|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4081 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 03 Mai 2017, 21:29 | |
| |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Mai 2017, 09:22 | |
| Un articol lung, dar suficient de interesant. Un pic de cultură generală și cifre despre calea ferată ultimilor ani
http://www.capital.ro/romanii-circula-in-2017-cu-trenuri-din-anii-30-1.html?&page=1 |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Mai 2017, 13:12 | |
| - neluadi a scris:
- Un articol lung, dar suficient de interesant. Un pic de cultură generală și cifre despre calea ferată ultimilor ani
http://www.capital.ro/romanii-circula-in-2017-cu-trenuri-din-anii-30-1.html?&page=1 În nici doi ani, 80% din trenurile româneşti vor fi trimise la fier vechi, odată cu aplicarea unei noi modalități de licenţiere şi certificare a materialului rulant. Pe bune Malaxa 900 va disparea in 2019? Zac automotoarele Desiro si baga Malaxa... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Mai 2017, 13:26 | |
| Se exagerează, nu va dispărea nimic. Doar că materialul rulant trebuie să treacă periodic pe la AFER pentru avizul tehnic... sunt convins că AFER nu va pune condiţii de vechime (de fapt nici nu are voie, trebuie să verifice doar că vehiculul corespunde normelor), mai ales că acţiunea asta aduce bani mulţi în conturile AFER. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Mai 2017, 15:01 | |
| Și n-au evoluat și normele tehnice? Nu știu dacă se aplică concret exemplul, dar un vagon cu câte 4 saboți pe fiecare roată frânează mai eficient decât un vagon cu 2 saboți pe roată, iar un vagon cu frâne cu discuri ventilate va frâna și mai eficient. Probabil cei care lucrează în domeniu pot găsi și exemple mai bune, dar ideea e aceeași, vagoanele noi sunt probabil mai performante și dpdv tehnic, iar cele vechi ar putea să nu fie conforme unor norme moderne de siguranță. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Mai 2017, 01:49 | |
| malaxa e prima care trebuie scoasa |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Mai 2017, 17:48 | |
| Se încearcă și dialogul cu studenții, dar lipsă acută de material rulant la noul trafic sporit
http://www.libertatea.ro/ultima-ora/studentii-au-efectuat-400-000-de-calatorii-cu-trenul-de-cand-s-stabilit-gratuitatea-pe-calea-ferata-1827504 |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4081 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mai 2017, 10:46 | |
| http://www.gds.ro/Actualitate/2017-05-06/dolj-trafic-feroviar-blocat-la-intrarea-statia-isalnita/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mai 2017, 15:46 | |
| - Warrington a scris:
- Și n-au evoluat și normele tehnice? Nu știu dacă se aplică concret exemplul, dar un vagon cu câte 4 saboți pe fiecare roată frânează mai eficient decât un vagon cu 2 saboți pe roată, iar un vagon cu frâne cu discuri ventilate va frâna și mai eficient.
Da, un vagon cu discuri de frână are un procent de masă frânată mai mare... dar sistemul este mult mai scump decât banala frână cu saboţi din fontă. E drept, la trenurile de mare viteză se foloseşte acest sistem, dar la trenurile convenţionale abia de câţiva ani au început să apară frânele cu disc pe scară largă. Însă în Europa circulă încă un mare număr de vagoane de călători şi locomotive echipate cu frâne cu saboţi. Nu mai zic de vagoanele de marfă, unde sabotul de fontă încă e la putere, în ciuda directivelor europene care impun utilizarea de saboţi din material compozit pentru reducerea zgomotului la frânare... deja Comisia Europeană ameninţă cu interzicerea saboţilor de fontă, însă opoziţia ,,granzilor" ca DB, OeBB sau SNCF este mare faţă de o astfel de măsură. - Warrington a scris:
- Probabil cei care lucrează în domeniu pot găsi și exemple mai bune, dar ideea e aceeași, vagoanele noi sunt probabil mai performante și dpdv tehnic, iar cele vechi ar putea să nu fie conforme unor norme moderne de siguranță.
Depinde ce înţelegi prin ,,siguranţă". Pe partea de rulare totul corespunde, pentru că nu s-au schimbat prea multe la acest nivel. Sunt alte măsuri, gen blocarea automată a uşilor, geamuri cu parte mobilă mai mică de 15cm, aparate de tamponare integrate în extremităţile vehiculului ş.a. pe care vehiculele vechi nu le au, însă orice lege dispune numai pentru viitor, nu poţi să obligi pe cineva să schimbe tot parcul de material rulant, indiferent cât lobby îţi fac Siemens, Bombardier sau Alstom. - neluadi a scris:
- Se încearcă și dialogul cu studenții, dar lipsă acută de material rulant la noul trafic sporit
http://www.libertatea.ro/ultima-ora/studentii-au-efectuat-400-000-de-calatorii-cu-trenul-de-cand-s-stabilit-gratuitatea-pe-calea-ferata-1827504 400.000 călătorii în 3 luni, adică 133.333 călătorii pe lună. Eu zisesem 150.000, că rotunjesc ) 133.333 din 4,3 milioane de călătorii câte se efectuează în total. Calculaţi voi cât la sută înseamnă asta. Dacă pentru a prelua un ,,vârf de trafic" de câteva procente tu n-ai vagoane, ceva e în neregulă. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mai 2017, 16:56 | |
| Dr2005 poate se încearcă să nu se dea bani pentru modernizări și revizii la vagoane că sa se incerca un contract cu vagoane noi Astra ținând cont de prietenie e intre PSD și Blidar |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mai 2017, 16:58 | |
| Astia la UE is specialisti in orice de la lungimea si forma legumelor la tampoanele si sabotii vagoanelor.Vai de capul nostru, nu ma mir ca englezii au votat Brexit.(am vazut o emisiune despre agricultura britanica, erau disperati de cita productie raminea pe cimpuri si in livezi ca nu se incadra in productiile impuse de UE).
Deja si Macron a evocat un Frexit. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mai 2017, 21:52 | |
| Englezii au votat Brexit pentru că Rupert Murdoch a hotărât că așa i-ar conveni lui mai mult. Rupert Murdoch e un miliardar australian care a renunțat la cetățenia țării lui în schimbul celei americane, ca să poată deține trusturi de presă și acolo, însă trăiește la Londra fiindcă în State sau în Australia ar fi făcut de mult închisoare pentru faptele lui. A interceptat inclusiv telefoanele familiei regale, iar șeful celor care se ocupau de asta (Andy Coulson) a fost promovat ca un fel de purtător de cuvânt (communications director) al lui David Cameron. Rupert Murdoch l-a luat pe Cameron în brațe începând din 2005, l-a făcut prim-ministru în 2010 și a obținut Brexit-ul în 2016. Votanții Brexit sunt echivalenți cu votanții PSD din România. West Midlands (Birmingham) și East Midlands (Nottingham) au votat în cea mai mare măsură pentru Brexit, la fel cum Moldova și Oltenia votează în cea mai mare măsură pentru PSD. E ca și cum Dan Voiculescu ar fi reușit să-l facă președinte pe Crin Antonescu. Asta nu scuză directivele inepte ale Comisiei Europene (cea cu biocombustibilii, cea cu stocarea datelor despre convorbirile telefonice etc.) însă una dintre poveștile celebre despre curbura fructelor sau legumelor (a bananelor sau a castraveților, nu mai rețin exact) a fost pur și simplu inventată de Boris Johnson. Care înainte de a fi primar al Londrei era corespondent de presă la Bruxelles și inventa subiecte pentru The Spectator, un ziar care aparținea altui miliardar de aceeași teapă, Lord Black. Spre deosebire de Rupert Murdoch, Lord Black chiar a ajuns să facă închisoare în State. Dar în Anglia e tot Lord până în ziua de azi, chiar dacă nu mai are curajul să vină să ia cuvântul în Camera Lorzilor, atât de mare a fost scandalul public atunci când și-a exprimat intenția de a o face, după ce a ieșit din închisoare. - dan tm a scris:
- Deja si Macron a evocat un Frexit.
Asta doar ca să mai ia niște voturi de la alegătorii lui Marine Le Pen. În realitate, Macron nu va ieși din cuvântul lui Merkel, la fel cum nu a ieșit nici Hollande. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Mai 2017, 01:56 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 poate se încearcă să nu se dea bani pentru modernizări și revizii la vagoane că sa se incerca un contract cu vagoane noi Astra ținând cont de prietenie e intre PSD și Blidar
Asta chiar nu conteaza, atata timp cat apare ceva nou si modern deci un plus pentru populatie e foarte ok, in fond asta e important, populatiua sa beneficieza de trenuri moderne. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Mai 2017, 02:30 | |
| Spre nemulţumirea unora, România este, totuşi, o ţară capitalistă, iar reparatorii de material rulant sunt societăţi cu capital integral privat. Credeţi voi că o companie ca Astra Arad, care are propriul operator de transport, se mai încurcă cu reparat vagoane pentru CFR Călători? Softronicul de cât a scos rama Hyperion, nu a mai lucrat nicio locomotivă pentru CFR Călători, ba chiar cred că mai sunt câteva rămase pe acolo. Privaţii preferă să lucreze tot cu privaţi, unde banii vin în avans (nu la 30 - 90 de zile de la emiterea facturii), nu trebuie mers la licitaţie (cu garanţie de participate şi adeverinţă de la fisc că nu ai datorii), iar volumul de lucrări solicitate nu e doar cel minim (vezi R8-urile la Desiro care nu includ schimbarea geamurilor sparte). Dacă punem la socoteală şi istoricul colaborării dintre CFR Călători şi reparatori (probabil unii încă mai au de recuperat bani de pe urma contractelor din perioada 2008 - 2011), e clar că orice reparator de material rulant va lucra cu CFR Călători doar când nu are alte comenzi.
Au fost deja 3 licitaţii pentru revizuit vagoane. Nu a vrut nimeni să le revizuiască, chiar dacă banii erau disponibili. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Mai 2017, 10:41 | |
| Jalnic https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/romania-libera-cfr-calatori-a-ramas-cu-un-singur-vagon-restaurant-functional?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |