Cu ocazia unei delegatii la Bucuresti, iata cateva scurte impresii despre calatoria cu R696 VALAHIA in noaptea de 10-11.06.2009:
Trenul:
41-0098-8
vag 1=61 53 44-31 035-8 (cuseta)
vag 2=61 53 44-31 044-1 (cuseta)
vag 3=50 53 71-31 050-7 (dormit, albastru)
vag 4=50 53 71-31 037-4 (dormit, rosu)
vag 5=50 53 71-31 042-4 (dormit, albastru)
vag 6=50 53 71-31 047-3 (dormit, albastru)
vag 7=50 53 19 57 037-0 (clasa 1)
vag 8=50 53 22-96 036-8 (clasa 2)
vag 9=50 53 22-96 029-3 (clasa 2)
vag 10=50 53 19-55 038-8 (clasa 1, Resita-Bucuresti)
vag 11=50 53 71-31 109-1 (dormit, albastru, Resita-Bucuresti)
Plusuri:
-avea 2 vagoane cuseta 1+2
-n-a intarziat la sosire in Bucuresti decat 35 minute
Minusuri:
-trenul sta toata ziua in soare in Timisoara iar seara cand te urci in el e sauna totala
-evident ca nu are aer conditionat la vagonul de dormit, ceva ventilatie+geamul deschis pana la Caransebes reusesc sa racoreasca (,) cabina
Si iata si intoarcerea cu R693 PORTILE DE FIER in 11.06.2009:
Trenul:
060-EA1-106
vag 1=61 53 21-90 041-2 (clasa 2)
vag 2=50 53 22-96 007-9 (clasa 2)
vag 3=50 53 22-96 005-3 (clasa 2)
vag 4=50 53 22-96 002-0 (clasa 2)
vag 5=50 53 22-96 012-9 (clasa 2)
vag 7=61 53 10-90 020-9 (clasa 1)
Plusuri:
-a venit cu EA-106
-a sosit perfect in Timisoara
-aerul conditionat, cel putin la vagonul clasa 1 a functionat perfect
-a avut supracontrol de la Bucuresti la Rosiori
-un nenea venea cam din ora in ora cu un cos plin de sucuri si gustari
Minusuri:
-trenul sta toata ziua in soare in Bucuresti totusi la urcare in el e racoros
-am avut loc la capatul vagonului si de la cei care fumau la WC venea continuu fum de tigara, controlorul n-a zis nimic la nimeni