| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Ian 2017, 21:51 | |
| Daca poate sa-mi spuna cineva, estimativ, cand ar putea fi finalizate tunelurile Sighisoara si Danes pentru a fi dat in folosinta noul traseu? |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 16 Ian 2017, 00:37 | |
| - Dr2005 a scris:
- Avizul se poate prelungi. Dar să vedem dacă CFR Călători are bani şi dispoziţie pentru asta.
Si sa vedem si daca mai e nevoie de atat de multe 20-54/55 tinand cont ca din iunie mai au voie sa circule doar pe neinteroperabile. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 16 Ian 2017, 02:34 | |
| Nu scrie nicăieri că mai au voie doar pe neinteroperabile. E prevăzut doar că materialul rulant nou achiziţionat sau modernizat pus în circulaţie începând cu anul 2016 şi utilizat pe secţii interoperabile trebuie să aibă aer condiţionat. _________________ :TTT:
|
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 16 Ian 2017, 10:15 | |
| - ravers75 a scris:
- Daca poate sa-mi spuna cineva, estimativ, cand ar putea fi finalizate tunelurile Sighisoara si Danes pentru a fi dat in folosinta noul traseu?
Pana la sfarsitul anului ar trebui sa fie gata, ziceau constructorii ca in decembrie 2016 tunelurile in sine vor fi finalizate. Mai ramane de construit podul peste Tarnava de la intrare in Sighisoara dar sa vedem cum se vor misca, avand in vedere ca pe lotul Sighisoara-Atel se avanseaza destul de greu. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 16 Ian 2017, 19:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu scrie nicăieri că mai au voie doar pe neinteroperabile. E prevăzut doar că materialul rulant nou achiziţionat sau modernizat pus în circulaţie începând cu anul 2016 şi utilizat pe secţii interoperabile trebuie să aibă aer condiţionat.
Nasol atunci. Deci ramanem cu malaxe, musama maro si 20-54/55 multa vreme inca. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 17 Ian 2017, 08:35 | |
| Era tehnic imposibil să se climatizeze câteva sute de vagoane şi automotoare în câteva luni.
Ce nu înţeleg eu e de ce se mai admite lipsa climatizării la clasa I la IR. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 17 Ian 2017, 09:41 | |
| Am citit in raportul AFER ca un tren compus din doua Desiro, s-a defectat si a continuat drumul doar cu un automotor, celalalt raminind in curenta pina a fost tras de LDH.
In astfel de cazuri un Desiro functional nu il poate trage si pe celalalt defect macar pina in prima statie? |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 17 Ian 2017, 10:00 | |
| Am mai spus-o si o repet, nu climatizarea e problema CFR, ci infrastructura. Macar de n-am avea niciun vagon climatizat dar o viteza medie (deci cu tot cu stat in gari!) de 80km/ora pe 80% din CF. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 17 Ian 2017, 10:07 | |
| - dan tm a scris:
- Am citit in raportul AFER ca un tren compus din doua Desiro, s-a defectat si a continuat drumul doar cu un automotor, celalalt raminind in curenta pina a fost tras de LDH.
In astfel de cazuri un Desiro functional nu il poate trage si pe celalalt defect macar pina in prima statie? Depinde si de defectiuni. Poate ala cedase de tot. Eu am patit acum 2 ani la 1793 (avea doar "temperatura" motorul), a venit pe la Gaesti alt AM de la Pitesti si ne-a dus mai departe cuplati. Insa in AM-ul nostru mai functiona totusi lumina, caldura, cam orice in afara de motorul buclucas...sau motoarele, ca toate o luau razna. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 17 Ian 2017, 21:27 | |
| - riciu a scris:
- Am mai spus-o si o repet, nu climatizarea e problema CFR, ci infrastructura. Macar de n-am avea niciun vagon climatizat dar o viteza medie (deci cu tot cu stat in gari!) de 80km/ora pe 80% din CF.
Sincer nu. Decat sa ajung mai repede cu ceva timp dar cat totusi stau in tren sa curga apele de pe mine de cald, cu mirosurile de rigoare nu, mai bine sa ajung mai tarziu dar sa fie aer conditionat peste tot. Din pacate la cfr deseori ajungi si tarziu dar nu ai nici aer conditionat. Cine vrea sa ajunga repede dar nu conteaza in ce conditii calatoreste are alternativa transportului auto. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 17 Ian 2017, 22:22 | |
| Da... daca asta ne e mentalitatea, asta meritam.
Daca vin din Berceni la Pipera la ora de varf, ce daca fac 1 ora jumate, dar uite ce xxx masina de lux am. ... Daca fac 30 minute un drum de 10-12 km dar il fac cu metroul e CAH... Si asta e un caz real, nu ipotetic.
Era si o gluma, precum ca cei de pe Wall Street care au Rolls Royce primesc sfaturi de la cei care vin cu metroul... Gluma, gluma, dar si cu ceva adevar in ea.
Mirosurile si aerul conditionat... nu prea... au treaba una cu alta... |
|
| |
get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5248 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: buff buff Mier 18 Ian 2017, 01:12 | |
| Duminica am luat ultimul IR catre Oradea si din cauza ca am asteptat nu stiu ce tren, am avut bonus 10 minute intarziere. Asta nu este tot, a trebuit mai apoi sa asteptam in Stana si IRN-ul de Bucuresti. Cand am ajuns la Huedin, ne-au impins incolo-incoa de zici ca vroiau sa ne imbete! Nicicum nu reuseau sa cupleze un alt Desiro, asa ca intre timp a ajuns si Desiro spre Cluj si se gandeau eventual sa faca schimb! Calatorii din trenul Oradea-Cluj urmau sa fie mutati in automotorul cu probleme stationat in Huedin si acel Desiro bun sa il ataseze compunerii noastre. Na, dupa vreo aproape 8 incercari, cand in fata, cand in spate, a reusit intr-un final sa cupleze Desiro-ul buclucas. Pentru ce se trimit in teren automotoare cu probleme la cupla?! Uite asa s-a dat peste cap circulatia celor 2 trase! |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 18 Ian 2017, 08:01 | |
| La Desiro pe vremea asta le îngheață cuplele pt ca majoritatea nu mai au acele prelate pt protecție. Si iarna nu-i ca vara cum a spus fostul presedinte. |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 18 Ian 2017, 14:53 | |
| Acele prelate ar trebui să fie considerate consumabile și înlocuite săptămânal, dacă e cazul.
Dar fiind vorba de CFR, probabil în acte costă de 20 de ori sau de 50 de ori prețul lor real. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 18 Ian 2017, 15:39 | |
| Caz in care le baga la mijloace fixe. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|