|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+45bubu rizelgeorgel2004 Petre_IFTE riciu razvan - trenuri ldh80 didinul cardinal cfr500 AndreiCFRbv Norbi ets2oltromânia get. lifetec Maddox cristi CFR bobi alinx3330 TVlad @ndrey billy752-istu Capsuneanu mielutu zburator AeroX ciprian71 Cipri Andrei Neculai IonutCFR2009 cristi ar Katalyn CristyanC cristy79 Adirmvl Vitosa alex.barac.5 dan tm Dr2005 marius664 LanceR alex1987 Nesebar Costin.B alliens Adrian78 Luna aris86 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Feb 2020, 12:23 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Conductorul ala de ce e pus acolo, sa incaseze si sa taie bilete, nu stiu daca lor le cere incasari dar la geanta daca ai incasari cat mai multe e foarte bine. Dar cu siguranta si lor le cere sa faca incasari si daca diagrama e deschisa de unde mai face incasari ?
Asta e o întrebare bună - dacă însoţitorul nu ştie cine îşi mai ia bilet din alte staţii, cum poate să mai vândă ce mai are liber din staţia de formare? Că poate să vândă cuiva care are bilet la clasa a 2a şi vrea cuşetă şi de la Ploieşti să vină altul cu bilet de la casă pe patul ăla. Sau dă telefon la Oficiul Central şi cere loc? De pe ce dă telefon, de pe telefonul personal, pe banii lui? Şi mie mi se părea mai simplu sistemul vechi, mă duceam la însoţitor şi ceream cuşetă sau VD, pentru că nu aveam cum să ajung la casă cu o oră înainte. Bine, s-ar putea dota însoţitorii cu sisteme mobile de emitere a biletelor (are CFR Călători câteva), care se conectează la diagramă şi pot emite bilete cu loc rezervat. Nu ar fi cine ştie ce investiţie, câte VD/Bc mai sunt în serviciu, 40? Plus că în multe trenuri ai 2 - 3 vagoane din astea, dar e suficientă o singură tabletă cu o singură imprimantă. xSell permite genul ăsta de dispozitiv (vezi TFC). Buba mare era că mulţi însoţitori nu tăiau bilete celor care veneau direct la tren, aşa că Conducerea a luat măsurile pe care le ştim. Văd că de pe site a dispărut posibilitatea achiziţiei de bilete la preţ de casă de la însoţitor. 21 lei Bucureşti - Ploieşti e chiar ieftin dacă te grăbeşti şi nu ai chef de stat la casa de bilete sau nu ştii să foloseşti un automat. La transportul auto e între 14 şi 22 lei biletul, în funcţie de firmă, dar poţi să faci o oră doar până ieşi din Bucureşti, pe când cu trenul în maxim o oră eşti la Ploieşti. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Feb 2020, 12:34 | |
| Categoric era mai simplu cum era inainte iar daca se intampla asa sa nu taie bilete, o facea fiecare pe spinarea lui si nu cred ca in ziua de azi se mai incumeta cineva sa ia pe cineva fara bilet 15 ore Bucuresti-Satu Mare sa traverseze atatea regionale si atatea opriri de unde se poate urca un control, pentru 40 de lei suplimentul la cuseta sau 80 la dormit nu cred ca merita sa fi retrogradat sau sa iti pierzi locul de munca, chiar si pentru un bilet intreg de 150-200 de lei nu se emrita sa pierzi un loc de munca, unde e afacearea, castigi 150 si pierzi locul, nu e ok. Si da, daca vine cineva fara bilet la clasa se emite bilet de taxare in tren dar fara loc, se aseaza unde gaseste liber, in schimb la cuseta/dormit clar se suna la OTI ca nu ai cum altfel, o procedura foarte greoaie, si anevoioasa, adica dureaza pana suni pana primesti locul trec pe putin 5-10 minute timp pe care calatorul le sta in picioare si asteapta langa tine sa ii spui unde merge, inainte venea si zicea ca vrea un pat , te uitai pe diagrama si ii ziceai cabina x locul y, acum daca e si aglomerat vagonul cu 2-5 locuri libere sa mai stai sa si suni cand ai treaba cu atatia calatori e complicat dar e tipic romanesc, de ce sa fie simplu cand poate sa fie complicat? Astia suntem noi, in loc sa fie simplu preferam cat mai greu. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4630 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Feb 2020, 13:34 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Calatorii sunt treziti cu 30 de minute inainte de sosirea trenului, nu sta nimeni pana intra trenul in gara la destinatie si atunci coboara din pat. Cu 30 de minute inainte de sosire cum e cazul la Bucuresti de exemplu se trezesc calatorii dupa ce pleaca trenul din Ploiesti ca face 40 de minute dar de multe ori ajunge timpuriu cu 5 minute si astfel ca dupa ce pleaca din Ploiesti pe la Triaj trebuie treziti sa aibe timp sa se pregateasca de coborare.
Acum cu diagrama deschisa nu ai de unde sa stii cati urca din Bucuresti, plus ca nu toata lumea ia lenjerie, deci cine vrea lenjerie vine si o ia. Iar diagrama se distribuie la peron nu din Grivita, eu asa stiu si asa am vazut, pana la peron nu stie conductorul ce calatori are plus ca una e pe diagrama si alta e real ca tot apar cascati care se trezesc ei ca vor cuseta in ultimul moment si cer la casa in loc sa vina direct la tren asa cum era normal inainte. Conductorul ala de ce e pus acolo, sa incaseze si sa taie bilete, nu stiu daca lor le cere incasari dar la geanta daca ai incasari cat mai multe e foarte bine. Dar cu siguranta si lor le cere sa faca incasari si daca diagrama e deschisa de unde mai face incasari ? In plus la dormit/cuseta pretul e la fel ca la casa, deci cei cu bilete intregi nici nu au de ce sa mai stea la coada la casa ca ei ar putea sa mearga direct la tren si le taie conductorul la pret de casa, in schimb la clasa la scaun se percepe tariful suplimentar si cu toate astea se taie la bilete Bucuresti-Ploiesti cu 21 sau Bucuresti-Constanta cu 94 la greu ca multi nu mai vor sa stea la coada si vin direct in tren pentru cativa lei in plus platesc in tren. Nu stiu cat de frecventa e practica, dar pe trenurile mentionate am gasit , destul de frecvent, lenjeria pe pat. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4630 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Feb 2020, 14:18 | |
| Circula un zvon prin cadrul Regionalei CFR Iasi, precum ca tovarasul Axinia, s-ar reintoarce la conducerea sucursalei iesene.Daca se confirma zvonul, insemana ca bastanii CFR, nu se dezic nici de data aceasta, perpetuand rotatia cadrelor, incompetenta si demagogia!Ce realizari marete a avut tov. Axinia, pentru a fi uns iarasi mare sef? Raspuns corect si final= zero barat!Nu este de mirare, ca pe fruntea CFR scrie cu majuscule: FALIMENT!Sunt oameni competenti, destepti, inteligenti si modesti, care ar putea face fata cu brio unui astfel de post, de ce trebuie bagate mereu in fata, toate rapandulele bolsevice? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Feb 2020, 15:20 | |
| Ca tot vorbeam de partide de tren aseara am venit cu 1838 de la Timisoara iar partida de tren era de la comanda Sighet care am inteles a venit la Timisoara cu 1531 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Feb 2020, 15:35 | |
| Comanda Sighet chiar ca este o comanda oropsita, le-a luat trenul de Bucuresti si trenul de Timisoara a fost desfiintat, acum trebuie sa faca trenuri pe bucati pentru a reusii sa faca norma. Totusi nu inteleg de ce trenul de Bucuresti la dat la Dej si nu la lasat la Sighet macar pana la Brasov daca era prea mult pana la Bucuresti. Acum Dej face 1641/1642, 1643/1644, 1745/1746. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Feb 2020, 17:06 | |
| Probabil sa nu mai faca dormitor la Bucuresti |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Feb 2020, 17:35 | |
| Nu nu, a luat 1643/1644 de la Sighet ca mergea peste 12 ore si era prea mult, la dat la Dej si cei de la Dej fac ore dormitor cu zecile, cine vine cu 1642 sta pana la 1641, cine vine cu 1644 sta pana la 1643, fac ore dormitor garla, cei de la Sighet fac intrerupere in traseu, vin de la Sighet pana la Dej sau Cluj nu stiu exact, acolo ia dormitor, continua a doua zi la Timisoara, acolo iau iar dormitor cateva ore dupa care se intorc la Sighet pe bucati. Mult mai ok era sa fi lasat 1643/1644 la Sighet sa faca ei Sighet-Brasov, acolo luau dormitor si se intorceau cu perechea. Pe Brasov-Bucuresti-Brasov putea fi facut de Brasov si dadea 1633/1632 la Grivita sa nu il mai faca Brasovul, asa ii chinuie pe aia de la Sighet de ii omoara. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 26 Feb 2020, 19:55 | |
| 1837/1838 nu circula simbata, ce face partida de tren care soseste in Timisoara Nord?
la 1834 seful de tren este de Ilva Mica si se schimba acolo, dar nu stiu cu ce comanda, conductorul insa se schimba in Cluj Napoca. Asta am aflat simbata cind am dat o tura neprevazuta.
1765/12766 vina la Timisoara Nord cu partida de Ilva Mica, si se schimba noapte in Ilva Mica, partida de Suceava. Partida reclama timpul foarte scurt de odihna in Timisoara Nord, mai ales ca trebuie sa bata cocalaurile pina la dormitorul din depoul Timisoara. Cind intirziere e de 40 de minute in Savirsin, se schimba in Arad. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| | | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 25 Mar 2020, 00:05 | |
| 24 martie 2020
În urma Ordonanței Militare numărul 3 din data de 24.03.2020, pentru combaterea răspândirii infecției cu coronavirus (Covid – 19) pe teritoriul țării noastre, în concordanţă cu deciziile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență, CFR Călători suspendă temporar circulația unor trenuri în trafic intern, începând de mâine 25 martie 2020.
Facem precizarea că se asigură atât circulaţia trenurilor de navetă pentru a facilita deplasarea cetăţenilor la/dinspre locul de muncă cât şi circulaţia trenurilor pe distanţe lungi care să asigure legăturile inter regionale.
Suspendare temporară circulație trenuri Regio şi Interregio începând din data de 25 martie 2020
Nr. Tren Staţie plecare Staţie sosire
74-1 Braşov Arad
75-2 Arad Braşov
12367 (366-1) Braşov Cluj Napoca
12366 (367-2) Cluj Napoca Braşov
1558 Buzău Bucureşti Nord
1559 Bucureşti Nord Buzău
1633 Bucureşti Nord Braşov
1657 Bucureşti Nord Bacău
1658 Bacău Bucureşti Nord
1662 Iaşi Mărăşeşti
1663 Bucureşti Nord Iaşi
1681 Bucureşti Nord Constanţa
1582 Constanţa Bucureşti Nord
1771 Bucureşti Nord Galaţi
1772 Galaţi Bucureşti Nord
1894 Craiova Bucureşti Nord
12538/12538-1 Braşov Bucureşti Nord
1825 Bucureşti Nord Târgu Jiu
1826 Târgu Jiu Bucureşti Nord
3006 Braşov Bucureşti Nord
8002 Constanţa Bucureşti Obor
8003 Bucureşti Obor Feteşti
3111 Arad Oradea
3114 Oradea Arad
2183 Margina Lugoj
2184 Lugoj Margina
2205 Arad Curtici
2208 Curtici Arad
2601 Timişoara Nord Arad
2605 Timişoara Nord Arad
2610 Arad Timişoara Nord
3728 Nădab Arad
9575 Caransebeş Timişoara Nord
9610 Buziaş Lugoj
9615/9615-2 Lugoj Timişoara Nord
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 31 Mar 2020, 09:53 | |
| Începând cu data de 25.03.2020, anticipaţia maximă pentru procurarea biletelor CFR Călători a fost redusă la 10 zile. Începând cu data de 31.03.2020, vânzarea legitimaţiilor de călătorie care au destinaţie sau plecare staţiile aflate pe raza localităţilor pentru care a fost impusa carantina (zona municipiului Suceava şi zona limitrofă) se face numai pentru persoanele care îndeplinesc prevederile art. 3 din Ordonanţa Militară nr. 6, respectiv pe baza adeverinţei de la angajator sau legitimaţiei de serviciu. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 03 Apr 2020, 15:17 | |
| România a aderat la Acordul Multilateral Special RID nr. 1/2020 - https://otif.org/fileadmin/new/3-Reference-Text/3C-RID-References/1511/RID_1-2020_e_validity_safety_adviser_certificates.pdf Prin acest acord, valabilitatea certificatelor consilierilor de siguranţă pentru mărfuri periculoase care expirau între 1 martie şi 1 noiembrie 2020 se prelungeşte până la 30 noiembrie.
Urmează să aderăm la acordurile 2, 3 şi 4 pentru prelungirea valabilităţii inspecţiei la cisterne şi alte recipiente (trebuie aviz de la Ministerul Economiei).
S-au făcut demersuri la MAI şi pt. redeschiderea PTF feroviare şi reglementarea situaţiei personalului OTF care trece frontiera şi care, acum, e obligat să stea în izolare 14 zile, pe modelul celui de la aviaţie. Acuma, dacă dl. Vela va fi sau nu de acord... _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 06 Apr 2020, 12:36 | |
| Potrivit art. 15 din Ordonanţa Militară nr. 7/2020, personalul feroviar e exceptat de la obligaţia carantinării/izolării după ce trece frontiera. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 16 Mai 2020, 17:06 | |
| Să vedem cum vom călători cu trenul în perioada următoare: Sunt cam nemulţumit de unele prevederi, da' asta e. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |