Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 47 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeMier Dec 18, 2019 10:22 am

Marfarul a depasit piticul de circulatie a talonat macazul

Si putem vedea de ce e nevoie de material rulant mai nou care respecta niste norme de impact daca intra direct in rama TE consecintele erau mult mai grave asa locomotiva preluand o parte din impact

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 79361910
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 80325910Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 80346910
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeMier Dec 18, 2019 10:30 am

banuiesc ca marfarul avea si ceva viteza.

oricum interesant ca in stire zice ca marfarul statea, plus ca nu se da numele operatorului.
Intr-un asemenea caz cred ca era normal sa se stie.

Oricum este un raport AGIFER recent raportat la trenul DB de la Glogovat, cel cu talonarea macazului, raport care este foarte expeditiv, are 18 pagini din care citeva cu blablaul copi-paste de la toate rapoartele.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeMier Dec 18, 2019 10:45 am

dan tm a scris:
banuiesc ca marfarul avea si ceva viteza.

oricum interesant ca in stire zice ca marfarul statea, plus ca nu se da numele operatorului.
Intr-un asemenea caz cred ca era normal sa se stie.

Oricum este un raport AGIFER recent raportat la trenul DB de la Glogovat, cel cu talonarea macazului, raport care este foarte expeditiv, are 18 pagini din care citeva cu blablaul  copi-paste de la toate rapoartele.

Avea sub 30 de km/h dar probabil personalul avea viteza mai mare..
La Glogovat vina este a IDMului a manipulat macazul desi avea SCBistul acolo
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeMier Dec 18, 2019 1:23 pm

Adrian78 a scris:
Si putem vedea de ce e nevoie de material rulant mai nou care respecta niste norme de impact daca intra direct in rama TE consecintele erau mult mai grave asa locomotiva preluand o parte din impact
Aici nu e vina vagonului, în mod normal elementele deformabile la impact ("crash module") se pun în capetele trenului, adică la locomotive. Or aici locomotivele nu au decât tampoanele rupte, inclusiv Transmontana cea lăudată ca ,,conformă Specificaţiilor Tehnice de Interoperabilitate", deşi niciuna nu e certificată STI, toate sunt pe NNTR (normele naţionale), cele pentru Green Cargo probabil de organismul desemnat pentru NNTR din Suedia. Altfel ar fi apărut în baza de date ERADIS, dar nu apar... şi o eventuală ,,uitare" a ONFR-ului să le înregistreze acolo e exclusă, pentru că sistemul ERTMS de cale de pe Buftea - Brazi, certificat acum o lună, a fost imediat înscris în ERADIS.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeMier Dec 18, 2019 9:33 pm

"Marfarul a depasit piticul de circulatie a talonat macazul"


Deci daca nu gresesc, accidentul s-a produs in felul urmator:


Trenul regio venea dinspre statia Ploiesti-Sud, circuland spre Bucuresti Nord. Nu stiu daca aveea sau nu oprire in statia Ploiesti-Triaj.

Trenul regio a trecut de semnalul de intrare in statia Ploiesti-Triaj (semnal care putea indica ori verde, ori galben, ori galben-galben) si aveea viteza mai mica, in zona aparatelor de cale de la intrarea in statia Ploiesti-Triaj.

In acest timp marfarul era stationat pe o alta linie din statia Ploiesti-Triaj. Ar fi important de stiut daca la linia pe care era stationat marfarul exista (in capatul dinspre Ploiesti-Sud) ori semnal de iesire obisnuit (care in mod normal trebuia sa indice rosu) ori un semnal pitic care in loc de becul albastru are becul rosu.

In timp ce trenul regio se afla pe macazele de intrare in statia Ploiesti-Triaj (din capatul spre Ploiesti-Sud), din motive necunoscute, mecanicul marfarului pune trenul in miscare, depaseste semnalul de iesire pe rosu (daca este semnal obisnuit de iesire si nu pitic ar aveea inductor, deci daca semnalul de iesire era pe rosu marfarul trebuia sa fie franat automat de inductorul de la semnalul de iesire), taloneaza un macaz si se ciocneste frontal cu trenul regio care intra in statie.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6666
Data de inscriere : 27/06/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeJoi Dec 19, 2019 12:20 am

Pe mine ma sperie altceva… Felul in care s-a strambat vagonul, versus locomotiva care raportat la vagon, arata bine.

Imaginati-va ca era o rama (electrica) fara locomotiva, in loc de locomotiva plus rama… Oare nu cumva aveam si morti? Deci sa fim atenti si cu ramele independente motoare (care nu necesita locomotiva) daca nu cumva se comporta ca si Acvila la un accident...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeJoi Dec 19, 2019 1:25 am

Daca la vitezele relativ mici care se dau in comunicate, cu toata atetuarea indusa de locomotiva , vagonul s-a rupt, sa ne imaginam ce se intimpla daca locomotiva DB lovea vagonul in lateral.


@ riciu,

este destul de evident ca un tren reversibil daca e lovit in partea cu vagonul cu post de conducere se comporta altfel decit daca e lovita locomotiva.

Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4503
Data de inscriere : 20/05/2013

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeJoi Dec 19, 2019 2:42 am

Scopul sistemelor automate de protectie este exact acela de a preveni greselile umane. Chiar si cei mai buni profesionisti pot gresi, sau pot avea o problema medicala in cel mai nepotyrivit moment.Celebrul accident din gara Paddington petrecut in 1999 a aratat clar acest lucru. Acolo datorita unui semnal prost amplasat, mecanicul nu a vazut lumina rosie si cum lumina soarelui batea direct in lampa galbena, a crezut ca semnalul este galben nu rosu. La ei sistemul automat atunci nu oprea trenul automat, doar dadea o alarma sonora in cabina. Ma gandesc ca daca mecanicul marfarului tocmai pornise trenul si semnalul de iesire avea inductor, asta ar fi trebuit sa il opreasca aproape imediat, pentru ca viteza nu avea cum sa fie mare. Faptul ca marfarul nu a fost oprit de sistemul automat si a apucat sa intre pe ruta celuilalt tren este de fapt problema aici.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeJoi Dec 19, 2019 2:51 am

Dacă se circula pe baza indicaţiei piticilor de manevră, se trecea cu depăşire ordonată peste toţi inductorii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeJoi Dec 19, 2019 4:07 am

Oricum IDM-ul din Ploiesti-Triaj nu ar fi putut (instalatia CED nu i-ar fi permis) sa execute un parcurs de manevra pentru trenul marfar, parcurs care sa intersecteze parcursul de primire deja executat pentru trenul regio!

Deci cel mai probabil mecanicul marfarului a depasit un semnal pe oprire!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeJoi Dec 19, 2019 4:11 am

Inca de la inceput cand au deviat circulatia prin triaj am zis ca sigur se va intampla ceva, adevarul e ca au reusit cam mult timp sa fie ok pana la intamplarea aceasta care la cum se circula pe acolo si la ce linie sub orice critica este era de asteptat sa se intample un eveniment.

Referitor la materialul rulant, pai o vechitura cum este acel TE copt de rugina si plin de chit care prin Germania a disparut de foarte mult timp ioar in Polonia la fel au taiat cei de la PKP o gramada la fier vechi, noi am preferat sa bagam bani si chin in niste vechituri ruginite, zic ca e foarte bine ca a fost doar atat, daca era o viteza mai mare cum ajungea aceasta ruginatura? Bine ca a fost doar atat si nu mai grav ca la o viteza mai mare se putea ajunge si la victime in randul calatorilor. Doamne fereste dar ne cam jucam si nu e ok.
Multi au vise erotice si umede cu toate vechiturile gen malaxor si alte cutii de vagoane din 1900 toamna dar oricat ai iubi toate mortaciunile trebuie sa constientizezi ca locul unor vechituri e doar la muzeu, nu sa bagi bani in ele 200 de ani in timp ce tarile din jurul tau cumpara la greu material rulant nou.

_________________
595423Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeJoi Dec 19, 2019 4:13 am

Dr2005 a scris:
Dacă se circula pe baza indicaţiei piticilor de manevră, se trecea cu depăşire ordonată peste toţi inductorii.

Ce depășire ordonata la piticii de manevra? Dacă un pitic care are și funcție de.circulatie nu se.pune pe liber se.procedeaza ca în cazul defectarii unui semnal
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeJoi Dec 19, 2019 4:22 am

riciu a scris:
Pe mine ma sperie altceva… Felul in care s-a strambat vagonul, versus locomotiva care raportat la vagon, arata bine.


Imaginati-va ca era o rama (electrica) fara locomotiva, in loc de locomotiva plus rama… Oare nu cumva aveam si morti? Deci sa fim atenti si cu ramele independente motoare (care nu necesita locomotiva) daca nu cumva se comporta ca si Acvila la un accident...
.



Vorbești baliverne doar ramele electrice noi au cabina deformaba care.preia forță impactului de accea se deformează.la.impact dar măcar sunt mai sigure.. Când te.uiti la. Ea ul ala zici ca nu a pățit nimic dar locomotiva a preluat tot socul însemnând trafo avariat echipamente de pe acoperiș distruse și cel mai grav mecanicul a suferit cel mai rău pe el l-au dus cu elicopterul

Uite aici cum arata o rama noua vs una veche
https://www.wykop.pl/wpis/10595428/pesa-elf-po-wypadku-oswiadczenie-pociagi-kolej-pkp/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeJoi Dec 19, 2019 5:18 am

Kapпaтй a scris:
Referitor la materialul rulant, pai o vechitura cum este acel TE copt de rugina si plin de chit care prin Germania a disparut de foarte mult timp ioar in Polonia la fel au taiat cei de la PKP o gramada la fier vechi, noi am preferat sa bagam bani si chin in niste vechituri ruginite, zic ca e foarte bine ca a fost doar atat, daca era o viteza mai mare cum ajungea aceasta ruginatura? Bine ca a fost doar atat si nu mai grav ca la o viteza mai mare se putea ajunge si la victime in randul calatorilor. Doamne fereste dar ne cam jucam si nu e ok.
Orice vagon se va comporta la fel, chiar şi unul nou. Elementele de deformare se pun pe materialul rulant motor, nu pe vagoane.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitimeJoi Dec 19, 2019 5:23 am

Dr2005 a scris:
Kapпaтй a scris:
Referitor la materialul rulant, pai o vechitura cum este acel TE copt de rugina si plin de chit care prin Germania a disparut de foarte mult timp ioar in Polonia la fel au taiat cei de la PKP o gramada la fier vechi, noi am preferat sa bagam bani si chin in niste vechituri ruginite, zic ca e foarte bine ca a fost doar atat, daca era o viteza mai mare cum ajungea aceasta ruginatura? Bine ca a fost doar atat si nu mai grav ca la o viteza mai mare se putea ajunge si la victime in randul calatorilor. Doamne fereste dar ne cam jucam si nu e ok.
Orice vagon se va comporta la fel, chiar şi unul nou. Elementele de deformare se pun pe materialul rulant motor, nu pe vagoane.

Lasa-ma mai nene cu aberatiile tale ca nu ti-am cerut tie parerea! Vezi de visele tale umede cu malaxor in liniste ca nu am nevoie de ele.

_________________
595423Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 28 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 28 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 47 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: