Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 17 Mai 2017, 09:08
alex.alexus.tm a scris:
Se poate face o grupa Pitesti-Timisoara care sa fie atasata la Craiova la unul dintre IR-urile care merg spre Timisoara (a mai fost varianta asta acum cativa ani, cand inca aveam rangul de accelerat). Si ca sa nu fie nerentabila, se poate pune oferta Regio pe distanta Pitesti-Craiova. Cei care merg din Pitesti, Costesti, Slatina, Bals catre o destinatie dupa Craiova pot plati tariful de IR.
Nu e mai simplu să vină un Desiro ca legătură? De fapt, există o astfel de legătură între 1843 şi 1693, dar 1693 probabil e cel mai pustiu tren de pe ruta Filiaşi - Timişoara.
_________________ :TTT:
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 17 Mai 2017, 10:03
Tot la IR 1693, vine la Caracal Desiro "Păpușa" legătură dinspre 201.
Nu e chiar pustiu 1693. Poate doar pe ultimul segment, Caransebeș-Timișoara. Până la Craiova e plin, la Severin are mulți clienți care coboară. În Caransebeș iar este mișcare la coborâre, binișor. De la Caransebeș până la destinație rămân cei mai sătui deja de mers cu trenul și de trecut peste toate zecile de restricții la M900. Aveam și noi o bucurie, când zburda în viteză între Craiova-Filiași și Caransebeș-Lugoj. S-au dus naibii și astea.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 17 Mai 2017, 22:50
Vor fi ceva modificari pe linie aici in zona de vest, am vazut azi avizul
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 18 Mai 2017, 00:20
1693 nu e chiar pustiu, chiar daca circula la o ora de miex de noapte si cu intarziere de o ora la destinatie, are calatori.
_________________
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 18 Mai 2017, 08:55
Are calatori pentru ca daca iti rezolvi ceva probleme in capitala sau in Craiova e bun de intors.Mai proasta e ora de sosire in Timisoara Nord.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 12 Iul 2017, 13:44
Trenuri în Băile Herculane și Orșova
Și porțiunea Orșova - Drobeta Turnu Severin
NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4418 Data de inscriere : 27/05/2013
Subiect: Incredibil Lun 07 Aug 2017, 11:24
Incredibil cat de prost se circula intre Lugoj si Timisoara,anul asta am fost de doua ori pe aici si parca prima data am facut ceva mai putin de o ora pt ca nu s-a stat sa treaca o granitura,dar acum am facut peste o ora si nu se face nimic...dar prin Buzias chiar daca e mai lung drumul cum se circula?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 07 Aug 2017, 13:09
NIKU24 a scris:
Incredibil cat de prost se circula intre Lugoj si Timisoara,anul asta am fost de doua ori pe aici si parca prima data am facut ceva mai putin de o ora pt ca nu s-a stat sa treaca o granitura,dar acum am facut peste o ora si nu se face nimic...dar prin Buzias chiar daca e mai lung drumul cum se circula?
Se circula binisor anu trecut dupa ce au deschis linia doar cateva limitari la unele pasaje 1837 face 1h6min Lugoj Buzias Timisoara
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 08 Aug 2017, 09:02
Adrian78 a scris:
NIKU24 a scris:
Incredibil cat de prost se circula intre Lugoj si Timisoara,anul asta am fost de doua ori pe aici si parca prima data am facut ceva mai putin de o ora pt ca nu s-a stat sa treaca o granitura,dar acum am facut peste o ora si nu se face nimic...dar prin Buzias chiar daca e mai lung drumul cum se circula?
Se circula binisor anu trecut dupa ce au deschis linia doar cateva limitari la unele pasaje 1837 face 1h6min Lugoj Buzias Timisoara
Cateodata face drumul in 60 min. Se pare ca asta e minimul.
gheorghita
Numarul mesajelor : 68 Varsta : 35 Localizare : Timisoara,RO Reputatie : 5365 Data de inscriere : 30/05/2010
Subiect: salut Mar 08 Aug 2017, 22:20
Nu stiu ce limitare are intre Banesa si Chiajna se misca foarte incet...
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 09 Aug 2017, 11:15
Probabil din cauza acelei linii care trece prin zona triajului Bucuresti, si face legatura intre M800 (statia Bucuresti-Baneasa) si M900 (statia Bucurestii Noii)!
Aceea linie se desprinde din M800 la RAM. Pajura, trece Podul Constanta (peste Calea Grivitei), apoi trece pe langa Sectia de Intretinere Mecanica a Caii SIMC Bucuresti, dupa care trece peste 4 linii de cale ferata (M700 si cele 3 fire spre Chitila), apoi trece pe langa Revamar (reparatii vagoane marfa) si pe langa Baza de electrificare, apoi trece prin zona cabinei 1 a grupei A2 Bucuresti-Triaj, dupa care ajunge intr-o grupa situata la nord si paralel cu statia Bucurestii-Noi, si in final, la capatul dinspre Chiajna a statiei Bucurestii-Noi, intra in M900.
Aceasta linie de racord ar trebui reparata, pentru a se putea circula pe ea (de la Bucurestii Noi la RAM. Pajura) cu 120 km/h, deoarece este foarte utila pentru trenurile Craiova- Bucuresti- Constanta, care, folosind aceasta linie de racord, nu mai trebuie sa intre si sa rebruseze in statia Bucuresti-Nord, iar pentru calatorii din Bucuresti, aceste trenuri ar putea opri in statia Bucuresti-Baneasa.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 09 Aug 2017, 17:05
ldh80 a scris:
Aceasta linie de racord ar trebui reparata, pentru a se putea circula pe ea (de la Bucurestii Noi la RAM. Pajura) cu 120 km/h, deoarece este foarte utila pentru trenurile Craiova- Bucuresti- Constanta, care, folosind aceasta linie de racord, nu mai trebuie sa intre si sa rebruseze in statia Bucuresti-Nord, iar pentru calatorii din Bucuresti, aceste trenuri ar putea opri in statia Bucuresti-Baneasa.
Pentru un singur tren , si ala care circula 3 luni pe an nu este o investitie prioritara.Dupa ce se va circula rezonabil intre Bucuresti si Craiova si mai departe spre Timisoara atunci putem vorbi de si de repararea acestui racord.Si nu prea vad pe cineva care vine 10 ore de la Timisoara spre Bucuresti sa coboare in Baneasa si sa mai piarda alte 2-3 ore prin traficul bucurestean.In Gara de Nord exista metrou, legaturi RATB cu toate cartierele, pana in centru faci pe jos 35-40 minute, exista statii de taxiuri(mai mult sau mai putin legale), plus ca multi au legaturi spre alte destinatii.Si cat timpi astepti poti servi un suc sau un hot-dog in conditii decente...Gara din Baneasa ce ofera????
Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4668 Data de inscriere : 11/08/2012
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 10 Aug 2017, 06:01
Oferă legături rapide fără a trece prin București Nord. Gen, cele spre Constanța. Nu-i ok nimic la fast-food-urile din București Nord, ceva automate de cafea, covrigi și la drum, nene.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 10 Aug 2017, 16:38
Eu vin din Rosiori si vreau sa ajung la Brasov...daca nu i-au trenul Softrans ca am treaba mai pe seara in Brasov, ce sa caut in Baneasa??? Pana si cei de la Softrans ocolesc aceasta gara pentru trenul lor spre mare, pentru ca nu toti care urca din Craiova merg pana la Costanta.Iar in Baneasa nu gasesti nici covrigii si nici automatele alea de cafea...
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Vin 11 Aug 2017, 09:49
S-a adus in discutie situatia statiei Bucuresti-Baneasa! Si ar fi de spus despre aceasta cateva lucruri (daca administratorii forumului considera pot muta la topicul dedicat statiei Bucuresti-Baneasa cele ce le voi mentiona mai jos):
1. Faptul ca statia Bucuresti-Baneasa nu poate oferi legaturi la alte trenuri este adevarat, deoarece prin pozitionarea ei pot trece pe acolo numai trenuri de calatori (existente sau eventuale) Timisoara- Craiova- Bucuresti- Constanta
2. Insa statia Bucuresti-Baneasa ofera un avantaj indiscutabil: este situata in apropierea celei mai importante zone verzi din Bucuresti (parcul Herastrau), dar si in apropierea celor considerate ca fiind cele mai bune cartiere de blocuri construite inainte de 1989 din Bucuresti- cartierele Baneasa-noua si Aviatiei. De asemenea, dpdv al linistii si ordinii publice, statia Bucuresti-Baneasa are avantajul ca este situata in zona considerata cea mai sigura si linistita din Bucuresti, dpdv al infractionalitatii stradale (talharii, crime, violuri, etc) Cred ca un calator (care ar locui in Bucuresti, in unul din cartierele Baneasa-noua-blocuri, Baneasa-veche-case sau Aviatiei-blocuri, s-ar simti mai in siguranta sa coboare (chiar noaptea) in gara Baneasa, si sa se indrepte spre domiciliul.
3.Insa principala problema-datorita pozitionarii- a statiei Bucuresti-Baneasa este legatura ei cu liniile de transport urban in comun din Bucuresti! Sa analizam pe rand:
-Cu metroul: deocamdata cea mai apropiata statie de metrou ar fi Aurel Vlaicu, dar este destul de dificil de ajuns din statia CFR Bucuresti-Baneasa la statia de metrou Aurel Vlaicu. Problema aceasta va fi definitiv rezolvata dupa constructia M6 a metroului, care va aveea o statie si in apropierea garii Baneasa.
-Cu tramvaiul: din cate stiu nu a existat , nici in trecut, vreo linie de tramvai care sa ajunga la gara Baneasa! Cel mai apropiat tramvai care ajunge ar fi 5, insa capatul acestuia (in trecut la aeroportul Baneasa, astazi la piata Baneasa) este destul de departe de gara Baneasa.
-Cu troleibuzul: aici ar trebui reconstruita aceea axa nord-sud de troleibuze, care strabatea Bucurestiul inainte de demolarile din anii 80 (pe traseul: Piata Unirii- prin pasajul Unirii, Bdul. Ion C Bratianu, Piata Universitatii, Bdul. Nicolae Balcescu, Bdul. General Gheorghe Magheru, Piata Romana, Bdul. Lascar Catargiu/Bdul. Ana Ipatescu, Piata Victoriei, Soseaua Kiseleff, Piata Presei Libere, DN1, Aeroportul Baneasa, cu o bucla de intoarcere pentru troleibuze la gara Baneasa. Astfel, s-ar putea introduce doua linii de troleibuze: Gara Baneasa- Gara De Nord si Gara Baneasa- Piata Unirii. Tinand cont ca zona cuprinsa intre Piata Victoriei si Piata Presei Libere este o zona destul de verde, cu parcurile Kiseleff si Herastrau, cu unele case vechi, de mare valoare istorica si arhitecturala (cartierul Kiseleff), troleibuzul se preteaza foarte bine in aceasta zona, ca mijloc de transport silentios, ecologic, nepoluant. Bineinteles ca ar trebui rezervata o banda pe sens pentru troleibuze, pe intreaga distanta dintre Piata Unirii si Aeroportul Baneasa, pentru a asigura troleibuzelor o viteza de deplasare decenta (ca tot zicea Gabrila-Vranceanu-Firea ca vrea sa creeze benzi speciale, rezervate mijloacelor de transport urban in comun, o idee foarte buna de altfel, mai ales la traficul din Bucuresti)
-Cu autobuzul: in prezent liniile de autobuze a RATB care trec prin apropierea garii Baneasa sunt 131, 205, 261, 304 , 335 si liniile exprese 780, 783.
In concluzie, legarea garii Baneasa cu reteaua de transport urban in comun din Bucuresti poate sau ar putea a fi asigurata cu: metrou (dupa constructia M6), troleibuze si autobuze.
4. Lipsa in incinta statie Bucuresti-Baneasa a unor chioscuri sau fast-food. Este adevarat din pacate, dar acest aspect poate fi remediat, in incinta statiei Baneasa existând suficient spatiu (care astazi sta nefolosit) pentru infiintarea unor asemenea facilitati de alimentatie publica.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara