Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+58
florin94
Vale_ntin
Norbi
mishu88
CristyanC
Balto
Jhonyla
Amiralul
IonutChircu
@ndrey
Warrington
bobi
DAS 2011
ldh80
AndreiCFRbv
AndiCFR
CristianSM
92Dragos
bubu
neluadi
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
ets2oltromânia
Sabik
johnsmoke
LanceR
cristi CFR
cristy79
M.I.C.I.
apmatei
COSTACHE MIHAIL
crystynyca
riciu
Vitosa
lifetec
cristi ar
dan tm
19jimmy84
Rarau
Adirmvl
alliens
aris86
razvan - trenuri
TVlad
cfr500
saint
marius664
Luna
Katalyn
mielutu zburator
AeroX
cardinal
ciprian71
kristi kkk
Nesebar
laurentzu
Dr2005
Adrian78
62 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeDum 20 Aug 2017, 13:40

Nu e prima data la Gara de nord când se întâmplă asta. Am văzut zeci de cazuri când trenurile cu întârziere ajungeau cu 10 minute mai devreme decât ora sosiri normale plus întârzierea calculată. La fel același haos cu călători care așteptau rudele sau prieteni de la trenurile respective.

Cred ca cea mai mare bătaie de joc asupra cetățenilor din România este mersul cu trenul în special cu operatorul de stat.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeDum 20 Aug 2017, 15:27

Să vezi cum e la Bruxelles Nord, când cu 2 - 3 minute înainte de plecare auzi în megafoane ,,Attention, changement de voie" şi după aia ai de alergat de la linia 3 la linia 9 sau 12 ori invers. Desigur, acolo nu ai voie să sari peste linii, cobori cu bagajul pe scările fixe spre pasajul subteran şi o iei la fugă. Că dacă se face ora de plecare din livret, naşul blochează uşile şi nu te mai lasă să urci, chiar dacă nici măcar nu e încă făcut parcursul de ieşire.

De oameni care aşteaptă pe alţii în gară nu poate fi vorba, acolo intri în gară doar dacă ai bilet, altfel nu ai voie. Cine îşi aşteaptă rude sau prieteni, stă în faţa clădirii gării şi aşteaptă acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 02/01/2016

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeDum 20 Aug 2017, 19:11

Am calatorit pe 18 august cu IR 1541 de la Adjud la Brasov. Am constatat ca acest tren este folosit de calatori doar pe anumite portiuni din parcursul sau. Sa zic maxim 10 calatori care merg de la Iasi la Brasov. In schimb de la Siculeni la Sf. Gheorghe in vag.2 s-a stat in picioare. Ar mai merge pus inca un vagon la aceasta garnitura, sa fie 3. Cele 2 vagoane 20.49 ofera o calatorie de vis: geamurile se pot lasa iar prizele functioneaza. In schimb perdelele sunt cam murdare, usile nu se inchid in timpul mersului ceea ce le si accentueaza murdarirea iar toaletele....de nedescris. La Siculeni am vazut ca se schimba partida, iar in cele 11 minute stationate in Bacau ma gandesc ca se schimba si mecanicii. Pretul biletului este redus fata de standardul de interregio iar intre Siculeni si Brasov este tarifat regio. Se circula bine intre Adjud si Ghimes. Sunt insa cateva poduri cu restrictie de 15 sau 30 km/h. Dupa Ghimes pana la Siculeni cam incet: 50-70 km/h apoi opririle cam dese pana la Brasov iti dau impresia ca nu mai ajungi odata. In statii trenul ajunge mai mereu anticipat. Ar putea sa il traseze de la noul mers pe 1540 pe firul 1 intre Onesti si Adjud. Daca s-ar mai umbla putin la timpi s-ar putea scoate maxim 8 ore pentru ambele trenuri. Dar tot este mult in comparatie cu rutierul.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 21 Aug 2017, 00:23

Dr2005 a scris:
Să vezi cum e la Bruxelles Nord, când cu 2 - 3 minute înainte de plecare auzi în megafoane ,,Attention, changement de voie" şi după aia ai de alergat de la linia 3 la linia 9 sau 12 ori invers. Desigur, acolo nu ai voie să sari peste linii, cobori cu bagajul pe scările fixe spre pasajul subteran şi o iei la fugă. Că dacă se face ora de plecare din livret, naşul blochează uşile şi nu te mai lasă să urci, chiar dacă nici măcar nu e încă făcut parcursul de ieşire.

De oameni care aşteaptă pe alţii în gară nu poate fi vorba, acolo intri în gară doar dacă ai bilet, altfel nu ai voie. Cine îşi aşteaptă rude sau prieteni, stă în faţa clădirii gării şi aşteaptă acolo.

La Munchen unde am fost intra cine dorea unde dorea în gară, fără restricții, nu te întreba nici dracu de sănătate... Am pozat în voie ramă ICE, ramă Push-Pull InterRegio Express (undeva sub 21-76 dpdv al comfortului dar de când iese din gară și până la oprire sub 160 nu coboară), rame Push-Pull formate din etajate (de la 2 până la 10-11) de la S-Bahn, vagoane, locomotive, linii, semnale... fără nicio grijă. Și în gară, păi tati, atâția oameni înarmați, jandarmi, soldați, forțe speciale, n-am văzut nici la defilare!
La Bruxelles e mai greu din câte știu, da... În schimb, în Serbia am pozat în Vrșaț (oraș de graniță) tot ce-am vrut, și iar nu m-a întrebat nimeni de sănătate.
Am mai mers prin câteva stații locale din Austria (echivalentul unui Hm. de la noi) și nici acolo nu a zis nimeni nimic.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 21 Aug 2017, 00:48

mielutu zburator a scris:
La Munchen unde am fost intra cine dorea unde dorea în gară, fără restricții, nu te întreba nici dracu de sănătate... Am pozat în voie ramă ICE  

Exact asta am făcut și eu, dar la Frankfurt Very Happy

Mai prindeam câte-o noapte când nu puteam să dorm, conduceam 40 de km la 2:00 noaptea și mă duceam în gară la Frankfurt să-mi iau gogoși Berliner Very Happy
Nu te întreba nimeni de sănătate în gară și chiar era liniște, drogații erau dincolo de stradă, pe treptele de la intrarea în stația de metrou.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 21 Aug 2017, 02:46

Iti dai seama ce bataie de joc asupra cetatenilor, tragedie nu altceva. In fond nu obliga CFR pe nimeni sa vina la tren, e pur si simplu alegerea fiecaruia ca vine la tren, astea sunt conditiile, asta avem dar nu, aici trebuie sa se faca mereu o tragedie din nimic. Tipic romanesc, romanul nu are dupa ce bea apa dar vorbeste.

_________________
595423Revista presei - Pagina 62 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 62 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 62 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 21 Aug 2017, 11:10

Kapпaтй a scris:
In fond nu obliga CFR pe nimeni sa vina la tren, e pur si simplu alegerea fiecaruia ca vine la tren, astea sunt conditiile, asta avem

Asta e cea mai bună descriere a comportării unui monopol Very Happy

Când e vorba de viscole, inundații sau alunecări de teren, se poate spune ”astea sunt condițiile, asta avem”, iar oamenii în general înțeleg, nu sunt absurzi. Însă când condițiile sunt așa cum le-a creat o companie sau alta, oamenii sunt nemulțumiți pe bună dreptate. Și vin la tren numai atunci când nu au de ales, un motiv în plus de ostilitate la adresa companiei feroviare.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 22 Aug 2017, 23:33

Dura concurenta in Germania

http://www.railwaygazette.com/news/passenger/single-view/view/hkx-to-suspend-services-from-october-to-december.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMier 23 Aug 2017, 00:40

O dovadă în plus că nu poţi face transport feroviar fără compensaţie de la stat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMier 23 Aug 2017, 01:36

Tot taxele sunt cele care creează situația asta. Germania e un mamut socialist, o ”economie de piață coordonată”, cum le place lor să se definească. Și deocamdată le merge, au transferat o parte din producție în Euiropa de Est și au redus astfel costurile, așa țin în viață un sector de stat masiv.
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 35
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7109
Data de inscriere : 28/03/2009

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMier 23 Aug 2017, 03:41

Si Locomore (Berlin-Stuttgart) e aproape de faliment. Ca si o solutie (cred eu) temporara, de cateva zile se pot lua bilete Locomore la pret promotional (gen Frankfurt-Berlin 10 euro) de pe site-ul FlixBus. Cred ca au facut ceva acord, in ideea ca asa se poate salva de la faliment.

Articolul e in limba germana, dar cine e curios poate sa il traduca: http://www.hessenschau.de/wirtschaft/nach-insolvenz-locomore-macht-mit-flixbus-weiter,locomore-rettung-100.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMier 23 Aug 2017, 09:03

FlixBus are acelaşi proprietar ca LEO Express. Iar Leo sr. deţine o oţelărie în Cehia, din care finanţează firma fiului lui. Cât timp o să o mai ducă aşa... rămâne de văzut.


_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
apmatei

apmatei


Numarul mesajelor : 126
Reputatie : 4304
Data de inscriere : 25/06/2013

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeJoi 24 Aug 2017, 12:08

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/cotar-gratuitatea-transportului-cu-trenul-pentru-studenti-este-ilegala-782138

La câteva luni după introducerea măsurii, probabil având o imagine exactă a încasărilor scăzute, transportatorii auto au realizat că e ilegală gratuitea pe tren Smile)))
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeJoi 24 Aug 2017, 12:16

apmatei a scris:
http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/cotar-gratuitatea-transportului-cu-trenul-pentru-studenti-este-ilegala-782138

La câteva luni după introducerea măsurii, probabil având o imagine exactă a încasărilor scăzute, transportatorii auto au realizat că e ilegală gratuitea pe tren Smile)))

Lingaii tremura de frica ca se sumpeste motorina si nu pot sa mai creasca pretul la bilete si le scade profitul ..
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeJoi 24 Aug 2017, 13:44

Dr2005 a scris:
Leo sr. deţine o oţelărie în Cehia, din care finanţează firma fiului lui. Cât timp o să o mai ducă aşa... rămâne de văzut.

Chiar așa! Very Happy
Când statul german deține jumătate din economia națională și poate să susțină ce domenii vrea el, ăsta e un lucru de laudă. Criticabil e doar când se întâmplă asta în sectorul privat. Și amuzant e când până și românii laudă asta, deși românii din țară muncesc și ei pentru a duce Germania ”pe noi culmi de progres și civlizație”.

Situația diferă foarte puțin de lozinca anilor '50, "Stalin și poporul rus / Libertate ne-au adus”. Rușii erau mai rudimentari și făceau asta cu tancuri, nemții au fost nevoiți să găsească soluții mai subtile, date fiind zecile de mii de militari americani care încă staționează pe teritoriul german.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 62 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: