Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+75
vlad237
CristianSM
bobi
laurentzu
apmatei
TER200
TVlad
kristi kkk
ravers75
florrinel
Capsuneanu
NicuS
florin29sv
bubu
cristy79
vatmanul
billy752-istu
Cipri Andrei Neculai
CRT
AndiCFR
AeroX
florin94
costy_92
huiu_goe
cfr500
aris86
IonutChircu
IonutCFR2009
Andrey_tm
Codrut1985
seby1998
qew00
get.
sorinache96
Rarau
Ciprian
LanceR
rich1974
@ndrey
ldh80
cristi ar
Vale_ntin
sp59
didinul
alex.barac.5
dan tm
marius_catalin84
Elful
AlexCFRB
marius664
Norbi
cardinal
riciu
mielutu zburator
DUAL
CristyanC
Vitosa
lapsanszkitamas
johnsmoke
92Dragos
Jhonyla
ciprian71
ets2oltromânia
Katalyn
Luna
Warrington
Adirmvl
alliens
alex.alexus.tm
Adrian78
Sabik
alex1987
neluadi
Dr2005
Nesebar
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Sabik




Numarul mesajelor : 341
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 4695
Data de inscriere : 24/12/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeMar 06 Iun 2017, 22:22

marius664 a scris:
Sabik a scris:


Foarte bine ca se circula cu VS, cum sa pui restrictie de 30 pentru fiecare trecere.
.

https://www.youtube.com/watch?v=_TTHfLErjfE

Ce parere ai despre cea de la 02:36:20...Iar ungurul pune o intrebare simpla "Cum ai linie principala si n-ai bariere?", adica o solutie simpla pt evitarea acestir anomalii...

Eu sunt de parere ca aceea limiatre e pusa din cauza infrastructurii proaste.

Pana prin martie si in Cluj la aceasta trecere era limitare de 50. Prima impresie a mea a fost ca este din cauza masinilor care nu opresc, dar problema era cu infrastructura CF. La sfarsit de martie (parca) au schimbat dalele + ceva lucrari de buraj si restrictia numai este.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeMier 07 Iun 2017, 17:23

Din comentariile mecanicului reiese altceva, poate ne lamureste vreu coleg mecanic de pe forum Smile
Sus In jos
alex.barac.5




Numarul mesajelor : 324
Varsta : 36
Localizare : Sibiu
Reputatie : 4530
Data de inscriere : 21/05/2013

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 11:08

Stie cineva care dintre vagoanele 84-96, 30-76 si 20-76 au prize in interior?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 11:46

20-76 nu are.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6470
Data de inscriere : 31/08/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 13:20

Sabik a scris:
marius664 a scris:


https://www.youtube.com/watch?v=_TTHfLErjfE

Ce parere ai despre cea de la 02:36:20...Iar ungurul pune o intrebare simpla "Cum ai linie principala si n-ai bariere?", adica o solutie simpla pt evitarea acestir anomalii...

Eu sunt de parere ca aceea limiatre e pusa din cauza infrastructurii proaste.

Pana prin martie si in Cluj la aceasta trecere era limitare de 50. Prima impresie a mea a fost ca este din cauza masinilor care nu opresc, dar problema era cu infrastructura CF. La sfarsit de martie (parca) au schimbat dalele + ceva lucrari de buraj si restrictia numai este.

Au murit nişte ţâmpiţi acolo acum câţiva ani, s-a lăsat cu procese şi scandal apoi au băgat limitarea asta ridicol de severă, însă numai din direcţia Topliţa, dinspre Deda e 50 parcă. Cum zice şi nenea instructoru în filmuleţ, s-au dus adevărate lupte cu "experţii" handicapaţi de la infra să permită sporirea vitezei după depăşirea pasajului numai cu locomotiva şi nu cu tot trenul aşa cum porunceşte inflexibil litera instrucţiei să se procedeze la limitările de viteză.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4752
Data de inscriere : 19/07/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 14:58

Poate cineva sa obtina mersul trenului EC.47 din data de 11.09.2011? Eram la Arad si asosit cu intarziere de aproximativ 40 min. insa aajuns mai devreme in Bucuresti poate chiar cu 1 h.Stie cineva de ce? A mers nebuneste , undeva la Teius a mers in paralel cu un alt tren dinspre Cluj.Sigur nu avea legatura cu atacul terorist, am aflat de la cineva ce a urcat in Brasov, insa tot drumul m-am gandit ca mecanicul e cumva stelist, avand in vedere ca era un meci important.Alta explicatia chiar nu gasesc.
Dar revin, poate cunoaste cineva, caci s-a obtinut un timp record de scurt.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4752
Data de inscriere : 19/07/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 15:00

Este o intrebare mai neobisnuita dar sunt totusi curios.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 15:20

Asa avea numarul atunci?
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4752
Data de inscriere : 19/07/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 15:31

dan tm a scris:
Asa avea numarul atunci?
da EC.47 TRAIANUS
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 17:58

Cipriane, da-mi voie sa nu fiu de acord cu teoria ta. Niciun mecanic nu merge (conduce trenul) nebuneste, indiferent ca e un meci important sau ca se grabeste sa ajunga acasa pentru vreun eveniment din viata sa. Ci se ghideaza dupa cum ii indica livretul trenului respectiv, si buletinul de avizare al restrictiilor (BAR). Si bineinteles dupa comunicarea semnalelor de parcurs, a IDM, respectiv a operatorilor de la Regulatorul de Circulatie de pe raza careia-i trece trenul. O explicatie de ce a ajuns EC47 Traianus mai devreme in Gara de Nord ti-am gasit cu ajutorul wikipediei, dar si a unei patanii proprii.
În 1998 s-au anunțat lucrările de modernizare a liniei, cu finanțare prin Banca Europeană de Dezvoltare. Lucrările au presupus schimbarea infrastructurii liniei și reamenajarea unor gări, astfel încât trenurile să poată circula cu viteze de până la 150 km/h. Lucrările au demarat în 2002 pe tronsonul București–Câmpina și s-au încheiat în 2004, iar lucrările pe tronsonul Câmpina–Predeal s-au finalizat în decembrie 2011. https://ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferat%C4%83_Ploie%C8%99ti%E2%80%93Bra%C8%99ov
Si acum sa povestesc pe scurt patania mea, nu-i mai stiu anul, aveam de asteptat rude ce veneau cu tren 1622, el avand nu mai stiu ce ora de sosire, si real a ajuns mai devreme cu 45 de minute in Gara de Nord. Noroc cu telefonia mobila ca altfel eram eu cel asteptat in loc sa fi fost invers, si norocul meu ca locuiesc foarte aproape de gara. Si ca explicatie de ce a sosit mai devreme exista o singura cauza, ridicarea restrictiilor de viteza. Ceea ce se intampla si acum pe coridorul 4 pan-european, unde s-au mai ridicat vitezele de circulatie de ajung trenurile timpurii si stau mult prin gari.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4752
Data de inscriere : 19/07/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 18:48

Vitosa a scris:
Cipriane, da-mi voie sa nu fiu de acord cu teoria ta. Niciun mecanic nu merge (conduce trenul) nebuneste, indiferent ca e un meci important sau ca se grabeste sa ajunga acasa pentru vreun eveniment din viata sa. Ci se ghideaza dupa cum ii indica livretul trenului respectiv, si buletinul de avizare al restrictiilor (BAR). Si bineinteles dupa comunicarea semnalelor de parcurs, a IDM, respectiv a operatorilor de la Regulatorul de Circulatie de pe raza careia-i trece trenul. O explicatie de ce a ajuns EC47 Traianus mai devreme in Gara de Nord ti-am gasit cu ajutorul wikipediei, dar si a unei patanii proprii.
În 1998 s-au anunțat lucrările de modernizare a liniei, cu finanțare prin Banca Europeană de Dezvoltare. Lucrările au presupus schimbarea infrastructurii liniei și reamenajarea unor gări, astfel încât trenurile să poată circula cu viteze de până la 150 km/h. Lucrările au demarat în 2002 pe tronsonul București–Câmpina și s-au încheiat în 2004, iar lucrările pe tronsonul Câmpina–Predeal s-au finalizat în decembrie 2011. https://ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferat%C4%83_Ploie%C8%99ti%E2%80%93Bra%C8%99ov
Si acum sa povestesc pe scurt patania mea, nu-i mai stiu anul, aveam de asteptat rude ce veneau cu tren 1622, el avand nu mai stiu ce ora de sosire, si real a ajuns mai devreme cu 45 de minute in Gara de Nord. Noroc cu telefonia mobila ca altfel eram eu cel asteptat in loc sa fi fost invers, si norocul meu ca locuiesc foarte aproape de gara. Si ca explicatie de ce a sosit mai devreme exista o singura cauza, ridicarea restrictiilor de viteza. Ceea ce se intampla si acum pe coridorul 4 pan-european, unde s-au mai ridicat vitezele de circulatie de ajung trenurile timpurii si stau mult prin gari.
Scuze expresia folosita, sunt convins ca nu acondus de capul lui, dar nu gaseam vreo explicatie serioasa.Deci a coincis cu ridicarea restrictiilor de viteza intre Predeal - Bucuresti.Insa viteza parea putin mai mare chiar si prin Transilvania ca sa nu zic punctual anume tronson.Placerea cu trenurile o am de cand am inceput sa calatoresc mai mult cu trenul adica din 2003.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 22:25

In mersul 2011/2012 apare numai ISTEREN 472/3 deja Traianus era Timisoara-Budapesta
Cred ca numerotarea cu EC4x s-a folosit pana in 2006/2007
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4752
Data de inscriere : 19/07/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 22:35

Trenul Panonia mai poate fi folosit ca denumire avand in vedere ca D.1136/1137 Budapesta - Bar are acelasi nume?
Ma gandesc ca pe viitor fostul 374/375 poate fi redenumit sau poate isi va schimba si numerotarea, probabil in 70/71 Muntenia.
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5137
Data de inscriere : 13/03/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 22:38

Cipriane, cred ca s-a strecurat o greseala: ai scris 11.09.2011, dar probabil ca ai vrut sa spui 11.09.2001, aducand vorba despre atacurile din 9/11 (Nine/Eleven)
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitimeLun 12 Iun 2017, 22:47

Ce treaba are trenul postat de el din data de 11.09.2011(11 IX 2011) cu nainilevan?
nici o treaba,
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 7 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: