|
| 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
|
+46IonutFanRailway Adisoft1991s sp59 Bebe Laurentiu Ciobanu razvan - trenuri CalinIonMihai cristi_tgv TVlad Cipri Andrei Neculai Amiralul ravers75 Vitosa Luna IonutCFR2009 riciu Warrington Ikarus99 denismario.ruxanda aris86 Vale_ntin gheorghita Sabik NIKU24 alex.alexus.tm ldh80 Dr2005 mielutu zburator Jhonyla cristi ar AeroX ciprian71 Adrian78 dan tm Nesebar StefanD_ DPS alliens AndiCFR laur 133 ets2oltromânia marius664 allred neluadi Cris_Cr Andrey_tm 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 23 Aug 2022, 09:29 | |
| - Dr2005 a scris:
- Tot ce se repară acum pe linia 100 (că magistrale nu mai există de ani buni) va fi scos din proiectul de modernizare (adică dacă se refacţionează 100m de linie, la modernizare nu se mai atinge nimeni de tronsonul ăla de 100 m). CFR S.A. ştia asta de la început, sper ca în 2 - 3 ani să nu ne trezim cu corecţii financiare de la UE pentru proiecte făcute prost care au dus la stricarea unei linii deja reparate tot cu fonduri europene.
Apropo de traverse, dacă ai informaţii reale, scrie o sesizare, nu scrie pe forum. CFR S.A. ştie că OMT 290/2000 e caduc şi că pe linii TEN-T e interzisă montarea de traverse făcă certificat de interoperabilitate. Dacă o face... nu ştiu ce să zic, e cam nasol. Pai și eu ce ziceam sa se repare macar infrastructura din stații și restul sa fie cuprins în modernizare când o fi daca o mai fi.. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 23 Aug 2022, 13:23 | |
| Noi chiar nu mai putem repara nimic fara sa anuntam UE? Trebuie musai sa asteptam reabilitarea si sa excludem din reabilitare 100 de metri?
Poate acei 100 de metri erau cu traverse din lemn si tot cu lemn carpim apoi, cine va semna pentru 160 km/h pe acel tronson cand restul liniei a fost reabilitat cu beton? |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 23 Aug 2022, 13:39 | |
| Nu cunosc legislatia feroviara, deci nu ma pot pronunta, dar va pot spune ca in domeniul sanatate, sunt multe "aruncate", gen "nu ne da voie UE", care de fapt se traduc asa.... pe romaneste, "decat sa fac cum ar trebui, mai bine nu fac si zic ca UE nu ma lasa" si am aruncat pisica moarta in gradina UE si eu sunt curat ca lacrimioara. Pe scurt dand vina pe altul imi ascund fie incompetenta, fie neputinta (in functie de nivelul la care sunt), fie furaciunea, fie o combinatie intre cele 3. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 23 Aug 2022, 13:41 | |
| Asta-i cam clar peste tot, cand vezi ca in Ro nu se face nimic "ca nu ne lasa UE" in timp ce pe afara s-a facut binemersi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 23 Aug 2022, 17:11 | |
| E condiţie de bază că nu poţi moderniza cu fonduri UE o lucrare neamortizată. Apoi, toate aceste lucrări de ,,quick-wins" demarate acum sunt tot cu fonduri europene, iar UE nu îţi dă bani să faci o lucrare cu durată de amortizare de 15 ani, ca în 5 ani s-o dai jos. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Aug 2022, 11:58 | |
| Ok, sa zicem ca ai o sectie cu traverse de lemn (viteza 80-100) ce urmeaza a fi modernizata in 2-3 ani la traverse de beton, viteza 120-160, etc. Apare o avarie ce intrerupe circulatia. Cum repari acea avarie? Cu traverse din beton sau tot din lemn? Dar daca avaria e intr-o curba limitata la 100 si modernizarea la 160 va impune modificarea profilului sinei fix acolo? (gen Sarulesti) La modernizare lasi asa si pui limitare de 100 doar acolo?
De exemplu daca ai o dubita de firma ce urmeaza a fi casata in 3 luni (si inlocuita cu alta), trebuie de exemplu sa-i schimbi demarorul. Cum procedezi in acest caz, caci e clar ca respectiva piesa nu se va amortiza in 3 luni, insa e absolut necesara ca sa mai poti folosi acel bun pana la final. Mai tii duba in utilizare pana se amortizeaza demarorul?
Eu unul zic ca e o interpretare proasta a legislatiei UE aici. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Aug 2022, 14:00 | |
| |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 25 Aug 2022, 16:55 | |
| ) Analizarea durabilităţii proiectului se realizează de OIT/AM POIM pe baza Rapoartelor de Durabilitate întocmite de beneficiar și a vizitelor de monitorizare, pentru a se asigura de sustenabilitatea proiectelor, precum și de faptul că toate contribuţiile din fonduri se atribuie numai proiectelor care, în termen de 5 ani de la încheierea acestora, nu au fost afectate de nicio modificare , respectiv: a. o schimbare substanțială care să le afecteze natura, obiectivele sau condiţiile de realizare si care ar determina subminarea obiectivelor inițiale ale acestora. b. o schimbare asupra proprietăţii unui element de infrastructură care conferă un avantaj nejustificat unei întreprinderi sau unui organism public. c. încetarea sau delocalizarea unei activități productive in afara zonei eligibile
https://mfe.gov.ro/wp-content/uploads/2019/09/da80b47026dbabaaa426399896a80614.pdf nu se poate repara? cu avântul de lucru de la noi? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Sam 27 Aug 2022, 11:32 | |
| I-auzi nea Dane ce zice ăsta https://www.opiniatimisoarei.ro/vom-avea-sens-giratoriu-suspendat-la-10-m-inaltime-in-timisoara-statie-cfr-langa-iulius-town-iar-la-gara-de-nord-o-pasarela-prevazuta-cu-lift-va-duce-calatorii-de-la-tren-la-parcare-se-semneaza-in/27/08/2022 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Sam 27 Aug 2022, 12:37 | |
| îs curios ce pasarela vor face la strada Nera. strada da în revizia de vagoane nu la clădirile de călatori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Sam 27 Aug 2022, 12:59 | |
| Am văzut un video pe YouTube din Rotterdam și am văzut că ei au pasaj subteran pesub linii numai la noi e frenezie cu pasarele |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 29 Aug 2022, 13:59 | |
| E mai ieftin pe deasupra ca nu poti da de conducte si cabluri nestiute |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 29 Aug 2022, 16:34 | |
| Ca să construieşti pe deasupra, ai nevoie să sapi fundaţii pentru piloni. Unde, evident, poţi să dai peste un cablu sau o ţeavă. În plus, la astfel de subtravesări, în general se construieşte deliberat calea ferată mai sus ca să încapă sub ea anumite anexe ale staţiei, să valorifice mai eficient spaţiul şi să îţi continue linia pe estacade peste străzile din zona gării, că e mai ieftin să ridici de la sol câteva fire de c.f. decât 2 - 3 pasaje rutiere de 2 benzi/sens + trotuare + piste de biciclete + eventual tramvai. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Vin 04 Noi 2022, 22:54 | |
| .- Patru pasaje rutiere în Timișoara peste calea ferată, stație în apropierea celui mai mare centru comercial din oraș și din regiune și trenuri care pot circula cu viteză sporită de la Caransebeș la Timișoara. Pe scurt, acesta este cel mai scump proiect de care are parte orașul de pe Bega în ultimii ani.
Viteza trenurilor de marfă și de călători, dublată Călin Șerban, care face parte din echipa de proiectanți, a declarat că viteza trenurilor de marfă și de călători se va dubla.
„Se va facilita accesul la Gara de Nord, unde se va realiza o nouă clădire, precum și o haltă apropiată de Iulius Mall, care va fi dotată cu peroane iluminate cu panouri fotovoltaice”, a precizat Șerban.
Investiția prevede și realizarea unei conexiuni cu Aeroportul Internațional Timișoara. Este vorba despre o extindere a căii ferate de 6,5 kilometri.
Proiectarea și execuția lucrărilor aferente obiectivului de investiții „Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, Lot 3 Timișoara Est- Ronaț Triaj” este realizată de Asocierea Webuild SPA-Participazioni Italia SPA-Salcef SPA – Timișoara-Arad Lot 3.
Traseul tronsonului feroviar pentru modernizare aferent Lotului 1: „Modernizarea liniei feroviare Caransebeș-Timișoara-Arad”, Lot 3 Timișoara Est – Ronaț Triaj Gr.D: de la km 568+399, al liniei CF București – Jimbolia (indicativ 100), până la stația Timișoara Nord, după care se continuă pe linia CF Timișoara-Arad de la km 0+000, la km 008+183 (semnalul de ieșire din Ronaț Triaj). Lungimea traseului este de 13,86 kilometri, de la intrarea în stația Timișoara Est până la Ronaț Triaj.
Cuprinde 13,86 kilometri de cale dublă electrificată, semnalizată ERTMS, două stații tehnice și patru halte de călători.
Obiectivele proiectului sunt următoarele:
Îmbunătățirea infrastructurii căii ferate pentru creșterea vitezei de circulație la valori cuprinse între viteza de 120 și cea de 160 de kilometri, pe întregul tronson, în lungime de 162 de kilometri; Mărirea capacității de tranzit la frontiere; Dublarea liniei (ținând cont de condițiile de relief – predominant șes, dar mai ales de cererea de trafic preconizată); Asigurarea interoperabilității prin implementarea Standardelor Tehnice de Interoperabilitate, în special în ceea ce privește lungimea liniilor de stații și haltele de mișcare, facilitățile pentru persoanele cu dizabilități, implementarea sistemului de conducere a circulației ERTMS sarcina pe osie, gabaritul de încărcare; Înlocuire/reabilitare poduri, podețe, repararea sistemului de drenaj al căii ferate, îmbunătățirea terasamentelor; Modernizarea echipamentului de telecomunicații; Construirea drumurilor de întreținere, incluzând construcțiile pasarelelor și ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare; Montarea de încălzitoare de macaz, în stații, în halte de mișcare și la ramificații. Modernizare
Lungime 13,86 km 2 stații tehnice – Timișoara est și Timișoara nord 2 ramificații în linie curentă 4 pasaje superioare 5 pasaje inferioare 3 poduri peste ape 1 clădire de mentenanță 1 clădire de călători nouă cu anexe
https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/foto-trenurile-vor-opri-in-apropiere-de-iulius-town-proiect-gigantic-al-cfr-cu-bani-din-pnrr-1650605/
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Dum 06 Noi 2022, 22:33 | |
| https://www.economica.net/calea-ferata-bucuresti-videle-trei-oferte-pentru-eliminarea-restrictiilor-de-viteza-pe-11-loturi_623512.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
| |
| | | | 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |