Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Dec 2016, 15:05
Adrian78 a scris:
frumos,nene... vad statia Chitila Sud;pe cand Chitila Nord,Est,Vest? In prima faza(2018), transferul tren-aeroport,s-ar face cu ajutorul unui trotuar rulant(??)Daca acesta va avea viteza (de melc) si fiabilitatea (de luni de zile e defect)ale celui din Gara de Nord,mai bine nu...
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Dec 2016, 15:09
Adrian78 a scris:
Vad ca in prima faza (2018),transferul tren-aeroport,s-ar face cu un trotuar rulant Daca acesta va avea viteza(de melc) si fiabilitatea( de luni de zile e defect) ale celui din Gara de Nord,mai bine pe jos
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Dec 2016, 20:01
Cica din alte surse proiectul nu a primit finanțare pentru studiul de fezabilitate
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Dec 2016, 21:24
Nici nu trebuie tren la Otopeni, aici trebuie metrou.
_________________
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Dec 2016, 09:09
Povestea ca CFR Infrastructura poate executa in regie proprie o asemenea lucrare este o gluma. Toate antreprizele care mai executau RK la linie, lucrari de arta, suduri, etc. au fost demult privatizate, multe dintre ele nici nu mai exista. Cu ce sa execute CFR SA subtraversare pe sub DN 1 cu Colmarul ??? Deci trebuie licitatii pentru atribuirea lucrarilor, din nou contestatii, asa ca 2018.....
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Dec 2016, 10:15
O tevatura inutila ca sa se mai toace de către niste firme bine alese milioane de Euro pe studii de fezabilitate. E povestea cu chelul si tichia de mărgăritar. Nu au Desiro nici sa treacă strada si vor trenuri cadentate la 15 minute spre Aeroport. Toată povestea pare o făcătură electorală si dacă prin absurd s ar apuca de asa ceva mă tem ca va fi un epic fail care va dura 5 ani pe putin si va inghiti o groază de bani.
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Dec 2016, 10:36
Nu mai vorbi aiurea si arunca tot timpul vina pe marinar ca nu e singurul vinovat. Tu inca mai dormi pe tine si crezi ca trandafirii si cu nemuritorul au facut ceva pentru tara asta, da au facut, au distruso pana a ajuns cum a ajuns.
Nu iti face tie linie de tren pana la aeroport sau metrou si daca nu aveam in 2020 3 meciuri de Euro nici nu mai intra in calcul trenul/metroul pana la aeroport. Riscam sa ne facem de rahat in 2020 asta e de cand conduce trandafirii tara ne-am tot obisnuit sa fim in mocirla.
Costescu spunea ca in 20 minute se va ajunge pe sine de la Gara De Nord la Aeroport cu trenuri noi, vom trai si vom vedea ce si cum asa ca nu o mai da in campanie electorala cineva trebuie sa se sesizeze pana la urma caci timpul trece si mai sint doar 3 ani jumate pana la cele 3 meciuri de Euro de pe National Arena si in la noi nici daca aduci chinezii nu poti face o astfel de lucrare in 6 luni, ma rog ei ar putea dar nu i lasa romanii.
Dar la noi e ca la noi fiecare se descurca cum poate, daca au reusit ei fara metrou si fara tren la finala Europa League de ce nu ar reusi sa transporte zecile de mii de fani tot cu Mertanele de la RATB cam asa se gandeste la ei.
Repet daca nu am avea cele 3 meciuri din vara lui 2020 ar mai fi trecut incs 10 ani pana sa se faca ceva si pentru transportul spre Aeroport.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Dec 2016, 15:29
Ca să se circule la 15 minute îţi trebuie vreo 5 trenuri.
_________________ :TTT:
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Dec 2016, 19:07
intreb si eu,nu dau cu parul... deci suporterii straini pt cele 3 meciuri vin cu avionul si ii aduci la gara cu trenul. ce fac ei la gara? se duc cu troleul 86 la stadion?
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Dec 2016, 19:29
Costescu si moderatori emisiuni in care s-a discutat asa au spus ca le trebuie trenuri care sa faca 20 minute de la Aeroport la Gara de Nord, probabil ca i vor duce cu Citaro la National Arena nu stiu si nici nu ma intereseaza timpul trece si nu se misca nimic ne indreptam cu pasi mari catre un mare esec cu miros de rahat.
Cautati pe net emisiunea Dupa 20 ani cand a fost invitat Costescu si vedeti acolo ce s-a discutat.
Emisiunea a fost realizata inainte sa pice marea afacere cu trenuri noi la CFR Calatori despre care un anumit bolnav latra la unele topice ca in decembrie 2016 ne dam cu primele trenuri noi din parcul CFR Calatori poate vine saptamana viitoate 2 rame electrice si.noi.nu stim
E pacat de Capitala dar oricum acolo se fura cel mai mult, Brasovul daca ar fi avut aeroport si un stadion modernizat sau nou ar fi luat fata poluatului Bucuresti, deja se construieste si investeste major la poalele Tampei, Coresi cel mai mare mall din Transilvania etc...
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Dec 2016, 20:27
DAS 2011 a scris:
Povestea ca CFR Infrastructura poate executa in regie proprie o asemenea lucrare este o gluma. Toate antreprizele care mai executau RK la linie, lucrari de arta, suduri, etc. au fost demult privatizate, multe dintre ele nici nu mai exista. Cu ce sa execute CFR SA subtraversare pe sub DN 1 cu Colmarul ??? Deci trebuie licitatii pentru atribuirea lucrarilor, din nou contestatii, asa ca 2018.....
Eu am inteles ca acele lucrari mai dificile s-ar putea executa de catre terti, restul urmand sa fie realizat de CFR Infar...daca exista vointa, nu ar fi greu de realizat, nu e o lucrare asa grea pana la urma, important ea se vrea...
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Dec 2016, 20:34
Katalyn a scris:
Costescu si moderatori emisiuni in care s-a discutat asa au spus ca le trebuie trenuri care sa faca 20 minute de la Aeroport la Gara de Nord, probabil ca i vor duce cu Citaro la National Arena nu stiu si nici nu ma intereseaza timpul trece si nu se misca nimic ne indreptam cu pasi mari catre un mare esec cu miros de rahat.
Cautati pe net emisiunea Dupa 20 ani cand a fost invitat Costescu si vedeti acolo ce s-a discutat.
Emisiunea a fost realizata inainte sa pice marea afacere cu trenuri noi la CFR Calatori despre care un anumit bolnav latra la unele topice ca in decembrie 2016 ne dam cu primele trenuri noi din parcul CFR Calatori poate vine saptamana viitoate 2 rame electrice si.noi.nu stim
E pacat de Capitala dar oricum acolo se fura cel mai mult, Brasovul daca ar fi avut aeroport si un stadion modernizat sau nou ar fi luat fata poluatului Bucuresti, deja se construieste si investeste major la poalele Tampei, Coresi cel mai mare mall din Transilvania etc...
sa nu laudam prea mult Brasovul, a avut reteaua de transport cea mai nepoluanta din romania probabil, pe care d sitrus-o complet...pentur un roas pretins turistic si montan,e o rusine ce s-a intamplat acolo, inlocuirea unei retele de tranpsort electric cu diesle poluante
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Dec 2016, 20:48
Aici nu e Transira dar îmi fac timp să răspund. Probabil că la acel moment era mai convenabil să cumpere autobuze noi ( acele MAN-uri scurte și articulate ) decât autobuze și troleibuze. Plus ca autobuzul îl poți folosi și pe traseu de troleibuz pe când invers nu se poate. Oricum nu depinde de noi și niciodată nu se va face după cum vrea populația. E drept si eu regret după trolee dar scoaterea tramvaiului din orașul de sub Tâmpa a fost cea mai bună soluție. Uitați-va la Ploiești au făcut liniile se la Zero dar circulăm cu aceleași tramvaie majoritatea din ele nu sar de 35 km/h patinează în draci sau Scot tot felul de sunete ciudate.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Dec 2016, 21:49
Braşov a avut stadion. Dar s-a supărat Scripcaru şi a dispus demolarea.
Autobuzele noi au adus o îmbunătăţire strict de ordin estetic, faţă de Dac-urile şi tramvaiele intenţionat menţinute în stare proastă. Traseele au devenit din ce în ce mai prost deservite, centrul istoric e aproape izolat, iar oraşul e absolut neprietenos cu oricine nu are maşină. Trecerile de pietoni lipsesc cu desăvârşire, dacă vrei să mergi de la Livada Poştei la Teatrul Dramatic ori iei autobuzul, ori ocoleşti până în Piaţa Sfatului, că acolo e trecerea de pietoni. La primărie au mutat staţia după o curbă fără vizibilitate... au trântit şi o trecere de pietoni acolo, evident că accidentele se ţin lanţ.
Să nu mai spun de coeficientul de utilizare a parcului (CUP) de circa 40%, cel mai redus din ţară. Vehiculele sunt one-man-show, omul şi vehiculul, la prânz nu se schimbă şoferii, se schimbă maşinile cu totul. Păi TCE Ploieşti, de exemplu, cu tot cu Ikarusurile trase la gard, are CUP mai mare. Bucureştiul, cu toate hârburile lui trase la gard, tot se duce spre 60%. Media europeană se duce spre 90%.
Bonus, România are infringement la UE pentru calitatea aerului din Bucureşti, Braşov şi Iaşi. Ne mai miră că vorbim de oraşe care au redus sistematic ponderea transportului electric?
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Dec 2016, 22:41
Pai daca ai troleibuze, ce nevoie ai sa mergi cu autobuz pe traseu de troleibuz? La noi avem troleibuze care au motor diesel, si cind sint ceva lucrari le pot devia pe strazi fara fire de contact.
Partea proasta e la tramvaie ca acum au modernizat vechiturile nemtesti la Arad si Pascani si cam dau rateuri, unul s-a rupt la articulatie. Daca luau si tramvaie noi cum au luat autobuze si troleibuze era chiar fain.Acuma au luat microbuze, nu stiu pentru ce, dar na ce sa zic, au luat si vapoare, au facut si statii de vapoare, dar nu au legislatie sa navigheze pe Bega.