|
| Diverse | |
|
+44IonutCFR2009 get. cristy79 Alextasy MariusM COSTACHE MIHAIL StefanD_ alliens laur 133 LanceR DUAL Petre_IFTE AndiCFR ets2oltromânia AeroX neluadi cristi ar didinul cristi CFR lifetec bubu razvan - trenuri gvd Luna Adisoft1991s Luca tgv Vitosa Andrey_tm Zsoe marius664 kristi kkk teoiasi Rarau Adrian78 riciu alex.alexus.tm mielutu zburator Adirmvl dan tm Dr2005 Katalyn ciprian71 Simply18 Nesebar 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 23:42 | |
| Nu poate face nimic ca proprietar, pentru că nu are voie să contribuie cu bani pentru investiţii (unde intră şi vagoanele noi), considerându-se să ar favoriza CFR Călători pe o piaţă liberalizată. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Diverse Lun 27 Mar 2017, 00:08 | |
| Ok, să scape de problemele actuale ale lui 21-90 dar să NU înlocuiască vagoanele alea compartimentate cu crimele de saloane. Salonul pe tren de noapte e crimă, până și cel ATC sau 20-83 care au o iluminare mult mai difuză și se poate dormi în ele. Saloanele 21-76 de exemplu te orbesc toată noaptea cu o lumină rece și neplăcută. Dr2005, în afară de 20-50 nu mai avem nimic apt de internațional care să ofere condiții pentru oameni, nu pentru cei care sunt legați în cămașa de forță la Bălăceanca? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Lun 27 Mar 2017, 00:30 | |
| Si 21-80 sunt apte de international ba chiar au fost prin toata Europa astea dar la cum arata acum clar nu ai cum sa le mai trimiti nici pana la Timisoara dar mai departe.
Solutia pentru Dacia este sa il faca OBB, ce e asa greu sa trimita OBB vagoanele, nu inteleg, daca nu le convine ce avem noi, ei au destule vagoane moderne si super lux, sa faca ei trenul. Problema e alta, pe noi nu ne iubeste nimeni de prin Europa de asta nu trimite mai nimeni vagoane la noi si nu ne vor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Lun 27 Mar 2017, 01:02 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Solutia pentru Dacia este sa il faca OBB, ce e asa greu sa trimita OBB vagoanele, nu inteleg, daca nu le convine ce avem noi, ei au destule vagoane moderne si super lux, sa faca ei trenul. Problema e alta, pe noi nu ne iubeste nimeni de prin Europa de asta nu trimite mai nimeni vagoane la noi si nu ne vor.
Dar vrea OeBB să facă trenul ăsta? Nu ştiu dacă OeBB mai are vagoane spre estul Europei, iar pentru Budapesta are RailJet care e mult peste ce oferă Dacia. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Diverse Lun 27 Mar 2017, 08:18 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu poate face nimic ca proprietar, pentru că nu are voie să contribuie cu bani pentru investiţii (unde intră şi vagoanele noi), considerându-se să ar favoriza CFR Călători pe o piaţă liberalizată.
Ce aberatii domle ce aberatii.Adica in calitate de proprietar trebuie sa imi las proprietatile sa se paradeasca? Trecind peste asta, nu cred ca CFR nu ar putea schimba vagaonele daca pina la urma si angajatii MT vad ca trenurile sint jalnice. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Lun 27 Mar 2017, 09:36 | |
| - dan tm a scris:
- Dr2005 a scris:
- Nu poate face nimic ca proprietar, pentru că nu are voie să contribuie cu bani pentru investiţii (unde intră şi vagoanele noi), considerându-se să ar favoriza CFR Călători pe o piaţă liberalizată.
Ce aberatii domle ce aberatii.Adica in calitate de proprietar trebuie sa imi las proprietatile sa se paradeasca? Păi n-ai voie, că îi dezavantajezi pe ceilalţi operatori. _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Diverse Lun 27 Mar 2017, 10:05 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Saloanele 21-76 de exemplu te orbesc toată noaptea cu o lumină rece și neplăcută.
Am venit sambata seara cu 10662 (Iasi - Bucuresti) in 21-76, nu ca ar fi prima oara cand merg cu asa ceva. Si acum am ochii uscati. Ambianta de spital, extrem de puternica lumina. Nu inteleg la ce le mai pune si beculete pentru iluminat noaptea, daca tot neoanele alea mari albe le lasa pornite. Si cei de la Astra spun ca n-au voie fiindca lumina stinsa e doar pentru cei care vor la vagon de dormit/cuseta. CFR n-are ce vagoane salon sa trimita oricum. Ar fi buna o modernizare mai severa pe 21-90, altfel sa le dea OBB daca au mila. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Diverse Lun 27 Mar 2017, 10:23 | |
| - AeroX a scris:
- Ar fi buna o modernizare mai severa pe 21-90, altfel sa le dea OBB daca au mila.
Vagoanele 21-90 nu prea sunt iubite de CFR. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Lun 27 Mar 2017, 13:09 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Solutia pentru Dacia este sa il faca OBB, ce e asa greu sa trimita OBB vagoanele, nu inteleg, daca nu le convine ce avem noi, ei au destule vagoane moderne si super lux, sa faca ei trenul. Problema e alta, pe noi nu ne iubeste nimeni de prin Europa de asta nu trimite mai nimeni vagoane la noi si nu ne vor.
Dar vrea OeBB să facă trenul ăsta? Nu ştiu dacă OeBB mai are vagoane spre estul Europei, iar pentru Budapesta are RailJet care e mult peste ce oferă Dacia. Si unde e problema ca daca nu are acum nu poate sa trimita? Deci nu vad unde e problema si ce ii impiedica sa trimta ei vagoanele pe Dacia. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Diverse Lun 27 Mar 2017, 14:20 | |
| - Dr2005 a scris:
Nu plăteşte nimic în plus, că diurna se dă doar pentru parcursul extern, or Dacia intră în România pe la 2 dimineaţa, chiar dacă ajunge la 16 în Bucureşti Nord. Şi pentru un avion care ateriza pe Otopeni pe la 23 tot diurna aia era. Da, dar a doua zi erai la munca si erai productiv asa dormi in tren si tot platit esti.Si diuna interna nu se acorda daca se depaseste 12 ore intre ora plecarii si sosirii??? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Lun 27 Mar 2017, 17:44 | |
| - marius664 a scris:
- Da, dar a doua zi erai la munca si erai productiv asa dormi in tren si tot platit esti.Si diuna interna nu se acorda daca se depaseste 12 ore intre ora plecarii si sosirii???
A 2a zi era sâmbătă, deci am stat în tren pe timpul meu liber. Diurnă internă nu se dă la deplasările externe, indiferent câte ore mergi prin România până la graniţă. _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5434 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Diverse Mar 28 Mar 2017, 23:43 | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
Ce aberatii domle ce aberatii.Adica in calitate de proprietar trebuie sa imi las proprietatile sa se paradeasca? Păi n-ai voie, că îi dezavantajezi pe ceilalţi operatori. nu e posibil o asemenea aberatie...ce treaba ai cu ceilalati operatori? tu investesti ca proprietar...pai in celelalte tari europene unde s einvesteste la greu de stat in propriul otf cum e? mai degraba e o gaselnita scoasa de "specialistii" nostri din guvern sa dea vina pe altii pentru incompetenta/reaua lor vointa, asa cum s-a intamplat de atatea ori, cand vina se arunca ba pe ue, ba pe fmi, ba pe americani, intotdeauna altii sunt vinivati pentru incompetenta noastra |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Mar 28 Mar 2017, 23:49 | |
| Păi da, dar tu pe lângă operator eşti şi proprietarul liniei de cale ferată pe care operezi, iar compensaţia de serviciu public tot tu o dai. E ca şi cum ai un complex comercial şi cel mai mare magazin din el e al tău... evident, magazinul tău e cel mai vizibil şi toţi care vin trec întâi pe la el. Tocmai ca să evite situaţia asta, Comisia Europeană a cerut separarea activităţii de administrare a infrastructurii de cea de operare şi tot de aia UE impune licitarea competitivă a traselor (totuşi sper să reuşim şi noi să menţinem sistemul actual măcar până în 2027). Pentru că şi serviciile publice tot statul le atribuie, iar statul ar putea fi tentat să şi le atribuie lui însuşi şi să sară concurenţa, fie direct, fie printr-o licitaţie nedreaptă, în care operatorul statului ar primi tot de la stat mulţi bani ca să îşi ia material rulant mai bun decât concurenţa. _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5434 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Diverse Mar 28 Mar 2017, 23:53 | |
| - Dr2005 a scris:
- Păi da, dar tu pe lângă operator eşti şi proprietarul liniei de cale ferată pe care operezi, iar compensaţia de serviciu public tot tu o dai. E ca şi cum ai un complex comercial şi cel mai mare magazin din el e al tău... evident, magazinul tău e cel mai vizibil şi toţi care vin trec întâi pe la el. Tocmai ca să evite situaţia asta, Comisia Europeană a cerut separarea activităţii de administrare a infrastructurii de cea de operare şi tot de aia UE impune licitarea competitivă a traselor (totuşi sper să reuşim şi noi să menţinem sistemul actual măcar până în 2027). Pentru că şi serviciile publice tot statul le atribuie, iar statul ar putea fi tentat să şi le atribuie lui însuşi şi să sară concurenţa, fie direct, fie printr-o licitaţie nedreaptă, în care operatorul statului ar primi tot de la stat mulţi bani ca să îşi ia material rulant mai bun decât concurenţa.
nu tine explicatia...in Austria statul e proprietar si de infrastructura si de otf spre exemplu, in Ungaria, Cehia la fel, si acolo s einvestete la greu in material rulant (si in infrastructura ) si nu u nici o problema....cel mult CE poate nu accepta utilizarea banilor europeni pentru asta (desi pare aiurea, pentru transportul local se permite), dar de interzis proprietarului sa investeasca (si asta doar la noi), nu cred....dar pentru guvern (oricare ar fi el) e mai comod sa zica ca vrea sa o faca da nu ii lasa CE, si sa mute banii la pomeni .... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Diverse Mier 29 Mar 2017, 00:14 | |
| - alliens a scris:
- Dr2005 a scris:
- Păi da, dar tu pe lângă operator eşti şi proprietarul liniei de cale ferată pe care operezi, iar compensaţia de serviciu public tot tu o dai. E ca şi cum ai un complex comercial şi cel mai mare magazin din el e al tău... evident, magazinul tău e cel mai vizibil şi toţi care vin trec întâi pe la el. Tocmai ca să evite situaţia asta, Comisia Europeană a cerut separarea activităţii de administrare a infrastructurii de cea de operare şi tot de aia UE impune licitarea competitivă a traselor (totuşi sper să reuşim şi noi să menţinem sistemul actual măcar până în 2027). Pentru că şi serviciile publice tot statul le atribuie, iar statul ar putea fi tentat să şi le atribuie lui însuşi şi să sară concurenţa, fie direct, fie printr-o licitaţie nedreaptă, în care operatorul statului ar primi tot de la stat mulţi bani ca să îşi ia material rulant mai bun decât concurenţa.
nu tine explicatia...in Austria statul e proprietar si de infrastructura si de otf spre exemplu, in Ungaria, Cehia la fel, si acolo s einvestete la greu in material rulant (si in infrastructura ) si nu u nici o problema....cel mult CE poate nu accepta utilizarea banilor europeni pentru asta (desi pare aiurea, pentru transportul local se permite), dar de interzis proprietarului sa investeasca (si asta doar la noi), nu cred....dar pentru guvern (oricare ar fi el) e mai comod sa zica ca vrea sa o faca da nu ii lasa CE, si sa mute banii la pomeni .... Polonia e cel mai bun exemplu foloseste banii europeni si pentru achizitia de material rulant |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Diverse | |
| |
| | | | Diverse | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |