Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara

In jos 
+46
IonutFanRailway
Adisoft1991s
sp59
Bebe
Laurentiu Ciobanu
razvan - trenuri
CalinIonMihai
cristi_tgv
TVlad
Cipri Andrei Neculai
Amiralul
ravers75
Vitosa
Luna
IonutCFR2009
riciu
Warrington
Ikarus99
denismario.ruxanda
aris86
Vale_ntin
gheorghita
Sabik
NIKU24
alex.alexus.tm
ldh80
Dr2005
mielutu zburator
Jhonyla
cristi ar
AeroX
ciprian71
Adrian78
dan tm
Nesebar
StefanD_
DPS
alliens
AndiCFR
laur 133
ets2oltromânia
marius664
allred
neluadi
Cris_Cr
Andrey_tm
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeMar 23 Aug 2022, 09:29

Dr2005 a scris:
Tot ce se repară acum pe linia 100 (că magistrale nu mai există de ani buni) va fi scos din proiectul de modernizare (adică dacă se refacţionează 100m de linie, la modernizare nu se mai atinge nimeni de tronsonul ăla de 100 m). CFR S.A. ştia asta de la început, sper ca în 2 - 3 ani să nu ne trezim cu corecţii financiare de la UE pentru proiecte făcute prost care au dus la stricarea unei linii deja reparate tot cu fonduri europene.
Apropo de traverse, dacă ai informaţii reale, scrie o sesizare, nu scrie pe forum. CFR S.A. ştie că OMT 290/2000 e caduc şi că pe linii TEN-T e interzisă montarea de traverse făcă certificat de interoperabilitate. Dacă o face... nu ştiu ce să zic, e cam nasol.

Pai și eu ce ziceam sa se repare macar infrastructura din stații și restul sa fie cuprins în modernizare când o fi daca o mai fi..
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeMar 23 Aug 2022, 13:23

Noi chiar nu mai putem repara nimic fara sa anuntam UE? Trebuie musai sa asteptam reabilitarea si sa excludem din reabilitare 100 de metri?

Poate acei 100 de metri erau cu traverse din lemn si tot cu lemn carpim apoi, cine va semna pentru 160 km/h pe acel tronson cand restul liniei a fost reabilitat cu beton?
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeMar 23 Aug 2022, 13:39

Nu cunosc legislatia feroviara, deci nu ma pot pronunta, dar va pot spune ca in domeniul sanatate, sunt multe "aruncate", gen "nu ne da voie UE", care de fapt se traduc asa.... pe romaneste, "decat sa fac cum ar trebui, mai bine nu fac si zic ca UE nu ma lasa" si am aruncat pisica moarta in gradina UE si eu sunt curat ca lacrimioara.
Pe scurt dand vina pe altul imi ascund fie incompetenta, fie neputinta (in functie de nivelul la care sunt), fie furaciunea, fie o combinatie intre cele 3.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeMar 23 Aug 2022, 13:41

Asta-i cam clar peste tot, cand vezi ca in Ro nu se face nimic "ca nu ne lasa UE" in timp ce pe afara s-a facut binemersi.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeMar 23 Aug 2022, 17:11

E condiţie de bază că nu poţi moderniza cu fonduri UE o lucrare neamortizată.
Apoi, toate aceste lucrări de ,,quick-wins" demarate acum sunt tot cu fonduri europene, iar UE nu îţi dă bani să faci o lucrare cu durată de amortizare de 15 ani, ca în 5 ani s-o dai jos.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeMier 24 Aug 2022, 11:58

Ok, sa zicem ca ai o sectie cu traverse de lemn (viteza 80-100) ce urmeaza a fi modernizata in 2-3 ani la traverse de beton, viteza 120-160, etc.
Apare o avarie ce intrerupe circulatia. Cum repari acea avarie? Cu traverse din beton sau tot din lemn? Dar daca avaria e intr-o curba limitata la 100 si modernizarea la 160 va impune modificarea profilului sinei fix acolo? (gen Sarulesti) La modernizare lasi asa si pui limitare de 100 doar acolo?

De exemplu daca ai o dubita de firma ce urmeaza a fi casata in 3 luni (si inlocuita cu alta), trebuie de exemplu sa-i schimbi demarorul. Cum procedezi in acest caz, caci e clar ca respectiva piesa nu se va amortiza in 3 luni, insa e absolut necesara ca sa mai poti folosi acel bun pana la final. Mai tii duba in utilizare pana se amortizeaza demarorul?

Eu unul zic ca e o interpretare proasta a legislatiei UE aici.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeMier 24 Aug 2022, 14:00

Asta e o românească.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 25 Aug 2022, 16:55

) Analizarea durabilităţii proiectului se realizează de OIT/AM POIM pe baza Rapoartelor de Durabilitate întocmite de beneficiar și a vizitelor de monitorizare, pentru a se asigura de sustenabilitatea proiectelor, precum și de faptul că toate contribuţiile din fonduri se atribuie
numai proiectelor care, în termen de 5 ani de la încheierea acestora, nu au fost afectate de nicio modificare , respectiv:
a. o schimbare substanțială care să le afecteze natura, obiectivele sau condiţiile de realizare si care ar determina subminarea obiectivelor inițiale ale acestora.
b. o schimbare asupra proprietăţii unui element de infrastructură care conferă un avantaj nejustificat unei întreprinderi sau unui organism public.
c. încetarea sau delocalizarea unei activități productive in afara zonei eligibile

https://mfe.gov.ro/wp-content/uploads/2019/09/da80b47026dbabaaa426399896a80614.pdf
nu se poate repara? cu avântul de lucru de la noi?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeSam 27 Aug 2022, 11:32

I-auzi nea Dane ce zice ăsta
https://www.opiniatimisoarei.ro/vom-avea-sens-giratoriu-suspendat-la-10-m-inaltime-in-timisoara-statie-cfr-langa-iulius-town-iar-la-gara-de-nord-o-pasarela-prevazuta-cu-lift-va-duce-calatorii-de-la-tren-la-parcare-se-semneaza-in/27/08/2022
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeSam 27 Aug 2022, 12:37

îs curios ce pasarela vor face la strada Nera.
strada da în revizia de vagoane nu la clădirile de călatori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeSam 27 Aug 2022, 12:59

Am văzut un video pe YouTube din Rotterdam și am văzut că ei au pasaj subteran pesub linii numai la noi e frenezie cu pasarele

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Screen57
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeLun 29 Aug 2022, 13:59

E mai ieftin pe deasupra ca nu poti da de conducte si cabluri nestiute Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeLun 29 Aug 2022, 16:34

Ca să construieşti pe deasupra, ai nevoie să sapi fundaţii pentru piloni. Unde, evident, poţi să dai peste un cablu sau o ţeavă. În plus, la astfel de subtravesări, în general se construieşte deliberat calea ferată mai sus ca să încapă sub ea anumite anexe ale staţiei, să valorifice mai eficient spaţiul şi să îţi continue linia pe estacade peste străzile din zona gării, că e mai ieftin să ridici de la sol câteva fire de c.f. decât 2 - 3 pasaje rutiere de 2 benzi/sens + trotuare + piste de biciclete + eventual tramvai.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeVin 04 Noi 2022, 22:54

.- Patru pasaje rutiere în Timișoara peste calea ferată, stație în apropierea celui mai mare centru comercial din oraș și din regiune și trenuri care pot circula cu viteză sporită de la Caransebeș la Timișoara. Pe scurt, acesta este cel mai scump proiect de care are parte orașul de pe Bega în ultimii ani.

Viteza trenurilor de marfă și de călători, dublată
Călin Șerban, care face parte din echipa de proiectanți, a declarat că viteza trenurilor de marfă și de călători se va dubla.

„Se va facilita accesul la Gara de Nord, unde se va realiza o nouă clădire, precum și o haltă apropiată de Iulius Mall, care va fi dotată cu peroane iluminate cu panouri fotovoltaice”, a precizat Șerban.

Investiția prevede și realizarea unei conexiuni cu Aeroportul Internațional Timișoara. Este vorba despre o extindere a căii ferate de 6,5 kilometri.

Proiectarea și execuția lucrărilor aferente obiectivului de investiții „Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, Lot 3 Timișoara Est- Ronaț Triaj” este realizată de Asocierea Webuild SPA-Participazioni Italia SPA-Salcef SPA – Timișoara-Arad Lot 3.

Traseul tronsonului feroviar pentru modernizare aferent Lotului 1: „Modernizarea liniei feroviare Caransebeș-Timișoara-Arad”, Lot 3 Timișoara Est – Ronaț Triaj Gr.D: de la km 568+399, al liniei CF București – Jimbolia (indicativ 100), până la stația Timișoara Nord, după care se continuă pe linia CF Timișoara-Arad de la km 0+000, la km 008+183 (semnalul de ieșire din Ronaț Triaj). Lungimea traseului este de 13,86 kilometri, de la intrarea în stația Timișoara Est până la Ronaț Triaj.

Cuprinde 13,86 kilometri de cale dublă electrificată, semnalizată ERTMS, două stații tehnice și patru halte de călători.

Obiectivele proiectului sunt următoarele:

Îmbunătățirea infrastructurii căii ferate pentru creșterea vitezei de circulație la valori cuprinse între viteza de 120 și cea de 160 de kilometri, pe întregul tronson, în lungime de 162 de kilometri;
Mărirea capacității de tranzit la frontiere;
Dublarea liniei (ținând cont de condițiile de relief – predominant șes, dar mai ales de cererea de trafic preconizată);
Asigurarea interoperabilității prin implementarea Standardelor Tehnice de Interoperabilitate, în special în ceea ce privește lungimea liniilor de stații și haltele de mișcare, facilitățile pentru persoanele cu dizabilități, implementarea sistemului de conducere a circulației ERTMS sarcina pe osie, gabaritul de încărcare;
Înlocuire/reabilitare poduri, podețe, repararea sistemului de drenaj al căii ferate, îmbunătățirea terasamentelor;
Modernizarea echipamentului de telecomunicații;
Construirea drumurilor de întreținere, incluzând construcțiile pasarelelor și ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
Montarea de încălzitoare de macaz, în stații, în halte de mișcare și la ramificații.
Modernizare

Lungime 13,86 km
2 stații tehnice – Timișoara est și Timișoara nord
2 ramificații în linie curentă
4 pasaje superioare
5 pasaje inferioare
3 poduri peste ape
1 clădire de mentenanță
1 clădire de călători nouă cu anexe

https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/foto-trenurile-vor-opri-in-apropiere-de-iulius-town-proiect-gigantic-al-cfr-cu-bani-din-pnrr-1650605/





Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitimeDum 06 Noi 2022, 22:33

https://www.economica.net/calea-ferata-bucuresti-videle-trei-oferte-pentru-eliminarea-restrictiilor-de-viteza-pe-11-loturi_623512.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
Sus 
Pagina 16 din 24Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» IR 15594 / 15595 Arad - Timisoara Nord - Bucuresti Nord - Constanta
» 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
» Timisoara Nord - Bucuresti Nord cu R696 si inapoi cu R693

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: