|
| Diverse | |
|
+44IonutCFR2009 get. cristy79 Alextasy MariusM COSTACHE MIHAIL StefanD_ alliens laur 133 LanceR DUAL Petre_IFTE AndiCFR ets2oltromânia AeroX neluadi cristi ar didinul cristi CFR lifetec bubu razvan - trenuri gvd Luna Adisoft1991s Luca tgv Vitosa Andrey_tm Zsoe marius664 kristi kkk teoiasi Rarau Adrian78 riciu alex.alexus.tm mielutu zburator Adirmvl dan tm Dr2005 Katalyn ciprian71 Simply18 Nesebar 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 17:28 | |
| Dacia e tren pentru plimbareti nu pentru cei care chipurile au de "lucru" , deci cei ce care chiar au de lucru merg cu avionul nu imbatranesc in tren cu zilele. Zicem mersi ca inca exista si e normal sa existe ba chiar mai trebuie si alte legaturi cu alte capitale din Europa gen Praha si Beograd direct indiferent ca are sau nu conditii de lux e normal sa ai trenuri directe pentru plimbareti. Nu a mers priza in vagonul de dormit? asta e, ghinion, data viitoare mergi cu avionul. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 17:58 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dragoș, care e problema ta cu Dacia? Mie mi se pare unul din singurele trenuri de noapte cu condiții decente. Timpi de mers rezonabili, VAGOANE COMPARTIMENTATE PENTRU CĂ LA TREN DE NOAPTE AȘA E NORMAL, nu prea dă defecțiuni și are parte de mașini bune, ba recent nici nu mai întârzie deloc. Mori de ciudă că nu e incomod și oribil ca trenurile de navetiști pe care le tot ridici în slăvi din Belgia și Elveția? Mori de ciudă că românul are și varianta de a lua la compartiment dacă nu vrea cușetă, și că-ți dă ție mai puțini bani? Vreau un răspuns logic nu prostiile pe care le tot spui pe-aici legate de Dacia.
Nu-i tin partea lui Dr2005 dar Dacia e departe de ideal! Plus ca eu am avut parte de niste cazaturi de 21-90 cand am fost prin decembrie (n-am putut stinge lumina de tot in compartiment, masute rabatabile la geam care se tot desprindeau), iar la intoarcere scotea fum pe la peron cand l-au garat si a mirosit a fum vreo juma' de ora in tot trenul, deci te simti penibil cand trenul romanesc gareaza in halul ala, am mai pus si o filmare pe aici la un moment dat. Sunt totusi vechi, iar o vopsea noua pe afara nu a schimbat ceva, vorba clasica: afara vopsit gardul, inauntru leopardul. N-am fost insa prea oripilat din simplul fapt ca am fost cu Smart Ticket si n-am prea fost pretentios, stiam dinainte la ce sa ma astept, imi luasem si acumulator extern cu mine, insa nu m-a ajutat destul. Am avut si noroc sa nu fie plin compartimentul pe segmentele din traseu unde a contat cel mai mult, asa ca m-am putut intinde ca la vagon de dormit. In afara de asta conditiile nu sunt asa de grozave, trebuie sa admitem ca 21-90 nu mai e pentru zilele astea. Se auzea parca ceva de o modernizare a lor cu prize (macar)? Ca tot suntem la topic-ul Astra, vagonul ala salon al lor e numai bun. Exceptand faptul ca nu se stinge lumina e foarte bun la drum lung, peste 21-90 cu mult, salon fiind, bun chiar si pentru tren international. Nu ne face de ras asa ceva. De vagonul lor de dormit nu mai zic, l-am testat si pe asta, dar ca sa mergi Bucuresti - Viena ar depasi prea rau pretul fata de vagon clasa a 2-a si nu prea o sa incante pe multi optiunea. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 18:05 | |
| - AeroX a scris:
- mielutu zburator a scris:
- Dragoș, care e problema ta cu Dacia? Mie mi se pare unul din singurele trenuri de noapte cu condiții decente. Timpi de mers rezonabili, VAGOANE COMPARTIMENTATE PENTRU CĂ LA TREN DE NOAPTE AȘA E NORMAL, nu prea dă defecțiuni și are parte de mașini bune, ba recent nici nu mai întârzie deloc. Mori de ciudă că nu e incomod și oribil ca trenurile de navetiști pe care le tot ridici în slăvi din Belgia și Elveția? Mori de ciudă că românul are și varianta de a lua la compartiment dacă nu vrea cușetă, și că-ți dă ție mai puțini bani? Vreau un răspuns logic nu prostiile pe care le tot spui pe-aici legate de Dacia.
Nu-i tin partea lui Dr2005 dar Dacia e departe de ideal! Plus ca eu am avut parte de niste cazaturi de 21-90 cand am fost prin decembrie (n-am putut stinge lumina de tot in compartiment, masute rabatabile la geam care se tot desprindeau), iar la intoarcere scotea fum pe la peron cand l-au garat si a mirosit a fum vreo juma' de ora in tot trenul, deci te simti penibil cand trenul romanesc gareaza in halul ala, am mai pus si o filmare pe aici la un moment dat. Sunt totusi vechi, iar o vopsea noua pe afara nu a schimbat ceva, vorba clasica: afara vopsit gardul, inauntru leopardul.
N-am fost insa prea oripilat din simplul fapt ca am fost cu Smart Ticket si n-am prea fost pretentios, stiam dinainte la ce sa ma astept, imi luasem si acumulator extern cu mine, insa nu m-a ajutat destul. Am avut si noroc sa nu fie plin compartimentul pe segmentele din traseu unde a contat cel mai mult, asa ca m-am putut intinde ca la vagon de dormit. In afara de asta conditiile nu sunt asa de grozave, trebuie sa admitem ca 21-90 nu mai e pentru zilele astea. Se auzea parca ceva de o modernizare a lor cu prize (macar)?
Ca tot suntem la topic-ul Astra, vagonul ala salon al lor e numai bun. Exceptand faptul ca nu se stinge lumina e foarte bun la drum lung, peste 21-90 cu mult, salon fiind, bun chiar si pentru tren international. Nu ne face de ras asa ceva. De vagonul lor de dormit nu mai zic, l-am testat si pe asta, dar ca sa mergi Bucuresti - Viena ar depasi prea rau pretul fata de vagon clasa a 2-a si nu prea o sa incante pe multi optiunea. Eu am fost cu Dacia la Viena în decembrie 2013 și am mâncat un frig in el și am dat și 210e dus întors un bilet dus cu oferta că altfel era 580 lei două persoane |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 21:15 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Dacia e tren pentru plimbareti nu pentru cei care chipurile au de "lucru" , deci cei ce care chiar au de lucru merg cu avionul nu imbatranesc in tren cu zilele.
Zicem mersi ca inca exista si e normal sa existe ba chiar mai trebuie si alte legaturi cu alte capitale din Europa gen Praha si Beograd direct indiferent ca are sau nu conditii de lux e normal sa ai trenuri directe pentru plimbareti. Nu a mers priza in vagonul de dormit? asta e, ghinion, data viitoare mergi cu avionul. Bun, data viitoare îţi trimit ţie factura proformă pentru avion, pentru că statul român nu-şi permite avion pe rutele pe care e tren şi nici nu aprobă cazare o noapte în plus dacă şedinţa se termină la 18 şi nu mai ai avion la ora aia. Dacă era atât de normal, puneau cehii vagoanele lor... deşi, la cum merg lucrurile, tare îmi e că trenurile Praga - Budapesta vor rămâne doar Praga - Bratislava, ţinând cont că mai departe se cară aer, iar infrastructura în Slovacia e mai proastă decât la noi. Deja trenurile le face doar CD, au dispărut vagoanele MAV şi a dispărut şi legătura directă cu Berlinul (bănuisc că sunt legături din Praga, dar nu am verificat). Dar, na, CD-ul nu face servicii pentru plimbăreţi, ci pentru clienţi, deci pentru ăia chiar au nevoie. Dacă puteam, mă întorceam cu Ister, dar nu am avut cum... şi uite aşa am ajuns iar la hârbul de Dacia. Bine că e gol... austriecii şi ungurii îl evită (de ce să meargă în astfel de condiţii când au RailJet la aceiaşi bani?), restul preferă Isterul, pentru că Sighişoara e mai cunoscută pe plan internaţional decât Sibiul, iar Isterul oferă nişte condiţii oarecum asemănătoare cu trenurile cu care străinii sunt obişnuiţi. Nu ştiu cum s-ar putea rezolva problema Daciei... poate doar să se ia nişte surse statice de pe 21-90 sau 21-80 şi să se pună pe 21-76, dar nu ştiu dacă ar putea alimenta corespunzător prizele din salon. Spre Serbia nu o să vedem trenuri directe (cu excepţia celor de mic trafic) până nu intră în UE. Sau, dacă cumva vor fi astfel de trenuri, vor fi cu hârburile sârbilor sau cu 20-50 de la noi (cât or mai fi), pentru că Poliţia de Frontieră va demonta toată melamina pentru a căuta ţigări. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 21:31 | |
| - Dr2005 a scris:
Bun, data viitoare îţi trimit ţie factura proformă pentru avion, pentru că statul român nu-şi permite avion pe rutele pe care e tren şi nici nu aprobă cazare o noapte în plus dacă şedinţa se termină la 18 şi nu mai ai avion la ora aia. . Pai si atunci platesti din buzunar?? Ca doar nu e vina ta ca n-ai avion sau alt mijloc.Si in plus sedintele astea se stiu din timp, poti gasi astfel bilete de avion mai ieftine sau la acelasi pret cu trenul...Iar daca angajatorul vrea sa fie/fii performant ofera cele mai bune conditii, transportul rapid fiind unul dintre ele,iar daca mai vrei sa lucrezi s-a creat clasa bussines .Daca pentru cativa euro se zgarceste...dar isi permite sa plateasca in plus pentru diurne...sa plateasca ca d-aia e stat... |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 21:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Dacia e tren pentru plimbareti nu pentru cei care chipurile au de "lucru" , deci cei ce care chiar au de lucru merg cu avionul nu imbatranesc in tren cu zilele.
Zicem mersi ca inca exista si e normal sa existe ba chiar mai trebuie si alte legaturi cu alte capitale din Europa gen Praha si Beograd direct indiferent ca are sau nu conditii de lux e normal sa ai trenuri directe pentru plimbareti. Nu a mers priza in vagonul de dormit? asta e, ghinion, data viitoare mergi cu avionul. Dacă puteam, mă întorceam cu Ister, dar nu am avut cum... şi uite aşa am ajuns iar la hârbul de Dacia. Bine că e gol... austriecii şi ungurii îl evită (de ce să meargă în astfel de condiţii când au RailJet la aceiaşi bani?),.. Nu ştiu cum s-ar putea rezolva problema Daciei... poate doar să se ia nişte surse statice de pe 21-90 sau 21-80 şi să se pună pe 21-76, dar nu ştiu dacă ar putea alimenta corespunzător prizele din salon.
Spre Serbia nu o să vedem trenuri directe (cu excepţia celor de mic trafic) până nu intră în UE. Sau, dacă cumva vor fi astfel de trenuri, vor fi cu hârburile sârbilor sau cu 20-50 de la noi (cât or mai fi), pentru că Poliţia de Frontieră va demonta toată melamina pentru a căuta ţigări. Intr-adevar 21-90 puteau fi upgradate la cerintele zilei dar de unde bani si vointa?Clar ca grupa cl. 2 Bucuresti - Viena ar trebuii sa fie cu OBB compartimentate. Apropos de plimbareti pentru cei ce vor sa se plimbe cu trenul spre Muntenegru am gasit o solutie insa e cam riscanta: Pentru cei din Bucuresti in special IR.1695 Timisoara 06.46 microbuz SimpliCITY din fata garii 07.10 - Belgrad gara 09.00 *50e/persoana. Pentru rezervari cu mai mult de un pasager tariful scade la 35e/persoana. IC.431 Belgrad(09.15)PS. a aparut o problema nu mai gasesc nici un tren din Belgrad.Inca nu cunosc de ce. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 21:45 | |
| - Dr2005 a scris:
Dacă era atât de normal, puneau cehii vagoanele lor... deşi, la cum merg lucrurile, tare îmi e că trenurile Praga - Budapesta vor rămâne doar Praga - Bratislava, ţinând cont că mai departe se cară aer, iar infrastructura în Slovacia e mai proastă decât la noi. Deja trenurile le face doar CD, au dispărut vagoanele MAV şi a dispărut şi legătura directă cu Berlinul (bănuisc că sunt legături din Praga, dar nu am verificat). Dar, na, CD-ul nu face servicii pentru plimbăreţi, ci pentru clienţi, deci pentru ăia chiar au nevoie. Dacă puteam, mă întorceam cu Ister, dar nu am avut cum... şi uite aşa am ajuns iar la hârbul de Dacia. Bine că e gol... austriecii şi ungurii îl evită (de ce să meargă în astfel de condiţii când au RailJet la aceiaşi bani?), restul preferă Isterul, pentru că Sighişoara e mai cunoscută pe plan internaţional decât Sibiul, iar Isterul oferă nişte condiţii oarecum asemănătoare cu trenurile cu care străinii sunt obişnuiţi. Nu ştiu cum s-ar putea rezolva problema Daciei... poate doar să se ia nişte surse statice de pe 21-90 sau 21-80 şi să se pună pe 21-76, dar nu ştiu dacă ar putea alimenta corespunzător prizele din salon.
Spre Serbia nu o să vedem trenuri directe (cu excepţia celor de mic trafic) până nu intră în UE. Sau, dacă cumva vor fi astfel de trenuri, vor fi cu hârburile sârbilor sau cu 20-50 de la noi (cât or mai fi), pentru că Poliţia de Frontieră va demonta toată melamina pentru a căuta ţigări. Doamne fereste!!!! Numai tampenii vorbesti, exista trenuri Budapesta-Berlin cu vagoane MAV, ala de noapte e facut de MAV, ala de zi adica EC HUNGARIA la fel e facut cu vagoane MAV si circula Budapest-Praha-Berlin-Hamburg, dar vorbesti asa sa te afli in treaba. Ai fost si tu cu un tren pe acolo si gata daca ala e cu vagoane CD si limitat la Praha asa e cu toate. Daca nu stii si nu verifici nu PRICEP ce tot postezi doar asa de dragul de a posta ce crezi tu care nu are treaba cu realitatea! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 21:46 | |
| - marius664 a scris:
- Pai si atunci platesti din buzunar?? Ca doar nu e vina ta ca n-ai avion sau alt mijloc.Si in plus sedintele astea se stiu din timp, poti gasi astfel bilete de avion mai ieftine sau la acelasi pret cu trenul...Iar daca angajatorul vrea sa fie/fii performant ofera cele mai bune conditii, transportul rapid fiind unul dintre ele,iar daca mai vrei sa lucrezi s-a creat clasa bussines
Pentru şedinţa de marţi a ieşit ordinul de deplasare vineri la 13... deci biletul de avion pentru dus şi cel de tren pentru întors s-au luat atunci, chiar dacă şedinţa era anunţată de 3 luni. - Citat :
- Daca pentru cativa euro se zgarceste...dar isi permite sa plateasca in plus pentru diurne...sa plateasca ca d-aia e stat...
Nu plăteşte nimic în plus, că diurna se dă doar pentru parcursul extern, or Dacia intră în România pe la 2 dimineaţa, chiar dacă ajunge la 16 în Bucureşti Nord. Şi pentru un avion care ateriza pe Otopeni pe la 23 tot diurna aia era. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 22:02 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Dr2005 a scris:
Dacă era atât de normal, puneau cehii vagoanele lor... deşi, la cum merg lucrurile, tare îmi e că trenurile Praga - Budapesta vor rămâne doar Praga - Bratislava, ţinând cont că mai departe se cară aer, iar infrastructura în Slovacia e mai proastă decât la noi. Deja trenurile le face doar CD, au dispărut vagoanele MAV şi a dispărut şi legătura directă cu Berlinul (bănuisc că sunt legături din Praga, dar nu am verificat). Dar, na, CD-ul nu face servicii pentru plimbăreţi, ci pentru clienţi, deci pentru ăia chiar au nevoie. Dacă puteam, mă întorceam cu Ister, dar nu am avut cum... şi uite aşa am ajuns iar la hârbul de Dacia. Bine că e gol... austriecii şi ungurii îl evită (de ce să meargă în astfel de condiţii când au RailJet la aceiaşi bani?), restul preferă Isterul, pentru că Sighişoara e mai cunoscută pe plan internaţional decât Sibiul, iar Isterul oferă nişte condiţii oarecum asemănătoare cu trenurile cu care străinii sunt obişnuiţi. Nu ştiu cum s-ar putea rezolva problema Daciei... poate doar să se ia nişte surse statice de pe 21-90 sau 21-80 şi să se pună pe 21-76, dar nu ştiu dacă ar putea alimenta corespunzător prizele din salon.
Spre Serbia nu o să vedem trenuri directe (cu excepţia celor de mic trafic) până nu intră în UE. Sau, dacă cumva vor fi astfel de trenuri, vor fi cu hârburile sârbilor sau cu 20-50 de la noi (cât or mai fi), pentru că Poliţia de Frontieră va demonta toată melamina pentru a căuta ţigări. Doamne fereste!!!!
Numai tampenii vorbesti, exista trenuri Budapesta-Berlin cu vagoane MAV, ala de noapte e facut de MAV, ala de zi adica EC HUNGARIA la fel e facut cu vagoane MAV si circula Budapest-Praha-Berlin-Hamburg, dar vorbesti asa sa te afli in treaba. Ai fost si tu cu un tren pe acolo si gata daca ala e cu vagoane CD si limitat la Praha asa e cu toate. Daca nu stii si nu verifici nu PRICEP ce tot postezi doar asa de dragul de a posta ce crezi tu care nu are treaba cu realitatea! De la Praga la Bratislava nu am văzut niciun vagon MAV. Trenuri Budapesta - Berlin mai sunt 2 mari şi late, Hungaria şi Metropol, pe când în 2012 aproape toate trenurile mergeau până la Berlin (am mers Praga - Budapesta cu vagoane MAV). Nu le-am văzut, dar site-ul CD zice că ambele au vagoanele de clasă de la CD, pe când WaggonWeb arată 2 - 3 vagoane de clasă MAV. Asta în condiţiile în care, acum câţiva ani, trenurile de zi Budapesta - Berlin erau integral cu vagoane MAV. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 22:08 | |
| Mai bine taci ca doar prostii spui.
Site-ul CD arata ca toate trenurile ce trec prin Cehia au vagoane CD(chiar daca e international si are vagoane de la alte administratii din tarile vecine tot CD arata ca sunt), dar na, tu inca crezi orice si mai si postezi pe aici si prin alte locuri cu convingere ca stii tu ............
Budapesta-Berlin erau 3, acum sunt 2 restul se limitau la Praha ca si acum, nu stiu de unde le tot scoti tu dar iti place sa te crezi mare superior ca stii tu cand in realitate nu stii nimic.
Minte si te crezi superior la cine vrei dar nu aici ca aici sunt eu care chiar stiu mult mai bine cum sta treaba in realitate. Nu am nevoie de raspuns la infinit! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 22:32 | |
| - Dr2005 a scris:
- Trenuri Budapesta - Berlin mai sunt 2 mari şi late, Hungaria şi Metropol, pe când în 2012 aproape toate trenurile mergeau până la Berlin (am mers Praga - Budapesta cu vagoane MAV). Nu le-am văzut, dar site-ul CD zice că ambele au vagoanele de clasă de la CD, pe când WaggonWeb arată 2 - 3 vagoane de clasă MAV. Asta în condiţiile în care, acum câţiva ani, trenurile de zi Budapesta - Berlin erau integral cu vagoane MAV.
Intre timp noi am mai evoluat cu inca cativa ani, mai exact cu 5, pe cand tu continui sa ne intoxici cu ce ai vazut acum cativa ani mai in urma! Trezeste-te la realitate amice, doar vezi cati iti explica pe aici ca nu e asa cum sustii, dar tu nu si nu! Am ajuns sa-ti cant prohodul precum il cantam lui Piturca, lasa-nee, lasa-nee... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 22:34 | |
| La trenurile pe care le-am folosit eu (275 şi 281) au fost doar vagoane CD. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 22:43 | |
| Nici nu aveai ce sa vezi altceva, sunt trenuri facute de CD ambele dar asta NU inseamna ca nu exista vagoane MAV ce merg la Berlin cum ai sustinut tu ca asa crezi tu!!! Ajunge cu off-topicul ca numai postari de genul ce crezi tu faci. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 23:16 | |
| Bai, eu nu inteleg o treaba: firmele astea ale Statului Roman cum sint conduse? adica in ce mod isi exercita statul drepturile si obligatiile de proprietar?
Adica vreau sa intreb cine numeste oamenii in functiile de decizie?
Adica CFR Calatori este o firma a statului unde statul este reprezentat de ministerul transporturilor.Ca am avut deunazi discutii pe tema asta.
Pai atunci statul reprezentat prin MT de ce la CFR C sa trimita un tren numit jeg si un tren pe care pina la urma austriecii nu o sa il mai priemeasca in tara?
Nu poate face nimeni nimic din MT in calitate de proprietar al CFRC ca aia sa trimita un altfel de vagoane?Cine ii trimite in consiliul de administratie pe aia si cine ii plateste?
___________________________________________ Am vazut pe alt forum ca polonezii au cumparat rame Pesa prin fonduri europene.Cum ar veni CFRC sa cumpere vagoane din Romania pe banii UE. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Diverse Dum 26 Mar 2017, 23:32 | |
| Ma întreabă și ma roagă lumea pe Facebook de ce nu mai postez pe forum, una la mâna nu mai am ce sa postez ca mi-am schimbat domiciliul iar aici unde sunt în prezent am fix 2 luni și nu am mers decât cu bicicleta și mașina. În 2 luni de zile nu am mers măcar odată cu autobuzul sau cu trenul care este foarte scump. Când o sa merg o sa vin cu impresii, poze, filmări etc...pana atunci sunt obligat ca puținul timp liber care îl am pentru forum 5-10 minute pe zi sa citesc toate aberațiile și inepțiile postate de x și y. Când vreodată în viata asta se vor mai schimba admini sau când vreodată va fi un admin avertizat, sancționat sau retras rangul ? E ca în povestea cu hoții, hotul striga către mine hoții când el face circ și off-topic pe tot forumul pana nu răspunde și citează el pe toată lumea nu se lasă.
Măcar eu am tot fost acuzat numai de oameni cu probleme sau "prieteni virtuali" pe când am venit de fiecare data cu tot felul de informații, poze și chiar filmări în schimb alți doar latră și trăiesc din amintiri deși lumea se schimbă continuu.
Nu sunt la curent cu lucrurile care se întâmplă la CFR nici nu credeam ca va fi greva pana ce am văzut postările de pe net, nu știu ce se întâmplă în țara pe calea ferată de aceea intru când am timp pe acest forum, în loc sa fiu la curent vad numai off-topic și trăiri personale.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Diverse | |
| |
| | | | Diverse | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |