Bagai la toate trenurile dormitor climatizat si modernizat, confortabil, pe Viena e nevoie de 2 dormitoare, bagai ruta de Salonic cu macar o cuseta dar tu incapabil si boschet preferi sa ti ruta anulata in loc sa faci ceva bun.
Bine ca ai 100000000000 de angajati prin birouri, bine ca toate rudele si neamurile sunt infiltrate sa aibe salariu bun si la munca de jos au ramas 2-3 care trag tot greul ca incapabilii nu sunt in stare sa modernizeze niste vagoane. Mad Mad Mad

_________________
595423Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeSam 11 Iun 2022, 22:00

Într-o țară civilizată nu am fi văzut bătaia asta de joc care e la CFR.
Tovarășul ministru grinveanu dacă ar fi avut coloană vertebrală ar fi demis întreaga conducere cfr călători, întreaga  
directorime inclusiv șef servicii diferite posturi. Că ăștia trag sforile iau decizii taie și spânzură nu directorul general al cărui cap pică des. Știți proverbul cu apa trece pietrele rămân.
Acuma e prea târziu, oricum sezonul estival 2022 e compromis dpdv feroviar. Ce să mai schimbi din situație acum?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeSam 11 Iun 2022, 22:10

Vitosa a scris:
Și dacă Astra Arad nu se mai prezintă la licitații gata s-a terminat filmul? Prin Europa asta chiar nu mai există firme care se ocupă de reparații vagoane?
Sau în România, Grivița de exemplu?
Firme există, dar plăteşti tu transportul vagonului până la Viena pentru RTG? Apoi, ca să poţi să repari ceva (orice) trebuie să fii autorizat de producător, doar aşa ai acces la manualul de service şi la piese originale. Crezi că Astra îţi dă ceva pe gratis? Dimpotrivă, îi convine situaţia de unic furnizor. Evident, pentru un preţ corect, dată fiind prietenia dintre patronii de la Astra, Griviţa şi Grampet, s-au mai autorizat şi alte unităţi pe anumite feluri de reparaţii. Dar, evident, şi Griviţa şi EP-VFU vor repara întâi ce se pricep mai bine, mai ales că CFR Călători e ,,client captiv" şi la ei cu ceva vagoane. Iar contrar părerii populare, CFR Călători are mai mult de pierdut dacă-i pică 5 etajate pe regio decât dacă-i pică un 21-76 pe un sezonier. La R te bazezi pe abonamente, la sezonier oricum 99% din călători merg o dată pe an cu trenul, deci nu sunt o sursă constantă de încasări.

De ce crezi că toate achiziţiile de material rulant din ţările civilizate se fac obligatoriu cu mentenanţa inclusă?

La 71-31 nu ai ce să mai faci, sunt coapte la propriu, şasiurile sunt curbate la mijloc, toată instalaţia electrică e praf, climatizarea e cu freon interzis în UE, nu ai ce să le mai faci. Dacă vrei neapărat dormitoare pe boghiuri MD, e mai simplu să iei din 20-47/57-urile de la gard şi să faci din alea. Deşi dpdv al profitului, e mai ieftin să faci 20-68, cari mai mulţi oameni cu ele decât cu un VD.

Ţările civilizate numite Germania, Belgia, Elveţia, Olanda au renunţat de mult la vagoanele de dormit, doar Austria se încăpăţânează să pompeze bani în aşa ceva, iar Franţa mai are două perechi de trenuri şi cam atât. Poate ar fi momentul să renunţăm şi noi la ele (da, ştiu că sindicatele or să mă înjure).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeSam 11 Iun 2022, 22:32

Dar ia să comparăm, Oradea de s-ar fi aflat în Germania trenul tot 17,5 ore ar fi făcut până pe litoral? Nu cred.
Logic că nu le-au mai trebuit serviciu de noapte.
Iar 20-68urile alea date la lung parcurs sunt o bătaie de joc la adresa călătorilor. Ști cum sună ceea ce ne spui tu aici pe forum? Să intre în vagon cât mai mulți proști, nu contează ce le oferim, banul să-l luăm de la fraieri.
Iar sindicatele nu doar că o să te înjure, te vor mazili ca pe szentes Very Happy


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Sam 11 Iun 2022, 22:40, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeSam 11 Iun 2022, 22:40

Dacă Oradea era în Germania, mergeai cu avionul până la Mihail Kogălniceanu, de unde ai fi putut lua un R până la Mangalia, care ar fi circulat din 30 în 30 de minute, în conducere simplificată şi cu un singur şef de tren pe relaţia Aeroport - Constanţa - Mangalia. La Constanţa s-ar fi oprit toate celelalte trenuri venite de mai departe, inclusiv ICE-ul cu care ar fi venit de la Oradea cei care şi-ar fi permis 150 euro pe un bilet. Mai departe călătorii continuau cu R-ul local, că d'aia DB are în jur de 90% din călători la R. Nu strici naveta ca să ajungă turistul o dată pe an.
Sau mergeai pe autostradă şi la Mangalia sau Constanţa intrai într-o ditamai parcare, de unde luai trenul/autobuzul/troleul până la hotel.

Cum nu suntem în Germania, mergem 17 ore cu 20-68, iar după concediu reîncepem să navetăm 15 - 20 km cu maşina personală şi să ne plângem de trafic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6767
Data de inscriere : 25/05/2012

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeSam 11 Iun 2022, 23:13

Vitosa a scris:
Să intre în vagon cât mai mulți proști, nu contează ce le oferim, banul să-l luăm de la fraieri.

Din pacate asta e deviza lor si de aceea transportul feroviar in Romania e praf.
Pai daca ei nu merg si n-ar merge orice ar fi, normal ca ii si doare la banana. Ba chiar dau vina pe calatori ca au pretentii.
Cum e posibil ca in sezonul asta fara covid/restrictii sa fie operatorul de stat si mai nepregatit si sarac ca niciodata? Dar cu salariile angajatilor marite si cu preturile mai mari la bilete?
Chiar si dpdv al costurilor, o cabina ocupata in VD face si cat 10 locuri din vagonul clasa (chiar nu se merge asa mult cap-coada). E suficient sa vezi pana si la ATC ca tot vine lumea la cuseta/dormitor cu incredere...decat sa stea cu lumina-n ochi si anchilozata ore-n sir pe un scaun...desi la trenul de noapte au un vagon salon modern, nu e totusi odihnitor noaptea. E de fapt ceva absurd sa ai tren de noapte fara sa oferi serviciu aferent.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeDum 12 Iun 2022, 00:23

De asta suntem de rahat, cu acesti oameni nu o sa evoluam niciodata, Vitosa si Aerox va agitati degeaba, atata timp cat ei nu dau 2 bani sa beneficieze de un confort sporit nu vor intelege niciodata de ce x si y ar plati in plus sa aibe parte de un confort superior.
De asta sunt si hoteluri de 3-4-5 stele, ca nu toata lumea e zgarcita si unii chiar pun pret pe confort, platesc sa aibe confort dar cand esti p.... nu intelegi acest lucru si bagi 20-68 sa mearga la gramada toata lumea in bataie de joc si mai si spui ca e bine asa. Mad
Din pacate cand unu care nu da bani sa aibe un confort sporit si se multumeste cu mersul la cort si facut mancare si in concediu nu o sa intelkegea niciodata pe ala care merge la hotel de 4-5 stele si iese la restaurant din contra se uita cu ura ca domne ala are bani, ia sa ii dau in cap sa nu mai aibe acel nivel, asa si cu trenu, de ce sa ofer conditii superioare, sa bagam la gramada toti, uite ca nu accepta lumea aceasta bataie de joc si i-ai pierdut de clienti, multi care mergeau cu VD-ul o sa se orienteze spre altceva ca nici cuseta nu accepta dar clasa 2-a, evident ca e greu de inteles pentru unii limitati ca sunt destui care platesc pentru confort si ii pierzi daca nu le oeferi conditii.
OBB e prost ca are serviciu de confort sporit, PKP la fel e prost, CD, ZSSK, MAV, FS, pana si Anglia are vagoane de dormit, Croatia, si altele, aia sunt prosti noi suntem destepti ca facem 20-68 Mad
Cica a renuntat Belgia si Olanda la vagoane de dormit, pai aia oricum au tara de 3 pe 4 si e gata, daca scuipi mai tare trece granita scuipatul si faci comparatie, dar nu ai domne ce, nu ai cu cine, comparatii de 2 bani doar asa sa postam aberatii si tampenii. Atat te duce capu atat balmajesti, asta e.
Ferice de aia care pleaca din tara asta, cu asa specimene nu o sa ajungem niciodata sa avem servicii de calitate, suntem pierduti e clar. Mad Mad Mad

_________________
595423Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeDum 12 Iun 2022, 00:42

AeroX a scris:
Cum e posibil ca in sezonul asta fara covid/restrictii sa fie operatorul de stat si mai nepregatit si sarac ca niciodata? Dar cu salariile angajatilor marite si cu preturile mai mari la bilete?
A început sezonul estival de o zi şi deja sunt zeci de mesaje alarmante aici... între timp, cine are concediu aprobat e deja pe drum, fără să se gândească la vagon Laughing
Salariile în CFR-uri nu sunt mici, sunt ridicol de mici, nu cu mult peste minimul pe economie. De aia nici nu mai vine nimeni să se angajeze. Şi situaţia e la fel în tot ce înseamnă societate sau instituţie de stat... degeaba vezi că un ministru are 20.000 lei, un director de societate comercială are tot pe atât, când restul angajaţilor are minimul pe economie. Iar acolo unde ajungi la un salariu mai decent (pentru România, nu pentru UE), să zicem 5-6000 lei, faci la ore suplimentare de înnebuneşti de tot.

Iar biletele de tren sunt nemodificate de 9 ani! Există în ţara asta vreun produs care să nu se fi scumpit în atâta amar de ani?
Dar îmi place faza cu pretenţiile călătorilor... călătorii ăia care fumează prin bude, stau cu pantofii pe scaun şi ascultă manele din telefon la maxim au pretenţia să vină naşul să-i pupe şi-n dos la un bilet de 11 euro Bucureşti - Constanţa. Care bilet, surpriză, se mai scumpeşte cu 20%, adică cu echivalentul a jumătate dintr-un pachet cu ţigările din care trag ei în budă şi cu care înfundă după aia vasul WC.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6767
Data de inscriere : 25/05/2012

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeDum 12 Iun 2022, 10:15

Alte justificari mai penibile in meniu mai ai mai omule? Crezi ca tine palavrageala asta a ta la mine? Du-te bre si prosteste pe altii.
Eu stiu foarte bine cum stau treburile in CFR. Iar salariile nu sunt ridicol de mici cum erau acum 5 ani. S-au mai marit suficient, mai ales alea din minister, de unde ne bagi tu lozinci pe paine!
Cum sa spui ca vrei scumpiri si lefuri marite cand n-ai deloc justificari pentru servicii mai bune? DAR DELOC.
Ai incredere cand iti spun ca pe alte forumuri erai zburat de multa vreme! De fapt, asta s-a si intamplat pe destule, iar pe altele esti ridiculizat in continuare cu malaxele tale.
Ti s-a tot spus ca pe alte rute scumpirea a existat gradual, tu esti de pe alta lume si ai impresia ca fix mie imi justifici ceva. Mai bine raspunde-mi de ce serviciile sunt si mai proaste ca acum 9 ani!!! Nu ma lua pe mine cu nu stiu ce calatori care se cracesc pe scaune. Nu e problema noastra ce face nasul in tren sau politia TF care se ia de pasionati ca ei fac poze si tot ei le graffiteaza dupa capetele lor seci.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeDum 12 Iun 2022, 22:23

AeroX a scris:
Eu stiu foarte bine cum stau treburile in CFR. Iar salariile nu sunt ridicol de mici cum erau acum 5 ani. S-au mai marit suficient, mai ales alea din minister, de unde ne bagi tu lozinci pe paine!
Da, ăsta e rostul internetului, toţi să ştie de toate. Evident că toţi din afara sistemului ştiu la naibii de bine cum funcţionează sistemul (orice sistem, în general, nu doar cel feroviar). Vrei fişele mele fiscale să vezi cât mi-a crescut salariul în 5 ani? Oricum nu ai crede ce scrie în ele, tu ai ideile tale preconcepute, pe care niciun document nu ţi le poate şterge. E drept, de vreo câteva luni am mai primit câţiva lei în plus, pe perioada de promovare temporară. Dar tot am mai puţin decât un şofer de troleu în Salzburg.
Întreabă-l pe amicul tău şef de tren (ale cărui idei văd că începi să le copiezi, gen faza cu forumurile) cât i-a crescut salariul în 5 ani sau dacă consideră că are salariu mic raportat la responsabilitatea pe care o are (eu aş zice că da, dar să zică el).

AeroX a scris:
Ti s-a tot spus ca pe alte rute scumpirea a existat gradual, tu esti de pe alta lume si ai impresia ca fix mie imi justifici ceva.
Orice scumpire se face prin ordin de ministru. Dacă-i ordin de ministru, automat trece întâi pe la direcţia de specialitate. Dacă te interesează, pot să îţi trimit lista cu toate actele normative pe ultimii 10 ani (deşi o găseşti în rapoartele de activitate de pe site-ul MTI) şi poţi să îmi spui şi mie câte majorări de tarife s-au aprobat în ultimii 9 ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeDum 12 Iun 2022, 22:42

Era vorba că multe trenuri s-au transformat din R in IR și multe Regiouri s-au anulat și singura posibilitate e doar IR
Să nu mai vorbim că au dispărut toate ofertele comerciale decând cu gratuitatea lu peste pe care tot o lauzi atat
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitimeLun 13 Iun 2022, 18:11

Staţi, adică voi regretaţi că s-a încheiat jecmănirea bugetului de stat cu IR declarate ca R?
Asta n-are nicio legătură cu gratuităţile, pur şi simplu ARF dă aceeaşi compensaţie pe km şi la R şi la IR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 55 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 55 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: