Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+58
florin94
Vale_ntin
Norbi
mishu88
CristyanC
Balto
Jhonyla
Amiralul
IonutChircu
@ndrey
Warrington
bobi
DAS 2011
ldh80
AndreiCFRbv
AndiCFR
CristianSM
92Dragos
bubu
neluadi
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
ets2oltromânia
Sabik
johnsmoke
LanceR
cristi CFR
cristy79
M.I.C.I.
apmatei
COSTACHE MIHAIL
crystynyca
riciu
Vitosa
lifetec
cristi ar
dan tm
19jimmy84
Rarau
Adirmvl
alliens
aris86
razvan - trenuri
TVlad
cfr500
saint
marius664
Luna
Katalyn
mielutu zburator
AeroX
cardinal
ciprian71
kristi kkk
Nesebar
laurentzu
Dr2005
Adrian78
62 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 53 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4081
Data de inscriere : 15/06/2016

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeMier 03 Mai 2017, 21:29

Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3519
Data de inscriere : 12/04/2016

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 04 Mai 2017, 09:22

Un articol lung, dar suficient de interesant. Un pic de cultură generală și cifre despre calea ferată ultimilor ani

http://www.capital.ro/romanii-circula-in-2017-cu-trenuri-din-anii-30-1.html?&page=1
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7375
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 04 Mai 2017, 13:12

neluadi a scris:
Un articol lung, dar suficient de interesant. Un pic de cultură generală și cifre despre calea ferată ultimilor ani

http://www.capital.ro/romanii-circula-in-2017-cu-trenuri-din-anii-30-1.html?&page=1

În nici doi ani, 80% din trenurile româneşti vor fi trimise la fier vechi, odată cu aplicarea unei noi modalități de licenţiere şi certificare a materialului rulant.

Pe bune Malaxa 900 va disparea in 2019? Very Happy Zac automotoarele Desiro si baga Malaxa...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 04 Mai 2017, 13:26

Se exagerează, nu va dispărea nimic. Doar că materialul rulant trebuie să treacă periodic pe la AFER pentru avizul tehnic... sunt convins că AFER nu va pune condiţii de vechime (de fapt nici nu are voie, trebuie să verifice doar că vehiculul corespunde normelor), mai ales că acţiunea asta aduce bani mulţi în conturile AFER.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 04 Mai 2017, 15:01

Și n-au evoluat și normele tehnice? Nu știu dacă se aplică concret exemplul, dar un vagon cu câte 4 saboți pe fiecare roată frânează mai eficient decât un vagon cu 2 saboți pe roată, iar un vagon cu frâne cu discuri ventilate va frâna și mai eficient.

Probabil cei care lucrează în domeniu pot găsi și exemple mai bune, dar ideea e aceeași, vagoanele noi sunt probabil mai performante și dpdv tehnic, iar cele vechi ar putea să nu fie conforme unor norme moderne de siguranță.

Revista presei - Pagina 39 SIG%20disc%20brakes
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeVin 05 Mai 2017, 01:49

malaxa e prima care trebuie scoasa

_________________
595423Revista presei - Pagina 39 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 39 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3519
Data de inscriere : 12/04/2016

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeVin 05 Mai 2017, 17:48

Se încearcă și dialogul cu studenții, dar lipsă acută de material rulant la noul trafic sporit

http://www.libertatea.ro/ultima-ora/studentii-au-efectuat-400-000-de-calatorii-cu-trenul-de-cand-s-stabilit-gratuitatea-pe-calea-ferata-1827504
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4081
Data de inscriere : 15/06/2016

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeSam 06 Mai 2017, 10:46

http://www.gds.ro/Actualitate/2017-05-06/dolj-trafic-feroviar-blocat-la-intrarea-statia-isalnita/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeSam 06 Mai 2017, 15:46

Warrington a scris:
Și n-au evoluat și normele tehnice? Nu știu dacă se aplică concret exemplul, dar un vagon cu câte 4 saboți pe fiecare roată frânează mai eficient decât un vagon cu 2 saboți pe roată, iar un vagon cu frâne cu discuri ventilate va frâna și mai eficient.
Da, un vagon cu discuri de frână are un procent de masă frânată mai mare... dar sistemul este mult mai scump decât banala frână cu saboţi din fontă. E drept, la trenurile de mare viteză se foloseşte acest sistem, dar la trenurile convenţionale abia de câţiva ani au început să apară frânele cu disc pe scară largă. Însă în Europa circulă încă un mare număr de vagoane de călători şi locomotive echipate cu frâne cu saboţi. Nu mai zic de vagoanele de marfă, unde sabotul de fontă încă e la putere, în ciuda directivelor europene care impun utilizarea de saboţi din material compozit pentru reducerea zgomotului la frânare... deja Comisia Europeană ameninţă cu interzicerea saboţilor de fontă, însă opoziţia ,,granzilor" ca DB, OeBB sau SNCF este mare faţă de o astfel de măsură.

Warrington a scris:
Probabil cei care lucrează în domeniu pot găsi și exemple mai bune, dar ideea e aceeași, vagoanele noi sunt probabil mai performante și dpdv tehnic, iar cele vechi ar putea să nu fie conforme unor norme moderne de siguranță.
Depinde ce înţelegi prin ,,siguranţă". Pe partea de rulare totul corespunde, pentru că nu s-au schimbat prea multe la acest nivel. Sunt alte măsuri, gen blocarea automată a uşilor, geamuri cu parte mobilă mai mică de 15cm, aparate de tamponare integrate în extremităţile vehiculului ş.a. pe care vehiculele vechi nu le au, însă orice lege dispune numai pentru viitor, nu poţi să obligi pe cineva să schimbe tot parcul de material rulant, indiferent cât lobby îţi fac Siemens, Bombardier sau Alstom.

neluadi a scris:
Se încearcă și dialogul cu studenții, dar lipsă acută de material rulant la noul trafic sporit

http://www.libertatea.ro/ultima-ora/studentii-au-efectuat-400-000-de-calatorii-cu-trenul-de-cand-s-stabilit-gratuitatea-pe-calea-ferata-1827504
400.000 călătorii în 3 luni, adică 133.333 călătorii pe lună. Eu zisesem 150.000, că rotunjesc Smile) 133.333 din 4,3 milioane de călătorii câte se efectuează în total. Calculaţi voi cât la sută înseamnă asta. Dacă pentru a prelua un ,,vârf de trafic" de câteva procente tu n-ai vagoane, ceva e în neregulă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeSam 06 Mai 2017, 16:56

Dr2005 poate se încearcă să nu se dea bani pentru modernizări și revizii la vagoane că sa se incerca un contract cu vagoane noi Astra ținând cont de prietenie e intre PSD și Blidar
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeSam 06 Mai 2017, 16:58

Astia la UE is specialisti in orice de la lungimea si forma legumelor la tampoanele si sabotii vagoanelor.Vai de capul nostru, nu ma mir ca englezii au votat Brexit.(am vazut o emisiune despre agricultura britanica, erau disperati de cita productie raminea pe cimpuri si in livezi ca nu se incadra in productiile impuse de UE).

Deja si Macron a evocat un Frexit.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeSam 06 Mai 2017, 21:52

Englezii au votat Brexit pentru că Rupert Murdoch a hotărât că așa i-ar conveni lui mai mult. Rupert Murdoch e un miliardar australian care a renunțat la cetățenia țării lui în schimbul celei americane, ca să poată deține trusturi de presă și acolo, însă trăiește la Londra fiindcă în State sau în Australia ar fi făcut de mult închisoare pentru faptele lui. A interceptat inclusiv telefoanele familiei regale, iar șeful celor care se ocupau de asta (Andy Coulson) a fost promovat ca un fel de purtător de cuvânt (communications director) al lui David Cameron.

Rupert Murdoch l-a luat pe Cameron în brațe începând din 2005, l-a făcut prim-ministru în 2010 și a obținut Brexit-ul în 2016. Votanții Brexit sunt echivalenți cu votanții PSD din România. West Midlands (Birmingham) și East Midlands (Nottingham) au votat în cea mai mare măsură pentru Brexit, la fel cum Moldova și Oltenia votează în cea mai mare măsură pentru PSD. E ca și cum Dan Voiculescu ar fi reușit să-l facă președinte pe Crin Antonescu.

Asta nu scuză directivele inepte ale Comisiei Europene (cea cu biocombustibilii, cea cu stocarea datelor despre convorbirile telefonice etc.) însă una dintre poveștile celebre despre curbura fructelor sau legumelor (a bananelor sau a castraveților, nu mai rețin exact) a fost pur și simplu inventată de Boris Johnson. Care înainte de a fi primar al Londrei era corespondent de presă la Bruxelles și inventa subiecte pentru The Spectator, un ziar care aparținea altui miliardar de aceeași teapă, Lord Black.

Spre deosebire de Rupert Murdoch, Lord Black chiar a ajuns să facă închisoare în State. Dar în Anglia e tot Lord până în ziua de azi, chiar dacă nu mai are curajul să vină să ia cuvântul în Camera Lorzilor, atât de mare a fost scandalul public atunci când și-a exprimat intenția de a o face, după ce a ieșit din închisoare.

dan tm a scris:
Deja si Macron a evocat un Frexit.

Asta doar ca să mai ia niște voturi de la alegătorii lui Marine Le Pen. În realitate, Macron nu va ieși din cuvântul lui Merkel, la fel cum nu a ieșit nici Hollande.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeDum 07 Mai 2017, 01:56

Adrian78 a scris:
Dr2005 poate se încearcă să nu se dea bani pentru modernizări și revizii la vagoane că sa se incerca un contract cu vagoane noi Astra ținând cont de prietenie e intre PSD și Blidar

Asta chiar nu conteaza, atata timp cat apare ceva nou si modern deci un plus pentru populatie e foarte ok, in fond asta e important, populatiua sa beneficieza de trenuri moderne.

_________________
595423Revista presei - Pagina 39 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 39 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeDum 07 Mai 2017, 02:30

Spre nemulţumirea unora, România este, totuşi, o ţară capitalistă, iar reparatorii de material rulant sunt societăţi cu capital integral privat. Credeţi voi că o companie ca Astra Arad, care are propriul operator de transport, se mai încurcă cu reparat vagoane pentru CFR Călători?
Softronicul de cât a scos rama Hyperion, nu a mai lucrat nicio locomotivă pentru CFR Călători, ba chiar cred că mai sunt câteva rămase pe acolo.
Privaţii preferă să lucreze tot cu privaţi, unde banii vin în avans (nu la 30 - 90 de zile de la emiterea facturii), nu trebuie mers la licitaţie (cu garanţie de participate şi adeverinţă de la fisc că nu ai datorii), iar volumul de lucrări solicitate nu e doar cel minim (vezi R8-urile la Desiro care nu includ schimbarea geamurilor sparte). Dacă punem la socoteală şi istoricul colaborării dintre CFR Călători şi reparatori (probabil unii încă mai au de recuperat bani de pe urma contractelor din perioada 2008 - 2011), e clar că orice reparator de material rulant va lucra cu CFR Călători doar când nu are alte comenzi.

Au fost deja 3 licitaţii pentru revizuit vagoane. Nu a vrut nimeni să le revizuiască, chiar dacă banii erau disponibili.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeLun 08 Mai 2017, 10:41

Jalnic
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/romania-libera-cfr-calatori-a-ramas-cu-un-singur-vagon-restaurant-functional?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 39 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 53 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: