| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 12 Ian 2017, 13:04 | |
| Da, coboara pantograful de fiecare data, altfel risc mare de electrocutare. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 12 Ian 2017, 15:04 | |
| Unde ați trăit fraților pana acum, in pădure? Pai il coboară pentru legarea cuplei IT inca de cand a apărut in tara asta încălzirea electrica la vagoane. S-au electrocutat pe atunci 1-2 cazuri si au emis un ordin in acest sens. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 12 Ian 2017, 15:20 | |
| Ce sari asa_ e mai greu sa iti dai seama daca nu vezi totul pe calculator. daca ala nu a filmat toata operatiunea, nu poti sa stii, doar e greu de mers in gara sa vezi. Vara e cald iarna e frig.
|
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 12 Ian 2017, 17:29 | |
| Dupa ce lasa pantografu, mecanicul ii da agentului (electrician, RTV, sef tren) cheia ce deschide capacul de la priza IT! |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 12 Ian 2017, 23:58 | |
| Pai si curentul de la locomotivele diesel nu poate electrocuta prin priza IT? Ca nu am vazut sa opreasca motorul locomotivele diesel pentru legarea/dezlegarea vagoanelor. Care sa fie logica? Sunt convins ca e ceva ce imi scapa, dar nu imi dau seama ce. |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Ian 2017, 00:34 | |
| Locomotiva electrică e practic un transformator cu un capăt legat la 25 kV și celălalt legat la pământ prin șină, probabil de asta electrocutează și trebuie deconectată de la rețeaua de contact.
Locomotiva diesel-electrică are un generator diesel care produce energia electrică pentru motoare, care sigur nu generează 25 kV și care probabil poate fi oricând decuplat de la restul instalației electrice a locomotivei fără să fie nevoie de oprirea motorului diesel în sine (care mergea și câte-o lună întreagă non-stop, pe vremea lui Ceaușescu).
Cineva care se ocupă de întreținerea locomotivelor diesel-electrice în depou îți poate explica mai multe, probabil. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Ian 2017, 09:54 | |
| Are cineva mersul trenurilor din Bulgaria? As vrea oi putea sa merg si eu pe linia lor ingusta functionala. Multumesc, |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Ian 2017, 10:25 | |
| Septemvri-Dobrinishte
16101 : 02:05 - 07:20 16103 : 08:32 - 13:20 16105 : 13:10 - 18:10 16107 : 15:50 - 20:48
Return Dobrinishte - Septembrie
16102 : 05:20 - 10:13 16104 : 10:10 - 14:55 16106 : 13:50 - 18:25 16108 : 18:45 - 23:40.
Daca te duci cu trenul ai asa :
12:45 - 15:35 = IR 1095 Buc.Nord - Ruse. 16:30 - 22:25 = 463 Ruse - Sofia 22:40 - 00:36 = 8627 Sofia - Septemvri. 05:35 - 07:44 = 10171 Sofia - Septemvri.
Mai multe detalii despre mersul trenurilor din Bulgaria pe www.bdz.bg/en/ |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Ian 2017, 13:34 | |
| Multumesc frumos. Sper sa pot sa fac excursia asta prin vara. Dar stii cum e, sa ajungem cu bine pana atunci. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Ian 2017, 13:50 | |
| Cauta pe FB grupurile pasionatilor bulgari vezi acolo tot ce tine de trenurile lor inclusiv cele inguste. Eu sunt pe aproape toate grupurile posibile zi de zi se posteaza din toata Bulgaria. Azi am vazut prima poza cu un tren pe ingusta din 3 vagoane ele fiind compuse toate din cate 4 vagoane.
La vara iti iei Balkan Flexi Pass si te duci cu Romania pana la Sofia nu mai schimbi la Ruse. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Ian 2017, 14:06 | |
| Merci frumos. Eu sunt genul care nu vrea sa-si faca planuri, ca socoteala de acasa nu se potriveste cu ai' din targ. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 14 Ian 2017, 12:06 | |
| Care e treaba de e nevoie de dubla la IR 1621 pe distanta Pl.Vest - Predeal cand are 11-15 vagoane in vreme ce 1741 cu 11 vagoane sau 1641 cu 12 vagoane nu are nevoie de dubla ? Spunea colegul mariuscfrbucuresti ca s-au schimbat tonajele pe sectia Campina - Predeal dar nu vad nicio logica in asta adica 1641 cu 12 merge brici si doar 1621 are nevoie de ajutor pentru 11 vagoane. Nici explicatia ca ramane cu un MT mai putin locomotiva care vine cu 1621 nu merge caci e imposibil sa pice o astfel de locomotiva doar la trenul asta 1621.
Deci poate sa explice cineva aceasta situatie ?
Astazi a venit tamponul de la Sinaia EA 626 ca sa ajute pe 477-247 dar a venit cu peste 1 ora inainte sa ajunga 1621 la Pl.Vest de regula era invers 1621 statea sa astepte ajutorul plecand intarziat azi a fost ok. Daca as fi cu capul cum sunt alti de pe aici as spune ca forumul asta e urmarit de cine trebuie, fals si fail in acelasi timp ca sunt sanatos la cap si nu visez cai verzi pe pereti. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 14 Ian 2017, 15:12 | |
| Conform anexa 1 din livretul central, pe distanta Ploiesti -Predeal ai doua variante de tonaj remorcabil,prima de 800t cu EA ,si a doua 750t cu dubla EA1; pe distanta Campina-Predeal si retur dubla de DA. La 1621 si 1622 pe livret tonajul este de 550t Brasov -Bucuresti,si 450t Brasov-Timisoara,statia Brasov ataseaza/detaseaza grupa de la locomotiva. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Ian 2017, 14:49 | |
| Ce se întâmplă cu vagoanele 20 55 a caror av. tehnic afer expira in 2017? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Ian 2017, 18:03 | |
| Avizul se poate prelungi. Dar să vedem dacă CFR Călători are bani şi dispoziţie pentru asta. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|