|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Apr 2017, 20:46 | |
| http://www.railwaygazette.com/news/policy/single-view/view/open-access-operators-launch-alliance-of-rail-new-entrants.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Apr 2017, 21:42 | |
| http://www.economica.net/mti-mentine-formula-pe-baza-careia-acorda-subventiile-catre-companiile-feroviare-de-calatori-transportatorii-privati-primesc-bani-publici_136493.html
http://www.economica.net/mall-in-locul-uzinelor-malaxa-din-bucuresti--primaria-sectorului-3-cauta-partener-pentru-constructie_136570.html |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Apr 2017, 21:59 | |
| Primaria Sectorului 3, in loc sa caute "investitor" pentru mall (ca sunt mai mult decat suficiente astfel de locuri in Bucuresti!), mai degraba ar cauta un investitor care sa construiasca unitati de productie industriala, iar in cazul acelei hale din fosta Uzina Malaxa/23 August/Faur, sa caute un investitor care sa vrea sa faca din nou productie industriala (asa cum se facea in 1990) in aceea hala!
Multi primari nu realizeaza ca fara unitati puternice de productie industriala, o localitate urbana nu se poate dezvolta si nu poate progresa! |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Apr 2017, 22:03 | |
| - ldh80 a scris:
- Primaria Sectorului 3, in loc sa caute "investitor" pentru mall (ca sunt mai mult decat suficiente astfel de locuri in Bucuresti!), mai degraba ar cauta un investitor care sa construiasca unitati de productie industriala, iar in cazul acelei hale din fosta Uzina Malaxa/23 August/Faur, sa caute un investitor care sa vrea sa faca din nou productie industriala (asa cum se facea in 1990) in aceea hala!
Multi primari nu realizeaza ca fara unitati puternice de productie industriala, o localitate urbana nu se poate dezvolta si nu poate progresa! Nu are nimeni nevoie de productie.Asta inseamna salarii bine platite si cine este dispus stimate coleg ldh80? Asa cu un mall, sala de spectacol, angajati cu putina pregatire si specializare este mai simplu.Si apoi esenta este sa fie totul faramitat, adica multe, multe firme.Totul se rezuma la salarii de pana in 2000 de lei si cativa sefi cu mii de euro in buzunar. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Apr 2017, 22:07 | |
| Ce producţie să facă acolo? Nici nu mai ai voie să faci producţie industrială în oraş, asta înseamnă poluare, gălăgie, trafic... nu mai zic că impozitele sunt foarte mari pentru un teren acolo. _________________ :TTT:
|
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Apr 2017, 11:40 | |
| http://adevarul.ro/news/eveniment/trenurile-pleaca-gara-nord-intarzieri-cauza-opririi-voluntare-lucrului-revizia-vagoane-grivita-1_58f9ac7e5ab6550cb86e301f/index.html |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Apr 2017, 12:09 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce producţie să facă acolo?
Nici nu mai ai voie să faci producţie industrială în oraş, asta înseamnă poluare, gălăgie, trafic... nu mai zic că impozitele sunt foarte mari pentru un teren acolo. De exemplul primarul sectorului 3 putea gasi un investitor, care sa cumpere aceea hala, si sa produca acolo ce se producea in aceea hala in 1990 ! Iar cu impozitele, se poate adopta in consiliul general o hotarare, prin care impozitele pentru investitorii care ar dori sa creeze facilitati de productie industriala in Bucuresti, sa fie reduse, sau sa li se acorde diverse inlesniri fiscale. Sau impozitele pe terenurile ocupate de unitati de productie industriala sa fie mai reduse decat cele pe terenurile ocupate de mall-uri, centre comerciale, etc! Apoi marea problema a Bucurestiului este lipsa unui plan general urbanistic, care sa fie strict respectat, si care sa delimiteze clar si strict zone functionale ale orasului (cele rezervate pentru productie industriala, cele comerciale, cele rezidentiale, etc)! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Apr 2017, 12:40 | |
| CFR Călători 3 ore ˇ 21 aprilie 2017, Update ora 12:00 Trenurile IR 1824 Deva - București Nord și IR 1821 Constanța - Arad și-au reluat circulația cu tracțiune Diesel. ------- 21 aprilie 2017, Update ora 11:00 S-a redeschis provizioriu circulația între stațiile Tecuci și Mărășești pentru trecerea trenurilor IR 1662 Iași – București Nord și IR 10661 București Nord – Iași și se va reînchide pentru finalizarea lucrărilor de remediere a liniei de tensiune. ----- 21 aprilie 2017, Update ora 9:30 Circulația trenurilor S-a redeschis circulația între stațiile Târgu Ocna și Onești, iar trenurile R 5202 Suceava – Pașcani, R 5201 Mărășești – Miercurea Ciuc, IR 1541 Iași – Brașov vor ajunge la destinații cu întârzieri. Circulaţia feroviară este întreruptă în prezent: - între stațiile Tecuci și Mărășești, așteaptă remedierea liniei de tensiune IR 1662 Iași – București Nord și IR 10661 București Nord – Iași - între stațiile Petroșani și Banița, așteaptă remedierea liniei de tensiune IR 1824 Deva - București Nord și IR 1821 Constanța - Arad ----- 21 aprilie 2017, Update ora 9 Întârzieri ale trenurilor Din cauza opririi voluntare a lucrului în Revizia de Vagoane Grivița trenurile pot avea întârzieri la plecarea din București Gara de Nord. Ne cerem scuze și mulțumim pentru înțelegere. Întârzierile la sosire sunt efecte ale condițiilor meteo nefavorabile / căderi copaci în diferite puncte din rețeaua feroviară. ------ 21 aprilie 2017 ora 08.30/ circulația trenurilor Comunicare CFR Infrastructură: https://m.facebook.com/story.php… Circulaţia feroviară este întreruptă în această dimineață, astfel: între stațiile Petroșani și Banița, așteaptă remedierea - IR 1824 Deva - București Nord - IR 1821 Constanța - Arad între stațiile Târgu Ocna și Onești, așteaptă remedierea - R 5202 Suceava - Pașcani Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi recomandăm pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în gări sau la telefon 021/9521 |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Apr 2017, 22:36 | |
| - ldh80 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Ce producţie să facă acolo?
Nici nu mai ai voie să faci producţie industrială în oraş, asta înseamnă poluare, gălăgie, trafic... nu mai zic că impozitele sunt foarte mari pentru un teren acolo.
De exemplul primarul sectorului 3 putea gasi un investitor, care sa cumpere aceea hala, si sa produca acolo ce se producea in aceea hala in 1990 !
Iar cu impozitele, se poate adopta in consiliul general o hotarare, prin care impozitele pentru investitorii care ar dori sa creeze facilitati de productie industriala in Bucuresti, sa fie reduse, sau sa li se acorde diverse inlesniri fiscale.
Sau impozitele pe terenurile ocupate de unitati de productie industriala sa fie mai reduse decat cele pe terenurile ocupate de mall-uri, centre comerciale, etc!
Apoi marea problema a Bucurestiului este lipsa unui plan general urbanistic, care sa fie strict respectat, si care sa delimiteze clar si strict zone functionale ale orasului (cele rezervate pentru productie industriala, cele comerciale, cele rezidentiale, etc)! aLOO, prietene, comunismul s-a terminat.Ai auzit de economie de piata, de cerere si oferta.Daca mall-uri se cere asta se face, pentru ca asta se cumpara.Nu e de ajuns sa facem fabrici si uzine ci sa si gasim cumparatori pt ele.Si apoi mai e si costurile cu materia prima si costurile de tranport ale acesteia. Oare de ce stau sa-ti explic tie acest lucru cand tu traiesti inca in anii 80. Trezeste-te ,suntem in Romania lui 2017 cu bune si cu relele aferente... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Apr 2017, 22:32 | |
| - marius664 a scris:
- ldh80 a scris:
De exemplul primarul sectorului 3 putea gasi un investitor, care sa cumpere aceea hala, si sa produca acolo ce se producea in aceea hala in 1990 !
Iar cu impozitele, se poate adopta in consiliul general o hotarare, prin care impozitele pentru investitorii care ar dori sa creeze facilitati de productie industriala in Bucuresti, sa fie reduse, sau sa li se acorde diverse inlesniri fiscale.
Sau impozitele pe terenurile ocupate de unitati de productie industriala sa fie mai reduse decat cele pe terenurile ocupate de mall-uri, centre comerciale, etc!
Apoi marea problema a Bucurestiului este lipsa unui plan general urbanistic, care sa fie strict respectat, si care sa delimiteze clar si strict zone functionale ale orasului (cele rezervate pentru productie industriala, cele comerciale, cele rezidentiale, etc)! aLOO, prietene, comunismul s-a terminat.Ai auzit de economie de piata, de cerere si oferta.Daca mall-uri se cere asta se face, pentru ca asta se cumpara.Nu e de ajuns sa facem fabrici si uzine ci sa si gasim cumparatori pt ele.Si apoi mai e si costurile cu materia prima si costurile de tranport ale acesteia. Oare de ce stau sa-ti explic tie acest lucru cand tu traiesti inca in anii 80.Trezeste-te ,suntem in Romania lui 2017 cu bune si cu relele aferente... Fara industrie o localitatea urbana nu se poate dezvolta! Ca sa dezvolti o localitate, in primul rand trebuie sa creezi cat mai multe locuri de munca, cat mai bine platite! Si va intreb pe dumneavoastra: Cine poate creea mai multe locuri de munca- in mall sau o mare fabrica ?! Apoi o tara nu se poate dezvolta, numai facand comert si vanzand ce produc altii! Ca sa te poti dezvolta ca tara, in primul rand trebuie sa produci marfuri, cu valoarea adaugata cat mai mare, ca sa le poti vinde cat mai avantajos! Referindu-ne strict la cazul prezentat in acel articol de presa, nu credeti ca era mai bine ca aceea hala (si nu numai aceea hala, ci intreaga uzina Malaxa/23 August/Faur, cu toate spatiile care le aveea in 1990) sa fi fost cumparata imediat dupa 1990 de o firma renumita precum Siemens, care sa produca in continuuare acolo locomotive, motoare, utilaje, etc ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Apr 2017, 22:39 | |
| Un mall de azi are mai mulţi angajaţi decât o fabrică de pe vremuri. Iar fabricile rămase fac producţie mai mare ca în '89 cu de 5 ori mai puţini angajaţi, pentru că producţia e automatizată şi nici nu mai trebuie create posturi doar pentru ca toată lumea aptă de muncă să aibă unde lucra.
Iar să ai pretenţia ca o ţară cu atâta potenţial agricol să faci industrie grea, când tu ai un singur client (URSS), care îţi cumpără marfa doar pentru că el nu are capacitate de producţie suficientă... _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Dum 23 Apr 2017, 22:43 | |
| ldh80, de principiu iti dau dreptate.O firma de productie poate oferii salarii mai mari decat din comert unde stim cu totii care sunt veniturile.Insa succesul il da chiar mall-urile.Sunt destul de aproape de VULCAN VALUE CENTRE, un complex imens pe fosta incinta UZINELE VULCAN.Asta dupa ce prin 2005 in locul FABRICII DE VENTILATOARE se afla acum Complexul SPHERA.Sa stii ca nimeni nu se simte deranjat de schimbarea destinatiei comerciale.Din contra, mai ales generatia tanara, gaseste oportun aceste doua complexe comerciale.Dar se pare ca fiecare isi gaseste rostul de a achizitiona ceva si este multumit, indiferent de starea materiala a fiecaruia. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Apr 2017, 23:51 | |
| - ldh80 a scris:
- Fara industrie o localitatea urbana nu se poate dezvolta! Ca sa dezvolti o localitate, in primul rand trebuie sa creezi cat mai multe locuri de munca, cat mai bine platite!
==============================
Ca sa te poti dezvolta ca tara, in primul rand trebuie sa produci marfuri, cu valoarea adaugata cat mai mare, ca sa le poti vinde cat mai avantajos!
Referindu-ne strict la cazul prezentat in acel articol de presa, nu credeti ca era mai bine ca aceea hala (si nu numai aceea hala, ci intreaga uzina Malaxa/23 August/Faur, cu toate spatiile care le aveea in 1990) sa fi fost cumparata imediat dupa 1990 de o firma renumita precum Siemens, care sa produca in continuuare acolo locomotive, motoare, utilaje, etc ? În principiu ai dreptate, însă metodele de implementare în practică a unor asemenea principii sunt cu totul altele în zilele noastre. În secolul XXI industria grea nu-și mai are locul în Europa, ea nu produce destui bani pentru standardul de nivel de trai din Europa. Era bine dacă Siemens venea în 1990, dar dacă n-a venit atunci, în prezent nu mai are niciun rost. Valoarea adăugată mare o obține cel care face asamblarea finală, nu cel care muncesște efectiv la realizarea componentelor. Iar cel mai bun exemplu sunt cutiile de viteze Mercedes produse la Sebeș, cu pinioane produse la Cugir. Valoarea adăugată mare se regăsește în prețul final de vânzare al automobilului, cu care România n-are nimic de-a face, nu în prețul de export al cutiei de viteze. România nu obține decât plata unor impozite locale, a unor utilități publice și a unor salarii destul de modeste, mult mai mici decât la fabrica-soră din Germania. Astfel încât românii muncesc pentru a suporta costurile socialismului din Germania. Dacă Siemens ar fi cumpărat Faur, ar fi procedat exact la fel. Investițiile străine sunt bune până la un anumit punct, iar România încă are nevoie de investiții străine, dar nu în industria grea. Industria grea își are locul în China și India, în vremurile noastre. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 24 Apr 2017, 07:56 | |
| Aici trebuie sa va contrazic! Industria grea- metalurgica si chimica- isi are locul si in in Europa, si in Romania!
Probabil cel mai bun exemplul in acest sens este Polonia!
Polonia- fosta tara socialista, in prezent membra UE, si-a pastrat si diversificat industria grea! Firme poloneze renumite precum PESA sau Solaris produc cu destul de mult succes, in Polonia: locomotive, rame electrice, trenuri automotoare, autobuze, troleibuze, tramvaie, etc!
Ca sa facem o paralela: In 1989 Romania aveea o fabrica renumita de autobuze, troleibuze si autoutilitare- Uzina Autobuzul! Atunci Polonia nu aveea o asemenea uzina.
Apoi, dupa 1989, Romania a distrus Uzina Autobuzul, in schimb Polonia a creat practic de la 0 o renumita firma care produce si exporta masiv autobuze si troleibuze- firma Solaris!
Deci daca cei care conduc astazi Romania nu s-ar gandi numai la buzunarele proprii, Romania ar putea produce cu succes inclusiv produse ale industriei grele!
Iar in 1989 mare parte din productia industriei romanesti era exportata in tarile vest-europene. Începând de la renumitele locomotive marca Electroputere Craiova, la vagoanele produse la Arad care au fost exportate inclusiv in SUA, masini-unelte, utilajele de foraj petrolier (renumite in intreaga lume), tractoarele produse la Brasov, autoturismele ARO, produse ale industriei chimice, mobila, etc! Garniturile de mobila Bogdana sau Rococo produse la Vaslui erau exportate si in tari precum RF Germana sau Suedia.
Marea greseala s-a facut in 1990, de guvernul condus de Petre Roman! Daca atunci marile intreprinderi industriale romanesti (care in 1990 aveau asigurata piata de desfacere, nu aveau datorii la bugetul de stat sau al asigurarilor sociale, aveau specialisti si personal bine pregatit) erau imediat privatizate cu firme renumite din tarile vestice, cu accelasi profil de activitate, acele intreprinderi s-ar fi modernizat, dezvoltat, si ar fi existat si azi!
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 24 Apr 2017, 09:24 | |
| - ldh80 a scris:
- Aici trebuie sa va contrazic! Industria grea- metalurgica si chimica- isi are locul si in in Europa, si in Romania!
Industria grea în UE înseamnă norme de siguranţă şi sistem de management al riscului... astea dublează preţul producţiei, asta pe lângă salariile din UE. În India, China sau Africa nu înseamnă nimic, muncitorii de la Sidex din '89 aveau mai multe norme de siguranţa muncii decât au cei din India acum. Ştiu, e trist, practic, lumea aşa-zis civilizată îi exploatează pe ceilalţi, care lucrează pe salarii de cacao şi în condiţii greu de imaginat. - ldh80 a scris:
- Ca sa facem o paralela: In 1989 Romania aveea o fabrica renumita de autobuze, troleibuze si autoutilitare- Uzina Autobuzul! Atunci Polonia nu aveea o asemenea uzina.
Hai să vedem ce producea România la Autobuzul: Dac 112 UDM, care era un MAN 750 cu facelift, model scos din producţie de MAN deja de vreo 15 ani la vremea aia. Dac 117 UD era versiunea articulată a lui 112 UDM, dar cu acelaşi motor de doar 192 CP şi articulaţia copiată după Ikarus 280, ceea ce a dus la un proces între Ungaria şi România, finalizat în 1998 cu interzicerea Rocar de a mai fabrica articulate. Polonia avea Jelcz, deci avea şi ea producător de autobuze: https://pl.wikipedia.org/wiki/Jelcz E drept, ale lor erau pe licenţă Berliet, nu MAN ca ale noastre şi ale Iugoslavilor (da, şi IK-4 tot licenţă de MAN era). Şi ce nu putea asigura din producţie internă cumpăra de la Ikarus şi Skoda, cum făceam şi noi până să i se scoale lui Ceauşescu ideea cu totul produs în ţară. Pesa şi Solaris or produce mult, dar uită-te şi cum produc... multe piese sunt produse în alte părţi, Pesa şi Solaris fac doar asamblarea lor. Solaris oricum a început ca un distribuitor Neoplan, primele Solaris au fost după licenţa Neoplan (ca şi MAZ 103, ca fapt divers). Solarisul de acum are motor Daf, punte ZF şi cutie de viteze Voith, iar versiunile troleibuz au electronică şi motor Skoda (şi asamblarea lor finală se face la Plzen, în Cehia). Deci nicidecum nu sunt produse 100% poloneze. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |