Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: Diverse Mier 29 Mar 2017, 06:53
Altii normal ca pot, daca au un pic de creier si de coloana vertebrala.
In Romania nu se poate insa pentru ca am adoptat pozitia ghiocelului si se experimenteaza tot soiul de aberatii avand in vedere ca s-au prins ca suntem prosti si inghitim orice galusca. E si pacat cand gasesti un asa prost sa nu il exploatezi la maxim. Noi facem mitinguri pentru lulutza si securitate in timp ce altii in jurul nostru evolueaza. Fiecare face atat cat il duce capul.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Diverse Sam 08 Apr 2017, 21:46
Am plecat cu 15534 din Arad la vagonul clasa suntem doi călători
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
Subiect: Re: Diverse Sam 08 Apr 2017, 21:59
Adrian78 a scris:
Am plecat cu 15534 din Arad la vagonul clasa suntem doi călători
Suspect.De ce CFR are mai multi pasageri ?Caci nu cred ca in trenurile CFR se urca tot doi din Arad.
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: Diverse Sam 08 Apr 2017, 22:05
E normal sa aiba putini, n-a auzit nimeni de el (afara de pasionati si inca cativa din greseala!!!).
Orice tren la inceput nu are calatori. Reamintesc ca atunci cand s-a introdus dupa '90, tramvaiul 32, NU avea calatori... Abia dupa un an de zile, a inteles lumea cat de de util, si a devenit la fel ca alte tramvaie foarte folosite in Bucuresti. La fel cu tramvaiul 7, pe care cred ca l-au bagat dupa 2000.
gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4257 Data de inscriere : 13/01/2014
Subiect: Re: Diverse Dum 09 Apr 2017, 00:20
Dr2005 a scris:
Păi da, dar tu pe lângă operator eşti şi proprietarul liniei de cale ferată pe care operezi, iar compensaţia de serviciu public tot tu o dai. E ca şi cum ai un complex comercial şi cel mai mare magazin din el e al tău... evident, magazinul tău e cel mai vizibil şi toţi care vin trec întâi pe la el. Tocmai ca să evite situaţia asta, Comisia Europeană a cerut separarea activităţii de administrare a infrastructurii de cea de operare şi tot de aia UE impune licitarea competitivă a traselor (totuşi sper să reuşim şi noi să menţinem sistemul actual măcar până în 2027). Pentru că şi serviciile publice tot statul le atribuie, iar statul ar putea fi tentat să şi le atribuie lui însuşi şi să sară concurenţa, fie direct, fie printr-o licitaţie nedreaptă, în care operatorul statului ar primi tot de la stat mulţi bani ca să îşi ia material rulant mai bun decât concurenţa.
Invetitiile nu sunt subiectul compensatiei de la MT, asa ca operatorii pot face investitii in material rulant folosind fonduri proprii:
- din profitul realizat - prin aport la capitalul social - prin imprumut (care va fi retutnat tot din profit)
Profitul e in limita lui 3% adica foarte mic, practic imposibil de a investi in material rulant la modul semnificativ.
Alocarea de fonduri de la bugetul de stat intra sub incidenta ajutorului de stat si a legiii concurentei, practic e imposibil sa dai ajutor de stat unui singur operator fara sa se ajunga la procedura de infringement pentru influentarea pietii libere.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Diverse Dum 09 Apr 2017, 10:03
Cateva aspecte dupa ce am mers cu trenul lor aseara Lucruri pozitiva curatenie miros frumos In rest scaunele sunt comode dar sunt destul de tari la spatar dupa un timp Usa de acces de sticla intre salon si capatul vagonului nu mai functiona Lumina e destul de puternica puteau sa lasa numai lumina albastra noaptea De la Deva s-au mai urcat doua studente din Moldova
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Diverse Dum 09 Apr 2017, 11:47
Adrian78 a scris:
Cateva aspecte dupa ce am mers cu trenul lor aseara Lucruri pozitiva curatenie miros frumos In rest scaunele sunt comode dar sunt destul de tari la spatar dupa un timp Usa de acces de sticla intre salon si capatul vagonului nu mai functiona Lumina e destul de puternica puteau sa lasa numai lumina albastra noaptea De la Deva s-au mai urcat doua studente din Moldova
Scaunele se rabateaza si chiar am stat asa toata noaptea, mesele alea la fel se pliaza. Acum dupa un timp inchilozezi oricum stand doar intr-o pozitie, chiar si acasa in patul tau te mai sucesti. Mesele sunt adevarate, ai ce pune pe ele, nu sunt anomalii ca la 21-76 si restul vagoanelor pe care se mai gasesc toate mesele alea subtiri atat de laudate de unii in comparatie cu alte vagoane carora le lipsesc. E mai bine ca scaunele sunt imbracate in piele, putand fi mai usor curatate, de fapt mai greu vor prinde mizeria. Lumina e singurul minus, nu vor s-o stinga ... de putut ar putea.
Poate cand va merge lumea la mare o sa se foloseasca si de ei, vrand nevrand o sa auda de ei la cat de aglomerate vor fi trenurile peste 2-3 luni. Perfect nu e nimeni cand nici infrastructura nu te ajuta.
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5993 Data de inscriere : 30/09/2011
Subiect: Re: Diverse Mier 12 Apr 2017, 15:10
Si astazi un vagon ATC a intrat la strung in Grivita!
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Diverse Mier 12 Apr 2017, 16:17
La strung? Cu ce ocazie?
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: Diverse Joi 13 Apr 2017, 23:57
Strunjire de bandaje. Se mai întâmplă(se nota cu "DA" de la defect accidental). Altfel, după dată, nu era de RTI. Azi am văzut cursa seara în formula B 20-90 043, Bc 50-90 001, WLAB 70-90 001
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Diverse Vin 14 Apr 2017, 01:21
Deja a aiba nevoie de strunjire? Cam devreme.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Diverse Vin 14 Apr 2017, 12:07
Poate sa fie din cauza osiei un material mai slab sau a mers cu vagonul ajustat ,eu nu cred ca se poate da vina pe infrastructura ca asa se strica toata garnitura
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 14 Apr 2017, 15:05, editata de 1 ori
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: Diverse Vin 14 Apr 2017, 14:49
Stai ca si celelalte vagoane tot pe infrastructura aia circula... si nu mai sunt noi...
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
Subiect: Re: Diverse Joi 18 Mai 2017, 22:48
De ce Astra nu e inclus in Contractul de servicii publice si astfel nu primeste subventie?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Diverse Joi 18 Mai 2017, 23:35
Pentru că contractele de servicii publice nu se fac de fiecare dată când un operator se trezeşte că vrea să opereze, ci o dată la 4 ani.