|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4695 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Iun 2017, 22:22 | |
| - marius664 a scris:
- Sabik a scris:
Foarte bine ca se circula cu VS, cum sa pui restrictie de 30 pentru fiecare trecere. . https://www.youtube.com/watch?v=_TTHfLErjfE
Ce parere ai despre cea de la 02:36:20...Iar ungurul pune o intrebare simpla "Cum ai linie principala si n-ai bariere?", adica o solutie simpla pt evitarea acestir anomalii... Eu sunt de parere ca aceea limiatre e pusa din cauza infrastructurii proaste. Pana prin martie si in Cluj la aceasta trecere era limitare de 50. Prima impresie a mea a fost ca este din cauza masinilor care nu opresc, dar problema era cu infrastructura CF. La sfarsit de martie (parca) au schimbat dalele + ceva lucrari de buraj si restrictia numai este. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 07 Iun 2017, 17:23 | |
| Din comentariile mecanicului reiese altceva, poate ne lamureste vreu coleg mecanic de pe forum |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4530 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 11:08 | |
| Stie cineva care dintre vagoanele 84-96, 30-76 si 20-76 au prize in interior? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 11:46 | |
| 20-76 nu are. _________________ :TTT:
|
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6470 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 13:20 | |
| - Sabik a scris:
- marius664 a scris:
https://www.youtube.com/watch?v=_TTHfLErjfE
Ce parere ai despre cea de la 02:36:20...Iar ungurul pune o intrebare simpla "Cum ai linie principala si n-ai bariere?", adica o solutie simpla pt evitarea acestir anomalii... Eu sunt de parere ca aceea limiatre e pusa din cauza infrastructurii proaste.
Pana prin martie si in Cluj la aceasta trecere era limitare de 50. Prima impresie a mea a fost ca este din cauza masinilor care nu opresc, dar problema era cu infrastructura CF. La sfarsit de martie (parca) au schimbat dalele + ceva lucrari de buraj si restrictia numai este. Au murit nişte ţâmpiţi acolo acum câţiva ani, s-a lăsat cu procese şi scandal apoi au băgat limitarea asta ridicol de severă, însă numai din direcţia Topliţa, dinspre Deda e 50 parcă. Cum zice şi nenea instructoru în filmuleţ, s-au dus adevărate lupte cu "experţii" handicapaţi de la infra să permită sporirea vitezei după depăşirea pasajului numai cu locomotiva şi nu cu tot trenul aşa cum porunceşte inflexibil litera instrucţiei să se procedeze la limitările de viteză. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4752 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 14:58 | |
| Poate cineva sa obtina mersul trenului EC.47 din data de 11.09.2011? Eram la Arad si asosit cu intarziere de aproximativ 40 min. insa aajuns mai devreme in Bucuresti poate chiar cu 1 h.Stie cineva de ce? A mers nebuneste , undeva la Teius a mers in paralel cu un alt tren dinspre Cluj.Sigur nu avea legatura cu atacul terorist, am aflat de la cineva ce a urcat in Brasov, insa tot drumul m-am gandit ca mecanicul e cumva stelist, avand in vedere ca era un meci important.Alta explicatia chiar nu gasesc. Dar revin, poate cunoaste cineva, caci s-a obtinut un timp record de scurt. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4752 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 15:00 | |
| Este o intrebare mai neobisnuita dar sunt totusi curios. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 15:20 | |
| |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4752 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 15:31 | |
| - dan tm a scris:
- Asa avea numarul atunci?
da EC.47 TRAIANUS |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 17:58 | |
| Cipriane, da-mi voie sa nu fiu de acord cu teoria ta. Niciun mecanic nu merge (conduce trenul) nebuneste, indiferent ca e un meci important sau ca se grabeste sa ajunga acasa pentru vreun eveniment din viata sa. Ci se ghideaza dupa cum ii indica livretul trenului respectiv, si buletinul de avizare al restrictiilor (BAR). Si bineinteles dupa comunicarea semnalelor de parcurs, a IDM, respectiv a operatorilor de la Regulatorul de Circulatie de pe raza careia-i trece trenul. O explicatie de ce a ajuns EC47 Traianus mai devreme in Gara de Nord ti-am gasit cu ajutorul wikipediei, dar si a unei patanii proprii. În 1998 s-au anunțat lucrările de modernizare a liniei, cu finanțare prin Banca Europeană de Dezvoltare. Lucrările au presupus schimbarea infrastructurii liniei și reamenajarea unor gări, astfel încât trenurile să poată circula cu viteze de până la 150 km/h. Lucrările au demarat în 2002 pe tronsonul București–Câmpina și s-au încheiat în 2004, iar lucrările pe tronsonul Câmpina–Predeal s-au finalizat în decembrie 2011. https://ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferat%C4%83_Ploie%C8%99ti%E2%80%93Bra%C8%99ov Si acum sa povestesc pe scurt patania mea, nu-i mai stiu anul, aveam de asteptat rude ce veneau cu tren 1622, el avand nu mai stiu ce ora de sosire, si real a ajuns mai devreme cu 45 de minute in Gara de Nord. Noroc cu telefonia mobila ca altfel eram eu cel asteptat in loc sa fi fost invers, si norocul meu ca locuiesc foarte aproape de gara. Si ca explicatie de ce a sosit mai devreme exista o singura cauza, ridicarea restrictiilor de viteza. Ceea ce se intampla si acum pe coridorul 4 pan-european, unde s-au mai ridicat vitezele de circulatie de ajung trenurile timpurii si stau mult prin gari. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4752 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 18:48 | |
| - Vitosa a scris:
- Cipriane, da-mi voie sa nu fiu de acord cu teoria ta. Niciun mecanic nu merge (conduce trenul) nebuneste, indiferent ca e un meci important sau ca se grabeste sa ajunga acasa pentru vreun eveniment din viata sa. Ci se ghideaza dupa cum ii indica livretul trenului respectiv, si buletinul de avizare al restrictiilor (BAR). Si bineinteles dupa comunicarea semnalelor de parcurs, a IDM, respectiv a operatorilor de la Regulatorul de Circulatie de pe raza careia-i trece trenul. O explicatie de ce a ajuns EC47 Traianus mai devreme in Gara de Nord ti-am gasit cu ajutorul wikipediei, dar si a unei patanii proprii.
În 1998 s-au anunțat lucrările de modernizare a liniei, cu finanțare prin Banca Europeană de Dezvoltare. Lucrările au presupus schimbarea infrastructurii liniei și reamenajarea unor gări, astfel încât trenurile să poată circula cu viteze de până la 150 km/h. Lucrările au demarat în 2002 pe tronsonul București–Câmpina și s-au încheiat în 2004, iar lucrările pe tronsonul Câmpina–Predeal s-au finalizat în decembrie 2011. https://ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferat%C4%83_Ploie%C8%99ti%E2%80%93Bra%C8%99ov Si acum sa povestesc pe scurt patania mea, nu-i mai stiu anul, aveam de asteptat rude ce veneau cu tren 1622, el avand nu mai stiu ce ora de sosire, si real a ajuns mai devreme cu 45 de minute in Gara de Nord. Noroc cu telefonia mobila ca altfel eram eu cel asteptat in loc sa fi fost invers, si norocul meu ca locuiesc foarte aproape de gara. Si ca explicatie de ce a sosit mai devreme exista o singura cauza, ridicarea restrictiilor de viteza. Ceea ce se intampla si acum pe coridorul 4 pan-european, unde s-au mai ridicat vitezele de circulatie de ajung trenurile timpurii si stau mult prin gari. Scuze expresia folosita, sunt convins ca nu acondus de capul lui, dar nu gaseam vreo explicatie serioasa.Deci a coincis cu ridicarea restrictiilor de viteza intre Predeal - Bucuresti.Insa viteza parea putin mai mare chiar si prin Transilvania ca sa nu zic punctual anume tronson.Placerea cu trenurile o am de cand am inceput sa calatoresc mai mult cu trenul adica din 2003. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 22:25 | |
| In mersul 2011/2012 apare numai ISTEREN 472/3 deja Traianus era Timisoara-Budapesta Cred ca numerotarea cu EC4x s-a folosit pana in 2006/2007 |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4752 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 22:35 | |
| Trenul Panonia mai poate fi folosit ca denumire avand in vedere ca D.1136/1137 Budapesta - Bar are acelasi nume? Ma gandesc ca pe viitor fostul 374/375 poate fi redenumit sau poate isi va schimba si numerotarea, probabil in 70/71 Muntenia. |
| | | sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5137 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 22:38 | |
| Cipriane, cred ca s-a strecurat o greseala: ai scris 11.09.2011, dar probabil ca ai vrut sa spui 11.09.2001, aducand vorba despre atacurile din 9/11 (Nine/Eleven) |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 12 Iun 2017, 22:47 | |
| Ce treaba are trenul postat de el din data de 11.09.2011(11 IX 2011) cu nainilevan? nici o treaba, |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |