Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+75
vlad237
CristianSM
bobi
laurentzu
apmatei
TER200
TVlad
kristi kkk
ravers75
florrinel
Capsuneanu
NicuS
florin29sv
bubu
cristy79
vatmanul
billy752-istu
Cipri Andrei Neculai
CRT
AndiCFR
AeroX
florin94
costy_92
huiu_goe
cfr500
aris86
IonutChircu
IonutCFR2009
Andrey_tm
Codrut1985
seby1998
qew00
get.
sorinache96
Rarau
Ciprian
LanceR
rich1974
@ndrey
ldh80
cristi ar
Vale_ntin
sp59
didinul
alex.barac.5
dan tm
marius_catalin84
Elful
AlexCFRB
marius664
Norbi
cardinal
riciu
mielutu zburator
DUAL
CristyanC
Vitosa
lapsanszkitamas
johnsmoke
92Dragos
Jhonyla
ciprian71
ets2oltromânia
Katalyn
Luna
Warrington
Adirmvl
alliens
alex.alexus.tm
Adrian78
Sabik
alex1987
neluadi
Dr2005
Nesebar
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 10:37

Adirmvl a scris:
2. Ce variante sint pentru bilete pentru Bratislava - Praga si retur? Un bilet intreg si unul pentru student.

Studenţii călătoresc gratuit în Slovacia, dar doar studenţii lor. Cehii am impresia că şi ei dau facilităţi doar pentru ai lor. Doar ungurii dau reduceri pentru toţi studenţii din EU (pe bază de carnet de student cu poză şi datele de contact ale universităţii, nu legitimaţie), însă călătoria cu bilete pe bucăţi este contravenţie şi se sancţionează cu 10.000 HUF.

Cu câteva zile înainte poţi să iei bilet la ofertă, numai să nu iei la Metropol, că ăla acum câţiva ani nu era prins în ofertă. Am vrut să mă uit pe site-ul MAV, dar merge ca o .... şi nu pot vedea preţurile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6988
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 14:22

Ce compuneri au 1831 și 1832 Galați - Cluj? Mă interesează în mod special câte vagoane cu geamuri ghilotină au.
În plus, cam care e gradul de ocupare, mai ales între Suceava și Beclean, în partea aia frumoasă a traseului?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4670
Data de inscriere : 11/08/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 14:48

Eu am prins așa:
IR 1832 Cluj-Galați
Vagon 1 - cls2: 50 53 20-54 008-7
Vagon 2 - cls1: 50 53 19-56 003-1
Vagon 3 - cls2: 50 53 20-54 001-2
Vagon 4 - cls2: 50 53 20-54 005-3
În săptămâna de dinaintea rusallilor era 80%.
Dar cred că sunt două garnituri diferite, într-o dimineață în Galați avea vagoane albastre cred că erau 21-87, n-am avut timp să mă uit la el, fugăream alt tren să-l prind. Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 15:04

21-87 sunt gri şi Galaţiul nu are aşa ceva. Probabil sunt 20-54/55 revopsite, adică compunere de cursă de navetişti, fără prize sau alte ,,fineţuri" pe care în Austria, Belgia sau Elveţia le găseşti la orice tren. De altfel, 1831 şi 1832 parcă au tarif de regio.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 28/05/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 17:29

1831/1832 au la clasa a-2-a 20-49.0, 20-49.2 sau 20.54/55
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6988
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 18:47

Mulțumesc frumos!

Dr2005, n-am nevoie de finețuri de-alea... eu încă mai știu să mă bucur de o călătorie cu trenul, nu sunt lipit de gadgeturi (de altfel, îmi voi lua la mine doar telefonul și camera foto). Eu mai știu să mă bucur de o carte, de un peisaj frumos, etc., nu e nevoie să-mi trec timpul din tren făcând ce fac acasă, adică stând cu ochii beliți în ecrane. A, ca să nu mai pun la socoteală faptul că în 14 ore de stat jos mi se pare imperativ să ai un culoar pe care să te dezmorțești puțin.

Compunere de cursă de navetiști e cu etajate, Desiro, rame Z, LVT, Malaxa, sau 21-31 (indiferent de generație). Compunerea cu compartimentate este potrivită pentru un traseu de 14 ore. Este destul de comodă, mai ales pentru tarif R - pretext care putea însemna că 20-83 de ex, un vagon care oferă 0 comfort la lung parcurs, se pretează la acest tren.

Vagoanele revopsite ale Galațiului sunt pe R de Buzău sau Mărășești, nu țin minte să fi scăpat la clujean.

PS: maică-mea a mers cu trenul în Belgia și n-a găsit nici urmă de priză, dar a găsit jeg din plin și condiții de toată jena, iar în Austria sunt destule trenuri de navetă care n-au prize. Cel puțin bombardierele diesel nu au.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4670
Data de inscriere : 11/08/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 19:29

Gata, m-ați enervat. Smile)). La 22:30 ies de la muncă, sunt cu bicicleta. Diseară aveţi pe topicul trenurilor compunerea 1971,1731 şi 1832.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11195
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 20:15

R 4509 are zilnic salon 21-86 sau doar ocazional ?

Ce compuneri mai au 1538, 9001, 5001/5010, 1599/1836, 1577/1572 și sezonierul Suceava-Mangalia ?

De asemenea ce trenuri R pleacă din Capitala spre Târgoviște sau Pitești care sa nu aibă etajate ?

Și ultima întrebare mai circula 2101 sau care era de la noul mers cu vagoane în loc de Desiro ? Era un Regio intre Brașov și Sibiu făcut de la noul mers cu vagoane, mai e valabila oferta?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 21:46

O intrebare mai tehnica: Inainte de 1989, toate aparatele de cale (macaze simple, TDJ-uri, inimi de incalecare-descalecare) erau montate numai pe traversare din lemn ?

Desi si inainte de 1989 in Romania se utilizau traverse din beton, in toate acele filmulete si videoclipuri din anii 1987-1988 (se gasesc pe yutub incepand cu videoclipul intitulat "1987- Depoul Dej Triaj"), din ce am vazut, toate aparatele de cale care apar in acele videoclipuri din acei ani sunt montate numai pe traverse din lemn!

Cumva inainte de 1989 industria romaneasca nu a reusit sa asimileze in fabricatie si sa produca traverse speciale din beton, pentru aparate de cale ?


In ce an au fost montate pe reteaua CFR primele aparate de cale pe traverse din beton si ce fel de traverse special din beton erau, si ce fel de system de prindere a sinei de traversa utilizau ?
Sus In jos
alex1987




Numarul mesajelor : 283
Reputatie : 4852
Data de inscriere : 28/05/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 22:30

Stiti cumva ce numar a avut trenul 1526 si perechea 1527 astazi?
Daca le caut pe infofer-trenul meu, apar cele de ieri(25.06). iar daca le caut pentru maine au numarul obisnuit.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6913
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 23:38

alex1987 a scris:
Stiti cumva ce numar a avut trenul 1526 si perechea 1527 astazi?
Daca le caut pe infofer-trenul meu, apar cele de ieri(25.06). iar daca le caut pentru maine au numarul obisnuit.
Au acelasi numar...Tu stii in cat suntem astazi? Smile
Sus In jos
alex1987




Numarul mesajelor : 283
Reputatie : 4852
Data de inscriere : 28/05/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 23:41

suntem in 26.06.

IR
Tren 1526
Operator SNTFC-CFR-CALATORI
Relatia Sibiu-Bucuresti Nord Gr. A
Stare Sosit la destinatie
Ultima informatie Bucuresti Nord Gr. A [sosire destinatie]
Data si ora 25.06.2017 11:29
Intarziere 4
Statia destinatie
Sosire
Urmatoarea oprire
Data si ora
Distanta 315 km.
Durata calatoriei 6h29min.

Pe mine ma intereseaza 1526 sosit la destinatie azi 26.06.2017
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6913
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 23:44

Da pe pagina 2... Smile ...sau asteapta ora 0:00
Sus In jos
alex1987




Numarul mesajelor : 283
Reputatie : 4852
Data de inscriere : 28/05/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 23:49

pagina 2 a functionat. multumesc. nu am mai intalnit situatia pana acum, normal ar fi ca pagina 1 sa fie ziua in curs, si pagina 2 ziua precedenta.
Eram curios de ce a stat atata in Brasov.O fi inchis un fir spre Predeal.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitimeMar 27 Iun 2017, 11:36

mielutu zburator a scris:
Dr2005, n-am nevoie de finețuri de-alea... eu încă mai știu să mă bucur de o călătorie cu trenul, nu sunt lipit de gadgeturi (de altfel, îmi voi lua la mine doar telefonul și camera foto). Eu mai știu să mă bucur de o carte, de un peisaj frumos, etc., nu e nevoie să-mi trec timpul din tren făcând ce fac acasă, adică stând cu ochii beliți în ecrane. A, ca să nu mai pun la socoteală faptul că în 14 ore de stat jos mi se pare imperativ să ai un culoar pe care să te dezmorțești puțin.
Dacă ţie îţi plac condiţiile din anul 1995 (cu indulgenţă)... Cred că aş înnebuni să călătoresc mai mult de 1 oră în asemenea condiţii. La ce-mi trebuie să mă car cu kilograme întregi de maculatură după mine, când într-un telefon sau tabletă pot să îmi iau toată biblioteca cu mine?

Apropo de Belgia, la clasa I sunt prize la toate trenurile. La a 2a cel puţin pe IC-uri sunt prize.

ldh80 a scris:
O intrebare mai tehnica: Inainte de 1989, toate aparatele de cale (macaze simple, TDJ-uri, inimi de incalecare-descalecare) erau montate numai pe traversare din lemn ?
Pentru că lemnul e mai uşor de prelucrat, se dau găurile unde e nevoie. Pe când betonul trebuie turnat special pentru macazul respectiv, ceea ce înseamnă costuri mai mari şi muncă mai multă. De altfel, nici acum nu ştiu dacă se produc în România macazuri pe traverse de lemn, pe M800 macazurile fără viteză sporită sunt româneşti (Vae Apcarom Buzău), pe traverse de lemn.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 10 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: