| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 15 Feb 2017, 19:56 | |
| Am gasit pe facebook discutii pe tema asta: -"Este vorba de transporturi agabaritice si de aceea au ales traseul pe la Oradea-Suceava! Au mai fost trenuri agabaritice din Transilvania spre Constanta si au urmat acelasi traseu pe la Suceava pentru ca pe acolo se incadreaza in limite din ce am inteles." -" este vorba despre gabaritul de libera trecere platformele au 3100mm latime iar tancurile sunt mai late cu 200 mm pe fiecare parte( cel putzin asa arata) fapt ce depaseste gabaritul de libera trecere prin tuneluri. din acest motiv s-a dat ruta prin Suceava pentru ocolirea tunelurilor de la Predeal de la fenes etc. Tonajele pe Vatra Dornei- Suceava sunt de 650 tone in simpla neffind pemisa impingerea la jumelate. Si uite asa au vizitat toata tara cu tancul Abrams" -"Corect, un Abrams are 3,66 latime." -"Intră în calcul și tonajul admis pe podețe și poduri." sursa https://www.facebook.com/groups/trenuri.romanesti/permalink/1240036609398055/ |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Feb 2017, 16:20 | |
| Care ar putea fi cauza pentru care unii mecanici uita sa opreasca in Craiova Triaj h?
vad in raportul AFER pe saptamina trecuta ca in data de 12.02.2017 trenul 1823 nu a oprit desi avea oprire in livret. Nu este prima data cind trenurile trec fara oprire. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Feb 2017, 16:23 | |
| Iar 1823 ? Sigur sunt ceva fenomene paranormale acolo.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Vin 17 Feb 2017, 16:26, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Feb 2017, 16:24 | |
| - dan tm a scris:
- Care ar putea fi cauza pentru care unii mecanici uita sa opreasca in Craiova Triaj h?
vad in raportul AFER pe saptamina trecuta ca in data de 12.02.2017 trenul 1823 nu a oprit desi avea oprire in livret. Nu este prima data cind trenurile trec fara oprire. Și a mai fost unu în același timp cu incidentul MMV de la Arad Cred că e singurul Interegional care oprește acolo și uita de oprire |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8738 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Feb 2017, 11:00 | |
| - Dr2005 a scris:
- Tocmai am venit cu 1752 de la Mărăşeşti. În Mărăşeşti au urcat vreo 20 persoane, vreo 4 - 5 venite cu un Regio dinspre Focşani (probabil de la Putna Seacă unde nu opreşte 1752). l.
De ce ar face cineva asta, si nu sa schimbe in Focsani ? Doar sa vada Ramificatia Doaga si Mausoleul, altfel nu explic |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Feb 2017, 14:54 | |
| N-au cum să schimbe la Focşani la ora aia, că nu e tren. _________________ :TTT:
|
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8738 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Feb 2017, 16:01 | |
| Anul trecut poate, anul asta este. R 5110 Putna Seaca 15:53, Focsani 16:07. IR 1752, sosire Focsani 16:27
|
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Feb 2017, 11:12 | |
| Stie cineva de unde se poate cumpara o scula manuala de burat? Pe curent, pe benzina, nu conteaza. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Feb 2017, 21:05 | |
| Am citit in raportul AFER ca trenul 4334 a fost oprit in statia Satu Mare pentru alimentarea locomotivei cu combustibil si apa.
Asta pare a pana prostului, poate intreb o prostie, dar cum e posibil ca o locomotiva comandata pentru remorcarea unui tren sa fie detasata in parcurs, dusa in depou la alimentare si apoi trenul sa isi continue mersul cu doua ore intirziere?
e mai ceva ca pe vremea aburului cind locomotivele luau apa in parcurs. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Feb 2017, 21:23 | |
| Singura explicatie plauzibila cred ca e o pierdere din rezervoare. Dar nu era retrasa la depou atunci, ca exista doar si risc de incendiu. Sau sa fi fost defect indicatorul de combustibil si sa fi aratat mai mult decat era in realitate? |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Feb 2017, 21:47 | |
| Buna seara,As dori si eu sa stiu cum imi dau seama ca un marfar e gol? Multumesc |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Feb 2017, 22:02 | |
| Daca era pierfere din rezervor nu o alimentau si o trimiteau tot pe aia la drum, o retineau.
------------- Cum iti dai seama daca un marfar e gol?
daca e plin vezi cum trage locomotiva, cit de greu demareaza, ce zgomote face la joante si la macazuri, mai vezi daca vagoanele sint plumbuite, daca sint acoperite cu prelate, daca arcurile sint tensionate, mai exista un fel de reper in forme de T la boghiuri.
Daca nu vezi toate astea poti prezuma ca vagoanele sint goale. Ce ti-am zis eu e asa la nivel de amator prin gara. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Feb 2017, 22:12 | |
| - dan tm a scris:
- Am citit in raportul AFER ca trenul 4334 a fost oprit in statia Satu Mare pentru alimentarea locomotivei cu combustibil si apa.
Asta pare a pana prostului, poate intreb o prostie, dar cum e posibil ca o locomotiva comandata pentru remorcarea unui tren sa fie detasata in parcurs, dusa in depou la alimentare si apoi trenul sa isi continue mersul cu doua ore intirziere?
e mai ceva ca pe vremea aburului cind locomotivele luau apa in parcurs. Parca s-a mai intamplat asa odata, si nu parca tot in Satu-Mare...Poate am timp maine sa caut prin rapoartele mai vechi... |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Feb 2017, 22:37 | |
| Eu nu imi amintesc, dar e destul de ciudat. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Feb 2017, 22:52 | |
| Cuidata insa si intamplarea in care s-a gresit efectuarea parcursului de iesire a lui 1838 de catre IDM-ul din Sibot...Pe instalatia din biroului idm-ului nu exista posibilitatea controlului pozitiei macazelor dupa ce s-a efectuat parcursul?? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|