| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|
+57alinx3330 Vitosa Adirmvl Laurentiu Ciobanu andreiutzu SMDS CalinIonMihai DB Robert Maddox Cipri Andrei Neculai bubu vatmanul DUAL bogdan.perejuc ravers75 Capsuneanu cristi ar trv.trains Ony_x riciu florin94 adytm kasapis2007 sorin_ncs buldozer2 cfr500 TVlad ldh80 Peter Fodor cristi CFR mtk daniel_c Nesebar TER200 yeu1 Amiralul Petre_IFTE c o r v i n IonutCFR2009 AndreiCFRbv mielutu zburator alliens spiderpc ets2oltromânia @ndrey ciprian71 marius_catalin84 kristi kkk AeroX Katalyn DPS crystynyca cardinal aris86 marius664 tcm Luna 61 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Dum 23 Dec 2018, 23:58 | |
| - TER200 a scris:
- Unde e desteptul forumului, doctorul excelissimus, sa ne spuna ca de fapt nu e asa cum vedem noi accidentul asta. Ca daca era o Malaxa era mult mai binr.
Din cauza unor rupti de realitate ca el o sa vedem si mai multe. Hai, imi iau iar bloc de la eminenta din MT? Astia sunt si vor fi responsabili morali pt tot ce va urma la CFR Evident gaseste scuza, si nu e nimeni de vina de la nivel inalt, tot acarul Paun o sa fie gasit vinovat, in schimb el o sa planga ca nu se plimba in delegatii gratuit la vagonul de dormit, deci asta e Romania. Guvernul e preocupat de cum sa atraga cat mai multe voturi de asta a si dat gratuitatea aia, plimbati prostilor(cfr) pe "eminenti" ca va restituim noi contravaloarea plimbarilor micutilor care de fapt bani se dau pe o parte si pe cealalta ii ia guvernul inapoi ca doar CFR e de stat si nu are voie sa faca profit iar in concluzie "desteptii" se plimba si ocupa locuri zi de zi fara rost si ne mai intrebam de ce CFR nu are de nici unele. Dar iar o sa se gasesca scuze cum ca guvernul nu poate aloca bani pentru modernizarea materialului rulant desi ar putea sa aloce bani pentru modernizarea liniilor care sunt praf si intr-o buna zi o sa se intample chiar ceva mult mai grav dar si atunci noii absolventi cu diplome o sa spuna ca nu e de vina nimeni de prin birouri, tot ala de jos e de vina. Uite asa tarile din vest tot avanseaza si se modernizeaza ca acolo se aloca bani pentru infrastructura si au si trenuri moderne pe cand la noi se cauta scuze si plimbam "eminentii" moca cu 30 km/h sa nu ameteasca de la viteza. |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8513 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 24 Dec 2018, 00:03 | |
| 202 este o secție cu destule probleme la capitolul integritate cale de rulare! Într-un moment sau altul, am reușit să parcurg destui kilometri ”la traversă” și, exceptând puținele porțiuni de linie dreaptă, starea liniilor la curbe (sper să exagerez!) este dezastruoasă și chiar mă mir că nu există mai multe astfel de incidente! ...Cred că ăsta e marele dezavantaj al porțiunii Simeria-Petroșani și nu numai... Numărul semnificativ de curbe în urcare sau coborâre, ori forțele uriașe exercitate mai ales de marfare asupra căii de rulare, nu are cum să nu lase urme!... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 24 Dec 2018, 14:35 | |
| - dan tm a scris:
- Cica persoana ranita era linga usa si a fost aruncata din tren. In poze se vede o usa desprinsa de la vagon, asa usor se desprind si cad?
Vagonul rulând deraiat până când s-a oprit a izbit niște stâlpi, parte din ei rupându-se și căzuți la pământ. Atunci s-a rupt și ușa respectivă. Oricum un 20-83 e șifonat rău de tot. Asta le mai lipsea după ce că sunt în pom și pomul în aer. Sunt poze postate pe grupurile feroviare de pe feisbuc. Poate reușesc mai pe seară să le postez în caz că între timp nu le arată altcineva. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 24 Dec 2018, 18:24 | |
| https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/video-accident-evitat-la-limita-la-o-trecere-de-cale-ferata-semaforul-functiona-gresit-1054545
Se intervine rapid sau se asteapta accident? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 24 Dec 2018, 18:49 | |
| - Luna a scris:
- https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/video-accident-evitat-la-limita-la-o-trecere-de-cale-ferata-semaforul-functiona-gresit-1054545
Se intervine rapid sau se asteapta accident? DN7 nu se intersectează cu calea ferata în județul Hunedoara În căzul de. fata se înmânează OC mecanicului și se circulă.cu 20 km/h |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4080 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 24 Dec 2018, 20:42 | |
| Ar fi fost linia de Cugir dar cum trafic de calatori NU are, ma indoiesc sa fi fost acolo Am vazut. Nu m-am uitat atent pe Google Maps. Mea culpa
Ultima editare efectuata de catre ets2oltromânia in Lun 24 Dec 2018, 21:29, editata de 1 ori (Motiv : L.E) |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Lun 24 Dec 2018, 21:24 | |
| - ets2oltromânia a scris:
-
Ar fi fost linia de Cugir dar cum trafic de calatori NU are, ma indoiesc sa fi fost acolo
Cugirul e în județul Alba Filmarea este din Zam pe un drum județean care se.desprinde de. DN7 la pasajul ala a lovit 1821 o basculanta cu 452 la tractiune noroc ca era restricție de. 50 km/h iar acuma toată linia 2 e cu 30 km/h |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mar 25 Dec 2018, 11:13 | |
| |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4080 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 02 Ian 2019, 22:09 | |
| https://adevarul.ro/news/bucuresti/incident-gara-nord-bucuresti-tren-privat-depasit-parapetul-protectie-unui-vagoane-deraiat-nu-victime-1_5c2d12ecdf52022f7527fe02/index.html |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 03 Ian 2019, 00:43 | |
| Pacat, era faina rama. (comparat cu alte trenuri regio de la cfrcalatori) |
|
| |
tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4464 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 03 Ian 2019, 01:05 | |
| - ets2oltromânia a scris:
- https://adevarul.ro/news/bucuresti/incident-gara-nord-bucuresti-tren-privat-depasit-parapetul-protectie-unui-vagoane-deraiat-nu-victime-1_5c2d12ecdf52022f7527fe02/index.html
Care este procedura de garare in garile infundate? Presupunand ca a fost eroare umana si nu defectiune , nu ar trebui sa fie niste manevranti fie pe peron fie in ultimul(primul) vagon care sa ii spuna mecanicului unde sa opreasca? Sau nu exista vre-un INDUS care sa opreasca trenul atunci cand a trecut de un anumit punct? Sunt curios daca vor fi lasati din nou fara certificat de siguranta. |
|
| |
aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3450 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 03 Ian 2019, 06:31 | |
| Nu ar merita sa le mai ia certificatul de siguranță, dacă nu prezintă frână la rame/vagoane. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 03 Ian 2019, 11:26 | |
| Când se manevrează cu spatele, se respectă indicaţiile agentului autorizat, postat la capătul trenului, indicaţii care se dau cu instrumente portative. La vagoane se foloseşte un racord cu un robinet de aer care să producă frânarea de urgenţă în caz că este acţionat, doar că la RIO nu ai unde să pui racordul ăla... cum rama e prevăzută cu robinet al mecanicului, probabil ar fi trebuit ca un agent să stea în cabină, numai că dacă ar sta acolo nu ar mai putea da semnale cu instrumente portative, pentru că instrucţia nu permite încă manevra cu staţia radio (chiar dacă, în practică, se foloseşte), pentru că Monitorul Oficial doarme.
Părerea mea e că e o simplă eroare umană, cu ceva consecinţe atenuante date de adaptarea materialului rulant străin la instrucţiile arhaice de la noi. Nu e cazul de luat certificate de siguranţă şi licenţe. Au mai fost şi până acum loviri de opritoare fixe, înscrieri pe linii de abatere, vagoane scăpate ş.a. fără să se suspende certificate de siguranţă- _________________ :TTT:
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 03 Ian 2019, 19:26 | |
| Pai de asta intram cu rama in parapet, ca respectam prea mult instructiile alea invechite. In practica ar trebui sa se tina cont si de situatia de facto... caci la vremea adoptarii acelui regulament/instructie, la calea ferata din Romania nu erau acele rame RIO. |
|
| |
tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4464 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 03 Ian 2019, 22:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- Când se manevrează cu spatele, se respectă indicaţiile agentului autorizat, postat la capătul trenului, indicaţii care se dau cu instrumente portative. La vagoane se foloseşte un racord cu un robinet de aer care să producă frânarea de urgenţă în caz că este acţionat, doar că la RIO nu ai unde să pui racordul ăla... cum rama e prevăzută cu robinet al mecanicului, probabil ar fi trebuit ca un agent să stea în cabină, numai că dacă ar sta acolo nu ar mai putea da semnale cu instrumente portative, pentru că instrucţia nu permite încă manevra cu staţia radio (chiar dacă, în practică, se foloseşte), pentru că Monitorul Oficial doarme.
Părerea mea e că e o simplă eroare umană, cu ceva consecinţe atenuante date de adaptarea materialului rulant străin la instrucţiile arhaice de la noi. Nu e cazul de luat certificate de siguranţă şi licenţe. Au mai fost şi până acum loviri de opritoare fixe, înscrieri pe linii de abatere, vagoane scăpate ş.a. fără să se suspende certificate de siguranţă- Din declaratii se pare ca nu era nimeni in spatele trenului atunci cand era facuta manevra , lucru ce mi se pare extrem de grav. https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/gara-de-nord-16-ore-a-durat-scoaterea-de-pe-sine-a-vagonului-deraiat-1058588?fbclid=IwAR2t-fTl7jlUsspQaNNv9A8U69Od2-6qHes4MSXQItrbKTsbb1uMXxh27WQ Cine ar fi trebuit sa asigure personalul de manevra , Regio Calatori sau CFR? In gara Oradea , daca nu ma insel , la gararea trenului este o persona cu steguletul la usa ultimului vagon , dar de obicei se comunica si prin statii walkie-talkie. Daca se fac cuplari de vagoane la peron , sunt si doua persoane la manevra , una cu steguletul in vagon , si una cu stegulet sau fara in dreptul vagoanelor de cuplat. Ambele persoane au statii pentru a comunica cu mecanicul. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente INTERNATIONAL | |
|