Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+79
Sabik
catalinu'
Vlad
bobi
AeroX
aris86
CristyanC
lapsanszkitamas
gvd
apmatei
laur 133
AndreiCFRbv
Luna
Daniel Trifu
johnsmoke
florin94
alliens
ravers75
ldh80
19jimmy84
cardinal
kristi kkk
Warrington
theblackstigx
florin29sv
riciu
Jhonyla
trancefan83
traian
razvan - trenuri
SST_EuroBlue
Andrey_tm
bubu
KQQ
Casanova
Norbi
ciprian71
laurentzu
get.
cortexedge
alex.alexus.tm
neluadi
Spartan1948
cfr500
Petre_IFTE
teoiasi
Razvan Tudor
@ndrey
tomi_morar
alkrosis
Rarau
alex.barac.5
sorinache96
DUAL
sp59
LanceR
TVlad
CristianSM
marius664
billy752-istu
IonutCFR2009
baiazid
cristy79
dan tm
didinul
Dr2005
cristi ar
frank81
Katalyn
Vitosa
mielutu zburator
Adirmvl
AndreiSV
Adrian78
Ghioca Bogdan
AndiCFR
ets2oltromânia
Nesebar
alex1987
83 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11399
Data de inscriere : 17/02/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 15:39

eu cred ca a fost o investitie inutila,avand viteza melcului.dar cineva o fi beneficiat de pe urma lui...
oricum,si cu el,si fara el,totuna
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 16:24

Ehee, utila cred ca a fost, pentru unii....
Dar ce ma deranjeaza pe mine este sa constat ca in aceasta tara tot ce este administrat de stat si necesita intretinere, e la pamint.
Adica statul de bine de rau mai construieste cite ceva, util sau nu, dar pe urma, cind e nevoie de mentenanta - nu face nimic si investitia devine inutila (vezi si scarile rulante de la Universitate, panourile informative din oras, fintina arteziana de la Basarb, afisajele electronice cu numarul vagonului, etc).
Cind a fost intr-un final inaugurat m-am bucurat ca arata foarte bine si era curat si pazit. Fusesem tentat sa ma gindesc ca" nu o sa mearga mult, o sa vezi" dar mi-am alungat gindul: "hai ma, ce tot cobesti acolo?! gindesti prea negativ", dar uite ca acum vreo 3 saptamini am trecut pe acolo si am constatat ca nu mai functiona, paza disparuse si mizgalicii isi pusesera deja vopselele pe el.
M-a cuprins o mare lehamite; ma gindesc daca nu cumva cauza e faptul ca nu avem traditie tehnica, fiind in definitiv un popor de ciobani si plugari.
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4077
Data de inscriere : 15/06/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 17:08

ir 1921 aseara in slatina a avut 6 vagoane etajate din care 3 vagoane cu militari.
unde mergeau militarii?are cineva o idee?multumesc
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 17:26

Trotuarul rulant este al Primăriei Generale, pe când gara este a CFR S.A.. Normal că CFR S.A. nu o să fie interesată să repare ceva ce nu are în proprietate (şi nici nu are, legal, dreptul să facă asta). Iar Firea e ocupată cu tăiat copacii de pe Kiseleff.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5134
Data de inscriere : 13/03/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 18:12

Trotuarul rulant din Gara de Nord de la peronul 1 functioneaza, eu am fost ieri(joi 07.07) la ora 11.30 pe acolo si era OK.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 18:19

CristianSM a scris:
De ce nu mai circula fostul Rapid 742?
Mai demult,cand treceam seara prin zona garii,il vedeam tras la peron,gata de plecare..
Foarte frumoase erau vremurile alea...Macar mai circula cineva cu trenul atunci.

Pentru că l-au transformat in IR si CFr având trenuri tot mai puține a trebuit să suplinească alt tren oprind în toate gările mai mult sau puțin importante


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 08 Iul 2016, 19:00, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 18:50

742 nu era grupa de Satu Mare care se detaşa din Ister la Teiuş? Aia a murit înainte să i se schimbe rangul, erau 3 vagoane de clasă goale, fiind mult mai scump decât acceleratele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 18:51

Dr2005 a scris:
Trotuarul rulant este al Primăriei Generale, pe când gara este a CFR S.A.. Normal că CFR S.A. nu o să fie interesată să repare ceva ce nu are în proprietate (şi nici nu are, legal, dreptul să facă asta). Iar Firea e ocupată cu tăiat copacii de pe Kiseleff.

Corect insa eu nu acuzasem CFR SA ci faptul ca un obiectiv mult trimbitat nu mai functioneaza. Pe mine ca cetatean nu ma intereseaza in administrarea cui e ci sa il vad ca isi face treaba, ca banii din impozitele mele nu s-au cheltuit degeaba.

Sp59 zice ca functioneaza. Ar fi bine sa fie asa dar cind am fost eu pe acolo parea sa fi fost defect de multa vreme, judecind dupa mizeria acumulata.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 19:44

Dr2005 a scris:
742 nu era grupa de Satu Mare care se detaşa din Ister la Teiuş? Aia a murit înainte să i se schimbe rangul, erau 3 vagoane de clasă goale, fiind mult mai scump decât acceleratele.

Habar n-ai.

Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare. Era facut cu multe vagoane de dormit si cuseta, peste 10 vagoane iar de clasa multi ani nici nu a avut, doar grupa de Zalau era cu un 20-50 sau 39-50. Tarziu a fost combinat cu ISTER din cauza lucrarilor de pe Bucuresti-Campina si cum nu aveau loc multe trenuri a trebuit sa mai combine si sa mai taie din ele (da-le draq, nu ne trebuie) iar in privinta gradului de ocupare intreaba pe orice insotitor de vagon de dormit cum circula acel Rapid, full. Cel mai rapid tren din capitala spre Maramures (Baia Mare-Satu Mare) de exemplu in '95 pleca la 21:50 si la 7:03 era in Baia Mare iar la 8:15 era in Satu Mare.

Mai studiaza ca nu sti istoria cfr deloc.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 19:59

Kapпaтй a scris:
Dr2005 a scris:
742 nu era grupa de Satu Mare care se detaşa din Ister la Teiuş? Aia a murit înainte să i se schimbe rangul, erau 3 vagoane de clasă goale, fiind mult mai scump decât acceleratele.

Habar n-ai.

Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare. Era facut cu multe vagoane de dormit si cuseta, peste 10 vagoane iar de clasa multi ani nici nu a avut, doar grupa de Zalau era cu un 20-50 sau 39-50. Tarziu a fost combinat cu ISTER din cauza lucrarilor de pe Bucuresti-Campina si cum nu aveau loc multe trenuri a trebuit sa mai combine si sa mai taie din ele (da-le draq, nu ne trebuie) iar in privinta gradului de ocupare intreaba pe orice insotitor de vagon de dormit cum circula acel Rapid, full. Cel mai rapid tren din capitala spre Maramures (Baia Mare-Satu Mare) de exemplu in '95 pleca la 21:50 si la 7:03 era in Baia Mare iar la 8:15 era in Satu Mare.

Mai studiaza ca nu sti istoria cfr deloc.

Sunt multe filmări cu el un tren adevărat care a fost Expresul 41\42
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 20:24

Kapпaтй a scris:


Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare.


Cum adica, intre Brasov si Teius nu oprea deloc ? In ce ani a circulat trenul asta ?
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6467
Data de inscriere : 31/08/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 20:34

baiazid a scris:
Kapпaтй a scris:


Rapidul 741/742 era MARAMURES care initial circula singur fara multe opriri, era un expres, Bucuresti-Satu Mare, oprea in Predeal-Brasov apoi Teius dupa care Dej, Jibou unde lasa grupa de ZALAU!!!! si apoi Baia Mare.


Cum adica, intre Brasov si Teius nu oprea deloc ? In ce ani a circulat trenul asta ?

Mersul 2000-2001 a fost ultimul în care 741/742 era trasat fără oprire între Braşov şi Teiuş. Din câte mi-aduc aminte, o bună perioadă de timp avea în compunere numai vagoane de dormit şi cuşetă.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 20:41

Am intrebat ca sa il caut la Transira in arhiva. este foarte interesant de vazut ce viteza comerciala trenul asta...

Eu zic ca merge bagat si dupa finalizarea lucrariulor la linie un astfel de tren, dar iar o sa imi sara altii in cap ca nu mai merge lumea cu trenul asa mult.

Evident ca toti merg acum cu avionul si cu autobuzul, pentru ca alta varianta nu au...


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 08 Iul 2016, 20:43, editata de 1 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 20:42

De ce nu studiati mersul trenurilor daca sunteti asa mari pasionati, e vorba de istoria CFR si un tren care taia tara in doua, un tren important care a sfarsit prin anulare din cauza dorintei de a se alege praful de CFR si din nebunia aia de a anula cat mai mult.

Da, in mersul 95-96 trenul E 41 oprea in Ploiesti Vest, Predeal, Brasov apoi fara oprire pana la Dej dupa care Jibou, Baia Mare si Satu Mare. Primul an in care apare este 91-92 ca Accelerat 451/452 apoi a fost facut Rapid MARAMURES dar cred ca cel mai bun mers la avut in 95-96, dupa care a inceput sa ii bage oprire in Sighisoara si apoi Teius dupa care lucrarile de pe Bucuresti-Campina la impins la combinarea cu ISTER si apoi anularea lui ca asa a vrut regimul sa se aleaga praful cum s-a ales si de alte trenuri si de tot CFR-ul.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 21:02

Kapпaтй a scris:
Mai studiaza ca nu sti istoria cfr deloc.

Nu mă pasionează istoria antică.

În 2009 căra aer între Teiuş şi Satu Mare. Deşi făcea cu 1 oră jumătate mai puţin decât 1741, nu avea muşterii, mai ales că avea 1741 în spate... Nu mai zic că ocolea Clujul (pe bune, cum să ocoleşti Clujul?!) şi se ducea direct pe 401.
În schimb, 1741 se ducea prin Cluj şi Oradea, de unde putea atrage mai mulţi călători.

L-am văzut pe 741 în 2009 la Satu Mare, au coborât 3 călători din el Basketball Încă de atunci mă miram de ce mai există trenul ăsta. Unul din cei 3 care au coborât din tren era un angajat CFR Călători... care şi ăla se mira că mai ţin şefii lui trenul ăsta Smile)

Un astfel de tren, în ziua de azi, nu şi-ar avea rostul. Poate doar dacă ar intra în Cluj şi 1741 ar pleca mai târziu din Bucureşti cu 2 ore (cum era 1631 pe vremuri şi cum e acum 1931, care are o trasă mult mai bună pe Bucureşti - Cluj) şi ar fi scurtat la Oradea, astfel încât acest 741 să devină tren pentru Bucureşti - Satu Mare, la care să se poată asigura şi legătura de Zalău la în loc de 1641.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 5 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 5 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: