| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 03 Iun 2017, 10:21 | |
| De mult vroiam sa intreb, ce e cu indicatorul acela VS ? Multumesc, si scuzati ignoranta.
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 03 Iun 2017, 11:03 | |
| Viteza Stabilita, este pus dupa o zona in care se circula cu restrictie si dupa care se poate circula cu viteza din livret a trenului... - Sabik a scris:
Restrictia de viteza la trenuri nu-i opreste pe soferi sa nu treaca in fata trenului. Imi pare rau ce s-a intamplat acolo, dar asta e selectia natura in secolul XXI. Nu-i opreste dar mecanicul poate frana mai rapid si in cazul unui impact consecintele sunt de un impact mai mic.Nu e normal dar ai idee cate restrictii sunt de genul asta...lasand la o parte zonele unde trenul opreste si seful de tren coboara si pune bariera?!? Iar aceste restrictii protejeaza inclusiv mecanicul materialul rulant si calatorii, ca la noi e mai simplu sa scazi viteza trenului decat sa pui bariere sau semnale de avertizare |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 03 Iun 2017, 12:43 | |
| Oare nu ar fi o idee si montarea unor bariere ce chiar nu pot fi fortate? Adica lungi cat intreaga latime a drumului? Au existat in trecut. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 03 Iun 2017, 12:49 | |
| Exista si acum, in afara de clasicele bariere manuale , care si acelea mai sunt fortate din cand in cand, pe M300 si cred ca si pe M800 mai intalnesti din cele zise de tine... |
|
| |
Elful
Numarul mesajelor : 110 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3947 Data de inscriere : 07/06/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 03 Iun 2017, 21:24 | |
| - cardinal a scris:
- De mult vroiam sa intreb, ce e cu indicatorul acela VS ?
Multumesc, si scuzati ignoranta.
Vin Sec |
|
| |
Elful
Numarul mesajelor : 110 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3947 Data de inscriere : 07/06/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 03 Iun 2017, 21:29 | |
| - AlexCFRB a scris:
- Am si eu o nelamurire. Ieri am venit de la Brasov cu masina si am vazut 3 semnale BLA consecutive pe galben (galben plin, nu clipitor, niciunul nu avea indicatie de prevestire). Cele 3 semnale erau chiar inainte de Breaza (sensul spre Ploiesti, linia din dreapta). Este normala o astfel de succesiune? Tinand cont ca indicatia este urmatorul semnal ordona oprirea. Multumesc!
Da, pentru ca pe al doilea sector de bloc se afla un tren si sectiunea este ocupata, cand ajungeai la urmatorul semnal, blocul se elibera si semnalul trecea in galben. Galben clipitor nu este pe acea sectiune, fiind sectie cu semnalizari de tip TMV (trepte multiple de viteza) si BLA 4I (bloc de linie automat cu 4 indicatii - cea de-a patra fiind verde clipitor). Ori a doua posibiltate, semnale defecte, care, in cazul arderii unui bec, trec in urmatoare culoare restrictiva. Indicatia de galben clipitor apare pe sectiile cu BLA clasic, ca de exemplu Bucuresti - Craiova, dupa statia Chiajna. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 04 Iun 2017, 00:23 | |
| - Elful a scris:
- AlexCFRB a scris:
- Am si eu o nelamurire. Ieri am venit de la Brasov cu masina si am vazut 3 semnale BLA consecutive pe galben (galben plin, nu clipitor, niciunul nu avea indicatie de prevestire). Cele 3 semnale erau chiar inainte de Breaza (sensul spre Ploiesti, linia din dreapta). Este normala o astfel de succesiune? Tinand cont ca indicatia este urmatorul semnal ordona oprirea. Multumesc!
Da, pentru ca pe al doilea sector de bloc se afla un tren si sectiunea este ocupata, cand ajungeai la urmatorul semnal, blocul se elibera si semnalul trecea in galben. Galben clipitor nu este pe acea sectiune, fiind sectie cu semnalizari de tip TMV (trepte multiple de viteza) si BLA 4I (bloc de linie automat cu 4 indicatii - cea de-a patra fiind verde clipitor). Ori a doua posibiltate, semnale defecte, care, in cazul arderii unui bec, trec in urmatoare culoare restrictiva. Indicatia de galben clipitor apare pe sectiile cu BLA clasic, ca de exemplu Bucuresti - Craiova, dupa statia Chiajna. Pe orice sectie cu BLA nu o sa ai galben clipitor decat la semnalelul prevestitor ramificatie parcurs intrare iesire |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Iun 2017, 12:35 | |
| - Sabik a scris:
Foarte bine ca se circula cu VS, cum sa pui restrictie de 30 pentru fiecare trecere. . https://www.youtube.com/watch?v=_TTHfLErjfE Ce parere ai despre cea de la 02:36:20...Iar ungurul pune o intrebare simpla "Cum ai linie principala si n-ai bariere?", adica o solutie simpla pt evitarea acestir anomalii... |
|
| |
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6196 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Iun 2017, 20:19 | |
| - marius664 a scris:
- Sabik a scris:
Foarte bine ca se circula cu VS, cum sa pui restrictie de 30 pentru fiecare trecere. . https://www.youtube.com/watch?v=_TTHfLErjfE
Ce parere ai despre cea de la 02:36:20...Iar ungurul pune o intrebare simpla "Cum ai linie principala si n-ai bariere?", adica o solutie simpla pt evitarea acestir anomalii... Suntem de rasul curcilor |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Iun 2017, 21:15 | |
| Trenul ar trebui sa treaca prin pasaj fara sa incetineasca, pentru ca legislatia e clara pentru soferi. La noi insa au innebunit salcimii, mai un pic si opresc trenurile.Am fost simbata pe Slobozia Veche -Tandarei si trenurile au 5 km/h la pasaje.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Iun 2017, 22:32 | |
| - dan tm a scris:
- Trenul ar trebui sa treaca prin pasaj fara sa incetineasca, pentru ca legislatia e clara pentru soferi.
La noi insa au innebunit salcimii, mai un pic si opresc trenurile.Am fost simbata pe Slobozia Veche -Tandarei si trenurile au 5 km/h la pasaje.
Pai Politia unde e?Sa puna camere sau sa stea o sapatamana la panda sa anuleze cateva carnete si sa fie amenzi de 2000 de lei sa vezi ce se linistesc Pana la urma e exista o legislatie rutiera care trebuie respectata nu trantem restrictii aiurea |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Iun 2017, 23:04 | |
| Lasă că a găsit CFR S.A. soluţia... trecerile la nivel sunt prea dese, la modernizare rămâne una la nu ştiu câţi km, ăia în Micăsasa, de exemplu, am impresia că or să aibă satul împărţit în două şi nu vor mai avea deloc acces la terenurile agricole (că pe drum european nu ai voie cu tractorul sau căruţa)... _________________ :TTT:
|
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4080 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Iun 2017, 23:10 | |
| Legat de Micasasa: Stiu ca a fost o promisiune dar nu stiu sigur daca aici sau in alta parte ca NU le vor desfinta trecerea |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Iun 2017, 23:12 | |
| Daca trenul are VS 100 km/h la pasaj ar trebui sa treaca cu 100 sau cu 50 daca atita este, Politia Rutiera ar trebui sa vina la CFR Infrastructura si ceilalati operatori privati care au linii inchiriate sa trinteasca minim 200 de amenzi pentru locuri unde vegetatia obtureaza vizibilitatea, idem pentru portiune de vegetatie care apartin de proprietarul drumului si apoi nu ar mai trebui sa puna camere sau sa stea la pinda.Cind trenul ar lovi pe cineva ar veni sa faca documentele necesare, azi asa, miine asa si pina la urma tot ar incepe sa opreasca la trecerile la nivel. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Iun 2017, 23:36 | |
| La Danes se va face pasaj suprateran in rest se vor monta bariere duble De la Curtici la km614 s-a anulat pasajul de la Curtici in rest sunt pasaje cu bariere duble in afara de cele trei pasaje de la Arad si a fost doar un singur accident |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|