Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeDum 23 Dec 2018, 23:58

TER200 a scris:
Unde e desteptul forumului, doctorul excelissimus, sa ne spuna ca de fapt nu e asa cum vedem noi accidentul asta. Ca daca era o Malaxa era mult mai binr.
Din cauza unor rupti de realitate ca el o sa vedem si mai multe. Hai, imi iau iar bloc de la eminenta din MT?
Astia sunt si vor fi responsabili morali pt tot ce va urma la CFR

Evident gaseste scuza, si nu e nimeni de vina de la nivel inalt, tot acarul Paun o sa fie gasit vinovat, in schimb el o sa planga ca nu se plimba in delegatii gratuit la vagonul de dormit, deci asta e Romania.
Guvernul e preocupat de cum sa atraga cat mai multe voturi de asta a si dat gratuitatea aia, plimbati prostilor(cfr) pe "eminenti" ca va restituim noi contravaloarea plimbarilor micutilor care de fapt bani se dau pe o parte si pe cealalta ii ia guvernul inapoi ca doar CFR e de stat si nu are voie sa faca profit iar in concluzie "desteptii" se plimba si ocupa locuri zi de zi fara rost si ne mai intrebam de ce CFR nu are de nici unele. Dar iar o sa se gasesca scuze cum ca guvernul nu poate aloca bani pentru modernizarea materialului rulant desi ar putea sa aloce bani pentru modernizarea liniilor care sunt praf si intr-o buna zi o sa se intample chiar ceva mult mai grav dar si atunci noii absolventi cu diplome o sa spuna ca nu e de vina nimeni de prin birouri, tot ala de jos e de vina. Uite asa tarile din vest tot avanseaza si se modernizeaza ca acolo se aloca bani pentru infrastructura si au si trenuri moderne pe cand la noi se cauta scuze si plimbam "eminentii" moca cu 30 km/h sa nu ameteasca de la viteza.

_________________
595423Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Bdeem_8496_a
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
c o r v i n


Numarul mesajelor : 3759
Varsta : 48
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 8513
Data de inscriere : 16/10/2013

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeLun 24 Dec 2018, 00:03

202 este o secție cu destule probleme la capitolul integritate cale de rulare! Într-un moment sau altul, am reușit să parcurg destui kilometri ”la traversă” și, exceptând puținele porțiuni de linie dreaptă, starea liniilor la curbe (sper să exagerez!) este dezastruoasă și chiar mă mir că nu există mai multe astfel de incidente! ...Cred că ăsta e marele dezavantaj al porțiunii Simeria-Petroșani și nu numai... Numărul semnificativ de curbe în urcare sau coborâre, ori forțele uriașe exercitate mai ales de marfare asupra căii de rulare, nu are cum să nu lase urme!...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeLun 24 Dec 2018, 14:35

dan tm a scris:
Cica persoana ranita era linga usa si a fost aruncata din tren. In poze se vede o usa desprinsa de la vagon, asa usor se desprind si cad?
Vagonul rulând deraiat până când s-a oprit a izbit niște stâlpi, parte din ei rupându-se și căzuți la pământ. Atunci s-a rupt și ușa respectivă. Oricum un 20-83 e șifonat rău de tot. Asta le mai lipsea după ce că sunt în pom și pomul în aer.
Sunt poze postate pe grupurile feroviare de pe feisbuc. Poate reușesc mai pe seară să le postez în caz că între timp nu le arată altcineva.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeLun 24 Dec 2018, 18:24

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/video-accident-evitat-la-limita-la-o-trecere-de-cale-ferata-semaforul-functiona-gresit-1054545

Se intervine rapid sau se asteapta accident?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeLun 24 Dec 2018, 18:49

Luna a scris:
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/video-accident-evitat-la-limita-la-o-trecere-de-cale-ferata-semaforul-functiona-gresit-1054545

Se intervine rapid sau se asteapta accident?

DN7 nu se intersectează cu calea ferata în județul Hunedoara
În căzul de. fata se înmânează OC mecanicului și se circulă.cu 20 km/h
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4080
Data de inscriere : 15/06/2016

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeLun 24 Dec 2018, 20:42

offtopic
Ar fi fost linia de Cugir dar cum trafic de calatori NU are, ma indoiesc sa fi fost acolo
Am vazut.
Nu m-am uitat atent pe Google Maps.
Mea culpa


Ultima editare efectuata de catre ets2oltromânia in Lun 24 Dec 2018, 21:29, editata de 1 ori (Motiv : L.E)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeLun 24 Dec 2018, 21:24

ets2oltromânia a scris:
offtopic
Ar fi fost linia de Cugir dar cum trafic de calatori NU are, ma indoiesc sa fi fost acolo

Cugirul e în județul Alba
Filmarea este din Zam pe un drum județean care se.desprinde de. DN7 la pasajul ala a lovit 1821 o basculanta cu 452 la tractiune noroc ca era restricție de. 50 km/h iar acuma toată linia 2 e cu 30 km/h
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeMar 25 Dec 2018, 11:13

Vitosa a scris:
dan tm a scris:
Cica persoana ranita era linga usa si a fost aruncata din tren. In poze se vede o usa desprinsa de la vagon, asa usor se desprind si cad?
Vagonul rulând deraiat până când s-a oprit a izbit niște stâlpi, parte din ei rupându-se și căzuți la pământ. Atunci s-a rupt și ușa respectivă. Oricum un 20-83 e șifonat rău de tot. Asta le mai lipsea după ce că sunt în pom și pomul în aer.
Sunt poze postate pe grupurile feroviare de pe feisbuc. Poate reușesc mai pe seară să le postez în caz că între timp nu le arată altcineva.

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 48926210
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 48430210
Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 48425110
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4080
Data de inscriere : 15/06/2016

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Ian 2019, 22:09

https://adevarul.ro/news/bucuresti/incident-gara-nord-bucuresti-tren-privat-depasit-parapetul-protectie-unui-vagoane-deraiat-nu-victime-1_5c2d12ecdf52022f7527fe02/index.html
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 03 Ian 2019, 00:43

Pacat, era faina rama. (comparat cu alte trenuri regio de la cfrcalatori)
Sus In jos
tcm

tcm


Numarul mesajelor : 623
Varsta : 29
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 4464
Data de inscriere : 27/06/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 03 Ian 2019, 01:05

ets2oltromânia a scris:
https://adevarul.ro/news/bucuresti/incident-gara-nord-bucuresti-tren-privat-depasit-parapetul-protectie-unui-vagoane-deraiat-nu-victime-1_5c2d12ecdf52022f7527fe02/index.html
Care este procedura de garare in garile infundate? Presupunand ca a fost eroare umana si nu defectiune , nu ar trebui sa fie niste manevranti fie pe peron fie in ultimul(primul) vagon care sa ii spuna mecanicului unde sa opreasca? Sau nu exista vre-un INDUS care sa opreasca trenul atunci cand a trecut de un anumit punct?
Sunt curios daca vor fi lasati din nou fara certificat de siguranta. offtopic Basketball
Sus In jos
https://www.facebook.com/
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3450
Data de inscriere : 26/04/2016

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 03 Ian 2019, 06:31

Nu ar merita sa le mai ia certificatul de siguranță, dacă nu prezintă frână la rame/vagoane.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 03 Ian 2019, 11:26

Când se manevrează cu spatele, se respectă indicaţiile agentului autorizat, postat la capătul trenului, indicaţii care se dau cu instrumente portative. La vagoane se foloseşte un racord cu un robinet de aer care să producă frânarea de urgenţă în caz că este acţionat, doar că la RIO nu ai unde să pui racordul ăla... cum rama e prevăzută cu robinet al mecanicului, probabil ar fi trebuit ca un agent să stea în cabină, numai că dacă ar sta acolo nu ar mai putea da semnale cu instrumente portative, pentru că instrucţia nu permite încă manevra cu staţia radio (chiar dacă, în practică, se foloseşte), pentru că Monitorul Oficial doarme.

Părerea mea e că e o simplă eroare umană, cu ceva consecinţe atenuante date de adaptarea materialului rulant străin la instrucţiile arhaice de la noi. Nu e cazul de luat certificate de siguranţă şi licenţe. Au mai fost şi până acum loviri de opritoare fixe, înscrieri pe linii de abatere, vagoane scăpate ş.a. fără să se suspende certificate de siguranţă-

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12458
Data de inscriere : 09/07/2009

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 03 Ian 2019, 19:26

Pai de asta intram cu rama in parapet, ca respectam prea mult instructiile alea invechite. In practica ar trebui sa se tina cont si de situatia de facto... caci la vremea adoptarii acelui regulament/instructie, la calea ferata din Romania nu erau acele rame RIO. Very Happy
Sus In jos
tcm

tcm


Numarul mesajelor : 623
Varsta : 29
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 4464
Data de inscriere : 27/06/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 03 Ian 2019, 22:04

Dr2005 a scris:
Când se manevrează cu spatele, se respectă indicaţiile agentului autorizat, postat la capătul trenului, indicaţii care se dau cu instrumente portative. La vagoane se foloseşte un racord cu un robinet de aer care să producă frânarea de urgenţă în caz că este acţionat, doar că la RIO nu ai unde să pui racordul ăla... cum rama e prevăzută cu robinet al mecanicului, probabil ar fi trebuit ca un agent să stea în cabină, numai că dacă ar sta acolo nu ar mai putea da semnale cu instrumente portative, pentru că instrucţia nu permite încă manevra cu staţia radio (chiar dacă, în practică, se foloseşte), pentru că Monitorul Oficial doarme.

Părerea mea e că e o simplă eroare umană, cu ceva consecinţe atenuante date de adaptarea materialului rulant străin la instrucţiile arhaice de la noi. Nu e cazul de luat certificate de siguranţă şi licenţe. Au mai fost şi până acum loviri de opritoare fixe, înscrieri pe linii de abatere, vagoane scăpate ş.a. fără să se suspende certificate de siguranţă-
Din declaratii se pare ca nu era nimeni in spatele trenului atunci cand era facuta manevra , lucru ce mi se pare extrem de grav.
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/gara-de-nord-16-ore-a-durat-scoaterea-de-pe-sine-a-vagonului-deraiat-1058588?fbclid=IwAR2t-fTl7jlUsspQaNNv9A8U69Od2-6qHes4MSXQItrbKTsbb1uMXxh27WQ
Cine ar fi trebuit sa asigure personalul de manevra , Regio Calatori sau CFR?
In gara Oradea , daca nu ma insel , la gararea trenului este o persona cu steguletul la usa ultimului vagon , dar de obicei se comunica si prin statii walkie-talkie. Daca se fac cuplari de vagoane la peron , sunt si doua persoane la manevra , una cu steguletul in vagon , si una cu stegulet sau fara in dreptul vagoanelor de cuplat. Ambele persoane au statii pentru a comunica cu mecanicul.
Sus In jos
https://www.facebook.com/
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 11 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: