| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
+57alinx3330 Vitosa Adirmvl Laurentiu Ciobanu andreiutzu SMDS CalinIonMihai DB Robert Maddox Cipri Andrei Neculai bubu vatmanul DUAL bogdan.perejuc ravers75 Capsuneanu cristi ar trv.trains Ony_x riciu florin94 adytm kasapis2007 sorin_ncs buldozer2 cfr500 TVlad ldh80 Peter Fodor cristi CFR mtk daniel_c Nesebar TER200 yeu1 Amiralul Petre_IFTE c o r v i n IonutCFR2009 AndreiCFRbv mielutu zburator alliens spiderpc ets2oltromânia @ndrey ciprian71 marius_catalin84 kristi kkk AeroX Katalyn DPS crystynyca cardinal aris86 marius664 tcm Luna 61 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Sam 08 Iun 2019, 23:31 | |
| O sa o repare dar dureaza probabil vreo 2 ani la fel ca 255 |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Iun 2019, 12:26 | |
| - Adrian78 a scris:
- O sa o repare dar dureaza probabil vreo 2 ani la fel ca 255
Avand in vederea ca CFR Calatori are multe in conservare si achiziatia ramelor electrice de catre ARF, nu prea mai are rost reparatia. |
|
| |
buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5901 Data de inscriere : 05/10/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Iun 2019, 12:31 | |
| Podul nu e ok deloc! Se vede in poza de mai jos ca e deplasat catre stanga (in directia de mers)! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Iun 2019, 12:44 | |
| Podul pe firul 2 e închis circulației, firul 1 e cu RV 30 km/h. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Iun 2019, 13:08 | |
| Probanil o sa dureze si asta vreo 2 ani sa il faca la Baiesti a trecut de 2 ani de cand l-au vopsit si trebuie sa se apuce iara de el |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Iun 2019, 14:00 | |
| Ma tem ca asa pagube sunt depasite de valoarea maxima a rca-ului autovechiculului. Atunci sa vezi cum ramane cfr infrastructura cu paguba. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Iun 2019, 15:48 | |
| La ce sa repari o vechitura cand ai atatea conserve care le poti reactiva. Sa puna mana sa cumpere ceva garnituri push-pull gen RailJet cu tractiune Taurus sau Vectron pentru Constanta-Brasov, sa mai micsoreze durata de deplasare, si sa creasca confortul calatoriei.
|
|
| |
Petre_IFTE
Numarul mesajelor : 472 Varsta : 58 Localizare : Arad Reputatie : 5514 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Iun 2019, 18:07 | |
| Un exercițiu de imaginație: cum ar arăta un Taurus sau Vectron după un impact cu basculanta sau au tabla mai rezistentă decât la EA. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Iun 2019, 18:23 | |
| - marius664 a scris:
- Cica ar fi ramas fara ambreiaj in timp ce traversa pasajul...la prima vedere podul pare ok, pe celalat fir se circula, sina insa trebuie refacuta.Acum se vede ce rol are contrasina astfel era posibil ca trenul sa ajunga in rau...
Intreb pentru ca nu ma pricep: la ce ii trebuia ambreiaj?doar mergea nu se apuca de schi,bat vitezele pe pasaj. Este greu de presupus ca nu a vazut trenul, la fel cum cred ca a facut de multe ori asa trecind prin fata trenului. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Iun 2019, 18:50 | |
| Pai a vazut trenul, a vrut sa accelereze sa treaca inaintea lui si atunci probabil a cedat cablul de la ambreiaj si n-a mai apucat sa treaca intr-o viteza superioara sa ia fata trenului...Norocul a facut ca sa aiba suficienta viteza sa treaca cu cabina, daca trenul pica cabina si-o tara pana la pod, il facea terci.Mai bine ca a scapat, cu banii care-i va da pe reparatii...o sa-si doreasca moartea... |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 09 Iun 2019, 21:52 | |
| Cosmar poate, ca bani nu stiu daca va da, presupun ca a avut RCA. Desi daca dauna depaseste valoarea de 1220000 de euro si atunci nu stiu cine raspunde, firma sau soferul in cauza. Sau alta asigurare facultativa de daune tertilor in caz ca exista. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| |
| |
sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4727 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Iun 2019, 01:16 | |
| - marius664 a scris:
- Pai a vazut trenul, a vrut sa accelereze sa treaca inaintea lui si atunci probabil a cedat cablul de la ambreiaj si n-a mai apucat sa treaca intr-o viteza superioara sa ia fata trenului...Norocul a facut ca sa aiba suficienta viteza sa treaca cu cabina, daca trenul pica cabina si-o tara pana la pod, il facea terci.Mai bine ca a scapat, cu banii care-i va da pe reparatii...o sa-si doreasca moartea...
Da' voi stiti sa conduceti pe aici nu gluma! Nu exista cablu de ambreiaj ca doar nu e dacia lu' bunicu. Camioanele de prin anii 70-80 aveau ambreiajul hidraulic. Cele din anii 90-2000 il au pneumatic. Iar cele mai noi il au controlat de computer deoarece cutiile sint automatizate. Evident ca ai nevoie de ambreiaj pentru a opri...poti frina, dar pentru a opri complet trebuie sa scoti din viteza. Se poate scoate din viteza si fara ambreiaj dar nu intotdeauna reuseste. La autoturism merge de fiecare data...la camion tre' sa fii fortos sa tragi de maneta aia cu ambele miini daca nu poti debreia. Asta..ma repet, in cazul in care avea cutie manuala. Ca de la euro 4 incoace toate sint automatizate, iar tu nici nu mai ai pedala de ambreiaj, il controleaza computerul. Pe de celalta parte pentru a accelera in forta se schimba in treapta de viteza INFERIOARA, NU superioara. Acu' poate o fi mintit soferul, ce stiu eu ce avea in cap. Tot ceea ce trebuie sa stiti este ca accidente se pot intimpla oricui si nu e bine sa acuzi, blamezi, judeci caci nu stii ce ai fi facut in locul lui. Este bine ca nu a fost nimeni ranit, in acest caz nu va exista raspundere de oridin penal pentru sofer. Doar de de ordin civil. Care e de fapt a asiguratorului cu care a fost incheiata polita RCA. Desigur ca exista niste limite maxime de despagubire. Daca CFR va demonstra in instanta ca pagubele sint mai mari decit limita maxima de despagubire a politei RCA, diferenta o va pati soferul pina la pensie, copiii si nepotii lui daca e cazul. Eu stiu ca in cazul in care nu exista victime limita maxima de despagubire a politei RCA este de 500.000 euro. Dar asta la autoturisme. Poate la camioane sa fie mai mult. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 10 Iun 2019, 09:06 | |
| Dacă rămâi fără ambreiaj la camion, nu-l mai mişti de acolo. Iar chestia asta se întâmplă, ieri era o cisternă de GPL rămasă în rond la Delfinului, a stat acolo vreo oră şi ceva, nu avea şoferul ce să îi facă, maşina a plecat doar tractată.
Însă să ţi se blocheze ambreiajul fix când te loveşte trenul e convenabil, ca să nu zic altfel... E drept că mulţi şoferi nu ştiu să abordeze trecerile la nivel şi omoară motoarele acolo (poţi să omori motorul şi la camion cu puţin efort). Dar fiind la 2 paşi de haltă, dacă într-adevăr rămânea blocat acolo mai mult timp, ar fi fost văzut de mecanic din timp, că doar e linie dreaptă. Or locomotiva i-a tras-o pe la vreo 80 la oră după cum l-a făcut şi cât a durat până la oprirea trenului. Părerea mea e că a vrut să forţeze trecerea, a văzut trenul şi a zis că are timp. După care ori a omorât motorul acolo, ori pur şi simplu nu a avut timp din prima şi de aia l-a lovit trenul. _________________ :TTT:
|
|
| |
crystynyca
Numarul mesajelor : 29 Reputatie : 4342 Data de inscriere : 03/02/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 30 Iun 2019, 22:25 | |
| Ieri(29 iun) dupa amiaza, pe asa zisa linie guvernamentala pe care si 5 km/h e prea mult,intre Buc Noi si Baneasa,a mai deraiat un marfar(CFR Marfa)incarcat cu cereale.Inca nu s-a anuntat nimic. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|