|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+75vlad237 CristianSM bobi laurentzu apmatei TER200 TVlad kristi kkk ravers75 florrinel Capsuneanu NicuS florin29sv bubu cristy79 vatmanul billy752-istu Cipri Andrei Neculai CRT AndiCFR AeroX florin94 costy_92 huiu_goe cfr500 aris86 IonutChircu IonutCFR2009 Andrey_tm Codrut1985 seby1998 qew00 get. sorinache96 Rarau Ciprian LanceR rich1974 @ndrey ldh80 cristi ar Vale_ntin sp59 didinul alex.barac.5 dan tm marius_catalin84 Elful AlexCFRB marius664 Norbi cardinal riciu mielutu zburator DUAL CristyanC Vitosa lapsanszkitamas johnsmoke 92Dragos Jhonyla ciprian71 ets2oltromânia Katalyn Luna Warrington Adirmvl alliens alex.alexus.tm Adrian78 Sabik alex1987 neluadi Dr2005 Nesebar 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 10:37 | |
| - Adirmvl a scris:
- 2. Ce variante sint pentru bilete pentru Bratislava - Praga si retur? Un bilet intreg si unul pentru student.
Studenţii călătoresc gratuit în Slovacia, dar doar studenţii lor. Cehii am impresia că şi ei dau facilităţi doar pentru ai lor. Doar ungurii dau reduceri pentru toţi studenţii din EU (pe bază de carnet de student cu poză şi datele de contact ale universităţii, nu legitimaţie), însă călătoria cu bilete pe bucăţi este contravenţie şi se sancţionează cu 10.000 HUF. Cu câteva zile înainte poţi să iei bilet la ofertă, numai să nu iei la Metropol, că ăla acum câţiva ani nu era prins în ofertă. Am vrut să mă uit pe site-ul MAV, dar merge ca o .... şi nu pot vedea preţurile. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 14:22 | |
| Ce compuneri au 1831 și 1832 Galați - Cluj? Mă interesează în mod special câte vagoane cu geamuri ghilotină au. În plus, cam care e gradul de ocupare, mai ales între Suceava și Beclean, în partea aia frumoasă a traseului? |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4670 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 14:48 | |
| Eu am prins așa: IR 1832 Cluj-Galați Vagon 1 - cls2: 50 53 20-54 008-7 Vagon 2 - cls1: 50 53 19-56 003-1 Vagon 3 - cls2: 50 53 20-54 001-2 Vagon 4 - cls2: 50 53 20-54 005-3 În săptămâna de dinaintea rusallilor era 80%. Dar cred că sunt două garnituri diferite, într-o dimineață în Galați avea vagoane albastre cred că erau 21-87, n-am avut timp să mă uit la el, fugăream alt tren să-l prind. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 15:04 | |
| 21-87 sunt gri şi Galaţiul nu are aşa ceva. Probabil sunt 20-54/55 revopsite, adică compunere de cursă de navetişti, fără prize sau alte ,,fineţuri" pe care în Austria, Belgia sau Elveţia le găseşti la orice tren. De altfel, 1831 şi 1832 parcă au tarif de regio. _________________ :TTT:
|
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6556 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 17:29 | |
| 1831/1832 au la clasa a-2-a 20-49.0, 20-49.2 sau 20.54/55 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 18:47 | |
| Mulțumesc frumos!
Dr2005, n-am nevoie de finețuri de-alea... eu încă mai știu să mă bucur de o călătorie cu trenul, nu sunt lipit de gadgeturi (de altfel, îmi voi lua la mine doar telefonul și camera foto). Eu mai știu să mă bucur de o carte, de un peisaj frumos, etc., nu e nevoie să-mi trec timpul din tren făcând ce fac acasă, adică stând cu ochii beliți în ecrane. A, ca să nu mai pun la socoteală faptul că în 14 ore de stat jos mi se pare imperativ să ai un culoar pe care să te dezmorțești puțin.
Compunere de cursă de navetiști e cu etajate, Desiro, rame Z, LVT, Malaxa, sau 21-31 (indiferent de generație). Compunerea cu compartimentate este potrivită pentru un traseu de 14 ore. Este destul de comodă, mai ales pentru tarif R - pretext care putea însemna că 20-83 de ex, un vagon care oferă 0 comfort la lung parcurs, se pretează la acest tren.
Vagoanele revopsite ale Galațiului sunt pe R de Buzău sau Mărășești, nu țin minte să fi scăpat la clujean.
PS: maică-mea a mers cu trenul în Belgia și n-a găsit nici urmă de priză, dar a găsit jeg din plin și condiții de toată jena, iar în Austria sunt destule trenuri de navetă care n-au prize. Cel puțin bombardierele diesel nu au. |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4670 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 19:29 | |
| Gata, m-ați enervat. )). La 22:30 ies de la muncă, sunt cu bicicleta. Diseară aveţi pe topicul trenurilor compunerea 1971,1731 şi 1832. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 20:15 | |
| R 4509 are zilnic salon 21-86 sau doar ocazional ?
Ce compuneri mai au 1538, 9001, 5001/5010, 1599/1836, 1577/1572 și sezonierul Suceava-Mangalia ?
De asemenea ce trenuri R pleacă din Capitala spre Târgoviște sau Pitești care sa nu aibă etajate ?
Și ultima întrebare mai circula 2101 sau care era de la noul mers cu vagoane în loc de Desiro ? Era un Regio intre Brașov și Sibiu făcut de la noul mers cu vagoane, mai e valabila oferta?
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 21:46 | |
| O intrebare mai tehnica: Inainte de 1989, toate aparatele de cale (macaze simple, TDJ-uri, inimi de incalecare-descalecare) erau montate numai pe traversare din lemn ?
Desi si inainte de 1989 in Romania se utilizau traverse din beton, in toate acele filmulete si videoclipuri din anii 1987-1988 (se gasesc pe yutub incepand cu videoclipul intitulat "1987- Depoul Dej Triaj"), din ce am vazut, toate aparatele de cale care apar in acele videoclipuri din acei ani sunt montate numai pe traverse din lemn!
Cumva inainte de 1989 industria romaneasca nu a reusit sa asimileze in fabricatie si sa produca traverse speciale din beton, pentru aparate de cale ?
In ce an au fost montate pe reteaua CFR primele aparate de cale pe traverse din beton si ce fel de traverse special din beton erau, si ce fel de system de prindere a sinei de traversa utilizau ? |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4852 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 22:30 | |
| Stiti cumva ce numar a avut trenul 1526 si perechea 1527 astazi? Daca le caut pe infofer-trenul meu, apar cele de ieri(25.06). iar daca le caut pentru maine au numarul obisnuit. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 23:38 | |
| - alex1987 a scris:
- Stiti cumva ce numar a avut trenul 1526 si perechea 1527 astazi?
Daca le caut pe infofer-trenul meu, apar cele de ieri(25.06). iar daca le caut pentru maine au numarul obisnuit. Au acelasi numar...Tu stii in cat suntem astazi? |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4852 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 23:41 | |
| suntem in 26.06.
IR Tren 1526 Operator SNTFC-CFR-CALATORI Relatia Sibiu-Bucuresti Nord Gr. A Stare Sosit la destinatie Ultima informatie Bucuresti Nord Gr. A [sosire destinatie] Data si ora 25.06.2017 11:29 Intarziere 4 Statia destinatie Sosire Urmatoarea oprire Data si ora Distanta 315 km. Durata calatoriei 6h29min.
Pe mine ma intereseaza 1526 sosit la destinatie azi 26.06.2017 |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 23:44 | |
| Da pe pagina 2... ...sau asteapta ora 0:00 |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4852 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 26 Iun 2017, 23:49 | |
| pagina 2 a functionat. multumesc. nu am mai intalnit situatia pana acum, normal ar fi ca pagina 1 sa fie ziua in curs, si pagina 2 ziua precedenta. Eram curios de ce a stat atata in Brasov.O fi inchis un fir spre Predeal. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Iun 2017, 11:36 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dr2005, n-am nevoie de finețuri de-alea... eu încă mai știu să mă bucur de o călătorie cu trenul, nu sunt lipit de gadgeturi (de altfel, îmi voi lua la mine doar telefonul și camera foto). Eu mai știu să mă bucur de o carte, de un peisaj frumos, etc., nu e nevoie să-mi trec timpul din tren făcând ce fac acasă, adică stând cu ochii beliți în ecrane. A, ca să nu mai pun la socoteală faptul că în 14 ore de stat jos mi se pare imperativ să ai un culoar pe care să te dezmorțești puțin.
Dacă ţie îţi plac condiţiile din anul 1995 (cu indulgenţă)... Cred că aş înnebuni să călătoresc mai mult de 1 oră în asemenea condiţii. La ce-mi trebuie să mă car cu kilograme întregi de maculatură după mine, când într-un telefon sau tabletă pot să îmi iau toată biblioteca cu mine? Apropo de Belgia, la clasa I sunt prize la toate trenurile. La a 2a cel puţin pe IC-uri sunt prize. - ldh80 a scris:
- O intrebare mai tehnica: Inainte de 1989, toate aparatele de cale (macaze simple, TDJ-uri, inimi de incalecare-descalecare) erau montate numai pe traversare din lemn ?
Pentru că lemnul e mai uşor de prelucrat, se dau găurile unde e nevoie. Pe când betonul trebuie turnat special pentru macazul respectiv, ceea ce înseamnă costuri mai mari şi muncă mai multă. De altfel, nici acum nu ştiu dacă se produc în România macazuri pe traverse de lemn, pe M800 macazurile fără viteză sporită sunt româneşti (Vae Apcarom Buzău), pe traverse de lemn. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |