Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Dec 2019, 10:09

dan tm a scris:
Aici e vorba cumva de ordinul 1856/2018? mi se pare ca ordinul asta modifica multe prevederi de manevra pentru a putea fi executate doar cu un singur om, numit conducator de manevra?
La marfă la manevră oricum ai conducătorul de manevră lângă tren, dar ai şi mecanic şi ajutor sau şef de tren pe locomotivă. Ceea ce nu explică ce naibii parcursuri erau făcute acolo... pentru că, din moment ce trenul de călători era aşteptat să sosească, în mod sigur nu ar fi trebuit ca parcursul marfarului să fie spre linia pe care venea trenul de călători sau, invers, parcursul trenului de călători nu trebuia să fie spre linia ocupată de marfar. Dacă de vină e mecanicul de la DB, atunci în mod sigur au fost talonate nişte macazuri acolo. În schimb, dacă IDM a fost cu gândul în altă parte şi a făcut parcurs aiurea, atunci ar trebui să fie bun de plată, atât financiar, cât şi penal (semnalizare falsă, vătămare corporală din culpă, poate chiar tentativă de omor). Desigur, există şi a treia variantă, în care trenul de călători să nu fi oprit la semnal, eventual să fi talonat el vreun macaz (nu cunosc configuraţia staţiei). Sau a 4a variantă - au greşit ambii mecanici... În fine, om vedea raportul AGIFER-ului, investigaţia a fost deschisă.

,,19/12/2019
S-a decis deschiderea investigației pentru accidentul feroviar grav produs la data de 18.12.2019, ora 15:35, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF București, în stația CFR Ploiești Triaj, pe linia 6A, cap Y (linie electrificată), în zona aparatelor de cale nr.62-76/84 (linia directă din breteaua 62-76/84-70/64-86), în circulația trenului de marfă nr.30558-1 (aparținând operatorului de transport feroviar SC Deutsche Bahn Cargo Romania SRL) și a trenului de călători nr.5008 (aparținând operatorului de transport feroviar SNTFC „CFR Călători” SA), prin tamponarea frontală a locomotivelor de remorcare ale trenurilor."

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Dec 2019, 11:50

In mod normal, chiar daca IDM-ul a gresit, instalatia CED nu trebuia sa-i permite sa execute doua parcursuri incompatibile, in accelasi timp!

 Deci cel mai probabil unul dintre cei doi mecanici a depasit un semnal pe oprire (si nu cred ca un mecanic al CFR-Calatori ar risca sa faca o greseala asa de grava).
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Dec 2019, 12:11

ldh80 a scris:
In mod normal, chiar daca IDM-ul a gresit, instalatia CED nu trebuia sa-i permite sa execute doua parcursuri incompatibile, in accelasi timp!

 

Situația în teren a fost un pic mai complicata, iar când se lucrează cu indicația de chemare sunt ceva reguli de respectat pentru a suplini alte elemente de siguranță! Greseala este aplicabila turor celor ce lucrează sau concura la SC..
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Dec 2019, 12:31

De exemplul: daca intr-o statie CED, un IDM ar face, din greseala, parcurs de intrare a unui tren, la o linie ocupata si ar apasa butonul becului de chemare de la semnalul de intrare in statie. Instalatia CED ar face aceasta comanda eronata a IDM-ului ? Sau instalatia ar sesiza ca este o comanda eronata si nu ar aprinde becul de chemare de la semnalul de intrare ?
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Dec 2019, 12:57

Lumina de chemare se acționează de catre idm în anumite situații definite de către instrucția de manipulare a instalației, și în pte. Excluderea parcursurilor incompatibile se face automat când instalația funcționează normal. Ceva asemănător, primire tren în stație cu lumina de chemare la linie ocupata a fost recent, exista și raport de investigare în acest sens.
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4503
Data de inscriere : 21/05/2013

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Dec 2019, 17:02

Am gasit o poza destul de relevanta pe Ziua-news (https://m.ziuanews.ro):

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Accident-6

In aceasta imagine se vede destul de clar configuratia liniilor si pozitia celor doua trenuri. Trenul DM a venit de pe abatere de pe una din liniile secundare aflate in dreapta imaginii, trenul CFR calatori evident urma sa mearga pe direct inainte. Din pacate asta seamana a greseala umana, fie a mecanicului DB fie o chemare gresita a IDM-ului. De asemenea datorita faptului ca locomotiva DB a aparut in fata trenului CFR calatori prin surprindere din dreapta, cei doi mecanici nu au avut timp sa isi dea seama ca se vor ciocni si sa franeze din timp.
Sus In jos
trv.trains

trv.trains


Numarul mesajelor : 16
Varsta : 28
Localizare : Arad
Reputatie : 1867
Data de inscriere : 01/11/2019

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Dec 2019, 19:11

https://clubferoviar.ro/marfar-a-deraiat-2/
Sus In jos
http://www.travellorproject.blogspot.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Dec 2019, 21:00

https://clubferoviar.ro/marfar-a-deraiat-2/?fbclid=IwAR0Hdy1PA7-XfE01KvBrOZsxau-KDXpLTtOQpJhs5mgwmeqJqNCsWSDQJmc

News-Mehedinti.roÎmi place Pagina
1 oră ·
UN TREN MARFAR A DERAIAT ÎN ȘIMIAN/ CIRCULAȚIA FEROVIARĂ ESTE MOMENTAN ÎNTRERUPTĂ

La km 352+00, zona Erghevita, comuna Simian a deraiat vagonul numarul opt al unui tren de marfă aparținând CFR Marfă format din 12 vagoane încărcate cu cărbune.

Circulația pe CF este momentan întreruptă. Echipe de specialiști de la Caile Ferate lucrează pentru repunerea pe sine si reluarea circulatiei feroviare. Trenul de marfă circula pe ruta Simian - Turceni.

Călătorii trenului IR 73 - 2 staționat in Gara Dr. Tr. Severin de la ora 18:15 vor fi transportati până la Gara Prunisor pentru îmbarcare in IR 1693 București - Timișoara și vor fi preluați călătorii acestuia. www.news-mehedinti.ro
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 28/05/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Dec 2019, 22:40

73 a avut azi 9 vagoane. O sa fie cam greu de transbordat, trebuie vreo 7-8 autobuse.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeSam 21 Dec 2019, 18:36

Ori repara linia, ori interzic marfarele pe acolo, ori asteapta sa se intimple o tragedie cu un tren de calatori(noaptea).

Nu-mi dau seama de ce mai stau pe ginduri ce sa aleaga.

Probabil Ploiesti Triaj este numai prologul pentru trenurile de calatori.

73 a avut azi 8 vagoane.

a plecat cu 10 vagoane pina la Lugoj, de unde 8 vagoane au fost indrumate ptin Holdea iar 2 au continuat spre Caransebes unde s-a mai atasat un vagon si au ajuns la 05.30 in Craiova.

Practic au luat plasa cu devierea.Nu-mi dau seama daca nu cumva 1826 a dus cele 3 vagoane la Bucuresti Nord.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeSam 21 Dec 2019, 21:09

Dane nu o sa mai faca nimic pe Balota asa cum nu au mai facut nimic nici pe M200-300 asteptand sa vina modernizarea C4
Prin 2012 cand am fost la Berlin si ungurii lucrau la coridor dupa Szolnok spre Budapesta erau si la ei statii unde erau restrictii de 20km/h toata statia
La Balota trebuie tunel sau alt traseu pe langa Dunare dupa Simian dar asta o sa vedem dupa 2025-2030
Totul porneste de la coruptia din toate institutiile statului nu e normal ca sa licitezi lucrari destul de grele cu firme de apartament doar ca niste fostii directori sa isi faca avere
Pe M202 Subcetate Baesti s-au făcut doi ani jumate de cand se circula pe un fir
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeSam 21 Dec 2019, 22:58

Grosul marfarelor oricum merge pe 202, nu pe Balota, din motive evidente.
Dacă pui condiţii prea stricte firmelor de la licitaţie, eşti imediat linşat mediatic că nu vrei firme româneşti, că te vinzi străinilor şi alte kăkaturi. După care, în funcţie de cine e la putere, CNSC sau Justiţia îţi vor anula atribuirea, ca s-o dea la cine trebuie (vezi licitaţia de tramvaie din Bucureşti).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeLun 23 Dec 2019, 17:58

S-a decis deschiderea investigației pentru incidentul feroviar produs la data de 22.12.2019, ora 05:25, pe raza de activitate a Sucursalei Regionala CF Brașov, în stația CFR Vințu de Jos, prin scăparea unui grup de 5 vagoane încărcate de la linia nr.9 (aparținând CER FERSPED SA), cu talonarea aparatelor de cale nr.12 și nr.14.

https://www.agifer.ro/index.php/ro/
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12458
Data de inscriere : 09/07/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeLun 30 Dec 2019, 22:04

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Inform10
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5495
Data de inscriere : 23/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: hy   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 02 Ian 2020, 17:32

atat timp cat conversatiile intre mecanic si idm nu sunt inregistrate ca in alte tari intotdeauna vor exista "mici deficiente" si vina va cadea intotdeauna pe mecanic. curios e insa un lucru aceste locomotive LEMA nu cumva sunt dotate cu camere de bord?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 30 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: