|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24241 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 06 Iul 2016, 20:41 | |
| Oare nu îl pot trasa pe 1821/1822 cu 150 km/h iar în caz de întârziere să i permită să meargă cu 160? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12961 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 06 Iul 2016, 22:38 | |
| Stai ca vine imediat raspunsul: trasa, procent de frinare, tonaj, podurile dunarene, timpii de mers, BLA, ECTS, Medgidia, locomotiva, manevra. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22371 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 06 Iul 2016, 22:45 | |
| La trasarea unui tren se iau in calcul mai multe, ce vagoane compun trenul, ce locomotiva, personal, etc, nu e asa simplu, gata bagam x vagoane si le dam drumu cu 160 si te trezesti ca nu franeaza treanu cum s-a intamplat pe la inceput cu vitezomanul de 160 pe CT ca intr-o zi cand a avut mai multe vagoane nu iesea procentul de franare in aratarea vagoanelor. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5846 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 06 Iul 2016, 23:17 | |
| Nu are mers rau sageata aceea de Tulcea, 334 de km parcursi in 05:18 h, dar pretul foarte mare raportat la conditiile oferite cred ca tine lumea departe de ea... Dar faptul ca nu are nicio oferta de pret nu inseamna oare ca are ceva calatori? Poate or fi niscaiva straini doritori sa ajunga in Delta si pentru ei pretul intreg nu e asa de prohibitiv ca pentru noi. Inseamna ca acest tren cumva isi scoate cheltuielile altfel ori nu il mai bagau deloc, ori avea o oferta de macar minim 30% cum au atatea altele, nu? Totusi eu as fi gasit alte intrebuintari pt aceasta sageata, era buna si legatura in Medgidia... nu stiu daca era musai sa existe tren direct. Katalyn... nu te mai supara ca R 7001/2 are acea compunere dichisita, e firesc sa fie asa si din cauza de TFC si pt ca are calatori destui. Sambata dupa-amiaza cand avea inca 2 vagoane la ora aia mai ciudata si pe o caldura sufocanta a plecat aproape plin si erau multi care mergeau spre Galati, i-am auzit eu cand il intrebau pe nash daca ala era trenul de Galati, nu le venea probabil nici lor sa creada |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6714 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 06 Iul 2016, 23:30 | |
| Nu este interes. Cu cateva milioane de euro RK la linia Medgidia -Tulcea, si poti sa vezi timpi Bucuresti-Tulcea in patru ore. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25509 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 06 Iul 2016, 23:52 | |
| - Adrian78 a scris:
- Oare nu îl pot trasa pe 1821/1822 cu 150 km/h iar în caz de întârziere să i permită să meargă cu 160?
Nu poţi să laşi la mâna IDM viteza maximă... ori faci trasă de 150, ori o faci de 160. Dar la 160 sigur nu o să asigure procentul de frânare, fiind prea greu. Nu cumva pe trenul ăsta mai scapă 20-49? Cu alea nici să vrei nu poţi să mergi cu 150 km/h. Chiar şi trasa actuală are mulţi timpi morţi, se poate vedea pe raportările din IRIS că se mai recuperează minute. -- Să bagi câteva milioane de euro în linia de Tulcea pentru o pereche de trenuri pe zi nu e tocmai rentabil... mai ales că de la Constanţa la Tulcea, de exemplu, nu merge nimeni cu trenul, şoseaua fiind mai scurtă. Cel mai simplu e să asiguri legături la trenurile de Bucureşti, fără să mai târâi Desiro-ul pe sub catenară. Iar pentru trafic local, n-ar strica un mers cadenţat pe Baia Dobrogea - Babadag - Tulcea, ar fi multicel clienţi pe acolo (cu condiţia să nu mai faci Tulcea - Babadag în 60 minute). Acum nici măcar elevii din Baia nu pot ajunge la liceu la Babadag, că n-au cu ce. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6714 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 06 Iul 2016, 23:57 | |
| - Dr2005 a scris:
-- Să bagi câteva milioane de euro în linia de Tulcea pentru o pereche de trenuri pe zi nu e tocmai rentabil... mai ales că de la Constanţa la Tulcea, de exemplu, nu merge nimeni cu trenul, şoseaua fiind mai scurtă. Cel mai simplu e să asiguri legături la trenurile de Bucureşti, fără să mai târâi Desiro-ul pe sub catenară. Iar pentru trafic local, n-ar strica un mers cadenţat pe Baia Dobrogea - Babadag - Tulcea, ar fi multicel clienţi pe acolo (cu condiţia să nu mai faci Tulcea - Babadag în 60 minute). Acum nici măcar elevii din Baia nu pot ajunge la liceu la Babadag, că n-au cu ce. Cine a zis de tren direct pana la Tulcea ? 4 ore poti sa faci si cu schimb in Medgidia... Acum 20 de ani trenurile cele mai rapide scoteau 2 ore intre Medgidia si Tulcea, daca se face RK cum trebuie, se poate reveni la viteza construita si introduse mai multe trenuri... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13081 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 00:52 | |
| Nu renteaza investitia nici daca sint trenuri de marfa? Ca prin 2012 am vazut ceva marfare pentru Slatina.
Timpii nu ar creste mult daca ai avea vagoane directe. Asteapta locomotiva in capat, opreste trenul dinspre Bucuresti, detaseaza vagoanele si isi vede de drum. Apoi e cuplata locomotiva din spate si pleaca spre Tulcea. 3 minute pentru sa decupleze vagoanele? Hai 5? Cam atat ar avea de stat IR-ul in Tulcea. Grupa cat ar sta? 12 minute? 15 in cel mai rau caz? Deci nu de timp e vorba, ci daca nu e mai convenabil sa ai la peron comun AM fata de vagoane directe, daca ai vagoane si locomotive, daca ai mecanici, etc. Dar asta duce iar la discutia aia fara sfarsit "vagoane directe versus tren de legatura". |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25509 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 09:12 | |
| - baiazid a scris:
- Acum 20 de ani trenurile cele mai rapide scoteau 2 ore intre Medgidia si Tulcea, daca se face RK cum trebuie, se poate reveni la viteza construita si introduse mai multe trenuri...
Repari linia între Tulcea Oraş şi babadag (să nu mai faci o oră pe 30 km) - mai scoţi 30 minute Scoţi limitarea de la Ceamurlia de Jos - mai scoţi 10 minute Deja duci IR-ul la 2h10min (acum face 2h50min) cu doar 2 acţiuni. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6714 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 09:45 | |
| - Adirmvl a scris:
Timpii nu ar creste mult daca ai avea vagoane directe. Asteapta locomotiva in capat, opreste trenul dinspre Bucuresti, detaseaza vagoanele si isi vede de drum. Apoi e cuplata locomotiva din spate si pleaca spre Tulcea. 3 minute pentru sa decupleze vagoanele? Hai 5? Cam atat ar avea de stat IR-ul in Tulcea. Grupa cat ar sta? 12 minute? 15 in cel mai rau caz? Deci nu de timp e vorba, ci daca nu e mai convenabil sa ai la peron comun AM fata de vagoane directe, daca ai vagoane si locomotive, daca ai mecanici, etc. Dar asta duce iar la discutia aia fara sfarsit "vagoane directe versus tren de legatura". A fost ce zici tu acum cativa ani, iar trenul Bucuresti-Constanta trebuia sa stea 15 minute sa ataseze si sa detaseze. O mare prostie, bine ca au renuntat...Facea trenul pana la Constanta cu 15' mai mult Trenurile de pe linia modernizata nu trebuie sa stea si sa lase vagoane pentru secundare, alea trebuie sa respecte un program, sa stie omul ca de la Bucuresti la Constanta faci maximum atatea minute cu orice tren... Pana si Sageata mie mi se pare o prostie, aia merge cu 120, in curand toate trenurile de pe m800 vor merge cu 160...Dar au preferat solutia asta decat sa faca RK la linie spre Tulcea. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24241 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 10:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Oare nu îl pot trasa pe 1821/1822 cu 150 km/h iar în caz de întârziere să i permită să meargă cu 160?
Nu poţi să laşi la mâna IDM viteza maximă... ori faci trasă de 150, ori o faci de 160. Dar la 160 sigur nu o să asigure procentul de frânare, fiind prea greu.
Nu cumva pe trenul ăsta mai scapă 20-49? Cu alea nici să vrei nu poţi să mergi cu 150 km/h. Chiar şi trasa actuală are mulţi timpi morţi, se poate vedea pe raportările din IRIS că se mai recuperează minute.
-- Să bagi câteva milioane de euro în linia de Tulcea pentru o pereche de trenuri pe zi nu e tocmai rentabil... mai ales că de la Constanţa la Tulcea, de exemplu, nu merge nimeni cu trenul, şoseaua fiind mai scurtă. Cel mai simplu e să asiguri legături la trenurile de Bucureşti, fără să mai târâi Desiro-ul pe sub catenară. Iar pentru trafic local, n-ar strica un mers cadenţat pe Baia Dobrogea - Babadag - Tulcea, ar fi multicel clienţi pe acolo (cu condiţia să nu mai faci Tulcea - Babadag în 60 minute). Acum nici măcar elevii din Baia nu pot ajunge la liceu la Babadag, că n-au cu ce. În afară de cusete si dormitoare sunt vagoane de 160 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6578 Reputatie : 12427 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 13:40 | |
| Si acum se poate face distanta Bucuresti - Tulcea Oras in 4h20min Atasam 2-3 vagoane la unul din vitezomane si obtinem: Bucuresti Nord 07:00 Medgidia 08:40-08:50 (-grupa de Tulcea Oras, +LDH) Tulcea Oras 11:20 ------------------------------- 2h50min este calculat gresit acum pentru Medgidia-Tulcea Oras. In realitate atunci cand IR este intarziat se parcurge distanta in 2h30min cu opririle din livret. Exemplu, IR 1989, 26.06.2016 Medgidia 09:34-09:38 Nicolae Balcescu 09:56-09:57 Cogealac 10:23-10:24 Mihai Viteazu 10:41-10:42 Baia Dobrogea 10:50-10:51 Babadag 11:11-11:12 Tulcea Marfuri 11:59-12:00 Tulcea Oras 12:10 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6578 Reputatie : 12427 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 13:57 | |
| - Dr2005 a scris:
Repari linia între Tulcea Oraş şi babadag (să nu mai faci o oră pe 30 km) - mai scoţi 30 minute
Sunt 39 km care se pot face in 58 minute acum la viteza maxima 50 km/h. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6964 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 15:19 | |
| Pe București - Ploiești Vest, distanța între stâlpi e de 50 metri nu? Bornele kilometrice sunt precise sau puse la buleală? I-am calculat viteza lui 1746 (care a scos 38 de minute Ploiești Vest - București Nord) și mi-a dat cel mai mult 116.5 km/h, ori eu știam că ăsta poate merge cu 140 pe Brazi - Buftea. A tras delfinul 345.
|
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5332 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: trenuri Joi 07 Iul 2016, 16:10 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Pe București - Ploiești Vest, distanța între stâlpi e de 50 metri nu? Bornele kilometrice sunt precise sau puse la buleală? I-am calculat viteza lui 1746 (care a scos 38 de minute Ploiești Vest - București Nord) și mi-a dat cel mai mult 116.5 km/h, ori eu știam că ăsta poate merge cu 140 pe Brazi - Buftea. A tras delfinul 345.
Trenul asta in livret are viteza maxima 120 km/h,si a facut 38 de minute din cauza restrictiei de 70 km/h de la iesire din Chitila de pe firul 2,altfel ar fi facut in jur de 35 de minute in conditiile in care are cel putin 3 sectoare libere in fata,deci verde peste tot. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |