Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+79
Sabik
catalinu'
Vlad
bobi
AeroX
aris86
CristyanC
lapsanszkitamas
gvd
apmatei
laur 133
AndreiCFRbv
Luna
Daniel Trifu
johnsmoke
florin94
alliens
ravers75
ldh80
19jimmy84
cardinal
kristi kkk
Warrington
theblackstigx
florin29sv
riciu
Jhonyla
trancefan83
traian
razvan - trenuri
SST_EuroBlue
Andrey_tm
bubu
KQQ
Casanova
Norbi
ciprian71
laurentzu
get.
cortexedge
alex.alexus.tm
neluadi
Spartan1948
cfr500
Petre_IFTE
teoiasi
Razvan Tudor
@ndrey
tomi_morar
alkrosis
Rarau
alex.barac.5
sorinache96
DUAL
sp59
LanceR
TVlad
CristianSM
marius664
billy752-istu
IonutCFR2009
baiazid
cristy79
dan tm
didinul
Dr2005
cristi ar
frank81
Katalyn
Vitosa
mielutu zburator
Adirmvl
AndreiSV
Adrian78
Ghioca Bogdan
AndiCFR
ets2oltromânia
Nesebar
alex1987
83 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMier 04 Ian 2017, 09:18

De asta am intrebat ca nu am poze din Gara de Nord la indemana nu stiu daca in ultimi ani a mai fost un tren atat de lung ca IR 1634 de luni 02-01-2017 cu 15 vagoane ( 14 saloane AstraArad + bicicleta 83-76 )

De fapt a mai fost cazuri vinerea in 2015 la 1641 cu 16 vagoane sau la 1931 cu 17 vagoane in 25-07-2014 dar s-a cam sters pasta.

La Pl.Vest IR 472-1 in ajunul Craciunului cand a fost suplimentat cu 3 vagoane Buc.Nord-Brașov la urma trenului in statia Pl.Vest ultimul vagon un salon de 84 locuri nu a prins peronul decat cu usa din fata desi trenul avea 9 vagoane iar peronul e pentru 15-16 vagoane.

Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6965
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMier 04 Ian 2017, 14:15

A fost o dată o ninsoare puternică în vestul țării și-n Ungaria și Austria, ceea ce a dus la o paralizie totală a traficului feroviar, și peste asta s-au suprapus furturi de cabluri și relee în Ungaria. A fost cândva în jurul datei de 15 decembrie 2014. Atunci, IR 347-2 a sosit cu 15 vagoane și l-au tras la linia 2, ultimul vagon abia a încăput la peron.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ciprian71




Numarul mesajelor : 1681
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4727
Data de inscriere : 19/07/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMier 04 Ian 2017, 19:48

Ce se stie despre vagonul 10-31.001 cel reconstruit la Remar Pascani ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMier 04 Ian 2017, 21:12

Dacă nu l-or fi vândut în Congo, ar trebui să fie încă la Paşcani.
Vagonul fusese cumpărat la licitaţie de la CFR Călători, la preţ de fier vechi. Remar viza un număr mare de vagoane 11/21-47 şi 21-57, dar a cumpărat loturile cum erau ele, deci inclusiv cu nişte etajate, 20-47, 20-57, 39-50 şi 29-22. Desigur, în afara 21-47/57-urilor care au ajuns în Congo, a celor 2 vagoane pentru Servtrans (modificate pentru a fi alimentate electric de LDE125 şi incompatibile cu orice altceva) şi a acestui unic 10-31, restul vagoanelor au sfârşit ca fier vechi, pentru că 10-31 nu a fost cumpărat de CFR Călători, aşa că Remar nu avea de ce să mai bage bani în reconstrucţia altor vagoane.

Am încercat să le pozez în 2008 când erau la Paşcani pe o linie industrială în câmp, dar erau al dracului de bine păzite de nişte paznici al dracului de nesimţiţi, care ne-au urmărit 1 km şi nu ne-au lăsat să facem nicio poză, deşi câmpul respectiv nu le aparţinea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71




Numarul mesajelor : 1681
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4727
Data de inscriere : 19/07/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMar 10 Ian 2017, 08:39

M-am tot uitat la vagoanele IR. Bucuresti - Constanta.Au in compunere vagoane 21-76.9xx si 19-83.Sa inteleg ca nu s-au modernizat si vagoane cl.1 la aceasta serie noua, adica 19-76.900.Se are in vedere cumva?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMar 10 Ian 2017, 08:52

19-76.900 nu s-au făcut, pentru că vagoane de clasa I pentru scurt şi mediu parcurs sunt suficiente. Dacă s-ar face, probabil ar ieşi cele mai confortabile vagoane, că un 19-80 are 9 compartimente la o lungime a vagonului de 26,1 m, pe când un vagon 10-91, de exemplu, are 10 compartimente fictive la aceeaşi lungime.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18688
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24243
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMar 10 Ian 2017, 09:08

Dr2005 a scris:
19-76.900 nu s-au făcut, pentru că vagoane de clasa I pentru scurt şi mediu parcurs sunt suficiente. Dacă s-ar face, probabil ar ieşi cele mai confortabile vagoane, că un 19-80 are 9 compartimente la o lungime a vagonului de 26,1 m, pe când un vagon 10-91, de exemplu, are 10 compartimente fictive la aceeaşi lungime.

Ar trebui modernizate în 19-70 compartimentate sunt destule saloane
Joi am mers cu 19-76 mi s-au părut foarte confortabile păcat că sunt semisalon
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMar 10 Ian 2017, 09:11

Dacă 19-76 şi 19-70 ar avea şi prize, ar fi vagoanele perfecte.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMar 10 Ian 2017, 09:42

Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
19-76.900 nu s-au făcut, pentru că vagoane de clasa I pentru scurt şi mediu parcurs sunt suficiente. Dacă s-ar face, probabil ar ieşi cele mai confortabile vagoane, că un 19-80 are 9 compartimente la o lungime a vagonului de 26,1 m, pe când un vagon 10-91, de exemplu, are 10 compartimente fictive la aceeaşi lungime.

Ar trebui modernizate în 19-70 compartimentate sunt destule saloane
Joi am mers cu 19-76 mi s-au părut foarte confortabile păcat că sunt semisalon

Nu ne trebuie, in Romania lumea de abea plateste bilet de clasa 2-a dar de clasa 1, nimeni.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18688
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24243
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMar 10 Ian 2017, 11:47

Mai bine înghesuim 84 de nebuni intrun salon decât să modernizăm niște vagoane de clasa 1 si gătit cu 25% mai mult decât la clasa 2a
Sus In jos
get.




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5227
Data de inscriere : 24/12/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: nu inteleg   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMar 10 Ian 2017, 23:05

Daca Desiro nu face fata sa dea caldura, de ce se mai trimite in teren? Mai bine ne trimitea un LVT daca intr-adevar nu am fost multi calatori in IR 1531 pe distanta Oradea - Timisoara Nord; Cluj-Oradea a fost mai plin, dar dupa ce a coborat mai multa lume, asta a fost.... frig!

Chiar nu inteleg, daca nu pot oferi un minim de confort, mai bine sa il anuleze in zilele geroase!
Nu a putut sa faca nimic controlorul desi i s-a adus la cunostinta acest aspect. Si mai mult de atat, doar simtea si el frigul!
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13082
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMar 10 Ian 2017, 23:53

Se mai si deschid usile alea si nu ai nici un fel de usa care sa separe saloanele de intrare. Pe gerul asta e miez treaba, indiferent de rang.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18688
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24243
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMier 11 Ian 2017, 10:25

Desiro are suprafata vitrata prea mare deci vara se incalzeste tare iarna se racesc deci bune pentru trenuri de naveta maxim 2 ore


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 12 Ian 2017, 10:25, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13082
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeMier 11 Ian 2017, 22:08

Corect. Si mai au si geamuri simple, nu duble, deci e cu atat mai greu sa mentii o temperatura confortabila in ele.
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 953
Localizare : -
Reputatie : 4052
Data de inscriere : 15/06/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2017, 10:34

As vrea si eu sa stiu daca o locomotiva electrica atunci cand se cupleaza la vagoane,coboara pantograful?
Am vazut un video cu Pasarea Maiastra in care(posibi ca autorul sa NU fi filmat toata operatiunea de cuplare ca are 4 minute)si nu a coborat deloc pantograful,ci doar l-a schimbat odata cu schimbarea postului de comanda.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 44 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 44 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: