Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+58
florin94
Vale_ntin
Norbi
mishu88
CristyanC
Balto
Jhonyla
Amiralul
IonutChircu
@ndrey
Warrington
bobi
DAS 2011
ldh80
AndreiCFRbv
AndiCFR
CristianSM
92Dragos
bubu
neluadi
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
ets2oltromânia
Sabik
johnsmoke
LanceR
cristi CFR
cristy79
M.I.C.I.
apmatei
COSTACHE MIHAIL
crystynyca
riciu
Vitosa
lifetec
cristi ar
dan tm
19jimmy84
Rarau
Adirmvl
alliens
aris86
razvan - trenuri
TVlad
cfr500
saint
marius664
Luna
Katalyn
mielutu zburator
AeroX
cardinal
ciprian71
kristi kkk
Nesebar
laurentzu
Dr2005
Adrian78
62 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 15:01

Adrian78 a scris:
LanceR a scris:
daca sunt inca putine calatoriile studentilor,poate ar trebui atrasi mai multi prin oferirea (gratis,evident) de cafele,sucuri,sandwichuri,bere,seminte,whisky sau orice altceva

Lancer problema nu e acolo CFR trebuie să crească viteză și confortul le trebuie un marketing agresiv să aducă din cei 150 de mil de călători de la microbuze și autocare  pentru că pe aia de la avioane i-a pierdut definitiv

Gigel al meu a facut un bilant, de cand are gratuit si pana azi a parcurs 9942 km pe mocangeala.

_________________
595423Revista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 15:04

Luna a scris:
ciprian71 a scris:

Degeaba se incearca cu oferte de genul IR. la tarif R., putem avea si 75% trenuri R si degeaba.Nu se urca lumea din cauza vitezei reduse.Ce suntem in parcul copiilor si ne dam cu trenul?
NU MAI MERGE, GATA.Cel putin coridorul daca nu este gata pana la mersul 2018 - 2019, CFR va intra intr-un declin infiorator.Trebuie sa vada romanul ca se misca ceva in acest sens. Urgent dar urgent sa se apuce si de Bucuresti - Timisoara, Teius - Oradea, Cluj - Satu Mare, asta inseamna licitatii si inceput de santier in 2018.
Nu e nici viteza prea mult cat timp vorbim de 80 km vs 120. E si comoditatea, deseori garile sunt departe de oras/sat, ai nevoie de transport la/de la gara, deseori nu e transport in comun dupa o anumita ora la gari, apoi caratul bagajelor, riscul de a pierde legaturile, astea gonesc lumea de la tren. Practic singura varianta pentru trenuri raman calatorii cu buget foarte redus, aia accepta fel si fel de compromisuri daca asa economisesc bani. Ca sa vina lumea la tren pentru viteza ar trebui sa ajungi cu peste 30% mai repede decat cu transportul auto, lucru imposibil in conditii normale daca vorbim de linii sub 180-200 km/ora.
Este adevarat si ce spui tu, comoditatea joaca un rol important in aceasta ecuatie.Este tare complicat, mai ales cand romanul s-a pricopsit cu o coaja de masina.Inteleg profilul acela care ma intreaba ,, mai exista tren?''. Numai ca eu as fi genul de calator care fac raportul intre cost/ timp vs oboseala.Am masina insa la birou folosesc tramvaiul pentru ca ajung mai repede si ma costa mai putin/ luna, pe litoralul romanesc am mers numai cu trenul cu toate ca sotia ar cara un sifonier intreg si se plange ca prefer cu trenul.In strainatate 100% cu trenul, aici nu si-ar dorii sa mergem cu masina si stie de ce( oboseala, taxe aferente, parcari).Pe scurt nu ma ia valul sa uit de transportul in comun.Cunosc prieteni, am un frate care nu cunoste de tramvai, tren de cel putin 15 ani si nici nu am sa-l conving pentru ca nu am ce sa-i ofer ca avantaj, dupa ce este mandru si aspira la iz de aristrocat.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 15:05

Kapпaтй a scris:
Adrian78 a scris:


Lancer problema nu e acolo CFR trebuie să crească viteză și confortul le trebuie un marketing agresiv să aducă din cei 150 de mil de călători de la microbuze și autocare  pentru că pe aia de la avioane i-a pierdut definitiv

Gigel al meu a facut un bilant, de cand are gratuit si pana azi a parcurs 9942 km pe mocangeala.
Gigel asta, ar face bine sa lucreze la CFR.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 15:06

Luna: aviz viteza: nici pe sosele patriei nu rulezi cu 180-200 decat pe anumite sectoare (viteza ilegala de altfel). Masina personala are avantajul ca te ia de la scara si te duce la scara. Infrastructura rutiera insa nu exceleaza nici ea. Sa-l vad eu pe cel care merge pe serpentine cu 100 la ora. Sau pe drumurile super pline de gropi. Daca mergi pe serpentine cu 100 km la ora ajungi la strabunii tai mai repede decat iti doresti. Daca in campie drumurile sunt cat de cat drepte, la deal si la munte sunt multe drumuri foarte sinuoase... Situatia de la drumuri e comparabila cu cea de infrastructura cailor ferate.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 15:22

ciprian71 a scris:
Kapпaтй a scris:
Adrian78 a scris:


Lancer problema nu e acolo CFR trebuie să crească viteză și confortul le trebuie un marketing agresiv să aducă din cei 150 de mil de călători de la microbuze și autocare  pentru că pe aia de la avioane i-a pierdut definitiv

Gigel al meu a facut un bilant, de cand are gratuit si pana azi a parcurs 9942 km pe mocangeala.
Gigel asta, ar face bine sa lucreze  la CFR.

De ce? Face facultate pe carca statului, se plimba la greu pe carca statului si la final se cara in vest. Noi ca tara tot prosti ramanem, oamenii cu potential pleaca in vest.

_________________
595423Revista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 17:16

riciu a scris:
Sa-l vad eu pe cel care merge pe serpentine cu 100 la ora.

Nu e nevoie să mergi pe serpetine cu 100 la oră. Eu făceam 7 ore de la Iași la Oradea (noaptea) fără să merg cu 100 la oră pe serpetine. Ziua s-a întâmplat să fac și 12 ore, dar flexibilitatea pe care ți-o oferă mașina e imbatabilă în România. În tren tâmpești de la Iași la Oradea și nici nu circulă din oră în oră, ca să ai de unde alege.

În UK mersul cadențat contribuie mult la succesul trenurilor. Când numai la Virgin ai tren din oră în oră de la London Euston pentru Glasgow sau Edinburgh (asta însemnând din două în două ore pentru Glasgow și tot așa pentru Edinburgh) e cam greu să mai găsești argumente ca să te duci cu mașina. Cele mai rapide fac 4h30min, în timp ce cu altele faci 5 sau chiar 7 ore, dar în felul ăsta fiecare pasager are de unde alege.

Într-o zi lucrătoare sunt în nedie 36 de trenuri între London Euston și Glasgow, din câte spune trainline.com. Când or fi măcar 18 trenuri pe zi între Iași și Oradea, n-o să mai meargă nimeni cu mașina Laughing
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 18:34

neluadi a scris:
dan tm a scris:
Trebuie sa te obisnuieti cu limbajul lui ldh80 el fiind un produs al cominismul si un aparator al securitatii si al militiei.

Capacitatea de transport pusa la dispozitia oamnilor muncii nu era suficienta.

Eu am facut naveta in clasa a IX -a la liceu si se calatorea pe scari, pe tampoanele Dimitrovurilor(aveau niste intarituri de metal linga burduf) mai rar teribilistii urcau vara pe acoperis pe distante scurte.
Se naveta in conditii grele mai ales iarna.

Capacitatea de transport era NET INFERIOARĂ cererii.
La anumite trenuri se circula cu tot trenul plin, culoarele, toaletele și burdufurile dintre vagoane.
Se circula până și cu oamenii agățați pe scările de acces vara - am călătorit și eu pe scară cu acceleratul între București și Roșiori.
Plus că în weekend-uri și la sărbători erau toate trenurile arhipline cu militari în permisii.
Așa că Epoca nu era chiar atât de aurită cum pretinde colegul ldh80, mai avea și ceva cocleală - prin părțile esențiale.

Pe Iasi-Dorohoi-Iasi s-a circulat până prin 96 pescari pe tampoane
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 19:15

Kapпaтй a scris:
Gigel al meu a facut un bilant, de cand are gratuit si pana azi a parcurs 9942 km pe mocangeala.
Da, sigur, şi marmota învelea ciocolata în staniol...

Românul merge cu maşina pentru că, în România, maşina este ieftină. Practic, un român care pleacă la drum cu maşina îşi calculează doar benzina. Rovinieta e simbolică, parcarea o faci pe unde apuci şi gratuit... deci benzină să fie, că de restul a avut grijă dl. Dragnea să îşi permită oricine o maşină, anulând taxa de primă înmatriculare.

Apoi intervine comoditatea, dar şi asta e o consecinţă a costurilor relativ reduse de deplasare cu maşina şi, mai ales, de parcare a acesteia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 19:38

Daca se plimba zilnic ce nu pricepi? dar ce stau sa iti dau eu tie socoteala la urma urmei.

_________________
595423Revista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 20:28

Păi şi pe acasă nu se mai duce? Sau la facultate? Că oricât ai trage chiulul de la cursuri, tot ai laboratoarele şi seminariile de făcut. Iar să faci 160 km pe zi (că atât iese media) zi de zi e obositor chiar şi pentru un tânăr.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 20:35

Dr2005 a scris:
Kapпaтй a scris:
Gigel al meu a facut un bilant, de cand are gratuit si pana azi a parcurs 9942 km pe mocangeala.
Da, sigur, şi marmota învelea ciocolata în staniol...

Românul merge cu maşina pentru că, în România, maşina este ieftină. a avut grijă dl. Dragnea să îşi permită oricine o maşină, anulând taxa de primă înmatriculare.

Anularea taxei de prima inmatriculare... sa nu fie un cadou otravit.Se initiaza un nou sistem de taxare, asta înseamnă o taxare la înmatriculare și, în același timp, un impozit care să catalizeze interesul consumatorului pentru mașinile mai noi, mai puțin poluante. Propunerea cuprinde, practic, un impozit mai mic pentru mașinile noi și un impozit mai mare pentru mașinile vechi.Nu ma mira s-o aplice retroactiv de la 01 februarie 2017.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 21:04

Dr2005 a scris:
Păi şi pe acasă nu se mai duce? Sau la facultate? Că oricât ai trage chiulul de la cursuri, tot ai laboratoarele şi seminariile de făcut. Iar să faci 160 km pe zi (că atât iese media) zi de zi e obositor chiar şi pentru un tânăr.

Are zile libere, atunci face Constanta si de multe ori face Constanta-Brasov sa se plimbe de dimineata pana seara. Face intr-o zi peste 500 km si acopera si pentru alte zile cand e la scoala.

_________________
595423Revista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 21:27

ciprian71 a scris:
Anularea taxei de prima inmatriculare... sa nu fie un cadou otravit.Se initiaza un nou sistem de taxare, asta înseamnă o taxare la înmatriculare și, în același timp, un impozit care să catalizeze interesul consumatorului pentru mașinile mai noi, mai puțin poluante. Propunerea cuprinde, practic, un impozit mai mic pentru mașinile noi și un impozit mai mare pentru mașinile vechi.Nu ma mira s-o aplice retroactiv de la 01 februarie 2017.
Adică să plătească fraierul de consumator nu şmecherul de samsar care aduce maşini din afară. Bună gândire au guvernanţii ăştia...

Karpaty a scris:
Are zile libere, atunci face Constanta si de multe ori face Constanta-Brasov sa se plimbe de dimineata pana seara. Face intr-o zi peste 500 km si acopera si pentru alte zile cand e la scoala.
Bravo lui că-i permite timpul, că după ce o să termine facultate şi o să intre în câmpul muncii nu o să mai aibă timp de nimic. Să se plimbe acum cât e tânăr, în putere şi fără obligaţii.

Am văzut şi eu mare parte din ţară cât am fost student, dar nu cât mi-aş fi dorit că, deh, biletele - chiar şi reduse - erau scumpe. Şi pe vremea aia îmi permitea şi timpul şi sănătatea să fac o noapte pe drum la clasa a 2a, să mă plimb prin Cluj, Timişoara sau Iaşi şi apoi să fac iar o noapte pe drum înapoi şi să mă mai şi duc la facultate după-amiază. Pe bune, cea mai frumoasă perioadă din viaţă e facultatea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 21:49

Dr2005 a scris:
ciprian71 a scris:
Anularea taxei de prima inmatriculare... sa nu fie un cadou otravit.Se initiaza un nou sistem de taxare, asta înseamnă o taxare la înmatriculare și, în același timp, un impozit care să catalizeze interesul consumatorului pentru mașinile mai noi, mai puțin poluante. Propunerea cuprinde, practic, un impozit mai mic pentru mașinile noi și un impozit mai mare pentru mașinile vechi.Nu ma mira s-o aplice retroactiv de la 01 februarie 2017.
Adică să plătească fraierul de consumator nu şmecherul de samsar care aduce maşini din afară. Bună gândire au guvernanţii ăştia...

NU vaca care are masina din 99 sa plateasca in pln taxa anuala de 300E,si atunci sa stimulam ! ca sa nu isi mai cace germanica,francia besinile la noi,iar pentru volan pe dreapta ori il schimbi,ori nu o poti inmatricula ! asa cum imperiile isi pun punctul de vedere,asa si noi sa tinem la gradina noastra !
Sper ca sa nu vina atot stiiyorul stimat @grijitorul@ bagatil in oala ,la traducere engelzeasca,ca tot il pupa vreo doi baieti de forum in pxxx ca sa ne to dea lectii de stiinta , tehnica,cunoastere ,pricepere si critiica voluntara,caci pentru mine personal e nul, tradatorii si exportu insumeaza carne de tun,libera pe piata externa in manipulare ,ca tot e sezonul, culmea taranul ajuns ,e si voluntar in ,manipulare, fiara ! santa
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 13 Apr 2017, 22:00

În afară de faza cu vaca şi maşina din '99, voi mai înţelegeţi altceva? Nu mai zic de limbaj... măcar un avertisment cred că e indicat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 30 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: