|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 12 Mai 2018, 18:34 | |
| S-a rezolvat Dragos si cu intarzierea lui 1821 care a fost campionul de anul trecut.I-au mai bagat ceva minute in mers .Sa vedem ce va fi, insa amanarea cu juma de luna a debutului circulatiei trenurilor spre litoral este inca un semnal de alarma ca CFR Calatori si calea ferata romaneasca nu se indreapta in directia buna... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 12 Mai 2018, 21:01 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ar fi o decizie benefică numai în condiţiile unui mers cadenţat Bucureşti - Constanţa (-Mangalia), chiar şi cu schimbare în Constanţa. În felul ăsta s-ar merge ceas pe Bucureşti - Constanţa, iar întârzierile cu care sosesc trenuri precum 1821 sau 1931 nu s-ar mai propaga la toate trenurile. E un sistem practicat pe scară largă în afară, dar cam greu de aplicat la noi (nu văd eu CFR Călători să aibă suficient material rulant să facă trenuri Bucureşti - Constanţa din oră în oră de la 6 dimineaţa la 12 şi apoi din 2 în 2 ore pe restul zilei, respectiv din 2 în 2 ore de la Constanţa la Bucureşti de la 6 dimineaţa la 15 şi din oră în oră de la 15 la 22, cu grupele sau legăturile corespunzătoare pentru şi de la Manglia.
Pana cand vor reusi sa acopere si trasele de care spui tu sa faca bine ca in perioada 15.06 - 15.09 sa prelungeasca pana la Constanta si urmatoarele turnusuri ce stau o zi intreaga prin Grivita. Indicii, dar sa fie calculate pentru 140 km/h nu 120 cat prevede livretul. Plecari din Bucuresti 6.40 (1942-1), 9.10 (1996-1), 10.30 (1934-1), plecari din Constanta 15.35 (19xx - 1741), 17.45 (1941-2), 17.55 (1995-2). Realizez ca e ca dracu tren unul dupa altul dar mai tarziu nu poti sa le programezi ca-l incurci si pe 1931-2, iar mai devreme ar face sa stationeze mult mai mult in Gara de Nord. Alte masuri ce s-ar impune ar mai fi si ca turnus 1936/1937 sa nu mai stationeze o noapte in Constanta ci sa mearga la Bucuresti fie cu tren 1588 fie atasate la 1984 si intoarse dimineata inapoi cu tren 1981. Turnus 347-2/346-1 prelungite la Constanta si combinate cu vagoanele lui 1587 respectiv 1982, dar nu se risca nimeni pentru ca daca intervine neprevazutul nu au rezerve de 21-90 . Turnus 1928-1 combinat cu 1971-2 iar 1970-1 sa faca cale intoarsa cu 1929-2. Din pacate pe cei care sunt platiti sa vada aceste aspecte ii cam doare in cot, dar sa nu se mai planga ca nu au vagoane cand ele ori stau cu orele ori sunt prost repartizate. PS iar ai facut praf numerele trenurilor. Cele care prin mersurile trecute intarziau des erau nicidecum 1821 respectiv 1931 ci 1822-1 respectiv 1932-1. E atat de greu de retinut ca in directia Constanta circula numere fara sot si ca atunci cand trenul are numar de exemplu 1822 neaparat este insotit si de cratima urmata de cifra 1 ? Nu de alta dar suna a dezinformare afirmatia ta. Si ca fapt divers, in perioada estivala sunt trenuri IR din ora in ora, chiar si mai multe. Eu le vad, voi cei din Palat oricum aveti orbul gainilor. Aa, ca nu se poate si in extrasezon este alta poveste, mai degraba nu se vrea. Pai dubarii sa nu traiasca si ei ? Repet, materialul rulant exista dar ori e prost repartizat ori zace de ani de zile cu reviziile expirate. Sa-ti mai fac si o lista cu cate trenuri nu se mai prind unul pe altul doar pentru cateva minute sa se vada cum lumea este impinsa catre calea rutiera ? Si mai are rost sa se planga ca trenurile nu sunt rentabile ? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 12 Mai 2018, 22:30 | |
| Prietene Dragosel, l-au anulat si pe 1862/1861 pe motiv de nerentabilitate desi avea calatori destui pana la Marasesti apoi cam cara aer pana pe la Tandarei de unde incepea sa adune ceva navetisti. Invers de la Constanta cam cara aer, si e adevarat si ca ii cam numarai pe degete in extrasezon pe cei ce mergeau din Moldova in Dobrogea sau invers dar iata ce se putea face. 1668 sa fi plecat din Iasi la 23.00 Buzau 4.10 - 4.20 Bucuresti 6.28, la statia Buzau sa fi detasat 2-3 vagoane pentru tren 1861 Buzau 4.25 Constanta 7.36 1667 Bucuresti plecare 22.45 Buzau 0.48 - 1.00 Iasi 5.47, la statia Buzau primeste vagoane de la tren 1862 Constanta 21.20 Buzau 0.36 Cei pentru Suceava pe care si pe astia ii numeri pe degete ramaneau cu schimb la Buzau (IR1757/1756) si asteptare trenul de legatura. Alt tren anulat pentru care lumea s-a plans a fost si 1694/1697 Timisoara-Severin, dar ei ce si-au zis lasa-i ca au alternative la trenuri 1798 respectiv 1693. O alta imbecilitate marca cfr, IR1691 nu il mai prinde pe 2611 desi calatori pentru Arad sunt si folosesc auto intre Timisoara si Arad. Din Palat se vad aspectele astea? Cine aproba mersul trenurilor nu vede ororile comise? Deci despre ce rentabilitate vorbim? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 12 Mai 2018, 22:49 | |
| Mersul treurilor se face la solicitarea operatorilor de transport feroviar, iar orice implicare ,,de sus" e strict interzisă, că de aia s-a reorganizat SNCFR în '98. Nu există (încă) nicio lege despre cum să se facă mersul trenurilor şi cum să se trateze legăturile, există doar nişte prevederi vagi prin instrucţii ca R-urile să aştepte IR-urile, numai că CFR S.A. nu le aplică pe motiv că nu au capacitate staţiile. Altele prevederi nu sunt, aşa că nu înţeleg de ce nu te iei (şi) de CFR Călători, CFR S.A. şi ARF. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4629 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Mai 2018, 13:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mersul treurilor se face la solicitarea operatorilor de transport feroviar, iar orice implicare ,,de sus" e strict interzisă, că de aia s-a reorganizat SNCFR în '98. Nu există (încă) nicio lege despre cum să se facă mersul trenurilor şi cum să se trateze legăturile, există doar nişte prevederi vagi prin instrucţii ca R-urile să aştepte IR-urile, numai că CFR S.A. nu le aplică pe motiv că nu au capacitate staţiile. Altele prevederi nu sunt, aşa că nu înţeleg de ce nu te iei (şi) de CFR Călători, CFR S.A. şi ARF.
Draga, tu mereu ai ceva de comentat in limbaj de lemn! Esti avocatul lenesilor din CFR? Ai cumva studii juridice? Orice argument ti se adduce, raspunzi in limbajul de lemn, characteristic CFR-ului!Pe bune, revino-ti, esti tanar!Daca astia ca tine sunt viitorul CFR-ului, E TRIST! |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4629 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Mai 2018, 14:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ar fi o decizie benefică numai în condiţiile unui mers cadenţat Bucureşti - Constanţa (-Mangalia), chiar şi cu schimbare în Constanţa. În felul ăsta s-ar merge ceas pe Bucureşti - Constanţa, iar întârzierile cu care sosesc trenuri precum 1821 sau 1931 nu s-ar mai propaga la toate trenurile. E un sistem practicat pe scară largă în afară, dar cam greu de aplicat la noi (nu văd eu CFR Călători să aibă suficient material rulant să facă trenuri Bucureşti - Constanţa din oră în oră de la 6 dimineaţa la 12 şi apoi din 2 în 2 ore pe restul zilei, respectiv din 2 în 2 ore de la Constanţa la Bucureşti de la 6 dimineaţa la 15 şi din oră în oră de la 15 la 22, cu grupele sau legăturile corespunzătoare pentru şi de la Manglia.
Schimba tu trenurile pentru litoral!Daca se va renunta la legaturile directe, pe CFR va scrie FALIMENT! Cine crezi tu ca este nebun, sa schimbe trenul , cu bagaje,cu copii???? E o gluma MACABRA! |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4629 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Mai 2018, 14:06 | |
| - Vitosa a scris:
- Prietene Dragosel, l-au anulat si pe 1862/1861 pe motiv de nerentabilitate desi avea calatori destui pana la Marasesti apoi cam cara aer pana pe la Tandarei de unde incepea sa adune ceva navetisti. Invers de la Constanta cam cara aer, si e adevarat si ca ii cam numarai pe degete in extrasezon pe cei ce mergeau din Moldova in Dobrogea sau invers dar iata ce se putea face. 1668 sa fi plecat din Iasi la 23.00 Buzau 4.10 - 4.20 Bucuresti 6.28, la statia Buzau sa fi detasat 2-3 vagoane pentru tren 1861 Buzau 4.25 Constanta 7.36
1667 Bucuresti plecare 22.45 Buzau 0.48 - 1.00 Iasi 5.47, la statia Buzau primeste vagoane de la tren 1862 Constanta 21.20 Buzau 0.36 Cei pentru Suceava pe care si pe astia ii numeri pe degete ramaneau cu schimb la Buzau (IR1757/1756) si asteptare trenul de legatura. Alt tren anulat pentru care lumea s-a plans a fost si 1694/1697 Timisoara-Severin, dar ei ce si-au zis lasa-i ca au alternative la trenuri 1798 respectiv 1693. O alta imbecilitate marca cfr, IR1691 nu il mai prinde pe 2611 desi calatori pentru Arad sunt si folosesc auto intre Timisoara si Arad. Din Palat se vad aspectele astea? Cine aproba mersul trenurilor nu vede ororile comise? Deci despre ce rentabilitate vorbim? Ca de obicei Vitosa, vii cu solutii concrete si viabile, pe care, din pacate, CFR -UL falimentar nu le baga in seama.Nu inteleg de ce factorii de decizie de la transporturile aeriene, se pliaza pe realitatile economice actuale ale fiecarei zone in parte?!Din pacate , CFR ramane la nivelul anilor 70, cu trenuri intre orase muncitoresti ( la acea vreme) si legaturi multiple cu capitala, a oraselelor si catunelor! |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Mai 2018, 19:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mersul treurilor se face la solicitarea operatorilor de transport feroviar, iar orice implicare ,,de sus" e strict interzisă, .
Aoleu pai decizia de a face Rosiori-Alexandria(de exemplu) interoperabila nu este decizie"de sus".Mentinerea in circulatie a unor trenuri pe anumite rute nerentabile nu are influenta politica??? Stabilirea unui mers in care se rateaza legaturile pentru cateva minute si apoi sa ai tren a doua zi nu are nicio legatura cu implicatiile unor "stimabili" domni din parlament sau minister in actionariatul unor firme de transport rutier de persoane??? Lipsa in anumite intervale orare a unor trenuri intre orase importante , in conditiile in care in aceleasi intervale microbuzele sunt pline nu are nicio interventie "de sus"??? Serios tu ai idee in ce tara traiesti, sau crezi ca cei mai corecti si incoruptibili oameni au ramas doar in MT.Daca tu crezi ca niciun ministru sau vreun secretar de stat nu a intervenit in mersul trenurilor chiar si din 98 incoace, atunci esti complet rupt de realitate, sau faci parte din cei care au impartit o parte din cascavalul castigat din asta. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Mai 2018, 20:22 | |
| E rupt si pararupt de realitate. Nu vede mizeriile ce se produc in tara asta, nu vede nici gunoiul ascuns sub presul Palatului. In cealalta privinta hai sa fim seriosi cascavalul se imparte la nivel inalt intre smecherii adevarati nu pioni ca el. Plus ca el nu e in stare sa fure un capat de ata d'apoi sa participe la impartirea "cascavalui". |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8743 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Mai 2018, 22:11 | |
| - Vitosa a scris:
- el nu e in stare sa fure un capat de ata
Si asta e de bine, sau de rau ? Opinia ta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Mai 2018, 22:53 | |
| N-am furat NIMIC, DAR NIMIC în viaţa mea. Pentru atacuri la persoană şi acuzaţii nefondate şi nejustificate, se sancţionează:
- utilizatorul marius664 cu avertisment - utilizatorul bobi cu 3 zile de suspendare, fiind recidivist. În plus, mai scrie şi mult pe lângă subiect. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Mai 2018, 23:12 | |
| Dragos imi cer scuze daca te-am suparat cu ceva, dar nu te-am acuzat de ceva, doar am omis sa pun un semn de intrebare la sfarsit .Si in plus nu te poti razbuna pe cineva doar pentru simplu motiv ca nu-ti convin afirmatiile lui, asta pentru ca esti administrator si poti.Pana la urma asta e scopul unui forum, nu putem avea toti aceiasi opinie, atat timp cand nu se aduc injurii...Noapte buna! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Mai 2018, 23:21 | |
| E vorba, la modul general, de ce scrie prin mesajele lui... în afară de înjurarea diferitelor societăţi desprinse din SNCFR (a căror funcţionare nici măcar nu o ştie sau nu o îneţelge), altceva nu scrie. În rest, dacă te uiţi prin topicele de sancţiuni, o să vezi că am fost al naibii de tolerant , dovadă că l-am lăsat pe bobi ăsta să scrie vreo 600 de mesaje în acelaşi stil fără să iau vreo măsură, deşi încă de la primele astfel de scrieri trebuia sancţionat. Speram ca şi alţii să ia atitudine, din păcate nu au luat. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Mai 2018, 23:28 | |
| Dacă cineva a încălcat vreo lege, e treaba Justiţiei să îl judece. Eu nu am cunoştinţă de comiterea vreunei infracţiuni, dar asta nu înseamnă că ea nu s-a comis. Numai că o abordare de genul ,,ăia sunt toţi nişte hoţi" nu e benefică, orice acuzaţie trebuie demonstrată, pentru că altfel nu suntem decât o Antena 3 a opoziţiei. Culmea e că Puterea fix asta a vrut, să creeze râcă între angajaţii de la stat şi cei de la privat, să creeze râcă între studenţi şi salariaţi, între diferitele categorii de pensionari, între medici şi asistente, între profesori şi învăţători şi câte şi mai câte. Şi le-a reuşit... păi eu dacă mă duc la vreun protest şi spun unde lucrez, mă linşează ăia înainte să termin fraza.
Am avut şansa să văd şi să cunosc oameni a căror viaţă a fost distrusă de-a dreptul de diferite investigaţii (inclusiv ale DNA, deşi, în general, am o părere bună despre DNA) şi de vâlva din media. Oameni rămaşi şomeri, păsăsiţi de neveste şi etichetaţi pe viaţă cu etichete precum ,,hoţ" sau ,,corupt", deşi instanţa i-a găsit nevinovaţi. Tocmai de aia, oricâtă ură aş avea pe anumite personaje sus-puse, nu vreau şi nu pot să lansez acuzaţii bazate strict pe presupuneri. Şi, sincer, nu prea îmi place nici să am de-a face cu oameni care lansează astfel de acuzaţii. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8743 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Mai 2018, 23:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- Puterea fix asta a vrut, să creeze râcă între angajaţii de la stat şi cei de la privat, să creeze râcă între studenţi şi salariaţi, între diferitele categorii de pensionari, între medici şi asistente, între profesori şi învăţători şi câte şi mai câte. ..
Eu credeam ca Basescu e maestrul dezbinarii. de la el am auzit asta cu bugetarii, care sunt grasul in spatele omului slab, cu parlamentarii care sunt prea multi, cu condamnarea comunismului, starnirea gratuita a rusilor. un tip conflictual. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |