Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+75
vlad237
CristianSM
bobi
laurentzu
apmatei
TER200
TVlad
kristi kkk
ravers75
florrinel
Capsuneanu
NicuS
florin29sv
bubu
cristy79
vatmanul
billy752-istu
Cipri Andrei Neculai
CRT
AndiCFR
AeroX
florin94
costy_92
huiu_goe
cfr500
aris86
IonutChircu
IonutCFR2009
Andrey_tm
Codrut1985
seby1998
qew00
get.
sorinache96
Rarau
Ciprian
LanceR
rich1974
@ndrey
ldh80
cristi ar
Vale_ntin
sp59
didinul
alex.barac.5
dan tm
marius_catalin84
Elful
AlexCFRB
marius664
Norbi
cardinal
riciu
mielutu zburator
DUAL
CristyanC
Vitosa
lapsanszkitamas
johnsmoke
92Dragos
Jhonyla
ciprian71
ets2oltromânia
Katalyn
Luna
Warrington
Adirmvl
alliens
alex.alexus.tm
Adrian78
Sabik
alex1987
neluadi
Dr2005
Nesebar
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 10:21

De mult vroiam sa intreb, ce e cu indicatorul acela VS ?
Multumesc, si scuzati ignoranta.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 11:03

Viteza Stabilita, este pus dupa o zona in care se circula cu   restrictie si dupa care se poate circula cu viteza din livret a trenului...
Sabik a scris:


Restrictia de viteza la trenuri nu-i opreste pe soferi sa nu treaca in fata trenului. Imi pare rau ce s-a intamplat acolo, dar asta e selectia natura in secolul XXI.
Nu-i opreste dar mecanicul poate frana mai rapid si in cazul unui impact consecintele sunt de un impact mai mic.Nu e normal dar ai idee cate restrictii sunt de genul asta...lasand la o parte zonele unde trenul opreste si seful de tren coboara si pune bariera?!? Iar aceste restrictii protejeaza inclusiv mecanicul materialul rulant si calatorii, ca la noi e mai simplu sa scazi viteza trenului decat sa pui bariere sau semnale de avertizare Sad
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 12:43

Oare nu ar fi o idee si montarea unor bariere ce chiar nu pot fi fortate? Adica lungi cat intreaga latime a drumului? Au existat in trecut.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 12:49

Exista si acum, in afara de clasicele bariere manuale , care si acelea mai sunt fortate din cand in cand, pe M300 si cred ca si pe M800 mai intalnesti din cele zise de tine...
Sus In jos
Elful

Elful


Numarul mesajelor : 110
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3947
Data de inscriere : 07/06/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 21:24

cardinal a scris:
De mult vroiam sa intreb, ce e cu indicatorul acela VS ?
Multumesc, si scuzati ignoranta.
Vin Sec
Sus In jos
Elful

Elful


Numarul mesajelor : 110
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3947
Data de inscriere : 07/06/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 21:29

AlexCFRB a scris:
Am si eu o nelamurire. Ieri am venit de la Brasov cu masina si am vazut 3 semnale BLA consecutive pe galben (galben plin, nu clipitor, niciunul nu avea indicatie de prevestire). Cele 3 semnale erau chiar inainte de Breaza (sensul spre Ploiesti, linia din dreapta). Este normala o astfel de succesiune? Tinand cont ca indicatia este urmatorul semnal ordona oprirea. Multumesc!
Da, pentru ca pe al doilea sector de bloc se afla un tren si sectiunea este ocupata, cand ajungeai la urmatorul semnal, blocul se elibera si semnalul trecea in galben. Galben clipitor nu este pe acea sectiune, fiind sectie cu semnalizari de tip TMV (trepte multiple de viteza) si BLA 4I (bloc de linie automat cu 4 indicatii - cea de-a patra fiind verde clipitor). Ori a doua posibiltate, semnale defecte, care, in cazul arderii unui bec, trec in urmatoare culoare restrictiva.
Indicatia de galben clipitor apare pe sectiile cu BLA clasic, ca de exemplu Bucuresti - Craiova, dupa statia Chiajna.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeDum 04 Iun 2017, 00:23

Elful a scris:
AlexCFRB a scris:
Am si eu o nelamurire. Ieri am venit de la Brasov cu masina si am vazut 3 semnale BLA consecutive pe galben (galben plin, nu clipitor, niciunul nu avea indicatie de prevestire). Cele 3 semnale erau chiar inainte de Breaza (sensul spre Ploiesti, linia din dreapta). Este normala o astfel de succesiune? Tinand cont ca indicatia este urmatorul semnal ordona oprirea. Multumesc!
Da, pentru ca pe al doilea sector de bloc se afla un tren si sectiunea este ocupata, cand ajungeai la urmatorul semnal, blocul se elibera si semnalul trecea in galben. Galben clipitor nu este pe acea sectiune, fiind sectie cu semnalizari de tip TMV (trepte multiple de viteza) si BLA 4I (bloc de linie automat cu 4 indicatii - cea de-a patra fiind verde clipitor). Ori a doua posibiltate, semnale defecte, care, in cazul arderii unui bec, trec in urmatoare culoare restrictiva.
Indicatia de galben clipitor apare pe sectiile cu BLA clasic, ca de exemplu Bucuresti - Craiova, dupa statia Chiajna.

Pe orice sectie cu BLA nu o sa ai galben clipitor decat la semnalelul prevestitor ramificatie parcurs intrare iesire
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeLun 05 Iun 2017, 12:35

Sabik a scris:


Foarte bine ca se circula cu VS, cum sa pui restrictie de 30 pentru fiecare trecere.
.

https://www.youtube.com/watch?v=_TTHfLErjfE

Ce parere ai despre cea de la 02:36:20...Iar ungurul pune o intrebare simpla "Cum ai linie principala si n-ai bariere?", adica o solutie simpla pt evitarea acestir anomalii...
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6196
Data de inscriere : 23/08/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeLun 05 Iun 2017, 20:19

marius664 a scris:
Sabik a scris:


Foarte bine ca se circula cu VS, cum sa pui restrictie de 30 pentru fiecare trecere.
.

https://www.youtube.com/watch?v=_TTHfLErjfE

Ce parere ai despre cea de la 02:36:20...Iar ungurul pune o intrebare simpla "Cum ai linie principala si n-ai bariere?", adica o solutie simpla pt evitarea acestir anomalii...

Suntem de rasul curcilor
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeLun 05 Iun 2017, 21:15

Trenul ar trebui sa treaca prin pasaj fara sa incetineasca, pentru ca legislatia e clara pentru soferi.
La noi insa au innebunit salcimii, mai un pic si opresc trenurile.Am fost simbata pe Slobozia Veche -Tandarei si trenurile au 5 km/h la pasaje.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeLun 05 Iun 2017, 22:32

dan tm a scris:
Trenul ar trebui sa treaca prin pasaj fara sa incetineasca, pentru ca legislatia e clara pentru soferi.
La noi insa au innebunit salcimii, mai un pic si opresc trenurile.Am fost simbata pe Slobozia Veche -Tandarei si trenurile au 5 km/h la pasaje.

Pai Politia unde e?Sa puna camere sau sa stea o sapatamana la panda sa anuleze cateva carnete si sa fie amenzi de 2000 de lei sa vezi ce se linistesc
Pana la urma e exista o legislatie rutiera care trebuie respectata nu trantem restrictii aiurea
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeLun 05 Iun 2017, 23:04

Lasă că a găsit CFR S.A. soluţia... trecerile la nivel sunt prea dese, la modernizare rămâne una la nu ştiu câţi km, ăia în Micăsasa, de exemplu, am impresia că or să aibă satul împărţit în două şi nu vor mai avea deloc acces la terenurile agricole (că pe drum european nu ai voie cu tractorul sau căruţa)...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4080
Data de inscriere : 15/06/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeLun 05 Iun 2017, 23:10

Legat de Micasasa:
Stiu ca a fost o promisiune dar nu stiu sigur daca aici sau in alta parte ca NU le vor desfinta trecerea
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeLun 05 Iun 2017, 23:12

Daca trenul are VS 100 km/h la pasaj ar trebui sa treaca cu 100 sau cu 50 daca atita este, Politia Rutiera ar trebui sa vina la CFR Infrastructura si ceilalati operatori privati care au linii inchiriate sa trinteasca minim 200 de amenzi pentru locuri unde vegetatia obtureaza vizibilitatea, idem pentru portiune de vegetatie care apartin de proprietarul drumului si apoi nu ar mai trebui sa puna camere sau sa stea la pinda.Cind trenul ar lovi pe cineva ar veni sa faca documentele necesare, azi asa, miine asa si pina la urma tot ar incepe sa opreasca la trecerile la nivel.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitimeLun 05 Iun 2017, 23:36

La Danes se va face pasaj suprateran in rest se vor monta bariere duble
De la Curtici la km614 s-a anulat pasajul de la Curtici in rest sunt pasaje cu bariere duble in afara de cele trei pasaje de la Arad si a fost doar un singur accident
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 6 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: