Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Ian 2017, 09:18
De asta am intrebat ca nu am poze din Gara de Nord la indemana nu stiu daca in ultimi ani a mai fost un tren atat de lung ca IR 1634 de luni 02-01-2017 cu 15 vagoane ( 14 saloane AstraArad + bicicleta 83-76 )
De fapt a mai fost cazuri vinerea in 2015 la 1641 cu 16 vagoane sau la 1931 cu 17 vagoane in 25-07-2014 dar s-a cam sters pasta.
La Pl.Vest IR 472-1 in ajunul Craciunului cand a fost suplimentat cu 3 vagoane Buc.Nord-Brașov la urma trenului in statia Pl.Vest ultimul vagon un salon de 84 locuri nu a prins peronul decat cu usa din fata desi trenul avea 9 vagoane iar peronul e pentru 15-16 vagoane.
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Ian 2017, 14:15
A fost o dată o ninsoare puternică în vestul țării și-n Ungaria și Austria, ceea ce a dus la o paralizie totală a traficului feroviar, și peste asta s-au suprapus furturi de cabluri și relee în Ungaria. A fost cândva în jurul datei de 15 decembrie 2014. Atunci, IR 347-2 a sosit cu 15 vagoane și l-au tras la linia 2, ultimul vagon abia a încăput la peron.
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
Subiect: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Ian 2017, 19:48
Ce se stie despre vagonul 10-31.001 cel reconstruit la Remar Pascani ?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Ian 2017, 21:12
Dacă nu l-or fi vândut în Congo, ar trebui să fie încă la Paşcani. Vagonul fusese cumpărat la licitaţie de la CFR Călători, la preţ de fier vechi. Remar viza un număr mare de vagoane 11/21-47 şi 21-57, dar a cumpărat loturile cum erau ele, deci inclusiv cu nişte etajate, 20-47, 20-57, 39-50 şi 29-22. Desigur, în afara 21-47/57-urilor care au ajuns în Congo, a celor 2 vagoane pentru Servtrans (modificate pentru a fi alimentate electric de LDE125 şi incompatibile cu orice altceva) şi a acestui unic 10-31, restul vagoanelor au sfârşit ca fier vechi, pentru că 10-31 nu a fost cumpărat de CFR Călători, aşa că Remar nu avea de ce să mai bage bani în reconstrucţia altor vagoane.
Am încercat să le pozez în 2008 când erau la Paşcani pe o linie industrială în câmp, dar erau al dracului de bine păzite de nişte paznici al dracului de nesimţiţi, care ne-au urmărit 1 km şi nu ne-au lăsat să facem nicio poză, deşi câmpul respectiv nu le aparţinea.
_________________ :TTT:
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
Subiect: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Ian 2017, 08:39
M-am tot uitat la vagoanele IR. Bucuresti - Constanta.Au in compunere vagoane 21-76.9xx si 19-83.Sa inteleg ca nu s-au modernizat si vagoane cl.1 la aceasta serie noua, adica 19-76.900.Se are in vedere cumva?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Ian 2017, 08:52
19-76.900 nu s-au făcut, pentru că vagoane de clasa I pentru scurt şi mediu parcurs sunt suficiente. Dacă s-ar face, probabil ar ieşi cele mai confortabile vagoane, că un 19-80 are 9 compartimente la o lungime a vagonului de 26,1 m, pe când un vagon 10-91, de exemplu, are 10 compartimente fictive la aceeaşi lungime.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Ian 2017, 09:08
Dr2005 a scris:
19-76.900 nu s-au făcut, pentru că vagoane de clasa I pentru scurt şi mediu parcurs sunt suficiente. Dacă s-ar face, probabil ar ieşi cele mai confortabile vagoane, că un 19-80 are 9 compartimente la o lungime a vagonului de 26,1 m, pe când un vagon 10-91, de exemplu, are 10 compartimente fictive la aceeaşi lungime.
Ar trebui modernizate în 19-70 compartimentate sunt destule saloane Joi am mers cu 19-76 mi s-au părut foarte confortabile păcat că sunt semisalon
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Ian 2017, 09:11
Dacă 19-76 şi 19-70 ar avea şi prize, ar fi vagoanele perfecte.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Ian 2017, 09:42
Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
19-76.900 nu s-au făcut, pentru că vagoane de clasa I pentru scurt şi mediu parcurs sunt suficiente. Dacă s-ar face, probabil ar ieşi cele mai confortabile vagoane, că un 19-80 are 9 compartimente la o lungime a vagonului de 26,1 m, pe când un vagon 10-91, de exemplu, are 10 compartimente fictive la aceeaşi lungime.
Ar trebui modernizate în 19-70 compartimentate sunt destule saloane Joi am mers cu 19-76 mi s-au părut foarte confortabile păcat că sunt semisalon
Nu ne trebuie, in Romania lumea de abea plateste bilet de clasa 2-a dar de clasa 1, nimeni.
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Ian 2017, 11:47
Mai bine înghesuim 84 de nebuni intrun salon decât să modernizăm niște vagoane de clasa 1 si gătit cu 25% mai mult decât la clasa 2a
get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5248 Data de inscriere : 24/12/2010
Subiect: nu inteleg Mar 10 Ian 2017, 23:05
Daca Desiro nu face fata sa dea caldura, de ce se mai trimite in teren? Mai bine ne trimitea un LVT daca intr-adevar nu am fost multi calatori in IR 1531 pe distanta Oradea - Timisoara Nord; Cluj-Oradea a fost mai plin, dar dupa ce a coborat mai multa lume, asta a fost.... frig!
Chiar nu inteleg, daca nu pot oferi un minim de confort, mai bine sa il anuleze in zilele geroase! Nu a putut sa faca nimic controlorul desi i s-a adus la cunostinta acest aspect. Si mai mult de atat, doar simtea si el frigul!
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Ian 2017, 23:53
Se mai si deschid usile alea si nu ai nici un fel de usa care sa separe saloanele de intrare. Pe gerul asta e miez treaba, indiferent de rang.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 11 Ian 2017, 10:25
Desiro are suprafata vitrata prea mare deci vara se incalzeste tare iarna se racesc deci bune pentru trenuri de naveta maxim 2 ore
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 12 Ian 2017, 10:25, editata de 1 ori
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 11 Ian 2017, 22:08
Corect. Si mai au si geamuri simple, nu duble, deci e cu atat mai greu sa mentii o temperatura confortabila in ele.
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 12 Ian 2017, 10:34
As vrea si eu sa stiu daca o locomotiva electrica atunci cand se cupleaza la vagoane,coboara pantograful? Am vazut un video cu Pasarea Maiastra in care(posibi ca autorul sa NU fi filmat toata operatiunea de cuplare ca are 4 minute)si nu a coborat deloc pantograful,ci doar l-a schimbat odata cu schimbarea postului de comanda.