|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+45bubu rizelgeorgel2004 Petre_IFTE riciu razvan - trenuri ldh80 didinul cardinal cfr500 AndreiCFRbv Norbi ets2oltromânia get. lifetec Maddox cristi CFR bobi alinx3330 TVlad @ndrey billy752-istu Capsuneanu mielutu zburator AeroX ciprian71 Cipri Andrei Neculai IonutCFR2009 cristi ar Katalyn CristyanC cristy79 Adirmvl Vitosa alex.barac.5 dan tm Dr2005 marius664 LanceR alex1987 Nesebar Costin.B alliens Adrian78 Luna aris86 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 23 Feb 2020, 17:20 | |
| Ultima oară când am mers la cuşetă, pe vremea ,,diagramei închise" (deci acum un an şi ceva) ne-a aliniat pe toţi pe culoar însoţitorul după plecarea din Ploieşti şi ne-a dat lenjeriile după ce i-am dat biletele (Bucureşti - Oradea) - deci personal, nu unul din cuşetă cu toate 4/6 seturile, în loc să oprească biletele la urcare şi să dea lenjeriile tot atunci. Da, ni le-a dat după Ploieşti ,,că mai urcă şi de la Ploieşti". Păi puii mei, poate voiam să mă culc de la Bucureşti, ce făceam? Mă rugam în genunchi de el să îmi dea lenjeria? La întoarcere ne-a oprit biletele şi ne-a pus lenjeriile în braţe de cum urcam (cei cu bagaje grele au dus întâi bagajele în cuşetă şi au revenit după lenjerii). În ambele cazuri le-am lăsat pe pat când am coborât (ce-i drept le-am împăturit înainte), dar am văzut că unii călători le lăsau în cabina însoţitorului.
Întregul sistem trebuie reformat, e inacceptabil cum e organizată circulaţia cu Ac/Bc/VD acum. Toţi însoţitorii şi vagoanele la aceeaşi revizie, călătorul pe post de menajeră, repartizarea proastă a vagoanelor, sistemul de rezervări... la VD e chiar batjocoritor, primeşti patul de sus şi dacă faci dovada cu acte medicale că nu poţi să urci în patul de sus. Mie cu 3 fracturi neconsolidate complet mi-au dat patul de sus... hai să zicem că eu am putut să mă caţăr ţinându-mă cu o singură mână, da' altă dacă am prins pensionar în baston care a primit patul de sus, când el abia s-a putut urca în tren (în fine, la partea cu pensionarul am cerut eu altă cabină ca să stea el jos; aşa că am mers amândoi singuri în cabină, că la diagrama închisă se mai putea asta). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 23 Feb 2020, 17:30 | |
| La MAV toate vagoanele de dormit si cuseta apartin de Budapesta, la CD toate vagoanele de dormit si cuseta apartin de Praga, la OBB toate vagoanele de dormit si cuseta apartin de Viena, etc etc, si la CFR toate apartin de Bucuresti, aaa s-a gasit unu pe aici ca ii bubuie lui mintea sa faca un rahat pe bat.
Nu ai cum sa deschizi la vanzare alta cabina atata timp cat in cabina 4 de exemplu patul de jos e dat la barbat deci cabina e destinata genului M si tu vii sa ceri ca M un loc jos, pana nu se vinde locul de sus nu se deschide la vanzare alta cabina doar daca soliciti single se deschide alta cabina.
Doamne esti culmea, sunt reguli de transport de zeci de ani si asa a mers pana acum, si da la diagrama inchisa puteai sa te intelegi cu insotitorul sa primesti alt pat, acum daca e diagrama deschisa s-a lins pe bot toata lumea, ce loc primeste pe ala sta, nu se mai muta nimeni unde vrea si cum vrea asta asa ca tot aplauzi prostia diagramei ia de suporta ca imbratisezi prostia.
Tu nu pricepi ca exista un serviciu special care se ocupa cu vagoanele de dormit si cuseta si un serviciu special pentru vagoanele bar si restaurant? Acel serviciu este la Bucuresti si doar acel serviciu administreaza acele vagoane, nu ai cum sa faci varza si amestecatura ca iti bubuie tie creierii. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 23 Feb 2020, 17:42 | |
| Discutia asta a mai fost aici. Chiar eu am intrebat de ce nu se poate schimba insotitorul DV si Bc in parcurs, iar Karpaty mi-a raspuns ceva despre inventar si alte chestiuni.
Si discutia cum ca doar Grivita are oameni apti pentru internationale a mai fost, de asemnea am schimbat citeva opinii cu Karpaty referitor la superioritatea oamenilor de la Grivita fata de restul lumii.
Discutia in fapt deriva de la vagoanele Iasi-Timisoara, care strica programul insotitorilor Bucuresti - XXX si retur.
De ce ar fi atit de complicat ca Timisoara sau iasi sa aiba vagoanele de dormit si cusetele lor? complet separat de Bucuresti? Sau sa se schimbe in parcurs ca si mecanici si partizile de tren.Reformulez un pic , ca pina am scris au aparut alte postari si detalii.
Si impartirea asta hipercentralizata e destul de neproductiva.
Ultima editare efectuata de catre dan tm in Dum 23 Feb 2020, 17:45, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 23 Feb 2020, 17:45 | |
| In toate tarile de prin Europa unde exista vagoane de dormit si cuseta sau bar/restaurant exista un serviciu special care le administreaza, acel serviciu se afla in capitala tarii. Am tot explicat de 100 de ori acest aspect. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 23 Feb 2020, 17:48 | |
| Si ce impiedica acest serviciul special din Romania sa angajeze niste oameni din Timisoara, Iasi, Cluj Napoca si mai stiu eu de unde ca sa fie de schimb la colegii din Bucuresti?
Exact cum aia care revizuiesc locomotivele CFR Calatori in depoul Timisoara sint angajati la SCRL Brasov desi unii dintre ei nu au fost in viata lor in Brasov. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 23 Feb 2020, 18:20 | |
| Eu unu renunt, daca va arde asa mult cum se face repartizarea angajatilor si de ce e alba si nu e neagra si de ce e albastra si nu e rosie, intrebati direct la CFR, eu nu lucrez in departamentul resurse umane sau sa directionez eu serviciile si cum se face exploatarea anumitor vagoane. Ce am avut de spus cred ca am spus foarte clar, exista un serviciu special pentru fiecare si acel serviciu administreaza acea prestatie. |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5814 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 23 Feb 2020, 18:23 | |
| Doctore ca de obicei bati campii cu gratie! Daca tot esti ala care ,,stie tot'' explica motivul pentru care a fost desfiintata ,,Gevaro'' iar ulterior au fost infiintate fel de fel de servicii, oficii si alte denumiri pentru deservirea vagoanelor de dormit cuseta si restaurant? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 23 Feb 2020, 19:01 | |
| Să vezi cum e când treci granița din Ucraina în Ungaria unde ești dat jos cu bagaje si băgat în toiul nopții prin acea cameră demnă de filmele cu hitleriști, speriat de moarte în îmbulzeala sa nu pierzi trenul !
În ministerul transporturilor ultimul să stingă lumina !
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 23 Feb 2020, 19:25 | |
| GEVARO era societate comercială... asta înseamnă AGA, CA, Director General + serviciu administrativ, juridic, resurse umane, responsabil protecţia muncii, responsabil PSI, serviciu economic cu responsabil CFP ş.a.. La ce era nevoie de o S.C. separată pentru asta? La fel ca şi Voiaj CFR, era o societate comercială separată care vindea bilete. Faza cu Ucraina/Ungaria nu e glumă, au mai pierdut şi alţii trenurile din cauza controlului: https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g294473-i3662-k6817969-From_Chop_to_Zahony_Border_crossing_by_train-Ukraine.html _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 23 Feb 2020, 23:44 | |
| Pe la alții: https://youtu.be/7FrbWgXAC7s
Se observă că lenjeriile sunt în compartimente, nu stai să îi vină cheful însoțitorului să ți le dea. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 24 Feb 2020, 23:05 | |
| La altii nu se fura ca la noi, la noi cine ia lenjeria trebuie sa o aduca inapoi, daca la finalul cursei cand se preda vagonul nu are tot inventarul cel ce preia vagonul in primire e bun de plata, asa ca nu mai vorbii sa anu adormi daca nu cunosti situatia din teren. La vagoanele clasa seful de tren raspunde pentru tot inventarul din toate vagoanele, o amarata de perdea e cativa zeci de lei, si daca iti dispar doua perdele deja te apropii de o suma chiar maricica si nu iti convine sa platesti pentru tampeniile altora dar o lenjerie, cred ca e o suta sigur daca o perdea e cateva zeci de lei. Nu te mai da asa destept ca nu e cazul, romanul e furacios, am auzit cazuri cand au furat pilotele si alea chiar sare de o suta si ceva o bucata. Ce a zis calatorul, daca a platit o suta de lei pe bilet sa ia pilota acasa. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4630 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Feb 2020, 09:20 | |
| - Kapпaтй a scris:
- La altii nu se fura ca la noi, la noi cine ia lenjeria trebuie sa o aduca inapoi, daca la finalul cursei cand se preda vagonul nu are tot inventarul cel ce preia vagonul in primire e bun de plata, asa ca nu mai vorbii sa anu adormi daca nu cunosti situatia din teren.
La vagoanele clasa seful de tren raspunde pentru tot inventarul din toate vagoanele, o amarata de perdea e cativa zeci de lei, si daca iti dispar doua perdele deja te apropii de o suma chiar maricica si nu iti convine sa platesti pentru tampeniile altora dar o lenjerie, cred ca e o suta sigur daca o perdea e cateva zeci de lei. Nu te mai da asa destept ca nu e cazul, romanul e furacios, am auzit cazuri cand au furat pilotele si alea chiar sare de o suta si ceva o bucata. Ce a zis calatorul, daca a platit o suta de lei pe bilet sa ia pilota acasa. In ultima perioada, o practica mai noua, intalnita atat pe 1837/8, cat si pe 1765/6, 1667/8 si 1961/2, este cea in care gasesti deja lenjeria in cuseta, conform diagramei pe care o are insotitorul de vagon.Depinde insa de insotitor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Feb 2020, 09:30 | |
| Orice entitate comercială trebuie să ia în calcul anumite pierderi sau vandalisme... de exemplu pentru un magazin costă mai puţin să i se fure o ciocolată pe zi decât să plătească un paznic dedicat pentru raionul de ciocolată. Iar un hotel are mereu un stoc de porsoape, becuri şi perne, că ştie că turiştii mai pleacă cu ele în bagaj... dar dacă s-ar apuca să îi controleze pe toţi în bagaj, cei 99,9% care nu fură nimic s-ar simţi jigniţi şi nu ar mai călca pe acolo. Aşa şi cu trenul, eu mă simt jignit dacă sunt acuzat pe nedrept sau sunt privit din start ca un potenţial infractor. Şi nu doar eu, ci mulţi călători... iar să stai să aştepţi o oră după lenjerie şi să trebuiască să o dai înapoi la coborâre că îi e teamă însoţitorului că i-o fură cineva e o formă de jignire, oamenii sunt obosiţi, poate vor să se arunce în pat de cum se suie în tren, dimineaţa poate s-au trezit târziu (da, pentru Oradea vine însoţitorul şi trezeşte toată cuşeta de la Huedin, asta dacă mai ai somn după ce a venit pe la C. Turzii să îi trezească pe ăia de Cluj, dar asta nu înseamnă că nu poţi să te întorci pe partea cealaltă a patului şi să te trezeşti când trenul intră în gară). Iar vagonul cuşetă oricum e încuiat la capete, nu intră nimeni decât pe lângă însoţitor, nu au cum să dispară lenjeriile cât stă trenul în Gara de Nord. Durează 5 minute să duci lenjeriile în fiecare cabină când e vagonul gol, cât se manevrează trenul din Griviţa în Nord poţi să faci acţiunea asta. _________________ :TTT:
|
| | | Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3379 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Feb 2020, 10:32 | |
| Vara trecuta am fost cu IR 406 la Budapesta, la cusetă. Lenjeria am găsit-o pe pat. La destinaţie am dus lenjeria la însoţitor iar acesta mi-a mulţumit dar mi-a spus că la ei lenjeria se adună de pe paturi de personalul care face curat, nu de către însoţitor. Ştie cineva cum e la Astra, că doar ei se pretind companie "de lux" ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 25 Feb 2020, 12:06 | |
| Calatorii sunt treziti cu 30 de minute inainte de sosirea trenului, nu sta nimeni pana intra trenul in gara la destinatie si atunci coboara din pat. Cu 30 de minute inainte de sosire cum e cazul la Bucuresti de exemplu se trezesc calatorii dupa ce pleaca trenul din Ploiesti ca face 40 de minute dar de multe ori ajunge timpuriu cu 5 minute si astfel ca dupa ce pleaca din Ploiesti pe la Triaj trebuie treziti sa aibe timp sa se pregateasca de coborare. Acum cu diagrama deschisa nu ai de unde sa stii cati urca din Bucuresti, plus ca nu toata lumea ia lenjerie, deci cine vrea lenjerie vine si o ia. Iar diagrama se distribuie la peron nu din Grivita, eu asa stiu si asa am vazut, pana la peron nu stie conductorul ce calatori are plus ca una e pe diagrama si alta e real ca tot apar cascati care se trezesc ei ca vor cuseta in ultimul moment si cer la casa in loc sa vina direct la tren asa cum era normal inainte. Conductorul ala de ce e pus acolo, sa incaseze si sa taie bilete, nu stiu daca lor le cere incasari dar la geanta daca ai incasari cat mai multe e foarte bine. Dar cu siguranta si lor le cere sa faca incasari si daca diagrama e deschisa de unde mai face incasari ? In plus la dormit/cuseta pretul e la fel ca la casa, deci cei cu bilete intregi nici nu au de ce sa mai stea la coada la casa ca ei ar putea sa mearga direct la tren si le taie conductorul la pret de casa, in schimb la clasa la scaun se percepe tariful suplimentar si cu toate astea se taie la bilete Bucuresti-Ploiesti cu 21 sau Bucuresti-Constanta cu 94 la greu ca multi nu mai vor sa stea la coada si vin direct in tren pentru cativa lei in plus platesc in tren. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |