Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul Trenurilor 2016/2017

In jos 
+52
Ikarus99
Jhonyla
Vale_ntin
Theo A.
Radu Tudor
Dionis
billy752-istu
alliens
marius_catalin84
Ionutz
cristy79
Vice30
cristi ar
TER200
ets2oltromânia
CristianSM
miguel1975
florin94
Luna
Norbi
alex.barac.5
mielutu zburator
AeroX
IonutCFR2009
AndiCFR
lifetec
cardinal
riciu
aris86
bobi
neluadi
Andrey_tm
Vitosa
ALEXCFR
laurentzu
cfr500
ciprian71
Adirmvl
Cipri Andrei Neculai
marius664
didinul
bubu
Cris_Cr
Katalyn
teoiasi
Dr2005
dan tm
razvan - trenuri
Nesebar
TVlad
Adrian78
92Dragos
56 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 35  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 06 Mar 2017, 13:55

Linia asta are o mare problema, este praf si pulbere, se merge groaznic de incet Baia Mare-Busag e cu 30, zici ca esti cu tramvaiul pe linie veche, apoi e cu 50 pana la Mediesul Aurit de acolo e linia noua pana in Satu Mare si e cu 100. Poate se aloca ceva bani sa repare si bucata Baia Mare-Mediesul Aurit.

Cluj-Satu Mare exista autocare care fac mult mai putin ca trenul, la fel si pentru Baia Mare, Satu Mare-Bucuresti exista chiar 2 autocare care fac mai putin ca trenul si ne miram de ce dispar trenurile. Crying or Very sad Liniile proaste, durata calatoriei extrem de mare, asta e problema ce duce la lipsa calatorilor.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 06 Mar 2017, 15:26

aris86 a scris:
Kapпaтй a scris:
Din ciclul "nu iese fum fara foc" din 1 Aprilie 1745/1746 apare limitat la Baia Mare.

Era de ani de zile trenul la ora 6 de Satu Mare, acu a ramas doar cel de noapte, nu or mai fi avut calatori de la Baia Mare la Satu Mare?

Nici de la Brașov în sus nu are călători, am văzut poze și filmări plus ca au confirmat și alți pe aici dar și pe FB și compunerea arată asta. 20-76, 20-76, 19-76, 20-76, 20-76. 240 locuri la clasa 2-a pe o ruta care se merge ca melcul, condiții de Regio și tarife de avion cine sa meargă cu acest tren ? L-am văzut la Ploiești.Vest de zeci de ori și bătea vântul atât în 1745 cat și 1746 mai puțin duminica.

Nu poți cere tarif de IR pe Buc-CTA la tren cu wifi, aer condiționat, prize și linie modernizata același tarif ca la 1745/1746 unde nu ai wifi, aer condiționat și nici prize iar viteza e de 2 ori mai mica.

Trenul ăsta își trăiește ultimi ani când o sa se trezească CFR Călători deja va avea 3 vagoane iar atunci ca fi prea târziu pentru resuscitare și păstrarea acelor putini calatori care mai merg cu acest tren.
Sus In jos
Cipri Andrei Neculai

Cipri Andrei Neculai


Numarul mesajelor : 387
Localizare : M400, km 130
Reputatie : 3363
Data de inscriere : 29/09/2016

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 06 Mar 2017, 15:52

Nu stiu exact de 1746, dar de 1745 va pot spune ca pana la Brasov, iar in weekend-uri / vacante si pana la Cluj, tot are calatori, mai ales daca ne gandim ca spre Brasov cel putin, e primul IR al zilei din Bucuresti Nord spre Valea Prahovei, cat si spre alte destinatii turistice, gen Sighisoara... Ca de la Cluj spre Satu Mare fluiera a paguba, asta e alta poveste...
Tot ziceti care are garnitura din Alstom-uri; mai bine asa la un asemenea drum, decat cotetele alea 20-49 care sunt execrabile si la un drum de doua ore din cauza scaunelor, cu atat mai mult la unul de 16-17.. Plus ca de cele mai multe ori prizele alea de care imi veti spune ca le au, sunt nefunctionale... Ca i s-ar preta niste saloane 21-86/76 si un 30-76 la clasa I, e o alta poveste... Dar mai bune niste 20-76, in lipsa de altceva.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 06 Mar 2017, 16:21

Am mers cu 1745 în vremurile lui bune și fluiera vântul în el chiar și pe București-Brașov, sunt câțiva navetiști care urca din Câmpina și Comarnic care coboară între Sinaia și Predeal, cei mai multi dintre ei cu abonamente la Regio și plătind în tren la nas diferența de 2-3 lei. Plus ca l-am văzut la plecare din Brașov pe 1745 respectiv 1746 la sosire.

Alstom-urile alea nu au ce cauta la tren de peste 16 ore. Pe Constanța și alte rute ai toate condițiile dar la 1745/1746 nu ai nicio reducere, nu ai wifi, nu ai prize nu ai nimic. Nici măcar vagon cu spați pentru biciclete sau mini-bar ori loc special pentru persoane cu dizabilități.  Toate astea puse într-o balanță arată clar valoarea și cifrele acestui tren de aia a ajuns sa meargă aproape gol intre Brașov și Cluj-Napoca.

Am prins vagoane cu prize nefuncționale doar la Regio, la IR tot timpul aveau curent. E tren de zi deci saloanele sunt potrivite.

Unii fani ai operatorului de stat spuneau ca saloanele pe trenurile de noapte au fost puse special ca sa meargă lumea la Cuseta si dormitor cei care vor mai lejer și care i tin buzunarele dar de ce nu muta Alstom-urile pe ministerialul de pe M900 și vagoanele 22-76 de pe ministerial sa le bage pe 1745/1746 ? Cine sa facă asta ? CFR Călători știe asta dar se face ca nu vede, când o să rămână 1745/1746 la 3 vagoane și 5 doar duminica atunci o sa dea vina pe avioane și autocare o sa zică de concurenta nu de prostia din ograda lor.

Își merita soarta și le doresc drum bun spre faliment.
Sus In jos
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3447
Data de inscriere : 26/04/2016

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeMar 07 Mar 2017, 14:46

Acu cativa stiu ca cel de Satu Mare pleca un pic mai tarziu, dupa Regio Bucuresti - Brasov de la 6:30. Tin minte ca era pe la 7-7:30. Apoi a inceput santierul pe Sighisoara si l-au pus de la 6 dimineata, evident mult prea devreme si au mai bagat IR Bucuresti - Brasov ca sa preia calatori spre munte care se trezesc mai tarziu. Am mers cu ambele la Brasov, când eram student.
Sus In jos
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3611
Data de inscriere : 02/01/2016

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeMar 07 Mar 2017, 20:53

Referitor la 1745, consider ca ar trebui inversat cu 1631. Pentru trenurile de lung parcurs opriri doar in stațiile mari, iar pt. IR 1631 opriri si in Buftea, Valea Larga etc. Valabil pt. 1630/1631/1632/1633/1634 și pentru retur. 1746 are o oră foarte indecentă de plecare, dar să sperăm că după finalizarea lucrărilor va pleca măcar pe la 5-5.30 din Satu Mare. Sau 1631 cu plecarea foarte de dimineață din Gara de Nord astfel încât să fie legătură la 366-1. Putem încerca și această variantă având in vedere opiniile userilor de pe acest forum cum că 3001 circulă mult prea gol pentru o oră așa de matinală. Nu pot contest părerile colegilor pt. că am mers pe Valea Prahovei dimineața cu 1742/1932, 3004 și 1526 ci din contră, pot afirma cele menționate în comentariile anterioare.

M-am uitat la pacursul lui 12472 si văd timpi foarte largi pe Brașov-Făgăraș-Sibiu cu toate că la mersul 2015-2016 același tren avea alți timpi mult mai reduși. Consider că acum 12472 putea face cruce in Voila cu 75 si nu in Făgăraș.
După părerea mea personală putea merge:
IR 12472:
20.10-20.22 Brasov
21.33-21.34 Făgăraș
21.44-21.47 Voila
23.05 Sibiu
Și astfel scurtam timpii cu 20 minute.
Iar 75 are următorii timpi:
20.26 Sibiu
21.57-21.59 Făgăraș
23.10 Brasov
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeMar 07 Mar 2017, 21:59

@florin94, graficul lui 75-2 spune ca trebuie sa treaca prin Voila fara oprire la 21.44.
In sens invers (dinspre Fagaras) ar fi vreo 11 minute de mers. Deci 75-2 trebuia modificat in sensul ca trebuia el sa-l astepte in Voila pe 12472-1, dar numai CFR SA stie mai bine de ce a procedat asa.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeMier 08 Mar 2017, 01:33

@florin94 trenul RE 3001 circula mai gol și din cauza ca are 6 etajate ( 3 etajate pentru RE 3008 și 3 etajate pentru RE 3010 ) dacă ar fi avut varianta standard de 3 etajate precum 3003, 3005, 3007, 3009 și 3011 nu mai arata asa de gol. În cursul saptamani și mai ales acum în perioada când elevi și studenți sunt la școală bate vântul pe RE 3001 maxim 120 calatori iar in week-end-uri și vacante călători de 3 etajate iar vara de exemplu intr-o zi de week-end poate ajunge și la 5-5,5 etajate cu călători.

De acord cu tine pentru 1745 dar dacă îl muta la 07.00 plus întârzierile de pe traseu deja ajunge la miezul nopții la destinație.

Pentru ora 05:45-06:00 trebuia IR Buc.Nord-Brașov-Siculeni cu oferta tarif-Regio cu opriri la Buftea, Ploiesti.VEST, Floresti Prahova, Câmpina, Breaza, Comarnic, Valea Largă, Sinaia, Poiana.Țapului, Bușteni, Azuga, Predeal, Brașov, SF.Gheorghe, Băile Tușnad, M.CIuc.

1745 ia călători cu abonamente la REGIO sau direct pe blat din Câmpina și Comarnic care coboară între Sinaia și Predeal și plătesc 3-5 lei la nas în tren de L-V ca R 3023 e prea devreme iar RE 3001 prea târziu iar duba e mai scumpă sau trebuie sa schimbe la Sinaia sau Azuga depinde unde merg fiecare.

De asemenea trenurile pe Buc-Brasov arata dezastru fară vagoane pentru biciclete. Luna asta mai e la mijloc ca la sfârșitul se mărește ziua se încălzește și încep bicicliști sa plece pe la munte sau oriunde pe trasee din zona statiilor Câmpina, Breaza, Comarnic, Sinaia, Bușteni, Azuga, Predeal sau Brașov iar CFR Călători nu le oferă nimic.

IR 1745 - nimic.
RE 3001 - 2 vagoane 84-16 + 4 etajate.
IR 1631 - 1 vagon de 8 locuri.
RE 3003 - 3 etajate.
IR 1636 - nimic.
IR 1732 - nimic.
IR 1621 - 1 vagon de 8 locuri.
IR 1645 - nimic.

Cum văd eu lucrurile :

La 1745 măcar în week-end-uri sa aibă ceva, orice nu vreau sa zic acum cele 3 variante dar sa facă cumva sa poți lua bilet de bicicleta la acest tren.

La IR 1636 ar trebui pe întreaga distanță dacă nu măcar pe Buc-Brasov măcar în week-end-uri dacă nu zilnic dar la vara ar trebui zilnic.

La 1732 un 84-83 ca tot se perinda 84-83-urile pe trenurile de Galați.

Noroc ca avem R 14031 și  R 14033 ale operatorului brașovean iar Softrans oricum nu există, ma rog au și ei acolo pentru reclama cate 4 locuri/tramvai dacă le mai are și pe alea și nu au pus scaunele de lemn pentru zilele de duminică.

CFR Călători ar trebui sa profite de cele 10 vagoane 83-76 și 84-96 care le are sa le trimită acolo unde știe ca e nevoie deja au destulă experiență de câtiva ani, exista o baza de date cu biletele de biciclete vândute nu sa circule cum circulau odată pe trenurile fără bicicliști.

Acel vagon cu care s-au lăudat vezi ce au făcut CFR Călători nu mai există decât în Danemarca vagon pentru biciclete cu bar, dar oare la alți operatori din Europa are ideea CFR Călători cate vagoane cu spați pentru biciclete exista ? La bulgari poți lua bicla cu tine la orice tren de rang superior la noi se lauda cun un vagon special făcut pentru grupurile de bicicliști. Dar dacă la 1636 urca 5 din București, 5 de la Ploiești și 4 de la Campina aia nu știu unii de alții ca sa facă hârtie către CFR Călători.

CFR Călători ar trebui sa mai scoată minim 2 astfel de vagone iar unul din ele sa fie titular pe un anumit tren gen 1631 la dus și 1635 la întors sau 1636/1635 pe întreaga relație CTA-Brasov în felul asta ai 2 servici intr-un singur vagon spațiu pentru 20 de biciclete și Bar-Bistro plus ca trenul e făcut cu vagoane 19/20-83 deci da bine și la imagine fiind din aceeași familie 89-76 cu 20-83.

La 1823/1836 Buc-Tg.Jiu-Buc.

1581/1582/1587/1588

1822/1821 pe relația Buc-CTA-Buc

plus trenurile R, IR sau IR cu oferta tarif-Regio care sunt compuse din Desiro, Acvila sau etajate.

La vagoanele 21-80 sau 20-55 care se cunoaște soarta lor ca nu mai prind modernizare ar putea desființa locurile de la un compartiment din capătul vagonului pierd 6 respectiv 8 locuri dar poți baga 6 biciclete lejer fără sa le mai țină lumea prin toalete, în zona ușilor sau chiar pe culoar.

La etajatele 36-16, 42 de bucăți în toată țară ar putea desființa acea măsuță prost gândită de la unul din capetele etajatul uitat mai rău încurca acolo era spațiu lejer pentru 4-5 biciclete, oricum nu poți sa stai pe acele locuri nasoale. Vorbesc de capătul unde nu sunt toaletele și e geam doar pe o parte pe partea cu acea măsuță ca pe partea cealaltă e panoul de control al etajatului.

Ideii sunt important e sa fie cineva care gândește și pentru calatori nu doar pentru companie.

Vagoanele 89-87 mini-bar alt proiect nereușit vagoanele circula ca supliment pe unele trenuri în week-end-uri pentru a asigura 46 locuri în plus în timp de 35% din vagon adică mini-barul e de pomana fara angajat și produse. La Acvila la fel cat naiba costa sa desființeze mini-barul și sa pună 3 fiare sa urci 3 bicle pe perete și încă 4-5 lângă ?

84-87 varianta lui 21-76 cu spațiu pentru persoane cu dizabilități e frumos dar păcat ca au făcut doar 5 vagoane.

Sa mai continui ? Nu, ca oricum vin trenurile noi cu toate facilitățile bar, bufet, restaurant, duș, invalizi, biciclete, panorama, wifi în anul 20...........47.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeMier 08 Mar 2017, 08:23

1745 oricand l-am vazut a sosit cu multi calatori la Cluj. Din Cluj ce-i drept pleaca putin mai gol dar se urca si de-acolo cred ca pentru Baia Mare. Ce-i drept eu as introduce un tren mai spre seara dupa 17 Cluj-Oradea-Satu Mare cu putine opriri si tarifare de RE.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Cats_zpsc4hgwatz

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Cats11
Sus In jos
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3611
Data de inscriere : 02/01/2016

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeMier 08 Mar 2017, 09:50

Valabil pentru domnul Katalin: Am plecat de la parcursul a 3 trenuri (1745, 1631, 3001) si am ajuns la facilitățile oferite de alte trenuri nu doar cele menționate anterior. În sfârșit, ideea dumneavoastră nu este rea, însă eu nu pot discuta ceea ce nu stăpânesc bine. Revenind la ideea inițială, constat că părerile sunt împărțite. Și încă o problemă: CFR SA nu dispune de o așa mare flexibilitate încât să schimbe parcursuri de tren în timpul anului, mai ales la IR-uri.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeMier 08 Mar 2017, 22:39

florin94 a scris:
Referitor la 1745, consider ca ar trebui inversat cu 1631. Pentru trenurile de lung parcurs opriri doar in stațiile mari, iar pt. IR 1631 opriri si in Buftea, Valea Larga etc. Valabil pt. 1630/1631/1632/1633/1634 și pentru retur. 1746 are o oră foarte indecentă de plecare, dar să sperăm că după finalizarea lucrărilor va pleca măcar pe la 5-5.30 din Satu Mare. Sau 1631 cu plecarea foarte de dimineață din Gara de Nord astfel încât să fie legătură la 366-1. Putem încerca și această variantă având in vedere opiniile userilor de pe acest forum cum că 3001 circulă mult prea gol pentru o oră așa de matinală. Nu pot contest părerile colegilor pt. că am mers pe Valea Prahovei dimineața cu 1742/1932, 3004 și 1526 ci din contră, pot afirma cele menționate în comentariile anterioare.

M-am uitat la pacursul lui 12472 si văd timpi foarte largi pe Brașov-Făgăraș-Sibiu cu toate că la mersul 2015-2016 același tren avea alți timpi mult mai reduși. Consider că acum 12472 putea face cruce in Voila cu 75 si nu in Făgăraș.
După părerea mea personală putea merge:
IR 12472:
20.10-20.22 Brasov
21.33-21.34 Făgăraș
21.44-21.47 Voila
23.05 Sibiu
Și astfel scurtam timpii cu 20 minute.
Iar 75 are următorii timpi:
20.26 Sibiu
21.57-21.59 Făgăraș
23.10 Brasov
Am intrat in posesia mersului trenului deviat 12472-1: Buc Nord Gr A 17.45 Brasov 20.10-20.33 Fagaras 21.48-21.58 Sibiu 23.25-23.30 Sebes Alba 1.03-1.04 Vintu de Jos 1.15-1.16 Blandiana 1.25-1.30 Simeria 2.24-2.30 Deva 2.52-2.54 Arad 5.15-5.18Curtici 5.31-5.59 Curtici Fromtiera 6.06 si ce concluzii tragem? Ca fata de mersul actual prin Sighisoara cu sosire in Simeria la 2.31 si plecare la 2.40, deviatul 12472-1 va avea mersul in asa fel incat sa soseasca in Simeria la 2.24 de unde dupa schimbarea locomotivelor va reintra in graficul actual la 2.40. De unde rezulta ca CFR SA i-a calculat corect mersul deviatului 12472-1 prin Fagaras-Sibiu-Vintu de Jos in asa fel incat sa nu stea prin Simeria vreo 30-35 de minute. Plus ca la Curtici intervine si o alta problema in sensul ca pentru trenurile internationale de calatori in urma reabilitarii coridorului IV au prevazut o singura linie cu peron, de unde rezulta ca oricare tren de calatori ar fi ti-l trimit din Lokoshaza ungurii cand are Curticiul linia 1 libera ori idem Aradul.
Sus In jos
CristianSM

CristianSM


Numarul mesajelor : 90
Localizare : Satu Mare
Reputatie : 3360
Data de inscriere : 10/12/2015

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeMier 08 Mar 2017, 22:45

aris86 a scris:
Kapпaтй a scris:
Din ciclul "nu iese fum fara foc" din 1 Aprilie 1745/1746 apare limitat la Baia Mare.

Era de ani de zile trenul la ora 6 de Satu Mare, acu a ramas doar cel de noapte, nu or mai fi avut calatori de la Baia Mare la Satu Mare?

Majoritatea oamenilor coboara in Cluj...si mai raman cativa pentru Baia Mare,iar deja in Satu Mare cand ajunge are intr-adevar foarte putini calatori
In judetul Satu Mare mai merg des cu trenul doar cei care fac naveta Satu Mare - Halmeu/Apa/Carei...si aia probabil ca multi fara bilet
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4077
Data de inscriere : 15/06/2016

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 09 Mar 2017, 12:05

http://www.cfrcalatori.ro/ro/comunicate/866-modificari-temporare-in-circulatia-unor-trenuri
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 09 Mar 2017, 16:04

Dacia este pentru Romania-Austria si cam atat, nu e ok sa deranjezi calatorii ce merg in Austria cu urcat si coborat plus timp pierdut prin Budapesta, ocolesti si castigi timp la durata calatoriei plus lumea nu e ametita de alti calatori care nu au treaba cu Romania-Austria.

Pe de alta parte ar fi nevoie de un tren Bucuresti-Praha care ala poate intra in Budapesta, vechiul Pannonia e perfect, poate chiar apare la loc.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3515
Data de inscriere : 08/06/2016

Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitimeMier 15 Mar 2017, 15:12

De ce 10661 opreste in Tutova ? In mersul trenurilor nu apare aceasta oprire dar pe IRIS apare mereu cu oprire in Tutova fara ca sa fie specificata mentiunea ONI.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mersul Trenurilor 2016/2017 - Pagina 18 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul Trenurilor 2016/2017
Sus 
Pagina 18 din 35Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 35  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» Mersul Trenurilor 2017/2018
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» Compunerea trenurilor Regio (MT 2016/2017)
» Compunerea trenurilor internationale (MT 2016/2017)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: