|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3791 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 08 Noi 2017, 01:35 | |
| Nici ”tren/km” nu cred că e corect Cine a gândit sintagma ”tren per kilometru” a gândit-o ca să știe el despre ce e vorba, nu ca să aibă sens. În realitate subvenția pentru trenuri e per kilometru, nu trenul. Formula e cel puțin nefericită. Aparent e vorba de suma kilometrilor parcurși de trenurile unui operator, dar ”tren-km” sugerează un produs, nu o sumă. Însă aritmetic vorbind, în realitate se decontează kilometri, nu tren-kilometri. Dacă ar fi vorba de produsul dintre kilometrii parcurși și numărul de trenuri, rezultatul ar fi lipsit de sens. La fel de bine ai putea înmulți numărul de osii cu numărul de geamuri, la fel de lipsit de sens ar fi rezultatul Există o subvenție (sau compensație, cum zici tu) separată pentru fiecare tren ca vehicul de transport și alta separată pentru fiecare kilometru parcurs de acel tren? Din decizia aceea rezultă că nu. Există o subvenție pentru kilometrii parcurși de trenurile unui operator, care putea fi exprimată și în lei / kilometru (14,97 lei / kilometru parcurs) nu neapărat în lei / mia de kilometri. Faptul că operatorul de transport adună acei kilometri operând 27 de trenuri sau 57 de trenuri e nerelevant, el primește subvenția pentru numărul total de kilometri parcurși de acele trenuri. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 08 Noi 2017, 08:29 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mia de tren-km e fix ce pare a fi: o mie de tren-km
,,Subvențiile unitare aferente indicatorilor tren/km și călători/km pe ranguri de tren" ARF nu o avea jurişti? Transportul feroviar de călători se compensează, nu se subvenţionează. Dacă vede Comisia Europeană treaba asta, o să iasă urât pentru ARF. Despre ARF tocmai ce sint discutii privind capacitatea intelectuala a sefului de acolo dar explicatia ta nu ma edifica, deci repet: ce inseamna ,,o mie de tren-km"? nu are nici o logica. Ar insemna un tren lung de 1000 de km? sau 1000 de trenuri care trec pe 1 km? sau altceva ce pe mine ma depaseste. o mie de tren-km ( o mie de tren minus kilometru). Nici macar nu este / (per) kilometru. sa nu ne mai miram atunci de alte chestii de pe la calea ferata romana. |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4529 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 08 Noi 2017, 08:53 | |
| E vorba de numarul de kilometri parcurși de trenuri. 1000 de tren-km înseamnă 1000 km parcurși de trenuri (nu neapărat același tren) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 08 Noi 2017, 09:19 | |
| Pai numai in Romania a mai aparut o chichita cu mietren/km asta poate a fost facuta pentru Regiotrans cand plimbau automotoarele goale cuplate pentru a face cati mai multi km |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 10 Noi 2017, 22:23 | |
| Din ce serie e vagonul visiniu? |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 11 Noi 2017, 07:41 | |
| Am nevoie de cateva informatii. Incerc sa realizez o ruta pentru trainz si am nevoie sa stiu cum este semnalizarea si schimbatoarele in statiile Craiova, Plaiu Vulcanesti, Pielesti, Robanesti, Bals, Piatra Olt, Arcesti, Strejești, Zlatarei, Dragasani Craiova, Banu Maracine, Malu Mare, Leu, Jianca, Grozavesti, Caracal Craiova, Cernele, Isalnita, Cotofeni, Racari, Filiasi Caracal, Romula, Vladuleni, Piatra Olt Craiova, Jiu, Podari Acestea sunt portiunile de linie la care am sa lucrez. De asemenea din Craiova pleaca o linie imediat din gara ce se uneste cu 912, daca imi puteti da mai multe detalii despre ea. Ma intereseaza tipul semnalelor de intrare iesire parcurs prevestitoare si tipul schimbatoarelor. Multumesc
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8374 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 11 Noi 2017, 08:57 | |
| - Adirmvl a scris:
Din ce serie e vagonul visiniu? 20-57 |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 18 Noi 2017, 18:21 | |
| Care sunt diferentele intre tren avion si autocar pe ruta Bucuresti - Paris? Pret durata conditii |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 18 Noi 2017, 18:40 | |
| Pentru întrebări de genul ăsta găsești răspunsuri aici: www.google.com |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Noi 2017, 08:36 | |
| Pentru un raspuns ca asta, s-ar putea sa gasesti o jalba ca asta - Jhonyla a scris:
- sa fie vot ar fi mai bine deoarece din userii numiti de tine unii nu merita sa administreze acest forum. Si eu intru mai rar din cauza unora. Plus de asta caut informatii intreb nu primesc raspunsuri sau incep sa jigneasca... si atunci se merita? Nu exista corectitudine Nu exista omenie. Are dreptate Karpaty lumea buna incet pleaca satula de atata rautate. de aceea nominalizati sa fie useri ce NU au fost sanctionati
Oricum diferentele sint mai mult decit evidente, prima diferenta este durata calatoriei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Noi 2017, 08:56 | |
| - Jhonyla a scris:
- Care sunt diferentele intre tren avion si autocar pe ruta Bucuresti - Paris?
Pret durata conditii E clar că durata unui zbor bate la fund orice durată de călătorie cu trenul Avionul n-ar trebui să facă mai mult de 3 ore jumate de la Otopeni la Paris. Dacă eşti dispus să aterizezi mai la mama cucului, la Paris-Beauvais (care e la 85 km de Paris, deci e ca şi cum ai spune că aterizezi la aeroportul Mizil-Bucureşti) probabil găseşti bilete de avion la low-cost pe la vreo 200 lei, dacă nu vrei şi bagaj de cală. Da' ţine cont că aproape încă o dată pe atât o să dai pe drum până la aeroportul Otopeni (50 - 60 lei un taxi, că rar mai găseşti la 1,39, iar ăia rămaşi sunt rechini de Ilfov, nu prea am încredere în aparatele lor de taxat) şi de la aeroport până în Paris (15,9 euro - https://shop.aeroportparisbeauvais.com/liste-des-produits/?tx_shopbox_frontoffice%5Bcategorie%5D=1&tx_shopbox_frontoffice%5Baction%5D=produits&tx_shopbox_frontoffice%5Bcontroller%5D=Frontoffice&cHash=567d51df9d640630ace442e39d87fcbb ) _________________ :TTT:
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5454 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Noi 2017, 14:20 | |
| a' ţine cont că aproape încă o dată pe atât o să dai pe drum până la aeroportul Otopeni (50 - 60 lei un taxi, că rar mai găseşti la 1,39, iar ăia rămaşi sunt rechini de Ilfov, nu prea am încredere în aparatele lor de taxat)
exista si RATB
eu am venit vinerea trecuta la 2 dimineata, am luat frumos RATB de la Aeroportul Otopeni pana la Unirii (Universitate) iar la Universitate m-a asteptat un prieten. De ce tot continui cu pretul taxiului de la aeroport??
p.s. Ratb de Gara de Nord nu circula in creierii noptii ci doar cel de Unirii. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Noi 2017, 15:28 | |
| A se tine cont si de taxele de aeroport!!! Bagaj de cala de pilda... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Noi 2017, 17:32 | |
| De ce la CD se poate sa circule vagoanele de clasa 1 aproape pline? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Noi 2017, 19:11 | |
| - Rarau a scris:
- exista si RATB
eu am venit vinerea trecuta la 2 dimineata, am luat frumos RATB de la Aeroportul Otopeni pana la Unirii (Universitate) iar la Universitate m-a asteptat un prieten. De ce tot continui cu pretul taxiului de la aeroport?? Pentru că între 1 şi 3 nu circulă autobuze de noapte şi nu toţi avem prieteni cu maşini. Dacă nu prinzi 783-ul de la 23:45, cu următorul - de la 0:30 - nu mai prinzi nimic de la Unirii, ultimele plecări sunt la 0:50, apoi pauză până la 3. Cum multe avioane ajung între 23 şi 24 şi multe întârzie... te trimite fix la taxiuri. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |