| Diverse | |
|
+44IonutCFR2009 get. cristy79 Alextasy MariusM COSTACHE MIHAIL StefanD_ alliens laur 133 LanceR DUAL Petre_IFTE AndiCFR ets2oltromânia AeroX neluadi cristi ar didinul cristi CFR lifetec bubu razvan - trenuri gvd Luna Adisoft1991s Luca tgv Vitosa Andrey_tm Zsoe marius664 kristi kkk teoiasi Rarau Adrian78 riciu alex.alexus.tm mielutu zburator Adirmvl dan tm Dr2005 Katalyn ciprian71 Simply18 Nesebar 48 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 01:43 | |
| Deci se va merge la cuseta la pret de clasa a 2 a? Oricum e clar ca avand reducerea de pret clar treptat treptat va avea calatori. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 08:55 | |
| |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 13:22 | |
| Deci pomană mai mare că asta nu cred că a visat cineva vreodată să meargă gratis la Cușetă pe post de vagon de clasa 2-a și mai ales intr-un vagon nou. |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 13:37 | |
| Deci nici măcar nu au două vagoane de clasă gata...! În mod logic mitul vagoanelor refuzate " la export" pică de la sine. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 13:43 | |
| - didinul a scris:
- Deci nici măcar nu au două vagoane de clasă gata...! În mod logic mitul vagoanelor refuzate " la export" pică de la sine.
E vorba de vagoanele de dormit si cuseta care nu au mai fost cumparate si refuzate, in schimb la vagonul clasa cand la facut pe actualul Cehii de la RegioJet au zis gata stop, nu mai vrem si au oprit fabricarea, de asta au ramas doar cu unu de clasa. Au zis ca vor continua fabricarea si vor sa mai faca pentru ca tintesc si extinderea. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 14:23 | |
| Până la urmă, câte vagoane produse la Arad au ajuns la RegioJet? _________________ :TTT:
|
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 14:24 | |
| - Kapпaтй a scris:
- didinul a scris:
- Deci nici măcar nu au două vagoane de clasă gata...! În mod logic mitul vagoanelor refuzate " la export" pică de la sine.
E vorba de vagoanele de dormit si cuseta care nu au mai fost cumparate si refuzate, in schimb la vagonul clasa cand la facut pe actualul Cehii de la RegioJet au zis gata stop, nu mai vrem si au oprit fabricarea, de asta au ramas doar cu unu de clasa. Au zis ca vor continua fabricarea si vor sa mai faca pentru ca tintesc si extinderea. Nu vreau să lungesc o eventuală discuţie în contradictoriu.... urmăresc de multă vreme mişcările Regiojet-ului şi n-am găsit nicăieri că ar intenţiona să cumpere vagoane de dormit şi cuşetă noi de la Astra. Înainte de apariţia lui 20-90 Astra, au apărut în presa din Cehia ştiri care anunţau că Regiojet vor cumpăra 10 vagoane Astra noi cu interior original concepţie proprie. Prin urmare 10 au zic că vor cumpăra, 10 au cumpărat. Eu mi-aş fi dorit să cumpere şi cuşete/dormitoare fabricate la Arad, mai ales că în paralel cu fabricarea celor zece 20-90 Regiojet a achiziţionat 12 vagoane cuşetă second-hand de la OBB, deci existau semnale că doresc să introducă voagoane de noapte cu confort sporit. Vreau să spun că Regiojet are un marketing impecabil, nu scapă nici o ocazie cât de mică să obţină avantaj publicitar de pe urma comunicatelor de presă care anunţă noutăţi în planurile companiei. Dacă vroiau să cumpere cuşete şi dormitoare noi de la Astra apăreau numaidecât ştiri, articole, declaraţii oficiale pe această temă. Cred în continuare că opinia conform căreia înfiinţarea ATC are la bază existenţa unui lot de vagoane refuzat la export este doar o sopârlă internautică răutăcioasă şi ignorantă. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 15:31 | |
| Dar daca voiau sa intre pe piata transportului de calatori, puneau la bataie o flata mai mare, macar vagoane pentru 2 trenuri, aveau personal angajat, nu dadeau repede anunt ca fac angajari. Totul pare in pripa. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 15:48 | |
| Aduceţi-vă aminte că şi Softronic a făcut la fel. CFR Călători voia să organizeze o licitaţie pentru rame electrice. De aia Softronic a şi pus la dispoziţie rama Hyperion pentru o perioadă către CFR Călători, a circulat pe un IR de Craiova. Numai că prin 2012, cu sprijinul Curţii de Conturi şi Comisiei Europene am aflat că statul nu mai are voie să dea bani pentru investiţii la CFR Călători, pentru că se crează o discriminare faţă de operatorii privaţi. Aşa că... din canci licitaţie şi Softronicul a rămas cu trenul pe stoc. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 15:59 | |
| - didinul a scris:
- Kapпaтй a scris:
- didinul a scris:
- Deci nici măcar nu au două vagoane de clasă gata...! În mod logic mitul vagoanelor refuzate " la export" pică de la sine.
E vorba de vagoanele de dormit si cuseta care nu au mai fost cumparate si refuzate, in schimb la vagonul clasa cand la facut pe actualul Cehii de la RegioJet au zis gata stop, nu mai vrem si au oprit fabricarea, de asta au ramas doar cu unu de clasa. Au zis ca vor continua fabricarea si vor sa mai faca pentru ca tintesc si extinderea. Nu vreau să lungesc o eventuală discuţie în contradictoriu.... urmăresc de multă vreme mişcările Regiojet-ului şi n-am găsit nicăieri că ar intenţiona să cumpere vagoane de dormit şi cuşetă noi de la Astra. Înainte de apariţia lui 20-90 Astra, au apărut în presa din Cehia ştiri care anunţau că Regiojet vor cumpăra 10 vagoane Astra noi cu interior original concepţie proprie. Prin urmare 10 au zic că vor cumpăra, 10 au cumpărat. Eu mi-aş fi dorit să cumpere şi cuşete/dormitoare fabricate la Arad, mai ales că în paralel cu fabricarea celor zece 20-90 Regiojet a achiziţionat 12 vagoane cuşetă second-hand de la OBB, deci existau semnale că doresc să introducă voagoane de noapte cu confort sporit.
Vreau să spun că Regiojet are un marketing impecabil, nu scapă nici o ocazie cât de mică să obţină avantaj publicitar de pe urma comunicatelor de presă care anunţă noutăţi în planurile companiei. Dacă vroiau să cumpere cuşete şi dormitoare noi de la Astra apăreau numaidecât ştiri, articole, declaraţii oficiale pe această temă.
Cred în continuare că opinia conform căreia înfiinţarea ATC are la bază existenţa unui lot de vagoane refuzat la export este doar o sopârlă internautică răutăcioasă şi ignorantă. Cusetele si dormitoarele actuale de la Astra am impresia ca erau pentru altcineva care le-a refuzat. Sa nu uitam ca, cusete au fost exportate si in Iran. RegioJet e o companie privata care bate la fundul gol orice firma privata de prin Europa de Est. Aia chiar stiu sa faca treaba si au niste trenuri de sta pisica in coada. Jos palaria. Poate vin pe viitor macar pana la Arad. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 16:11 | |
| Ce firme private sunt în Europa de Est ? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 16:16 | |
| Doar in Romania ai 4 si mai sunt si prin alte tari din Europa de Est. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 18:21 | |
| - Kapпaтй a scris:
- RegioJet e o companie privata care bate la fundul gol orice firma privata de prin Europa de Est. Aia chiar stiu sa faca treaba si au niste trenuri de sta pisica in coada. Jos palaria. Poate vin pe viitor macar pana la Arad.
Spune şi continuarea: şi au în spate o mare firmă de transport rutier, Student Agency. Iar Cehia nu are tarife pentru prestaţiile autorităţii de siguranţă şi organismului notificat, spre deosebire de AFER care te rupe dacă vrei să autorizezi sau să certifici ceva. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 19:11 | |
| Au fost mult zvonuri si articole de presa prin care RegioJet vroiau sa se extinda foarte mult vroiau si tren Praga Hamburg iar la un moment se zicea ca DB sa ii sustina pentru trenuri Praga Berlin de aia au vrut o comanda mare de vagoane |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Joi 09 Feb 2017, 19:53 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- RegioJet e o companie privata care bate la fundul gol orice firma privata de prin Europa de Est. Aia chiar stiu sa faca treaba si au niste trenuri de sta pisica in coada. Jos palaria. Poate vin pe viitor macar pana la Arad.
Spune şi continuarea: şi au în spate o mare firmă de transport rutier, Student Agency. Iar Cehia nu are tarife pentru prestaţiile autorităţii de siguranţă şi organismului notificat, spre deosebire de AFER care te rupe dacă vrei să autorizezi sau să certifici ceva. Domnule nu conteaza ce are in spate, tu ai o problema despicarea firului in 50, pe calatorul obisnuit NU il intereseaza toate aceste prosti. Pe calatorul de rand il intereseaza sa plateasca putin si sa aibe confort in timpul deplasarii pe care o face plus viteza, durata calatoriei cat mai mica! Intelegi? Se pare ca nu atat timp cat o ti langa cu teoria chibritului. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Diverse | |
| |
|
| |
| Diverse | |
|