Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 19 Apr - 8:02
Cum naiba nu a vazut ce face? daca a depasit pe rosu cum nu l-a frinat inductorul?
18/04/2019
S-a decis deschiderea investigației pentru incidentul feroviar produs la data de 16.04.2019, ora 22:00, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Timișoara, secția de circulație Ilia-Radna (linie dublă electrificată), în stația CFR Milova, pe linia III directă, prin depășirea semnalului de ieșire X III, de către trenul nr.70940-1 (aparţinând operatorului de transport feroviar MMV Rail România), fără respectarea prevederilor din reglementările specifice.
https://agifer.ro/index.php/ro/
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 19 Apr - 11:26
Am auzit ca l-o franat semnalul de iesire pe oprire el o rearmat indusii o alimentat trenul si o plecat mai departe )
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Sam 20 Apr - 20:47
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 24 Apr - 12:02
In ce hal arata linia, are numai traverse putrezite, balastul e colmatat si lipsesc o gramada de tirfoane.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 24 Apr - 12:44
Da banii de pe TUI is buni dar ei nu baga nici un ban in mentenanta dao dreaq ca daca nu mai raman trenuri de calatori o inchidem si pa
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 24 Apr - 12:58
Din care TUI platesti chirie la CFR SA, salarii etc si mai trebuie si mentenanta pe care o faci cu o mana de oameni , nimeni nu vine sa lucreze la L pe salarii mici si munca fizica cat incape.
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 24 Apr - 14:32
Cu metodele astea arhaice, cu zeci de muncitori la lopata, nici nu cred ca renteaza sa faci lucrari. Nu ar fi mai rentabil sa foloseasca o masina? Costurile de achizitie sint fara indoiala mari dar randamentul e superior.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 24 Apr - 15:00
Pai au ceva utilaj cumpărat parcă din Olanda de ce nu îl folosesc?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 24 Apr - 15:23
Utilajul e bun pentru traverse de beton, la cele de lemn nu poţi face buraj mecanizat.
_________________ :TTT:
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 24 Apr - 19:15
Dr2005 a scris:
Utilajul e bun pentru traverse de beton, la cele de lemn nu poţi face buraj mecanizat.
Care este cauza tehnica pentru care nu se poate face burajul mecanizat la traverse din lemn ?
Nu se poate proiecta si construi un utilaj capabil sa faca burajul mecanizat si la traverse din lemn ?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 24 Apr - 19:33
TVlad a scris:
Cu metodele astea arhaice, cu zeci de muncitori la lopata, nici nu cred ca renteaza sa faci lucrari. Nu ar fi mai rentabil sa foloseasca o masina? Costurile de achizitie sint fara indoiala mari dar randamentul e superior.
. Pai așa suntem noi învățați probabil daca aduc un Kolmar termina prea repede și le strică la aia ritmul Era un docentar pe Discovery aia la fabrica Audi au schimbat 2 km de linie in 48 de ore
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 24 Apr - 19:40
Poţi să schimbi linie în 2 zile. Dacă fundaţia e bună, aduci segmentele de linie gata asamblate cu un utilaj dedicat, le pui pe fundaţie, sudezi, completezi cu pietriş şi burezi. S-a folosit şi la noi pe Arad - Curtici un astfel de utilaj.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Mier 24 Apr - 20:34
Dr2005 a scris:
Poţi să schimbi linie în 2 zile. Dacă fundaţia e bună, aduci segmentele de linie gata asamblate cu un utilaj dedicat, le pui pe fundaţie, sudezi, completezi cu pietriş şi burezi. S-a folosit şi la noi pe Arad - Curtici un astfel de utilaj.
Da UPR 1000 face cam 1 km pe ziua și mai este și unu UPR 800 ăla e de 800m pe zi
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 25 Apr - 8:38
Probabil utilajele alea care iau linia veche si pun alta noua pot pune doar traverse de beton. Nu cred la in tara nu s- au facut lucrari mecanizate pe linii cu traverse de lemn.