Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeSam 08 Iun 2019, 23:31

O sa o repare dar dureaza probabil vreo 2 ani la fel ca 255
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7374
Data de inscriere : 18/11/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 12:26

Adrian78 a scris:
O sa o repare dar dureaza probabil vreo 2 ani la fel ca 255
Avand in vederea ca CFR Calatori are multe in conservare si achiziatia ramelor electrice de catre ARF, nu prea mai are rost reparatia.
Sus In jos
buldozer2

buldozer2


Numarul mesajelor : 352
Varsta : 38
Localizare : Buzau
Reputatie : 5901
Data de inscriere : 05/10/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 12:31

Podul nu e ok deloc! Se vede in poza de mai jos ca e deplasat catre stanga (in directia de mers)!
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 WhatsApp-Image-2019-06-08-at-9.26.44-AM
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 12:44

Podul pe firul 2 e închis circulației, firul 1 e cu RV 30 km/h.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 13:08

Probanil o sa dureze si asta vreo 2 ani sa il faca la Baiesti a trecut de 2 ani de cand l-au vopsit si trebuie sa se apuce iara de el
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 14:00

Ma tem ca asa pagube sunt depasite de valoarea maxima a rca-ului autovechiculului. Atunci sa vezi cum ramane cfr infrastructura cu paguba.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 15:48

La ce sa repari o vechitura cand ai atatea conserve care le poti reactiva. Sa puna mana sa cumpere ceva garnituri push-pull gen RailJet cu tractiune Taurus sau Vectron pentru Constanta-Brasov, sa mai micsoreze durata de deplasare, si sa creasca confortul calatoriei.

_________________
595423Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Petre_IFTE

Petre_IFTE


Numarul mesajelor : 472
Varsta : 58
Localizare : Arad
Reputatie : 5514
Data de inscriere : 06/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 18:07

Un exercițiu de imaginație: cum ar arăta un Taurus sau Vectron după un impact cu basculanta sau au tabla mai rezistentă decât la EA.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 18:23

marius664 a scris:
Cica ar fi ramas fara ambreiaj in timp ce traversa pasajul...la prima vedere podul pare ok, pe celalat fir se circula, sina insa trebuie refacuta.Acum se vede ce rol are contrasina astfel era posibil ca trenul sa ajunga in rau...

Intreb pentru ca nu ma pricep: la ce ii trebuia ambreiaj?doar mergea nu se apuca de schi,bat vitezele pe pasaj.

Este greu de presupus ca nu a vazut trenul, la fel cum cred ca a facut de multe ori asa trecind prin fata trenului.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 18:50

Pai a vazut trenul, a vrut sa accelereze sa treaca inaintea lui si atunci probabil a cedat cablul de la ambreiaj si n-a mai apucat sa treaca intr-o viteza superioara sa ia fata trenului...Norocul a facut ca sa aiba suficienta viteza sa treaca cu cabina, daca trenul pica cabina si-o tara pana la pod, il facea terci.Mai bine ca a scapat, cu banii care-i va da pe reparatii...o sa-si doreasca moartea...
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 21:52

Cosmar poate, ca bani nu stiu daca va da, presupun ca a avut RCA. Desi daca dauna depaseste valoarea de 1220000 de euro si atunci nu stiu cine raspunde, firma sau soferul in cauza. Sau alta asigurare facultativa de daune tertilor in caz ca exista.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 09 Iun 2019, 22:00

Petre_IFTE a scris:
Un exercițiu de imaginație: cum ar arăta un Taurus sau Vectron după un impact cu basculanta sau au tabla mai rezistentă decât la EA.

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Gysev10
Sus In jos
sorin_ncs

sorin_ncs


Numarul mesajelor : 107
Reputatie : 4727
Data de inscriere : 11/04/2012

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeLun 10 Iun 2019, 01:16

marius664 a scris:
Pai a vazut trenul, a vrut sa accelereze sa treaca inaintea lui si atunci probabil a cedat cablul de la ambreiaj si n-a mai apucat sa treaca intr-o viteza superioara sa ia fata trenului...Norocul a facut ca sa aiba suficienta viteza sa treaca cu cabina, daca trenul pica cabina si-o tara pana la pod, il facea terci.Mai bine ca a scapat, cu banii care-i va da pe reparatii...o sa-si doreasca moartea...

Da' voi stiti sa conduceti pe aici nu gluma! Nu exista cablu de ambreiaj ca doar nu e dacia lu' bunicu. Camioanele de prin anii 70-80 aveau ambreiajul hidraulic. Cele din anii 90-2000 il au pneumatic. Iar cele mai noi il au controlat de computer deoarece cutiile sint automatizate. Evident ca ai nevoie de ambreiaj pentru a opri...poti frina, dar pentru a opri complet trebuie sa scoti din viteza. Se poate scoate din viteza si fara ambreiaj dar nu intotdeauna reuseste. La autoturism merge de fiecare data...la camion tre' sa fii fortos sa tragi de maneta aia cu ambele miini daca nu poti debreia. Asta..ma repet, in cazul in care avea cutie manuala. Ca de la euro 4 incoace toate sint automatizate, iar tu nici nu mai ai pedala de ambreiaj, il controleaza computerul.

Pe de celalta parte pentru a accelera in forta se schimba in treapta de viteza INFERIOARA, NU superioara. Acu' poate o fi mintit soferul, ce stiu eu ce avea in cap. Tot ceea ce trebuie sa stiti este ca accidente se pot intimpla oricui si nu e bine sa acuzi, blamezi, judeci caci nu stii ce ai fi facut in locul lui. Este bine ca nu a fost nimeni ranit, in acest caz nu va exista raspundere de oridin penal pentru sofer. Doar de de ordin civil. Care e de fapt a asiguratorului cu care a fost incheiata polita RCA. Desigur ca exista niste limite maxime de despagubire. Daca CFR va demonstra in instanta ca pagubele sint mai mari decit limita maxima de despagubire a politei RCA, diferenta o va pati soferul pina la pensie, copiii si nepotii lui daca e cazul. Eu stiu ca in cazul in care nu exista victime limita maxima de despagubire a politei RCA este de 500.000 euro. Dar asta la autoturisme. Poate la camioane sa fie mai mult.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeLun 10 Iun 2019, 09:06

Dacă rămâi fără ambreiaj la camion, nu-l mai mişti de acolo. Iar chestia asta se întâmplă, ieri era o cisternă de GPL rămasă în rond la Delfinului, a stat acolo vreo oră şi ceva, nu avea şoferul ce să îi facă, maşina a plecat doar tractată.

Însă să ţi se blocheze ambreiajul fix când te loveşte trenul e convenabil, ca să nu zic altfel... E drept că mulţi şoferi nu ştiu să abordeze trecerile la nivel şi omoară motoarele acolo (poţi să omori motorul şi la camion cu puţin efort). Dar fiind la 2 paşi de haltă, dacă într-adevăr rămânea blocat acolo mai mult timp, ar fi fost văzut de mecanic din timp, că doar e linie dreaptă. Or locomotiva i-a tras-o pe la vreo 80 la oră după cum l-a făcut şi cât a durat până la oprirea trenului. Părerea mea e că a vrut să forţeze trecerea, a văzut trenul şi a zis că are timp. După care ori a omorât motorul acolo, ori pur şi simplu nu a avut timp din prima şi de aia l-a lovit trenul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
crystynyca




Numarul mesajelor : 29
Reputatie : 4342
Data de inscriere : 03/02/2013

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitimeDum 30 Iun 2019, 22:25

Ieri(29 iun) dupa amiaza, pe asa zisa linie guvernamentala pe care si 5 km/h e prea mult,intre Buc Noi si Baneasa,a mai deraiat un marfar(CFR Marfa)incarcat cu cereale.Inca nu s-a anuntat nimic.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 22 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 22 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: