|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 15:39 | |
| eu cred ca a fost o investitie inutila,avand viteza melcului.dar cineva o fi beneficiat de pe urma lui... oricum,si cu el,si fara el,totuna |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 16:24 | |
| Ehee, utila cred ca a fost, pentru unii.... Dar ce ma deranjeaza pe mine este sa constat ca in aceasta tara tot ce este administrat de stat si necesita intretinere, e la pamint. Adica statul de bine de rau mai construieste cite ceva, util sau nu, dar pe urma, cind e nevoie de mentenanta - nu face nimic si investitia devine inutila (vezi si scarile rulante de la Universitate, panourile informative din oras, fintina arteziana de la Basarb, afisajele electronice cu numarul vagonului, etc). Cind a fost intr-un final inaugurat m-am bucurat ca arata foarte bine si era curat si pazit. Fusesem tentat sa ma gindesc ca" nu o sa mearga mult, o sa vezi" dar mi-am alungat gindul: "hai ma, ce tot cobesti acolo?! gindesti prea negativ", dar uite ca acum vreo 3 saptamini am trecut pe acolo si am constatat ca nu mai functiona, paza disparuse si mizgalicii isi pusesera deja vopselele pe el. M-a cuprins o mare lehamite; ma gindesc daca nu cumva cauza e faptul ca nu avem traditie tehnica, fiind in definitiv un popor de ciobani si plugari. |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 17:08 | |
| ir 1921 aseara in slatina a avut 6 vagoane etajate din care 3 vagoane cu militari. unde mergeau militarii?are cineva o idee?multumesc |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 17:26 | |
| Trotuarul rulant este al Primăriei Generale, pe când gara este a CFR S.A.. Normal că CFR S.A. nu o să fie interesată să repare ceva ce nu are în proprietate (şi nici nu are, legal, dreptul să facă asta). Iar Firea e ocupată cu tăiat copacii de pe Kiseleff. _________________ :TTT:
|
| | | sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5134 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 18:12 | |
| Trotuarul rulant din Gara de Nord de la peronul 1 functioneaza, eu am fost ieri(joi 07.07) la ora 11.30 pe acolo si era OK. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 18:19 | |
| - CristianSM a scris:
- De ce nu mai circula fostul Rapid 742?
Mai demult,cand treceam seara prin zona garii,il vedeam tras la peron,gata de plecare.. Foarte frumoase erau vremurile alea...Macar mai circula cineva cu trenul atunci. Pentru că l-au transformat in IR si CFr având trenuri tot mai puține a trebuit să suplinească alt tren oprind în toate gările mai mult sau puțin importante
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 08 Iul 2016, 19:00, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 18:50 | |
| 742 nu era grupa de Satu Mare care se detaşa din Ister la Teiuş? Aia a murit înainte să i se schimbe rangul, erau 3 vagoane de clasă goale, fiind mult mai scump decât acceleratele. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 18:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- Trotuarul rulant este al Primăriei Generale, pe când gara este a CFR S.A.. Normal că CFR S.A. nu o să fie interesată să repare ceva ce nu are în proprietate (şi nici nu are, legal, dreptul să facă asta). Iar Firea e ocupată cu tăiat copacii de pe Kiseleff.
Corect insa eu nu acuzasem CFR SA ci faptul ca un obiectiv mult trimbitat nu mai functioneaza. Pe mine ca cetatean nu ma intereseaza in administrarea cui e ci sa il vad ca isi face treaba, ca banii din impozitele mele nu s-au cheltuit degeaba. Sp59 zice ca functioneaza. Ar fi bine sa fie asa dar cind am fost eu pe acolo parea sa fi fost defect de multa vreme, judecind dupa mizeria acumulata. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 19:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- 742 nu era grupa de Satu Mare care se detaşa din Ister la Teiuş? Aia a murit înainte să i se schimbe rangul, erau 3 vagoane de clasă goale, fiind mult mai scump decât acceleratele.
Habar n-ai. Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare. Era facut cu multe vagoane de dormit si cuseta, peste 10 vagoane iar de clasa multi ani nici nu a avut, doar grupa de Zalau era cu un 20-50 sau 39-50. Tarziu a fost combinat cu ISTER din cauza lucrarilor de pe Bucuresti-Campina si cum nu aveau loc multe trenuri a trebuit sa mai combine si sa mai taie din ele (da-le draq, nu ne trebuie) iar in privinta gradului de ocupare intreaba pe orice insotitor de vagon de dormit cum circula acel Rapid, full. Cel mai rapid tren din capitala spre Maramures (Baia Mare-Satu Mare) de exemplu in '95 pleca la 21:50 si la 7:03 era in Baia Mare iar la 8:15 era in Satu Mare. Mai studiaza ca nu sti istoria cfr deloc. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 19:59 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Dr2005 a scris:
- 742 nu era grupa de Satu Mare care se detaşa din Ister la Teiuş? Aia a murit înainte să i se schimbe rangul, erau 3 vagoane de clasă goale, fiind mult mai scump decât acceleratele.
Habar n-ai.
Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare. Era facut cu multe vagoane de dormit si cuseta, peste 10 vagoane iar de clasa multi ani nici nu a avut, doar grupa de Zalau era cu un 20-50 sau 39-50. Tarziu a fost combinat cu ISTER din cauza lucrarilor de pe Bucuresti-Campina si cum nu aveau loc multe trenuri a trebuit sa mai combine si sa mai taie din ele (da-le draq, nu ne trebuie) iar in privinta gradului de ocupare intreaba pe orice insotitor de vagon de dormit cum circula acel Rapid, full. Cel mai rapid tren din capitala spre Maramures (Baia Mare-Satu Mare) de exemplu in '95 pleca la 21:50 si la 7:03 era in Baia Mare iar la 8:15 era in Satu Mare.
Mai studiaza ca nu sti istoria cfr deloc. Sunt multe filmări cu el un tren adevărat care a fost Expresul 41\42 |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 20:24 | |
| - Kapпaтй a scris:
Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare.
Cum adica, intre Brasov si Teius nu oprea deloc ? In ce ani a circulat trenul asta ? |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 20:34 | |
| - baiazid a scris:
- Kapпaтй a scris:
Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare.
Cum adica, intre Brasov si Teius nu oprea deloc ? In ce ani a circulat trenul asta ? Mersul 2000-2001 a fost ultimul în care 741/742 era trasat fără oprire între Braşov şi Teiuş. Din câte mi-aduc aminte, o bună perioadă de timp avea în compunere numai vagoane de dormit şi cuşetă. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 20:41 | |
| Am intrebat ca sa il caut la Transira in arhiva. este foarte interesant de vazut ce viteza comerciala trenul asta...
Eu zic ca merge bagat si dupa finalizarea lucrariulor la linie un astfel de tren, dar iar o sa imi sara altii in cap ca nu mai merge lumea cu trenul asa mult.
Evident ca toti merg acum cu avionul si cu autobuzul, pentru ca alta varianta nu au...
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 08 Iul 2016, 20:43, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 20:42 | |
| De ce nu studiati mersul trenurilor daca sunteti asa mari pasionati, e vorba de istoria CFR si un tren care taia tara in doua, un tren important care a sfarsit prin anulare din cauza dorintei de a se alege praful de CFR si din nebunia aia de a anula cat mai mult.
Da, in mersul 95-96 trenul E 41 oprea in Ploiesti Vest, Predeal, Brasov apoi fara oprire pana la Dej dupa care Jibou, Baia Mare si Satu Mare. Primul an in care apare este 91-92 ca Accelerat 451/452 apoi a fost facut Rapid MARAMURES dar cred ca cel mai bun mers la avut in 95-96, dupa care a inceput sa ii bage oprire in Sighisoara si apoi Teius dupa care lucrarile de pe Bucuresti-Campina la impins la combinarea cu ISTER si apoi anularea lui ca asa a vrut regimul sa se aleaga praful cum s-a ales si de alte trenuri si de tot CFR-ul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 21:02 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Mai studiaza ca nu sti istoria cfr deloc.
Nu mă pasionează istoria antică. În 2009 căra aer între Teiuş şi Satu Mare. Deşi făcea cu 1 oră jumătate mai puţin decât 1741, nu avea muşterii, mai ales că avea 1741 în spate... Nu mai zic că ocolea Clujul (pe bune, cum să ocoleşti Clujul?!) şi se ducea direct pe 401. În schimb, 1741 se ducea prin Cluj şi Oradea, de unde putea atrage mai mulţi călători. L-am văzut pe 741 în 2009 la Satu Mare, au coborât 3 călători din el Încă de atunci mă miram de ce mai există trenul ăsta. Unul din cei 3 care au coborât din tren era un angajat CFR Călători... care şi ăla se mira că mai ţin şefii lui trenul ăsta ) Un astfel de tren, în ziua de azi, nu şi-ar avea rostul. Poate doar dacă ar intra în Cluj şi 1741 ar pleca mai târziu din Bucureşti cu 2 ore (cum era 1631 pe vremuri şi cum e acum 1931, care are o trasă mult mai bună pe Bucureşti - Cluj) şi ar fi scurtat la Oradea, astfel încât acest 741 să devină tren pentru Bucureşti - Satu Mare, la care să se poată asigura şi legătura de Zalău la în loc de 1641. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |