Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INFORMATII GENERALE

In jos 
+45
bubu
rizelgeorgel2004
Petre_IFTE
riciu
razvan - trenuri
ldh80
didinul
cardinal
cfr500
AndreiCFRbv
Norbi
ets2oltromânia
get.
lifetec
Maddox
cristi CFR
bobi
alinx3330
TVlad
@ndrey
billy752-istu
Capsuneanu
mielutu zburator
AeroX
ciprian71
Cipri Andrei Neculai
IonutCFR2009
cristi ar
Katalyn
CristyanC
cristy79
Adirmvl
Vitosa
alex.barac.5
dan tm
Dr2005
marius664
LanceR
alex1987
Nesebar
Costin.B
alliens
Adrian78
Luna
aris86
49 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeLun 15 Mar 2021, 11:47

Cred ca celalat fir e pe partea astalalta.

Sus In jos
Cipri Andrei Neculai

Cipri Andrei Neculai


Numarul mesajelor : 387
Localizare : M400, km 130
Reputatie : 3367
Data de inscriere : 29/09/2016

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeLun 15 Mar 2021, 12:08

Nesebar a scris:
Gata, a venit ziua cand s-a terminat cu pomanageala, studentul plateste! A fost modificat si site-ul, toata lumea a fost instruita ca de azi de la ora 0 studentul scoate banul din buzunar pentru plimbare, nu mai platim noi pentru trantori.

Ok, bun, vor plati. #FratilorAmInvins
Sunt curios sa vad cu ce justificari veti veni cand mai aruncati de vagoane de R la IR si invers. a28
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24337
Data de inscriere : 05/10/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeLun 15 Mar 2021, 12:57

TVlad nu stiu daca e chiar asa prioritara dublarea cat electrificarea si cresterea vitezi de circulatie cum este la Calafat Vidin unde se circula cu 120km/h fata de 30km/h cat este acum Ruse-Giurgiu..
Ar trebui modernizata si Giurgiu Nord pentru o capacitate sporita

E neelitrifacata bucata Radulesti - Giurgiu
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeLun 15 Mar 2021, 13:09

Cipri Andrei Neculai a scris:
Nesebar a scris:
Gata, a venit ziua cand s-a terminat cu pomanageala, studentul plateste! A fost modificat si site-ul, toata lumea a fost instruita ca de azi de la ora 0 studentul scoate banul din buzunar pentru plimbare, nu mai platim noi pentru trantori.

Ok, bun, vor plati. #FratilorAmInvins
Sunt curios sa vad cu ce justificari veti veni cand mai aruncati de vagoane de R la IR si invers. a28

Asta #fratilor..... ce rahat mai e? Bine nici nu ma mai mir ca se scot tot felul de idiotenii "rezist" "si eu" etc, niste balarii, aiureli, tampenii, ca doar atat e in stare studentul, chipurile e destept dar studentul din ziua de azi intreaba care e vagonul 2 ca pe toate scrie 2, asta e gradul de desteptaciune al unui student roman.

Nu trebuie sa intereseze pe nimeni ca arunca nu stiu ce vagon pe nu stiu ce tren, x si y e simplu calator, merge cu ce i se ofera, compania distribuie vagoanele acolo unde are nevoie si suplimenteaza cu ce are, nu trebuie sa ceara voie lui Gigel sau Ion daca e multumit de vagonul z pe trenul t sau pe trenul v. Compania nu da socoteala de ce timpul de vagon a circulat pe nu stiu ce tren ca e un Gigel care nu are ce face si lui nu ii convine, nu iti convine, nu mergi. Punct.

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 43 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 43 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6768
Data de inscriere : 25/05/2012

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeLun 15 Mar 2021, 14:11

Problema asta cu gestiunea parcului de vagoane va mai persista oricum.  
Mai ales cu atatea Desiro care crapa zilnic. Trebuie multe investitii si mentenanta (alta decat cea din pix). Trebuie inteles totusi ca gratuitatile sunt cu totul alta poveste, iar introducerea lor a cauzat si mai multa ineficienta (in confort, insa la capacitate era bine). Nu uitati cand Dorobantu a fost DG si bagau in mandatul lui etajate la IR pe oriunde se putea...pentru ca mergeau studentii mai mult pe respectivele trenuri.
Sa stiti ca si la IR s-au mai rablagit vagoane, chiar destule, iar reviziile sunt mai mult la boghiuri, nu la interior. Unele AVA200 au fost retapitate prin interior, oare de ce? N-ati vazut niciunul albul/cremul cu verdele ala smarald de la seria 21-76 cum se rupsese sau se facuse jegos? Si departe de gandul ca au fost puse la turnus pe nu stiu ce Regio si de aia au ajuns asa. Vazusem scaune/fotolii in asemenea conditii si pe IR 72/73 acum vreo 3 ani. Cand sunt puse pe trenuri de noapte si cum dorm anumite personaje certate cu bunul simt in ele...din nou, alta poveste. Nu e ca si cand numai la Regio stateau unii cu picioarele pe scaune si ce altceva stiau mai bine sa faca.

Mai exista si acele situatii in care CFR Calatori compenseaza alte lipsuri. De exemplu, pe Regio Bucuresti - Pitesti - Piatra Olt e usor sa ii injuram ca au pus 30-76 si 22-76 si altele, dar cursele cu Malaxa nu le vede nimeni pe 98 km. La Targoviste la fel, vai ce de vagoane de la IR, nu stiu ce, dar TFC-ul la concurenta cu preturi si durata mai bune nu le vedem...sau ca au ajuns si 20-68 la Regio prin zona aia de Piatra Olt/Craiova, nu sunt prezente numai pe IR.
Da, normal ar fi sa fie etajate si Desiro la Regio peste tot. Dar credeti ca vor reusi vreodata sa-si gestioneze atat de eficient parcul cu ce au acum la dispozitie?
Uneori avem anomalii si in sens invers. Vagoane de R la IR, sezonierul Sibiu - Mangalia va zice ceva? Si din 2018 lasat pe tot parcursul la tarife IR. Sa vedem din iunie ce se mai poate schimba, in afara de segmentul Bucuresti - Mangalia deja anuntat ca R-E (clar ala va fi cu etajate).
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Cipri Andrei Neculai

Cipri Andrei Neculai


Numarul mesajelor : 387
Localizare : M400, km 130
Reputatie : 3367
Data de inscriere : 29/09/2016

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeLun 15 Mar 2021, 14:50

Nesebar a scris:
Asta #fratilor..... ce rahat mai e? Bine nici nu ma mai mir ca se scot tot felul de idiotenii "rezist" "si eu" etc, niste balarii, aiureli, tampenii, ca doar atat e in stare studentul, chipurile e destept dar studentul din ziua de azi intreaba care e vagonul 2 ca pe toate scrie 2, asta e gradul de desteptaciune al unui student roman.

Nu trebuie sa intereseze pe nimeni ca arunca nu stiu ce vagon pe nu stiu ce tren, x si y e simplu calator, merge cu ce i se ofera, compania distribuie vagoanele acolo unde are nevoie si suplimenteaza cu ce are, nu trebuie sa ceara voie lui Gigel sau Ion daca e multumit de vagonul z pe trenul t sau pe trenul v. Compania nu da socoteala de ce timpul de vagon a circulat pe nu stiu ce tren ca e un Gigel care nu are ce face si lui nu ii convine, nu iti convine, nu mergi. Punct.

In primul rand:
-tizul tau, Dinescu, spunea asta acum 31 de ani cand tu erai leganat noaptea ca sa poti adormi.

Lozinci obosite exista de cand lumea, asadar. Aluzie la strigatele tale, dar si ale altora privind problematica asta.
Eu asa refulez in situatii de genul. Prin ironii. Ma calmeaza. Ca n-ai cultura generala, nu e problema mea.

Doi la mana:
- colegii tai de la Calatori au postat asta acum cateva saptamani.

N-au zis nimic insa de confortul de autobuz pe care-l pun la dispozitie la drum de 7-800 km / 16h de mers.

Si vii si-mi scoti ochii ca nu e treaba mea de turnusul si de parcul de vagoane?
Mai baiatule, vreau sa te vad daca ai tupeul sa spui cuiva asta in fata, nu pe un forum unde, chipurile, scrii sub proctetia unui pseudonim.

Imi spui si mie de ce acum 10 ani s-au cheltuit 100 mil. Euro pe 30 de EA-uri cu IGBT? Cand cu jumatate din suma aia puteau aduce cateva masini de generatii mai noi, fie si SH, pe care sa le folositi pe rutele alea cele mai solicitate?

Sau ca acum in Grivita la momentul asta, din 50 de 21-90-uri, sunt, numarate de mine zilele trecute, aproape de 30 bucati retrase?
Hai ca esti sef de tren, imi poti raspunde la intrebarile astea.

Zici de unii ca nu-i duce mintea - partial adevarat. Insa nici tu nu esti vreun monument de intelepciune.
Sunt curios daca trimit raspunsul tau pe mail la sefii tai, cu nume, prenume si tot, ei ce raspuns mi-ar oferi.

E foarte usor sa faci rau. Doar atat zic.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeLun 15 Mar 2021, 15:16

Asta ce vrea sa insemne? O frustrare si o ura, o invidie ca ai pierdut mocangeala si acum trebuie sa platesti biletul? Cainele cand ii dai un os se bucura si da din coada, daca ii iei osul te musca, cam asa si cu studentii, acum ca au pierdut, nu stiu cum sa se razbune, mor de ciuda ca au pierdut.
In fine, prefer sa zic pas sa nu stau sa ma contrazic cu tine, nu iti convine ceva ai destule canale unde poti face sesizari si iti raspunde cineva competent, acum degeaba ma intrebi pe mine ca nu eu gestionez parcul de vagoane, dar stiu ca daca are clima si priza e apt de IR. Nu esti multumit, cauta o clasa superioara, trenurile au si clasa 1, acolo poate sunt conditii pe masura pretentiilor tale. Daca nici asa nu esti multumit, nu stiu, cauta altceva, te crezi destul de destept poate chiar mult peste restul pe care ii consideri prosti, atunci gaseste-ti singur solutiile optime pentru nivelul tau.

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 43 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 43 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeLun 15 Mar 2021, 16:12

Adrian78 a scris:
TVlad nu stiu daca e chiar asa prioritara dublarea cat electrificarea si cresterea vitezi de circulatie cum este la Calafat Vidin unde se circula cu 120km/h fata de 30km/h cat este acum Ruse-Giurgiu..
Ar trebui modernizata si Giurgiu Nord pentru o capacitate sporita

E neelitrifacata bucata Radulesti - Giurgiu
Degeaba ai 120 km/h pe Calafat - Vidin, dacă mai departe ai 30 - 50 km/h. Norocul nostru e că suntem în UE, aşa că trenurile de marfă din Turcia merg prin Gorna Oriahoviţa în sus. Dacă se duc spre V au de făcut Sofia - Mezdra care e linie grea şi în lucru, prin urmare o vor ţine drept spre Dragoman şi de acolo în Serbia.
La Giurgiu Nord nu ai nevoie de capacitate mai mare, acordul de frontieră cu Bulgaria prevede staţii de control unic de frontieră în traficul de marfă Ruse Razpredelitelna (Ruse Triaj) şi Vidin Tovarna (Vidin Marfă). La Giurgiu Nord e maxim un RT la compunere pentru trenurile care nu circulă în baza acordului ATTI, nici măcar schimbare de locomotivă nu se mai face mereu acolo, câtă vreme trecerea peste ,,gârlă" e neelectrificată, deci locomotiva românească merge la Ruse Triaj.

Nessebar a scris:
dar studentul din ziua de azi intreaba care e vagonul 2 ca pe toate scrie 2
Suntem singura ţară din UE care mai are rezervare obligatorie la tren IR în trafic intern şi singura cu rezervare obligatorie la unele R! SINGURA! Îţi garantez că şi 99% din cei care merg prin Belgia sau Olanda habar n-au care ce vagon e şi unde scrie, că nu au de ce. Iar la Thalys oricum e ca la avion cu check in şi tot tacâmul, te direcţionează personalul de tren către vagon dacă nu ştii. Logic că dacă mergi prima dată în viaţă cu trenul, n-ai de unde să ştii unde e afişat numărul vagonului - mai ales că CFR Călători mai are obiceiul să îl scrie doar la un capăt, eventual cu creta (iar la Desiro nu prea îl scrie deloc, dacă-s 2 Desiro de unde ştii care e 1 şi care e 2?). Tocmai de aia este OBLIGAŢIA personalului de tren, cf. OMTI 153/2011, să ofere îndrumare călătorilor.

Nessebar a scris:
Nu trebuie sa intereseze pe nimeni ca arunca nu stiu ce vagon pe nu stiu ce tren, x si y e simplu calator, merge cu ce i se ofera, compania distribuie vagoanele acolo unde are nevoie si suplimenteaza cu ce are, nu trebuie sa ceara voie lui Gigel sau Ion daca e multumit de vagonul z pe trenul t sau pe trenul v. Compania nu da socoteala de ce timpul de vagon a circulat pe nu stiu ce tren ca e un Gigel care nu are ce face si lui nu ii convine, nu iti convine, nu mergi. Punct.
Acelaşi OMTI 153/2011 stabileşte ce condiţii trebuie să îndeplinească trenurile. Dacă trenul îndeplineşte condiţiile, nu văd vreo problemă. A, dacă prinzi vagon fără climatizare la clasa I la IR de zi, atunci da, avem o problemă, ai tot dreptul să faci reclamaţie la OPC.

AeroX a scris:
Nu uitati cand Dorobantu a fost DG si bagau in mandatul lui etajate la IR pe oriunde se putea...pentru ca mergeau studentii mai mult pe respectivele trenuri.
Mai lasă-l pe Dorobanţu, că nu mai e director de un an şi aproape două luni. Dar toate contractele de vagoane, inclusiv pentru campania lui DMC cu 1000 de vagoane oricum sunt semnate de Dorobanţu. De fapt toate contractele grele sunt începute atunci, în ultima vreme nu s-au contractat decât lucrări de RP şi RTG, nici alea câte ar fi trebuit.
Vagoanele, alea pe care le avem, trebuie să circule cât mai mult, pentru asta sunt construite. Faptul că unii călători sunt certaţi cu igiena şi cu bunul simţ e altă mâncare de peşte şi nu e imputabilă CFR Călători sau a altor operatori.
Tot apropo de confort, mă mir că eşti atât de deranjat de 21-76, dar VT624 de la TFC (care, practic, arată la interior ca un 21-47 CFR, dar cu husă textilă pe bănci în loc de muşama).
Nu are relevanţă că trenul X merge 98 km cu Malaxa, are relevanţă cât e parcursul mediu al călătorilor din trenul ăla. Că trenurile nu sunt numai pentru mers cap-coadă, cum crede dl. Costescu şi cum cred şi unii din colegii de forum.

AeroX a scris:
in afara de segmentul Bucuresti - Mangalia deja anuntat ca R-E (clar ala va fi cu etajate).
Aici logica CFR Călători e praf. Pe segmentul cu cea mai mare viteză şi cel mai bun timp de parcurs bagi tarif de R, da' pe târâiala de pe Valea Oltului bagi tarif de IR. Logic ar fi fost să fie invers.

@Cipri Andrei Neculai - sunt exact lozincile din perioada comunistă. Omul nou nu avea voie să fie intelectual, nu avea voie să aibă alte preocupări în afară de viaţa de zi cu zi, statul ştia el mai bine ce să îi facă. La 18 ani te arunca statul în producţie şi erai învăţat să îi urăşti pe cei mai deştepţi decât tine, adică cei care reuşeau să intre la facultate. Conta originea sănătoasă şi atât. De aici ura împotriva studenţilor şi împotriva celor care voiau să fie un pic altfel decât ce impunea Partidul, inclusiv prin păr lung (aveai nevoie de autorizaţie ca să porţi plete, altfel ori te tundea partidu' ca-n reclama la Rom, ori te dădeau afară de la muncă/şcoală, caz în care intrai la vagabondaj, deci tot trebuia să te tunzi) sau prin tatuaje, inele, cercele, chestii, socoteli. Colegu' Nesebar ilustrează perfect tiparul omului nou dorit de PCR. Ceauşeascu ar fi mândru. Grav e că sunt mai mulţi cu aceeaşi gândire care acum sunt pe funcţii de decizie prin diverse autorităţi... dar cei mai mulţi sunt nişte dinozauri care mai au câţiva ani până la pensie, nu sunt tineri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeLun 15 Mar 2021, 16:15

Adrian78 a scris:
E neelictrificata bucata Radulesti - Giurgiu
Ah, da, uitasem de asta. Pe Ruse - Răduleşti bagi dieselul în faţă (30 km), după aia îi dai cu Taurusul mai departe. Pe când pe Calafat - Vidin, Dumnezeu cu mila.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeLun 15 Mar 2021, 20:41

PAi poti sa bagi Craiova-Vidin Tovarna, dieselul in fata.

SAu sa vorbesti cu BDZ sa faca un sunt si sa lege reteaua lor la a nostra sa fie tensiune in linia de contact pina la Golenti.

dar asta e deja la nivel de satira, banuiesc ca nu e posibil si nici legalizat.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeLun 15 Mar 2021, 22:34

Să alimentezi reţeaua până la Golenţi de la bulgari e posibil. Dar Golenţi e un banal Hm, nu are cine ştie ce capacitate.
Dacă te-ai chinuit să traversezi Bulgaria E-V cu trenul de marfă, te duci prin Serbia, nu are rost să te câcâi pe la noi. Poţi să bagi dieselul şi Craiova - Vidin, dar e prea multă bătaie de cap şi îţi anulează din start ideea de locomotivă interoperabilă. De fapt, pe la Vidin în 2020 nu a trecut niciun tren de marfă affraid

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24337
Data de inscriere : 05/10/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeVin 09 Apr 2021, 12:02

Bucureşti, 9 aprilie 2021
📢 Peste 100 de șantiere deschise pe rețeaua feroviară, pentru lucrări de mentenanță, executate în regie propie

♦CFR SA continuă programul de întreținere a infrastructurii feroviare și de consolidare a elementelor componente, pe întreaga rețea feroviară, administrată la nivel local de cele 8 sucursale regionale de cale ferată.

♦În peste 100 de șantiere deschise pe rețeaua feroviară se execută lucrări de mentenanță în regie proprie, cu utilaje CFR și personal feroviar de specialitate, lucrările având drept scop îmbunătăţirea capacităților de exploatare.

✅ Programul de mentenanță a infrastructurii feroviare se desfășoară pe linii din stații sau pe anumite intervale de stații și include categorii de lucrări de specialitate, cum ar fi:
◘ profilare mecanizată a prismei de piatră spartă
◘ lucrări de buraj mecanizat
◘ înlocuire șină, traverse, elemente de prindere
◘ lucrări de rectificare nivel
◘ defrișarea vegetației
◘ decolmatare mecanizată pentru asigurare scurgere aluviuni
◘ înlocuire dale la trecrile la nivel și asigurare vizibilitate

‼ Lucrările de mentenanță, executate în regie proprie, pe raza a 7 din cele 8 Sucursalele Regionale CF sunt următoarele:

♦Sucursala Regională CF București:
✅ București Nord - Bucureștii Noi, fir II, km 1+530 – 1+730;
✅ Stația București Nord - schimbător 7G și diagonala dintre schimbătorii 6G – 7G;
✅ Stația București Nord - linie CF între TDL 56/57 și schimbător 5B
✅ Titu - Fusea, fir I;
✅ Stația Săbăreni linia III direct
✅Chitila – Săbăreni, fir I
🚧 Lucrări executate de:
👷 Secția L4/District Titu 👷
Secția L3 București/District 1 Băneasa
👷 Secția L3 București/District 1 Băneasa
👷 Secția L2 București/District 4 București Triaj
👷 Secția L1 București/District 2 Vadu Lat

♦Sucursala Regională CF Timișoara:
✅Bănița – Merișor, fir I, km 66+350
✅Baru Mare – Crivadia, fir I, km 54+000
✅Stația Subcetate  km 28+900/750; km 28+700/450; km 29+500/200; km 29+150-28+750; km 28+450/700
✅Voiteni – Stamora, km 39+646, km 44+495
✅Timișoara Nord – Timișoara Sud, km 2+175
✅Ortișoara - Vinga, km 29+600 – 31+800
✅Timișoara Nord – Timișoara Est, km 571+050 – 572+100
✅Jimbolia - Frontieră, km 641+750; km 616+830
✅Stația Timișoara CET, schimbător 2/schimbător 35
✅Bretea Strei – Subcetate, km 23+500
✅Arad - Utvinișul Nou, km 4+200
✅Călan Băi - Călan, km 11+700-12+900; 13+140-12+900; 13+160-14+500
✅Surduc Banat - Grădinari Caraș, km 25+260
✅Cornuțel Banat - Brebu, km 17+200-17+300
✅Chișineu Criș - Nadab, km 42+750/42+100;42+880/43+700; 44+100/45+700
✅Remetea Mare - Timișoara Est, km 564+200/565+200
✅Stația Orșova, liniile 7-8
✅Căvăran - Jena, km 495+800
✅Timișoara Est – Remetea Mică, km 12+350-13+050
✅ Remetea Mică - Giarmata, km 13+100-15+500
🚧 Lucrări executate de:
👷 Secția L9 Lugoj/District 6 Bănița
👷 Secția L9/District 5 Pui
👷 Secția L9 Simeria/District 4 Subcetate
👷 Secția L9 Simeria/District 3 Călan/SRLU
👷 Secția L9 Simeria/SRLU
👷 Secția L8/District 8 Sântana
👷 Secția L8 Arad/District 8 Sântana
👷 Secția L8/District 9 Chișineu Criș
👷 Secția L3 Timișoara/District 5 Stamora/District 4 Timișoara Sud și DEU 14/15 Timișoara
👷 Secția L3 Timișoara/District 1 Timișoara Est/ DEU Timișoara
👷 Secția L3 Timișoara/District 8 Sînandrei/SRLU Timișoara
👷 Secția L3 Timișoara/District 3 Jimbolia/SRLU Timișoara
👷 Secția L2 Lugoj/District 4 Recaș
👷 Secția L2 Lugoj/SRLU
👷 Secția L1 Caransebeș/District 10 Surduc Banat/SRLU
👷 Secția L1 Caransebeș/District 5 Caransebeș/SRLU
👷 Secția L1 Caransebeș/District 1 Orșova/SRLU
👷 Secția L1 Caransebeș/District 3 Călan

♦Sucursala Regională CF Brașov:
✅Dârste - Brașov Triaj, km 168+900-169+025
✅Apața – Augustin, fir II, km 218+700-219+850; km 222+120-222+300; km 221+938-222+114
✅Codlea – Dumbrăvița Bârsei, km 17+200; 15+940-18+700; 18+750/850;18+770-18+810
✅Stația Șercaia, liniile 1, 4
✅Sibiu – Selimbar, km 390+139-390+200
✅Stația Augustin, km 220+747-220+547
✅Augustin – Racoș, km 222+900-223+250
✅Stația Turnișor, linia 210
✅Stația Avrig, linia 205
✅Stația Târgu Mureș
✅Stația Prejmer, cap X
✅Miercurea Ciuc - Sâncrăieni, km 91+795
✅Brașov – Podu Olt, km 91+795
✅Miercurea Ciuc - Sântimbru, km 83+960
✅Arpaș - Porumbacu, km 83+960
✅Tălmaciu - Selimar, km 83+960
✅Dârste - Timișu de Sus, fir II
✅Făgăraș – Voila, linia 205
✅Turnișor – Orlat, linia 205
✅Augustin - Apața, fir II, km 208+730 și km 209+884
🚧 Lucrări executate de:
👷 Secția L4 Sibiu/District 3 Sibiu Triaj
👷 Secția L4 Sibiu/District 2 Avrig
👷 Secția L4 Sibiu/District 5 Săliște
👷 Secția L3 Sibiu/District 3 Miercurea Ciuc
👷 Secția L2 /District Dârste/SRLU
👷 Secția L1 Brașov /District Augustin/FEU/DEU Brașov/SRLU
👷 Secția L1 Brașov /District Dârste/DEU Brașov
👷 Secția L1 Brașov /District 7 Codlea/FEU/DEU Brașov/SRLU
👷 Secția L6 Gheorghieni/District 3 Miercurea Ciuc
👷 Secția L1 Brașov/District 5 Augustin/DEU/FEU

♦Sucursala Regională CF Galați:
✅ Galați Mărfuri – Galați Largă, TN km 3+320
✅ Hm Gral Eremia Grigorescu – HM Cosmești, pod CF km 227+539
✅ Râmnicu Sărat – HM Sihlea
🚧 Lucrări executate de:
👷 Secția L1 Galați/District Poduri
👷 SRLU Buzău

♦Sucursala Regională CF Constanța:
✅ Stația CF Slobozia, cap Y
🚧 Lucrări executate de:
👷 Secția L4/District

♦Sucursala Regională CF Cluj:
✅ Călărași Turda - Câmpia Turzii, km 452+100-452+400; km 452+420-453+000;
✅ Câmpia Turzii – Valea Florilor, capete pod CF km 452+062
✅ Episcopia Bihor – Borș Frontieră
✅ Les Bihor – Oradea Vest
✅ Oradea – Oradea Est
✅ Episcopia Bihor – Oradea Vest, pod CF km 4+457
✅ Gherla - Dej Călători, fir II, km 36+925 – 37+645
✅ Stația CF Călărași Turda, linia I
✅ Benesat - Satulung, km 141+800-141+950; km 165+400-165+500; km 166+150-166+250; km 168+850-168+900
✅ Boju – Valea Florilor, km 466+200-350; km 471+350-471+900; km 470+800-471+350; km 472+300-472+700
✅ Tunel - Cojocna, km 478+090-478+120
✅ Stația CF Cojocna, km 484+110, cap X
✅ Stația CF Apahida, R20/TDJ 24/26
✅ Mera – Aghireș, km 521+014
✅ Stația Huedin, TN km 551+735
✅ Poeni - Ciucea, km 573+350-573+380
✅ Bratca - Bulz, km 593+250-593+500
✅ Șuncuiuș – Vadu Crișului, km 602+100
✅ Diosig – Săcuieni Bihor
✅ Stația Satu Mare Sud, linia 7
✅ Stația Dej Călători, linia 4
✅ Stația Iclod - Gherla -  Dej Călători, km 22+400-22+500; km 33+050 (fir II); km 33+000
✅ Stația Gâlgău, schimbător 2
✅ Gâlgău - Cășei, km 69+150, fir I
✅ Stația Ileanda, km 86+100-86+180
✅ Stația Ileanda - Răstoci, km 88+300-88+400
✅ Stația Someș Odorhei, schimbătoarele 1,2,3,4
✅ Jibou - Someș Odorhei, km 126+800-127+000
✅ Jibou - Ileanda, pod CF km 91+460
✅ Jibou - Zalău, km 115+640-115+700; km 110+070-110+240; km 109+160-109+650; km 115+640 - 115+700; km 108+400-109+130
✅ Ulmeni - Satulung - Baia Mare, km 149+100-149+300; km 167+120-167+160; km 150+200-150+300; km 167+700-167+750
✅ Zalău - Mirșid, km 97+180-97+330; km 97+400-97+450; km 97+890-97+220
✅ Hm Telciu - Hm Fiad, km 20+190-20+340; km 20+220-20+245
✅ Dealu Ștefănești - Hm Săcel, km 37+500-37+700
✅ Valea Vișeului - Leordina, km 8+100-8+200
✅ Hm Bocicoi - Valea Vișeului, km 239+800
✅ Stația Cluj Napoca/Cluj Napoca Est
✅ Vadu Crișului - Aleșd, km 609+270; km 609+450
✅ Stația Oșorhei, linia III directă
✅ Răstoci - Letca
✅ Hm Coldău – Hm Reteag, pod CF km 15+995
✅ Hm Sieu – Hm Monor Gledin, km 23+300-23+400
✅ Hm Monor Gledin – Rîpa de Jos, km 31+500-31+600
✅ Salva - Năsăud, km 20+060; km 21+660-21+780; km 22+600-22+700
✅ HM Rebrișoara - Hm Feldru, km 30+950 -30+670; 30+400-30+250; 30+670-30+400; 30+700-30+750
✅ Hm Fiad – Dealu Ștefăniței, km 25+000-25+200
✅ Hm Săcel – Vișeu de Jos, km 55+000-55+500
✅ Hm Bocicoi – Valea Vișeului, km 238+912-239+110
✅ Sighet - Hm Bocicoi, km 233+550-233+600
🚧 Lucrări executate de:
👷 Secția L3 Cluj/District Câmpia Turzii
👷 Secția L3 Cluj/District Boju
👷 Secția L3 Cluj/District Tunel
👷 Secția L3 Cluj/District Huedin
👷 Secția L3 Cluj/District Aghireș
👷 Secția L3 Cluj/District Ciucea
👷 Secția L3 Cluj/District Vadu Crișului
👷 Secția L5/District Oradea
👷 Secția L5 Oradea/District Săcuieni/SRLU Cluj
👷 Secția L6/District/DEU Satu Mare
👷 Secția L7 Dej/District Bonțida
👷 Secția L7 Dej/District Dej Călători
👷 Secția L7 Dej/District Băbuțeni
👷 Secția L7 Dej/District Jibou
👷 Secția L7 Dej/District Ulmeni Sălaj
👷 Secția L7 Dej/District Zalău
👷 Secția L9 Sighet/District Telciu
👷 Secția L9 Sighet/District Vișeu de Jos
👷 Secția L9 Sighet/District Valea Vișeului
👷 Secția L9/District Sighet

♦Sucursala Regională CF Craiova:
✅ Slatina – Slătioara, pod CF 197+557-197+657
✅ Jianca – Leu, fir I
✅ Călimănești – Cozia, km 320+200-320+400
✅ Butoiești – Strehaia, pod CF km 303+982
✅ Stația Cărbunești, schimbător 1
✅ Isalnița – Coșofeni, km 266+964-266+974, fir II
🚧 Lucrări executate de:
👷 Secția L1 Pitești/District 8 Slatina
👷 Secția L2/District 3 Roșiori
👷 Secția L4 Severin /District 5 Călimănești
👷 Secția L4 Severin /District 1 Butoiești
👷 Secția L5/District 7 Cărbunești
👷 Secția L6 Craiova/District 2 Isalnița

📢 Lucrările de mentenanță se execută fără implicații în circulația trenurilor

Foto: CFR Infrastructura/SRCF București/Timișoara/Brașov/Galați/Cluj/Craiova/Constanța

#cfristiladatorie

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Fb_im165
INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Fb_im166
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3356
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8370
Data de inscriere : 26/05/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeSam 01 Mai 2021, 21:36

https://m.facebook.com/Calea-ferat%C4%83-Oradea-B%C4%83ile-Felix-Beiu%C8%99-102294278501665/

Pentru linia Oradea - Beius - Vascau.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeDum 16 Mai 2021, 21:22

Asociația Pro Infrastructură a primit acordul CFR pentru amplasarea de camere de time-lapse pe șantierele Coridorului Rin-Dunăre!

Lucrările realizate în cadrul acestui proiect sunt foarte spectaculoase, dar se află în zone destul de greu accesibile. Așadar, vă rugăm să sprijiniți filmarea lucrărilor cu camere fixe!

API construiește camerele în regie proprie pentru a reduce cât mai mult prețul. Puteți vedea filme realizate pe proiecte rutiere aici https://bit.ly/3brl7H2

Puteți susține această acțiune prin donații astfel:
IBAN RON: RO32RNCB 0837 1694 8196 0001
IBAN EUR: RO05RNCB 0837 1694 8196 0002
IBAN USD: RO75RNCB 0837 1694 8196 0003
Cod BIC/SWIFT: RNCBROBU
BCR Cluj-Napoca
Detalii plată: "donație proiect CF"

Donatii prin PayPal: contact@proinfrastructura.ro
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24337
Data de inscriere : 05/10/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitimeMier 19 Mai 2021, 15:33

Bucureşti, 19 mai 2021

Lucrări de întreținere, în regie proprie, pe intervalul de stații București Nord - Pajura - Chitila

📢 Sucursala Regională CF Bucureşti derulează, în perioada 19-21 mai 2021, lucrări de buraj mecanizat și profilat piatră spartă, pe intervalul de stații București Nord - Pajura - Chitila.

✅ Lucrările sunt incluse în programul de întreţinere periodică a infrastructurii feroviare, fiind executate în regie proprie, cu personal specializat și utilaje grele de cale, și au drept scop refacerea nivelului şi a direcţiei căii.

🚧Lucrări de întreţinere periodică executate prin:
◘ buraj mecanizat
◘ profilat prisma de piatră spartă

✅Scop
◘ consolidarea infrastructurii feroviare

✅Termen de execuție: 19-21 mai 2021

✅Lucrări executate de:
◘ Secţia L2 București, cu utilaje ale Secţiei de Reparaţii Linii Utilaje (SRLU)

ℹ Condiții de circulație:
‼19/20 mai 2021, în intervalul orar 00.20 – 04.20, sunt anulate următoarele trenuri de călători, care circulă spre și dinspre Aeroport:
►trenuri CFR Călători: 10741, 10702, 10701, 10704, 10703, 10706;
►trenuri Regio Călători : 16041, 16040, 16043, 16042, 16045, 16044;
►trenuri Transferoviar Călători: 15021, 15020.
‼21 mai 2021, între orele 09.00 (după trecerea trenului R 9106) – 12.10 (înaintea trenului R 5006) - fără implicații în traficul feroviar

Foto: CFR Infrastructura
Sus In jos
Continut sponsorizat





INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
INFORMATII GENERALE
Sus 
Pagina 43 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: