| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
+57alinx3330 Vitosa Adirmvl Laurentiu Ciobanu andreiutzu SMDS CalinIonMihai DB Robert Maddox Cipri Andrei Neculai bubu vatmanul DUAL bogdan.perejuc ravers75 Capsuneanu cristi ar trv.trains Ony_x riciu florin94 adytm kasapis2007 sorin_ncs buldozer2 cfr500 TVlad ldh80 Peter Fodor cristi CFR mtk daniel_c Nesebar TER200 yeu1 Amiralul Petre_IFTE c o r v i n IonutCFR2009 AndreiCFRbv mielutu zburator alliens spiderpc ets2oltromânia @ndrey ciprian71 marius_catalin84 kristi kkk AeroX Katalyn DPS crystynyca cardinal aris86 marius664 tcm Luna 61 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier Mai 29, 2019 11:33 am | |
| - Adrian78 a scris:
- Si de ce s-au redus cu 10 % in fiecare an subventile?Deci tot din suma aia mare au decontat calatorile la studenti da la restul dai dreaq
Asta numai Orlando ştie. Suma pentru studenţi (titlul 68 parcă) nu a fost niciodată redusă, e titlu separat faţă de compensaţii. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier Mai 29, 2019 3:44 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Si de ce s-au redus cu 10 % in fiecare an subventile?Deci tot din suma aia mare au decontat calatorile la studenti da la restul dai dreaq
Asta numai Orlando ştie. Suma pentru studenţi (titlul 68 parcă) nu a fost niciodată redusă, e titlu separat faţă de compensaţii. Pai asta incerc sa explic degeaba se laudă că sunt la zi cu compensările că ei nu au virat suma.integrala.pentru subvenție deci tot cu minus da pentru companie |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier Mai 29, 2019 4:02 pm | |
| Insa nu are legatura cu studentii. Si fara studenti tot la fel ar fi, ba chiar mai rau. Mai corect zis e nasol ca in Romania trenul nu e competitiv de nici o culoare cu exceptia a 3-4 rute. Fara subventii/facilitati de tot felul oferite de catre stat Romania ar mai avea cel mult 1000 km de cale ferata. Faptul ca pe unele rute nici macar studentii nu merg in numar prea mare cu trenurile si acestea cara tot aer spune multe. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier Mai 29, 2019 4:04 pm | |
| Ce înţelegi prin suma integrală? Cea bugetată sau cea reieşită din înmulţirea numărului de tren-km cu valoarea şi a celui de călător-km cu valoarea? Cel puţin în ultimii ani, compensaţia s-a dat doar la decizia MFP, fără să se ţină prea tare cont de sumele reieşite din calcul. Efectul îl constituie câteva procese între OTF şi stat... Oricum ar fi, cei aprox. 300 mil. lei pentru studenţi au fost altceva de la bun început şi nu au influenţat în niciun fel socoteala asta, efectul lor asupra numărului de călători fiind mult mai redus decât sperau unii. _________________ :TTT:
|
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier Mai 29, 2019 7:12 pm | |
| - Luna a scris:
- Insa nu are legatura cu studentii. Si fara studenti tot la fel ar fi, ba chiar mai rau. Mai corect zis e nasol ca in Romania trenul nu e competitiv de nici o culoare cu exceptia a 3-4 rute. Fara subventii/facilitati de tot felul oferite de catre stat Romania ar mai avea cel mult 1000 km de cale ferata. Faptul ca pe unele rute nici macar studentii nu merg in numar prea mare cu trenurile si acestea cara tot aer spune multe.
....aceleasi lozinci si baliverne. Are cea mai directa legatura. Fara aceasta mocangeala pe care o aperi tu zi si noapte nu mai scadeau nici subventiile (fix asta a fost pretextul ca vor primi bani mai multi din plimbarile studentilor), nu mai se macelareau nici ofertele comerciale care au adus profit in timpul conducerii dlui Szentes pe care-l acuzai tu inca de acum doi ani de zile de slab management...lasa ca ce a urmat dupa a fost si mai savuros. PSD oricum si-a luat teapa cu aceasta pomana, a meritat-o pe deplin. Asta se intampla cand nu-ti faci temele bine dinainte. Daca mai avea CFR Calatori 2000 vagoane apte de drum poate altfel ar fi stat treburile ...dar vrabia malai viseaza si nebunul balamuc. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier Mai 29, 2019 11:00 pm | |
| Vreo dovada cum ca asta a fost pretextul pentru scaderea subventilor? Daca chiar e asa ala care a zis/decis asta chiar e cap patrat. Management slab total de acord, la fel si ca tot deaia au taiat si din oferte. 2000 de vagoane ar cara aer chiar si daca se da gratis si la elevi tot nu ar mai avea calatori. Chiar si tu ai zis de unele trenuri ce circula cam goale. De ce au ramas (iar) secundare fara trenuri daca acestea circulau pline? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| |
| |
mtk
Numarul mesajelor : 144 Varsta : 59 Localizare : Viena Reputatie : 5991 Data de inscriere : 07/12/2008
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Sam Iun 01, 2019 9:42 am | |
| ALERTĂ IMPACT puternic - Un TIR a lovit în PLIN un tren UPDATE Patru victime
Autor: Loredana Codruț Publicat: 31/05/2019
Un TIR încărcat cu cherestea a fost lovit de un tren, în comuna Dornești din județul Suceava. Patru pasageri au fost răniți și duși la spital. [...] În comuna Dornești, trenul a lovit un TIR încărcat cu cherestea. „Nu sunt persoane încarcerate. Sunt patru persoane din tren, rănite ușor. Conducătorul TIR-ului nu este rănit”, a anunțat ISU Suceava. Cele 4 persoane rănite au fost transportate la spital.
Ce sa mai intelegi? CIne pe cine a lovit? Stire/ziaristi de %*#^%^^... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Sam Iun 01, 2019 7:45 pm | |
| Doar asa mai scapam de malaxoare. Acum 2 zile a fost portocala cu vagon clasa 1 19-76, ce bine a fost, noroc ca a scapat si bine ca s-a intamplat cu malaxorul. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum Iun 02, 2019 1:13 am | |
| A fost o portocală cu un 19-76, după aia una cu un 20-49 (sau 20-68? că de când le-au vopsit pe toate la fel, e greu să le desoebeşti de la distanţă)... dacă în loc de AM900 era Desiro, automotorul era aproape daună totală, cu mecanicul strivit în post dacă nu apuca să fugă, pe când ăsta din poză se poate repara. Când se va repara e altă problemă, trebuie reparat pe RCA-ul camionului, asta dacă acel camion avea RCA, că la ce vehicule circulă pe drumurile judeţene ale patriei, nu m-ar mira să nu fi avut. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum Iun 02, 2019 1:46 am | |
| - Citat :
- pe când ăsta din poză se poate repara.
Are sasiul indoit, nu cred ca mai poate fi reparat. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Dum Iun 02, 2019 9:58 am | |
| isi freaca mainile de bucurie alti bani spalati |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum Iun 02, 2019 3:25 pm | |
| - Citat :
- că de când le-au vopsit pe toate la fel, e greu să le desoebeşti de la distanţă
Doar unei minti odihnite putea sa-i baseasca aceasta imbecilitate. Acum doar cand opreste trenul vezi ce serie are vagonul. Era mult mai bine cum era inainte, stiai si fara sa citesti pe ele ca ala e 20-49. alalaltu 20-83, celala ntu 20-76, etc. Din 2007 incoace numai decizii gresite s-au luat. Se vede ca la butoane au ramas numai profesionisti, dar de un alt soi. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum Iun 02, 2019 8:21 pm | |
| Cand e pus LDH cu vagon pe Putna, stationare in Dornesti e mai mare deoarece in livret sta 5 minute pentru ca trasa e facuta pentru automotor. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum Iun 02, 2019 9:56 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- A fost o portocală cu un 19-76, după aia una cu un 20-49 (sau 20-68? că de când le-au vopsit pe toate la fel, e greu să le desoebeşti de la distanţă)... dacă în loc de AM900 era Desiro, automotorul era aproape daună totală, cu mecanicul strivit în post dacă nu apuca să fugă, pe când ăsta din poză se poate repara.
Când se va repara e altă problemă, trebuie reparat pe RCA-ul camionului, asta dacă acel camion avea RCA, că la ce vehicule circulă pe drumurile judeţene ale patriei, nu m-ar mira să nu fi avut. Vezi ca daca lovea cu coltul celalalt era strivit mecanicul. Cu noul tip de post cam greu sa fufa in compartiment. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|