Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara

In jos 
+46
IonutFanRailway
Adisoft1991s
sp59
Bebe
Laurentiu Ciobanu
razvan - trenuri
CalinIonMihai
cristi_tgv
TVlad
Cipri Andrei Neculai
Amiralul
ravers75
Vitosa
Luna
IonutCFR2009
riciu
Warrington
Ikarus99
denismario.ruxanda
aris86
Vale_ntin
gheorghita
Sabik
NIKU24
alex.alexus.tm
ldh80
Dr2005
mielutu zburator
Jhonyla
cristi ar
AeroX
ciprian71
Adrian78
dan tm
Nesebar
StefanD_
DPS
alliens
AndiCFR
laur 133
ets2oltromânia
marius664
allred
neluadi
Cris_Cr
Andrey_tm
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeDum 06 Noi 2022, 22:39


Ministerul Transporturilor a publicat Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru modernizarea Magistralei CFR Craiova-Caransebeș, valoarea totală a investiției fiind de 12,5 miliarde lei, din care 10 miliarde lei (2 miliarde Euro) estimare pentru execuție. Este proiectul cu cea mai mare valoare de până acum, o investiție comparabilă cu Magistrala de Metrou de la Cluj Napoca, licitație pe care o derulează Primăria Cluj Napoca. Din valoarea de 2 miliarde de Euro, Tunelul cu o lungime de 6 km. de la Balota (Mehedinți) ar putea costa aprox. 500 de milioane de Euro. Pentru lansarea licitației estimată la finalul anului mai este nevoie de aprobarea unui Proiect de Hotărâre de Guvern. CFR Infrastructură urmează să decidă câte loturi vor fi licitate (probabil 4 sau 5 loturi). Durata de execuție a investiției este de 5 ani. De la Caransebeș la Timișoara și Arad, pe Magistrala M 100, cele 4 loturi din programul de modernizare sunt finanțate prin PNRR. Durata de execuție a investiției este de 5 ani, iar finanțarea este asigurată din Programul Operațional Transport 2021-2027. Pe M 100 București-Craiova-Timișoara ( 533 km.) cele mai rapide trenuri CFR Călători fac peste 10 ore din cauza liniilor vechi și nereparate, la Balota în județul Mehedinți viteza fiind limitată la doar 10-20 km/h.

Secțiunea Craiova – Caransebeș străbate județele Dolj, Mehedinți și Caraș-Severin, are o lungime de 226 kilometri, din care 50 urmează să fie dublați și vor fi construite două tuneluri, primul la Balota de 6 kilometri, iar al doilea la Poarta I de 1,2 kilometri pentru a reduce declivitatea liniei : ,,Prin realizarea acestui obiectiv de investiții de utilitate publică de interes național, se va realiza o legătură rapidă între Craiova – Drobeta Turnu – Severin – Caransebeș, cu efecte benefice pe toate planurile (aglomerare, poluare, consum crescut de carburanți, scăderea timpului de transport pentru călători şi mărfuri etc.). Prin implementarea proiectului, linia de cale ferată va fi proiectată în conformitate cu parametrii tehnici ceruţi de standardele şi legislaţia europeană în vigoare. Necesitatea şi oportunitatea promovǎrii acestui obiectiv de investiții rezultǎ, în principal, din necesitatea executǎrii lucrărilor modernizare a liniilor cale ferată existente, pentru a permite viteze de circulație de 100 – 120 km/h (pentru trenurile de marfă) și 120 – 160 km/h (pentru trenurile de călători) în conformitate cu previziunile cererii de trafic de călători şi de marfă naţional şi internaţional.


Proiectul de reabilitare a liniei de cale feratǎ Craiova – Drobeta – Turnu Severin – Caransebeș va contribui la:

– Generarea de noi locuri de muncă, pe perioada de implementare a proiectului;

– Economii la nivelul costurilor de întreţinere a infrastructurii;

– Economii la nivelul costurilor de operare a infrastructurii;

– Economii la nivelul costurilor aferente trenurilor;

– Economie de timp pentru călători;

– Economie de timp pentru transportul de marfă;

– Câștiguri în eficiență;

– Economii la nivelul emisiilor de CO2;

– Economii la nivelul costurilor aferente accidentelor;

– Reducerea poluării.

Obiectivele principale ale proiectului vizează reabilitarea liniei de cale ferată în conformitate cu Specificațiile Tehnice de Interoperabilitate (STI) şi cu previziunile cererii de trafic de călători şi de marfă naţional şi internaţional, astfel:

– linie dublă, electrificată, de 25 kV; Notă: Referitor la acest obiectiv, din motive de relief și costuri, prin soluțiile proiectate s-au obținut următoarele rezultate:

· Linie CF simplă existentă care se reabilitează: 59,840 km

· Linie CF simplă existentă care se reabilitează și va fi dublată: 65,327 km

· Linie CF dublă existentă care se reabilitează: 52,338 km

· Linie CF dublă noua pe variante de traseu: 47,782 km”

Proiectul ”Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est – Mediteraneanˮ face parte din Master Planul General de Transport al României aprobat prin H.G. 666/2016 pentru aprobarea documentului strategic Master Planul General de Transport al României şi este propus pentru finanţare prin Programul Operațional Transport 2021 – 2027, mai notează Ministerul Transporturilor.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeMar 15 Noi 2022, 13:02

Calea ferată Videle – Orșova: Asocierea Strabag – Metabet CF a depus ofertă pentru reconstruirea Viaductul Cârcea, avariat în 2018
CFR Infrastructură, prin sucursala SRCF Craiova, a primit o ofertă la procedura de licitație pentru reconstrucția și repararea Viaductului Cârcea, situat pe linia CF Videle - Orșova, grav avariat în 2018, după deraierea unui tren privat de marfă, a anunțat luni administratorul căilor ferate din România.
I
Calea ferată Videle - Orșova: Asocierea Strabag - Metabet CF a depus ofertă pentru reconstruirea Viaductul Cârcea, avariat în 2018
Mai exact, asocierea de firme din Austria și România STRABAG SRL – METABET CF SA a depus ofertă pentru reconstrucția Viaductului Cârcea.

Obiectiv:
Proiectare și execuție lucrări de reconstrucţie şi reparare a Viaductului Cârcea, consolidarea infrastructurii pe ambele fire, montarea tablierelor 1, 2 şi 3 noi pe firul I, execuţia căii pe firul I şi lucrări la instalaţiile aferente firului I.

Valoare estimată: 59,4 milioane de lei
Sursă finanțare: bugetul de stat
Termen contractual: 26 de luni (proiectare, obținere avize, execuție lucrări)

https://www.economica.net/calea-ferata-videle-orsova-asocierea-strabag-metabet-cf-a-depus-oferta-pentru-reconstruirea-viaductul-carcea-avariat-in-2018_627104.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeVin 16 Dec 2022, 13:33

https://clubferoviar.ro/linia-ferata-spre-aeroportul-timisoara/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeLun 16 Ian 2023, 21:27

Preluare de pe feisbuc

Și miniștrii ,,e oameni " .😏

Siguranța circulației feroviare Drobeta-Turnu Severin - ORȘOVA. -- 15-01-2023..tunelul feroviar Bahna, în lungime de 113 metri, construit pe Magistrala CFR 900 și inaugurat în 1967.


,, În atenția dragului nostru Ministru al Transporturilor ..! "

Știu că o să deranjez pe mulți cu ceea ce am să postez puțin mai jos și mai știu că nimic în țara asta nu se va schimba , atâta timp cât va exista ,,OMUL POLITIC INCONȘTIENT "
Există totuși RET =Regulamentul de exploatare tehnică..🤫
Dar ca și cetățean simplu al acestei țări ,,te cam doare", încerc ca să înteleg totuși ce fac miniștrii noștri toată ziua în Parlamentul României...?🤔
Lăsând asta puțin la o parte cu ,,ce fac miniștri noștri ", totul doare ,pentru că zilnic fac naveta de la Orșova la Drobeta Turnu Severin cu trenul,(30,35 de km) că de... ,,este mai ieftin "..😏
helooo suntem în 2023 din fericire pentru unii și din păcate pentru alții!

Încercați așa ,din când în când să ieșiți din birou și să verificați situația căilor ferate ,până nu o sa fie prea târziu .
Am înțeles că țara asta este praf, am înțeles că se moare pe șoselele din Romania,am înțeles multe,dar ce nu am înțeles ..este faptul că se va muri și pe Calea ferată.
Știu doar atât că:
- transportul feroviar este un procedeu de transport al pasagerilor și mărfurilor utilizând vehicule cu roți care circulă pe o cale de rulare prevăzută cu șine. Aceste căi sunt cunoscute și sub numele de căi ferate.
Unde sunt căile ferate ??
Aș putea numi această magistrală CFR 900 , ce leagă Municipiului Orșova de Municipiul Drobeta Turnu-Severin ,o magistrală a ,, MORȚII " , o crimă împotriva umanității..😏
Acum înțelegeți de ce ne deraiază trenurile, de ce ne întârzie trenurile , de ce nu am intrat noi in SCHENGEN ?
Păi vă va spun eu... ,,DE AIA "..!
NU UITAȚI!!
Pe aici trec zilnic trenuri de persoane, de marfă ,și ce marfa ??? Vă spun tot eu :
- Combustibil,azotat,lemne, autoturisme,tancuri ale armatei, etc.. care toate astea pot duce la un dezastru in cazul deraierii unui tren..

PS: Luați măsuri până nu o sa fie prea târziu,trenurile vor zbura la propriu în Dunăre...😏
De 33 de ani doar dormiți și vă numiți doar politic în funcții de conducere,poftiți și rezultatul muncii voastre de ,repet ,33 de ani...

Sănătate numa' bine ..!

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02tdqt4rUEim7Hcao4WifBLXfyNw1giqZ2ApQf8xYdigGaVujEM7f4n4PCt9uMMihkl&id=100023529109241
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeLun 16 Ian 2023, 22:24

Acolo parca au si cazut niste cazane in Dunare cind era Basescu ministru, nu?

ca a ,,ordonat" el ca in citeva zile sa fie restabilita circulatia.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeLun 16 Ian 2023, 22:48

Da nea Dane.

Ia mergi cu trenul să vezi senzație când treci pe acolo că parcă se lasă podul umpic spre Dunăre.
Și ce coroziune o fi la podurile alea Dumnezeu știe. Cine știe de când nu s-au mai verificat pe dedesubt.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeLun 16 Ian 2023, 23:35

Totul e criminal, doar că nu moare nimeni...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeMar 17 Ian 2023, 08:56

Dr2005 a scris:
Totul e criminal, doar că nu moare nimeni...

Pentru că se circulă cu 30 km/h de aia sau cu 15 km/h pe defileul.Jiului

De ce grecii și slovacii au modernizat și au făcut poduri și tuneluri duble?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeMar 17 Ian 2023, 21:16

Încă 11 contracte finanțate prin PNRR au fost semnate astăzi de CFR!

Prin lucrările de tip QUICK WINS, cu o valoare de 220,58 milioane de lei (fără TVA), se urmărește ridicarea restricțiilor de viteză și creșterea gradului de siguranță a circulației pe un tronson de 44,4 km din cadrul magistralei de cale ferată București-Craiova.

Constructorii români și turci care au câștigat contractele au la dispoziție 24 de luni pentru a finaliza lucrările pe cele 11 loturi:

Lotul 1: București Nord – București Nord Post 5 (firul I) și Chiajna – Grădinari - km (firele I și II);
Lot 3: Chiajna – Grădinari (firele I și II);
Lot 8: Chiajna – Grădinari (firele I și II);
Lot 9: Grădinari - Vadu Lat (firele I și II);
Lot 10: Grădinari - Vadu Lat (firele I și II);
Lot 11: Grădinari - Vadu Lat (firele I și II);
Lot 12: Grădinari - Vadu Lat (firele I și II);
Lot 13: Grădinari - Vadu Lat (firele I și II);
Lot 14: Vadu Lat – Zăvestreni (firele I și II);
Lot 15: Vadu Lat – Zăvestreni (firele I și II);
Lot 16: Vadu Lat – Zăvestreni (firele I și II).

Constructorii vor înlocui o serie de componente ale suprastructurii căii ferate: șine, traverse, aparate de cale, piatră spartă.

#CFR #quickwins #PNRR #dezvoltare #SorinGrindeanu
Sus In jos
Bebe




Numarul mesajelor : 92
Reputatie : 719
Data de inscriere : 06/03/2023

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeLun 06 Mar 2023, 15:03

Au schimbat traversele de lemn cu unele de beton pe Firul 2 de unde incep curbele dupa halta Carpati,dar sina tot aia veche este.N am inteles de ce au lasat sina aia veche.Pe Linia Guvernamentala au schimbat sina 200m si 100m inainte si dupa Podul de Fier care trece peste M 1000,dar au lasat traversele vechi.Au mai schimbat JIL uri la semnalul pt Ramnificatia Pajura
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeLun 06 Mar 2023, 22:24

Vineri seara am plecat cu IRN78 la Timisoara la cuseta.
Linia catre Videle si apoi catre Caracal e praf si pulbere, inclusiv la 70 la ora nu puteam citi de pe tableta de cum se zgaltaia trenul. Bine ca n-a facut la fel si in Clisura Dunarii, ar fi fost tot ce mai lipsea pe podurile alea peste o apa cu sute de metri adancime.
Am prins putin din peisajul Dunarii sub luna plina, am sa iau odata IR72 sa ajung pe lumina acolo.

Altfel a fost ok ca varianta de mers o zi la Timisoara si Arad.
M-am intors apoi cu IRN473 Arad- Simeria-Brasov-Bucuresti. La Bucuresti a ajuns duminica cu 10 minute intarziere deoarece la Brasov i s-a pus trenului EA 837, care e masina clasa 40, adica maxim 120 dupa Campina.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeVin 17 Mar 2023, 14:47

Încep procedurile pentru cel mai mare contract pentru infrastructura feroviară, finanțat prin Programul Transport !

Pentru reabilitarea Tronsonului de cale ferată Craiova-Drobeta Turnu Severin-Caransebeș (6 loturi) sunt alocate 10,5 miliarde de lei (fără TVA).

Astăzi au fost transmise spre SEAP (pentru validare) documentațiile pentru primele 3 loturi ale acestui Tronson care are o lungime totală de aproape 226 de km.

Lotul 1 (Craiova-Filiași), cu o lungime de 37,97 km, are o valoare estimată de 1,4 miliarde de lei (fără TVA) și trebuie finalizat în 54 de luni (12 luni proiectare și 42 de luni execuție lucrări).

Lotul 2 (Filiași-Igiroasa), cu o lungime de 44,26 km, are o valoare estimată de 1,14 miliarde de lei (fără TVA) și trebuie finalizat în 60 luni (12 luni proiectare și 48 de luni execuție lucrări).

Lotul 3 (Igiroasa- Drobeta Turnu Severin), cu o lungime de 41,23 km, are o valoare estimată de 3,08 miliarde de lei (fără TVA) și trebuie finalizat în 72 luni (12 luni proiectare și 60 de luni execuție lucrări). Pe acest lot va fi construită și o variantă nouă de traseu care va asigura relația între stațiile Balota, Prunișor și Drobeta Marfă. Între stațiile Prunișor și Drobeta Turnu Severin Est este prevăzută construcția unui tunel de cale ferată dublă, în lungime de 6,1 km.

Cele 3 loturi au o lungime însumată de 123,47 km de cale ferată modernă și o valoare totală estimată de 5,63 miliarde de lei (fără TVA).

Va fi dublată linia CF pe relațiile Strehaia - Ciochiuța, Ciochiuța - Tâmna, Tâmna – Igiroasa, Igiroasa – Prunișor dar și în stațiile Igiroasa și Ciochiuța.

Vor fi construite noi variante de traseu pe relațiile Igiroasa - Prunișor Nouă, Prunișor – Drobeta Est Nouă, Drobeta Est Nouă – Drobeta Mărfuri, Drobeta Est Nouă – Dudașu.

Vor mai fi montați 4.750 m de panouri fonoabsorbante, vor fi modernizate instalațiile de semnalizare/centralizare/telecomunicații, va fi implementat sistemul european de management al traficului (ERTMS) și vor fi montate bariere automate la trecerile la nivel.

Pe traseu vor mai fi reabilitate sau construite:

- 16 stații
- 48 de poduri
- 87 de podețe
- 18 pasaje inferioare și superioare
- 1 viaduct cu cale dublă în lungime de 900 m (peste Valea Baran)
- 16 treceri la nivel cu calea ferată
- 4 noi puncte de oprire

#CFR #fondurieuropene #reabilitare #dezvoltare #SorinGrindeanu
100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Fb_im621
100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Fb_im621
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeVin 17 Mar 2023, 18:14

Sunt tare curios cum vor reabilita Drobeta-Orsova, fiind cale simpla.

Probabil o sa inchida linia si sa mute traficul prin Simeria-Margina pentru trenurile de noapte (cu schimbare tractiune la Simeria, IRN78 probabil va pleca cu 2 ore mai devreme din Bucuresti) si transbordare auto pentru trenurile de zi.
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5134
Data de inscriere : 13/03/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeMier 29 Mar 2023, 09:16

"Bine ca n-a facut la fel si in Clisura Dunarii, ar fi fost tot ce mai lipsea pe podurile alea peste o apa cu SUTE de metri adancime"

Sper ca a fost o gluma sau o metafora, nu ?
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitimeMier 29 Mar 2023, 12:06

Pai ce adancime are lacul de acumulare la nivelul barajului?
Sus In jos
Continut sponsorizat





100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
Sus 
Pagina 17 din 24Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» IR 15594 / 15595 Arad - Timisoara Nord - Bucuresti Nord - Constanta
» 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
» Timisoara Nord - Bucuresti Nord cu R696 si inapoi cu R693

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: