|
| Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
+64didinul AndreiSV catalinu' Vale_ntin sp59 bubu marius_catalin84 decward alex1987 florin29sv Theo A. Petre_IFTE Razvan Tudor Ikarus99 Traveller TER200 bobi IonutCFR2009 miguel1975 @ndrey Luna sorinache96 Jhonyla DUAL CristyanC Rarau alex.barac.5 aris86 alex.alexus.tm Katalin4653 theblackstigx marius664 Andrey_tm madalin98 Hurricane Vitosa mielutu zburator ALEXCFR laurentzu Sabik riciu dan tm ciprian71 Dr2005 Adirmvl florin94 cristi ar neluadi cfr500 cardinal cristy79 Cipri Andrei Neculai Maddox laur 133 ets2oltromânia MariusM Katalyn AeroX mariuscfrbucuresti AndiCFR Adrian78 Andrei Andras Nesebar 92Dragos 68 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 03 Ian 2017, 17:38 | |
| - Katalyn a scris:
La Campina am stat vreo 4 minute chiar daca Iris nu arata,
64 Breaza Nord h. 21:10 1 21:11 67 Nistoresti hc. 21:14 1 21:15 69 Breaza hc. 21:18 1 21:19 75 Campina 21:24 5 21:29 Real -3 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 03 Ian 2017, 17:48 | |
| Nu am verificat aseara, dar de regula nu se mai obosesc sa treaca orele corecte. Imi aduc aminte ca la un tren Regio de pe ruta Giurgiu-Videle intarziat la statia Radulesti cu 10 minute si stationare 1 minut a ajuns la Videle regulat adica a parcurs Radulesti - Videle in 1 minut ceva de genul, o sa caut acum 10 zile ca atat e maxim poate gasesc trenul stiu ca era 9342 plecase intarziat din Toporu deci nu avea cum sa treaca gresit la Radulesti si corect la Videle. S-a teleportat intr-un minut atatia km de la Radulesti la Videle. Cand am fost in 23 august sa prindem Velaro la fel acelasi tren venise intarziat tot 10 minute, IRis l-a raportat regulat si la Radulesti si la Videle desi el avea 10 minute intarziere. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 03 Ian 2017, 18:24 | |
| Asta se intampla frecvent si cu trenurile care pleaca din Rosiori spre Alexandria , care in general asteapta R de la Videle ori Craiova 5-10 minute dar care conform IRIS pleaca la timp.Dar cel mai tare exemplu a fost cel dat de mine cu teleportarea lui 1695 din decembrie...care a recuperat 3 ore de la Topolovat la Timisoara.IRIS-ul pentru mine e bun doar ca sa nu stau ca prostu pe la Busteni sa astept 1746 sau 1538, dar sa o iau de buna ca face 33 minute de la Ploiesti la Bucuresti in loc de 43 cat are in mers...nicio sansa |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 03 Ian 2017, 18:50 | |
| Poti scoate 33 minute chiar si 32 dar nu cu 1746 cu 1538 ai sanse mai multe dar trebuie sa opresti cronometrul in apropiere de Pasajul Basarab unde mai face inca 3-4 minute pana se opreste roata. Eu am prins in ultimi ani doar la ultimul tren astfel de recorduri cum a fost IR 375 sau acuma IR 1538. |
| | | theblackstigx
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 32 Reputatie : 3249 Data de inscriere : 25/02/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 03 Ian 2017, 19:47 | |
| 10 minute is timpii umflati pe M1000. Wow. Daca se vrea se poate face 60 km in 33 minute -- o medie de 109 km/h. Ii ceva cam deosebit in perioada asta.. Cel putin pe segmentul City Center - City Center trenul ii boss. Nu prea are cum sa faca 60 de km din care 10 in trafic intens 35 minute pe rutier. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mar 03 Ian 2017, 21:27 | |
| Daca vi cu tren intarziat 4-5 vagoane si nu ai nimic in fata pana la Bucuresti scoti lejer 31-32 minute pana aproape de Pasajul Basarab unde timpnde 3-4 minute trenul merge sub 15 km/h dar timpi sunt calculati pentru tonaje maxime si ca sa aibe de unde recupera 1-2 minute in caz de intarziere. Daca nu ai nicio restrictie pe M1000 atat de la Buc.Nord la Pl.Vest cat si invers poti scoate 35 minute dar IRis nu arata tot ce trebuie. Eram la 10:39 in tramvai langa gara Pl.Vest deja era oprit la linia 2 IR 1621 deci 39 minute Buc-Pl.Vest cu tot cu oprirea de la Buftea evident Iris il raporta ca sosise cu -4 la 10:42. Comparatia cu ceasurile si ora la care a plecat aratat ca Iris mintea cu cel putin 3 minute in minus. Cel mai bine e cu cronometrul.
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Ian 2017, 11:13 | |
| RE 3003 : 36-16, 26-16, 26-16. IR 1636 : 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83, 20-83. IR 1732 : 21-86, 21-86, 19-76, 21-86, 20-83. IR 1632 : 20-83, 84-87, 19-83, 20-83. IR 1526 : 20-87, 20-87, 89-87, 20-87, 20-87. IR 1621 : 21-70, 84-96, 89-87, 30-76, 20-76, 20-76 + 30-76, 22-96, 22-96.
La 1621 i-au bagat 89-87 mini-bar ca sa ajunga din nou la 6 vagoane si 46 locuri in plus sau are si angajat cu produse ?
La mini-barul de pe 1526 cica nu e nimeni e gol golut. In schimb a fost supracontrol o femeie. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3520 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Ian 2017, 13:59 | |
| RE 5570 (vagoanele pentru Botosani de la IR 1766) nu mai are acuma 2 vagoane? L-am vazut luni, 2 ianuarie, sosind la Botosani cu aproape 4 ore de intarziere cu un singur vagon 20-49. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6991 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Ian 2017, 14:30 | |
| Pentru gălățene, timpii pe M1000 sunt mai mari cu 8 minute după ceas dar astea aproape întotdeauna prind sectoare ocupate sau prevestitoare pe galben. Pe 17 august 2016, am avut mașină limitată la 100 la tren IR 1572 și deși a avut ONI de 2 minute la Crivina (pentru OC), am ajuns în București Nord la ora fixată în mers. Deci avem linie teoretic aptă de 160 km/h, practic doar câteva trenuri au luxul de a merge cu 140 km/h, marea majoritate sunt trasate cu 120 km/h iar unele au timpi pentru 100 km/h (în prezent, 1570 și 1578 au mers care se poate ține cu 100 km/h). Dar trăim în România și asta ne ocupă tot timpul (la propriu! ) ) TFC în schimb au 42 de minute timpi de parcurs București Nord - Ploiești Sud cu 15071, asta deși VT-ul/ADH-ul are demarajul pe care-l are, și uneori se pleacă în 2-3 motoare din Gara de Nord. Dacă ar fi după mine, în afară de trenurile R care trebuie trasate cu 100 km/h și de Prietenia, care are vagoanele alea moldovenești, toate trenurile ar trebui trasate cu 140 km/h. A, da, există scuza că nu au mașini de 160 destule, deși sunt depouri care fac trenuri R pe secții cu VS sub 80 la oră dar bagă mașini de 160. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11660 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Ian 2017, 18:06 | |
| 1838 - 03.01.2017
1(22-76/96) 2(22-76/96) 3(30-76) 4(22-76/96) 5(22-76/96) 6(71-31) 7(44-31) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Ian 2017, 18:15 | |
| E nevoie de mult timp de o re-împărţire a parcului de material rulant. Toate depourile au locomotive de 160 km/h, dar doar BC, Ploieşti şi Braşov au trenuri pe linii apte de viteze mai mari de 120 km/h (şi Aradul o să aibă, pe Coridor). De ce sunt EA-1 la Timişoara, Cluj, Iaşi? Şi situaţia e la fel de varză şi la alte locomotive. De exemplu, de ce sunt la Sibiu şi Braşov GM-uri şi DA-uri de 120 km/h? _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6991 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Ian 2017, 18:35 | |
| Păi să-l reîmpartă naibii odată, mama lor de hârtii. La ce ne trebuie nouă mașină de 160 la localele de Mărășești? La ce ne trebuie EA-1 la Regio-ul de Făurei? Mașinile apte de 160 să fie concentrate acolo unde sunt linii care suportă așa viteză, ori cum în prezent doar 300 de km de cale ferată suportă peste 120 km/h, să le concentreze la București și apoi să lase eventual câteva la Arad (unde va fi nevoie cândva în secolul 45, când vor termina lucrările), câteva la Galați pentru sezonierul de Constanța și pentru trenurile de București, și câteva la Suceva, pentru aceleași trenuri. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Mier 04 Ian 2017, 19:10 | |
| Degeaba s-ar face asta atata timp cat le pica locomotivele pe capete. Media pe zi e de 2-3 locomotive pe tara e mult e putin ? E mai rau ca dureaza o gramada de timp hartiile pana vine ajutorul. Cat sa mai mearga si ele au atatia ani, pe FB vezi tot felul de comentarii pe vremea nush care zbura cu 15-16 vagoane, si eu alergam la 15 ani de 2 ori mai repede ca in prezent.
Viitorul sta in rame electrice si macar cateva locomotive noi pentru linile modernizate. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6324 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 05 Ian 2017, 02:23 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Păi să-l reîmpartă naibii odată, mama lor de hârtii. La ce ne trebuie nouă mașină de 160 la localele de Mărășești? La ce ne trebuie EA-1 la Regio-ul de Făurei?
Mașinile apte de 160 să fie concentrate acolo unde sunt linii care suportă așa viteză, ori cum în prezent doar 300 de km de cale ferată suportă peste 120 km/h, să le concentreze la București și apoi să lase eventual câteva la Arad (unde va fi nevoie cândva în secolul 45, când vor termina lucrările), câteva la Galați pentru sezonierul de Constanța și pentru trenurile de București, și câteva la Suceva, pentru aceleași trenuri. Deja trecem la VS de 120 la Regio sa ne uitam la R8201 si 8203 de la noi din regionala ca sunt cu 120 pe Faurei-Tandarei si R de Brasov si nu numai , avem pe 1962/1961 si 1970/1971 trasate cu 140 dar fosta galateanca de 140 EA1-196 sa dus acum e de 120 la fel ca mai restul , locomotivele crapa ca de asta e turnusul , trebuie investit in ele , uitate numai la depoul Bucuresti Calatori si o sa vezi prostia umana si la depoul Brasov de ce merg aproape toate ca si aici sa cam inceput macelul prin clasa 47 ca de restul era clar oricum. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6991 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 Joi 05 Ian 2017, 12:34 | |
| Nu e rentabil să accelerezi cu un R la 120 la oră, când ai opriri atât de dese! Nu în situația în care un EA de 5100 kW trage după ea un 19-54 și un 26-16, sau 2 26-16. Pur și simplu nu merită, și dacă suprapunem peste asta criza de mașini capabile, ne dă cu virgulă clar. A, dacă erau rame electrice, merita să le duci la 120, dar așa nu. Apropo de rame: sârbii și muntenegrinii au tras pe dreapta câteva rame RVR, care sunt fiabile, rapide, spațioase și funcționează la 25kV 50 Hz. N-ar putea CFR-ul sau TFC-ul să înhațe vreo 5-6? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |