Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+79
Sabik
catalinu'
Vlad
bobi
AeroX
aris86
CristyanC
lapsanszkitamas
gvd
apmatei
laur 133
AndreiCFRbv
Luna
Daniel Trifu
johnsmoke
florin94
alliens
ravers75
ldh80
19jimmy84
cardinal
kristi kkk
Warrington
theblackstigx
florin29sv
riciu
Jhonyla
trancefan83
traian
razvan - trenuri
SST_EuroBlue
Andrey_tm
bubu
KQQ
Casanova
Norbi
ciprian71
laurentzu
get.
cortexedge
alex.alexus.tm
neluadi
Spartan1948
cfr500
Petre_IFTE
teoiasi
Razvan Tudor
@ndrey
tomi_morar
alkrosis
Rarau
alex.barac.5
sorinache96
DUAL
sp59
LanceR
TVlad
CristianSM
marius664
billy752-istu
IonutCFR2009
baiazid
cristy79
dan tm
didinul
Dr2005
cristi ar
frank81
Katalyn
Vitosa
mielutu zburator
Adirmvl
AndreiSV
Adrian78
Ghioca Bogdan
AndiCFR
ets2oltromânia
Nesebar
alex1987
83 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18687
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24241
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 20:41

Oare nu îl pot trasa pe 1821/1822 cu 150 km/h iar în caz de întârziere să i permită să meargă cu 160?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9078
Reputatie : 12961
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 22:38

Stai ca vine imediat raspunsul: trasa, procent de frinare, tonaj, podurile dunarene, timpii de mers, BLA, ECTS, Medgidia, locomotiva, manevra.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22371
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 22:45

La trasarea unui tren se iau in calcul mai multe, ce vagoane compun trenul, ce locomotiva, personal, etc, nu e asa simplu, gata bagam x vagoane si le dam drumu cu 160 si te trezesti ca nu franeaza treanu cum s-a intamplat pe la inceput cu vitezomanul de 160 pe CT ca intr-o zi cand a avut mai multe vagoane nu iesea procentul de franare in aratarea vagoanelor.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5846
Data de inscriere : 27/02/2013

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 23:17

Nu are mers rau sageata aceea de Tulcea, 334 de km parcursi in 05:18 h, dar pretul foarte mare raportat la conditiile oferite  cred ca tine lumea departe de ea... Dar faptul ca nu are nicio oferta de pret nu inseamna oare ca are ceva calatori? Poate or fi niscaiva straini doritori sa ajunga in Delta si pentru ei pretul intreg nu e asa de prohibitiv ca pentru noi.

Inseamna ca acest tren cumva isi scoate cheltuielile altfel ori nu il mai bagau deloc, ori avea o oferta de macar minim 30% cum au atatea altele, nu?

Totusi eu as fi gasit alte intrebuintari pt aceasta sageata, era buna si legatura in Medgidia... nu stiu daca era musai sa existe tren direct.

Katalyn... nu te mai supara ca R 7001/2 are acea compunere dichisita, e firesc sa fie asa si din cauza de TFC si pt ca are calatori destui. Sambata dupa-amiaza cand avea inca 2 vagoane la ora aia mai ciudata si pe o caldura sufocanta a plecat aproape plin si erau multi care mergeau spre Galati, i-am auzit eu cand il intrebau pe nash daca ala era trenul de Galati, nu le venea probabil nici lor sa creada What a Face What a Face What a Face
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6714
Data de inscriere : 05/10/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 23:30

Nu este interes. Cu cateva milioane de euro RK la linia Medgidia -Tulcea, si poti sa vezi timpi Bucuresti-Tulcea in patru ore.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25509
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 23:52

Adrian78 a scris:
Oare nu îl pot trasa pe 1821/1822 cu 150 km/h iar în caz de întârziere să i permită să meargă cu 160?
Nu poţi să laşi la mâna IDM viteza maximă... ori faci trasă de 150, ori o faci de 160. Dar la 160 sigur nu o să asigure procentul de frânare, fiind prea greu.

Nu cumva pe trenul ăsta mai scapă 20-49? Cu alea nici să vrei nu poţi să mergi cu 150 km/h. Chiar şi trasa actuală are mulţi timpi morţi, se poate vedea pe raportările din IRIS că se mai recuperează minute.

--
Să bagi câteva milioane de euro în linia de Tulcea pentru o pereche de trenuri pe zi nu e tocmai rentabil... mai ales că de la Constanţa la Tulcea, de exemplu, nu merge nimeni cu trenul, şoseaua fiind mai scurtă. Cel mai simplu e să asiguri legături la trenurile de Bucureşti, fără să mai târâi Desiro-ul pe sub catenară. Iar pentru trafic local, n-ar strica un mers cadenţat pe Baia Dobrogea - Babadag - Tulcea, ar fi multicel clienţi pe acolo (cu condiţia să nu mai faci Tulcea - Babadag în 60 minute). Acum nici măcar elevii din Baia nu pot ajunge la liceu la Babadag, că n-au cu ce.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6714
Data de inscriere : 05/10/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 23:57

Dr2005 a scris:


--
Să bagi câteva milioane de euro în linia de Tulcea pentru o pereche de trenuri pe zi nu e tocmai rentabil... mai ales că de la Constanţa la Tulcea, de exemplu, nu merge nimeni cu trenul, şoseaua fiind mai scurtă. Cel mai simplu e să asiguri legături la trenurile de Bucureşti, fără să mai târâi Desiro-ul pe sub catenară. Iar pentru trafic local, n-ar strica un mers cadenţat pe Baia Dobrogea - Babadag - Tulcea, ar fi multicel clienţi pe acolo (cu condiţia să nu mai faci Tulcea - Babadag în 60 minute). Acum nici măcar elevii din Baia nu pot ajunge la liceu la Babadag, că n-au cu ce.

Cine a zis de tren direct pana la Tulcea ? 4 ore poti sa faci si cu schimb in Medgidia...

Acum 20 de ani trenurile cele mai rapide scoteau 2 ore intre Medgidia si Tulcea, daca se face RK cum trebuie, se poate reveni la viteza construita si introduse mai multe trenuri...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13081
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 00:52

Nu renteaza investitia nici daca sint trenuri de marfa? Ca prin 2012 am vazut ceva marfare pentru Slatina.

Timpii nu ar creste mult daca ai avea vagoane directe. Asteapta locomotiva in capat, opreste trenul dinspre Bucuresti, detaseaza vagoanele si isi vede de drum. Apoi e cuplata locomotiva din spate si pleaca spre Tulcea. 3 minute pentru sa decupleze vagoanele? Hai 5? Cam atat ar avea de stat IR-ul in Tulcea. Grupa cat ar sta? 12 minute? 15 in cel mai rau caz? Deci nu de timp e vorba, ci daca nu e mai convenabil sa ai la peron comun AM fata de vagoane directe, daca ai vagoane si locomotive, daca ai mecanici, etc. Dar asta duce iar la discutia aia fara sfarsit "vagoane directe versus tren de legatura".
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25509
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 09:12

baiazid a scris:
Acum 20 de ani trenurile cele mai rapide scoteau 2 ore intre Medgidia si Tulcea, daca se face RK cum trebuie, se poate reveni la viteza construita si introduse mai multe trenuri...

Repari linia între Tulcea Oraş şi babadag (să nu mai faci o oră pe 30 km) - mai scoţi 30 minute
Scoţi limitarea de la Ceamurlia de Jos - mai scoţi 10 minute

Deja duci IR-ul la 2h10min (acum face 2h50min) cu doar 2 acţiuni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6714
Data de inscriere : 05/10/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 09:45

Adirmvl a scris:


Timpii nu ar creste mult daca ai avea vagoane directe. Asteapta locomotiva in capat, opreste trenul dinspre Bucuresti, detaseaza vagoanele si isi vede de drum. Apoi e cuplata locomotiva din spate si pleaca spre Tulcea. 3 minute pentru sa decupleze vagoanele? Hai 5? Cam atat ar avea de stat IR-ul in Tulcea. Grupa cat ar sta? 12 minute? 15 in cel mai rau caz? Deci nu de timp e vorba, ci daca nu e mai convenabil sa ai la peron comun AM fata de vagoane directe, daca ai vagoane si locomotive, daca ai mecanici, etc. Dar asta duce iar la discutia aia fara sfarsit "vagoane directe versus tren de legatura".

A fost ce zici tu acum cativa ani, iar trenul Bucuresti-Constanta trebuia sa stea 15 minute sa ataseze si sa detaseze. O mare prostie, bine ca au renuntat...Facea trenul pana la Constanta cu 15' mai mult

Trenurile de pe linia modernizata nu trebuie sa stea si sa lase vagoane pentru secundare, alea trebuie sa respecte un program, sa stie omul ca de la Bucuresti la Constanta faci maximum atatea minute cu orice tren...

Pana si Sageata mie mi se pare o prostie, aia merge cu 120, in curand toate trenurile de pe m800 vor merge cu 160...Dar au preferat solutia asta decat sa faca RK la linie spre Tulcea.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18687
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24241
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 10:13

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Oare nu îl pot trasa pe 1821/1822 cu 150 km/h iar în caz de întârziere să i permită să meargă cu 160?
Nu poţi să laşi la mâna IDM viteza maximă... ori faci trasă de 150, ori o faci de 160. Dar la 160 sigur nu o să asigure procentul de frânare, fiind prea greu.

Nu cumva pe trenul ăsta mai scapă 20-49? Cu alea nici să vrei nu poţi să mergi cu 150 km/h. Chiar şi trasa actuală are mulţi timpi morţi, se poate vedea pe raportările din IRIS că se mai recuperează minute.

--
Să bagi câteva milioane de euro în linia de Tulcea pentru o pereche de trenuri pe zi nu e tocmai rentabil... mai ales că de la Constanţa la Tulcea, de exemplu, nu merge nimeni cu trenul, şoseaua fiind mai scurtă. Cel mai simplu e să asiguri legături la trenurile de Bucureşti, fără să mai târâi Desiro-ul pe sub catenară. Iar pentru trafic local, n-ar strica un mers cadenţat pe Baia Dobrogea - Babadag - Tulcea, ar fi multicel clienţi pe acolo (cu condiţia să nu mai faci Tulcea - Babadag în 60 minute). Acum nici măcar elevii din Baia nu pot ajunge la liceu la Babadag, că n-au cu ce.

În afară de cusete si dormitoare sunt vagoane de 160
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6578
Reputatie : 12427
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 13:40

Si acum se poate face distanta Bucuresti - Tulcea Oras in 4h20min
Atasam 2-3 vagoane la unul din vitezomane si obtinem:
Bucuresti Nord 07:00
Medgidia 08:40-08:50 (-grupa de Tulcea Oras, +LDH)
Tulcea Oras 11:20
-------------------------------
2h50min este calculat gresit acum pentru Medgidia-Tulcea Oras. In realitate atunci cand IR este intarziat se parcurge distanta in 2h30min cu opririle din livret. Very Happy
Exemplu, IR 1989, 26.06.2016
Medgidia 09:34-09:38
Nicolae Balcescu 09:56-09:57
Cogealac 10:23-10:24
Mihai Viteazu 10:41-10:42
Baia Dobrogea 10:50-10:51
Babadag 11:11-11:12
Tulcea Marfuri 11:59-12:00
Tulcea Oras 12:10
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6578
Reputatie : 12427
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 13:57

Dr2005 a scris:

Repari linia între Tulcea Oraş şi babadag (să nu mai faci o oră pe 30 km) - mai scoţi 30 minute

Sunt 39 km care se pot face in 58 minute acum la viteza maxima 50 km/h.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6964
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 15:19

Pe București - Ploiești Vest, distanța între stâlpi e de 50 metri nu? Bornele kilometrice sunt precise sau puse la buleală? I-am calculat viteza lui 1746 (care a scos 38 de minute Ploiești Vest - București Nord) și mi-a dat cel mai mult 116.5 km/h, ori eu știam că ăsta poate merge cu 140 pe Brazi - Buftea. A tras delfinul 345.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
billy752-istu

billy752-istu


Numarul mesajelor : 197
Varsta : 32
Localizare : brasov
Reputatie : 5332
Data de inscriere : 29/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: trenuri   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 16:10

mielutu zburator a scris:
Pe București - Ploiești Vest, distanța între stâlpi e de 50 metri nu? Bornele kilometrice sunt precise sau puse la buleală? I-am calculat viteza lui 1746 (care a scos 38 de minute Ploiești Vest - București Nord) și mi-a dat cel mai mult 116.5 km/h, ori eu știam că ăsta poate merge cu 140 pe Brazi - Buftea. A tras delfinul 345.
Trenul asta in livret are viteza maxima 120 km/h,si a facut 38 de minute din cauza restrictiei de 70 km/h de la iesire din Chitila de pe firul 2,altfel ar fi facut in jur de 35 de minute in conditiile in care are cel putin 3 sectoare libere in fata,deci verde peste tot.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 3 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: