|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Dec 2016, 18:03 | |
| Care e cel mai bun drum la calitatea asfaltului de la Ploiești până in Maramureș ? Cât ar costa zeama la o Skoda Fabia pentru un drum dus-intors ? Se merită să pleci cu mașina pe 30/31 și să ajungi obosit sau e mai rentabil cu trenul 1641 la cls 2-a ? Mă gândesc că dacă e vremea nasoală ninsori sau viscol pică deplasarea cu mașina și câștigă trenul.
Cam cate ore s-ar face cu mașina de la Ploiești la Negrești Oaș ? În caz că se merge cu trenul 1641 se mai găsesc bilete la cuseta ptr noaptea de 30/31 cu 1 oră înainte de plecarea trenului 1641 din Buc.Nord ?
Întreb toate astea că trebuie să ajungă cineva la Negrești Oaș si din ce am auzit de la cei care au fost mai sus de Mureș că drumurile nu sunt așa ok ca aici în Sud. Dacă pot să aranjez să merg și eu atunci indiferent de starea drumurilor sau de cum va fi vremea mergem cu mașina.
Mulțumesc anticipat ! |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Dec 2016, 18:57 | |
| Depinde de consum. Tatal meu pentru un drum pana la mare(aproximez ca de la Ploiesti la Negresti Oas sunt 400-500 km) a pus carburant de vreo 200 lei. A si am facut din Slatina pana in Eforie 4 ore. Cred ca ti-ar lua vreo 6-7 ore sa ajungi acolo. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Dec 2016, 19:48 | |
| De la Tg.Mureș în sus cică drumurile n-ar fi atât de bune si dacă mai e zăpadă, ninsoare sau viscol deja e imposibil să mai scoți sub 8 ore.
Consumul nu ar fi o problemă și nici costurile, tot ce ma intereseaza e starea drumurilor de la Mureș la Negrești Oaș. |
| | | Daniel Trifu User Dezactivat
Numarul mesajelor : 17 Reputatie : 2934 Data de inscriere : 01/12/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Dec 2016, 21:34 | |
| - johnsmoke a scris:
- [...]Din anumite cauze franarea poate fi izolata(anulata) la un anumit vagon,si conteaza la calcul. La toate vagoanele din tren se aduna acest tonaj, ce reprezinta masa franata. Astfel, la un procent de 50% la un tren de 1500t brut, trebuie sa aiba cel putin 750t masa franata pt a se asigura oprirea.
Nenea ionutz72 a luat procentul din Livret, si a gasit rezultatul din tabelele de franare (se gasesc undeva unde o sa ne spuna daca doreste). Si apropos: care este formula de calcul atunci cand se defecteaza in parcurs (sau se izoleaza) franele automate (ca doar nu alea de mana) pentru Prmf? Si cum se verifica? Despre calculul TRF ne poate spune ceva? Ca tot veni vorba... |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Dec 2016, 21:34 | |
| @Katalyn: Cel mai bun traseu cu masina ar fi urmatorul: Ploiesti - Brasov - Sighisoara - Targu Mures - Reghin - Saratel - Beclean - Dej - Baia Mare - Seini - Orasu Nou - Negresti Oas. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Dec 2016, 23:12 | |
| - Daniel Trifu a scris:
- johnsmoke a scris:
- [...]Din anumite cauze franarea poate fi izolata(anulata) la un anumit vagon,si conteaza la calcul. La toate vagoanele din tren se aduna acest tonaj, ce reprezinta masa franata. Astfel, la un procent de 50% la un tren de 1500t brut, trebuie sa aiba cel putin 750t masa franata pt a se asigura oprirea.
Nenea ionutz72 a luat procentul din Livret, si a gasit rezultatul din tabelele de franare (se gasesc undeva unde o sa ne spuna daca doreste). Si apropos: care este formula de calcul atunci cand se defecteaza in parcurs (sau se izoleaza) franele automate (ca doar nu alea de mana) pentru Prmf? Si cum se verifica? Despre calculul TRF ne poate spune ceva? Ca tot veni vorba... Procentul de masă frânată e [(masa frânată)/(masa trenului)]*100, cum s-a şi explicat. Masa trenului o iei din arătarea vagoanelor, masa frânată a vagoanelor în funcţie de regimul frânei e trecută pe vagon, nu stă naşul să măsoare forţa de apăsare a saboţilor pe roată şi timpul de umplere al cilindrului de frână. Aduni doar masele frânate de la vagoanele cu frâna activă. Ce-ţi rezultă compari cu livretul şi dacă e mai mult e bine, dacă e mai puţin... ai nevoie de altă trasă, că înseamnă că dacă mergi cu viteza din livret nu te mai opreşti între 2 semnale. _________________ :TTT:
|
| | | johnsmoke
Numarul mesajelor : 98 Varsta : 52 Reputatie : 4169 Data de inscriere : 04/10/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Dec 2016, 00:32 | |
| Corect! Evident ca procentul din livret il iei (intotdeauna il iei de acolo). Numai ca trebuie sa stii ce sa faci cu el,unde sa il aplici,si cum. Nici un tren nu va avea acelasi tonaj brut si acelasi tonaj real franat. Trebuie doar calculate si comparate in aratarea vagoanelor. Procentul este fix, restul nu! Si Dr2005 a explicat ok! - Daniel Trifu a scris:
- johnsmoke a scris:
- [...]Din anumite cauze franarea poate fi izolata(anulata) la un anumit vagon,si conteaza la calcul. La toate vagoanele din tren se aduna acest tonaj, ce reprezinta masa franata. Astfel, la un procent de 50% la un tren de 1500t brut, trebuie sa aiba cel putin 750t masa franata pt a se asigura oprirea.
Nenea ionutz72 a luat procentul din Livret, si a gasit rezultatul din tabelele de franare (se gasesc undeva unde o sa ne spuna daca doreste). Si apropos: care este formula de calcul atunci cand se defecteaza in parcurs (sau se izoleaza) franele automate (ca doar nu alea de mana) pentru Prmf? Si cum se verifica? Despre calculul TRF ne poate spune ceva? Ca tot veni vorba... Se incercuiesc si se scad din aratare. Totalul(adica TRF-tonajul real franat) nu trebuie sa fie mai mic decat ce am explicat, adica decat tonajul necesar de franat. App la franarea la mana sunt aceleasi calcule in functie de sectia de remorcare si nu trebuiesc sa fie sub valoare pentru mentinerea pe loc. |
| | | Daniel Trifu User Dezactivat
Numarul mesajelor : 17 Reputatie : 2934 Data de inscriere : 01/12/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Dec 2016, 00:55 | |
| Bine ca ti-ai modificat mesajul domnu'. Whatever... @Dr2005: eu nu am auzit pana acum de "masa trenului" in termenii uzuali din calea ferata (vezi Reg. 006 si mai citeste-l) iar Pmfs (procentul de masa franata stabilit) ti se da in Livret. Niciunul nu ati raspuns la intrebarea mea cum trebuie. Asadar, va trebui sa raspund chiar eu. 1. Prmf (procentul real de masa franata) are urmatoarea formula de calcul: Prmf = TRF/TTx100, unde Prmf este procentul real de masa franata, TRF este tonajul franat real, TT este tonajul trenului nu "masa trenului" - chiar daca tonajul si masa ar fi acelasi lucru in fizica, hai sa vorbim profesional ca va revendicati a lucra in domeniu. Prmf (procentul real de masa franata) se verifica cu valorile din Anexele 16-31 din Regulamentul nr. 006!!! 2. Tonajul franat real (TRF) al unui tren este suma maselor franate, exprimate in tone, ale tuturor vehiculelor feroviare echipate cu frana automata care intra in compunerea unui tren, fara locomotivele in actiune. La stabilirea tonajului necesar de franat si a tonajului real franat real la trenurile de calatori, se va lua in calcul si numarul de vagoane, exprimat in osii, ce pot fi incalzite in functie de sursa de energie. La orice tren, tonajul real franat trebuie sa fie mai mare sau cel putin egal cu tonajul necesar de franat: TRF >= Tnf (tonajul necesar de franat). Daca TRF este mai mare sau egal cu Tnf, atunci TRENUL NU ITI FRANEAZA, logic. In fine. M-am cam lamurit cu niste chestii. Se pare ca nu pot primi niste raspunsuri concrete ci doar franturi din activitatea ocazionala profesionala a unora. Preferam un raspuns concret, nu "abatut". P.S. Cum ramane cu marca de linie (domnu' Dr2005) si cu tipul de aliaj al bandajului? Seara faina! |
| | | johnsmoke
Numarul mesajelor : 98 Varsta : 52 Reputatie : 4169 Data de inscriere : 04/10/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Dec 2016, 08:26 | |
| Nu am modificat nimic, doar am unit doua posturi. Nu știu ce vrei sa dovedești sau pe cine vrei sa impresionezi, pe mine unul sigur nu. Întrebarea inițială era ce inseamna procentul de franare și atât. Tu o dai în diverse deja, cum se stabilește, Tabele de franare, defectare, etc Eu îți spun că se găsește în Livretul de mers, punct. Cum a ajuns sa fie calculat, stabilit la acea valoare e o problema care nu interesează în condiții normale. Am văzut ca e ușor sa dai copy/paste din 006, ne-am convins cu toții! Nu o sa inteleg niciodată de ce pune cineva o întrebare la care știe deja răspunsul. Ne verifici?! Ce vrei sa dovedești? Ca ești mai atotștiutor? Ai reușit, simte-te bine: ești superior noua! Și ca sa iti raspund și la PM: Aici e difrenta între railnet și oricare alt forum: Nu interesează pe nimeni viata privata a celui din spatele unui nick! Nu intereseaza pe nimeni de ce te-ai convins tu! Bafta! |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Dec 2016, 14:00 | |
| - Daniel Trifu a scris:
Prmf (procentul real de masa franata) se verifica cu valorile din Anexele 16-31 din Regulamentul nr. 006!!!
La stabilirea tonajului necesar de franat si a tonajului real franat real la trenurile de calatori, se va lua in calcul si numarul de vagoane, exprimat in osii, ce pot fi incalzite in functie de sursa de energie.
La orice tren, tonajul real franat trebuie sa fie mai mare sau cel putin egal cu tonajul necesar de franat: TRF >= Tnf (tonajul necesar de franat). Daca TRF este mai mare sau egal cu Tnf, atunci TRENUL NU ITI FRANEAZA, logic.
Cand se face verificare valorilor ? Ma indoiesc ca se procedeaza asa cum ai spus ,la stabilirea tonajului real franat,si a necesarului de franat,mai incearca alt fel de tonaj ! O bablbai rau de tot , iar dupa formularea ta, astazi toate trenurile care nu au procentul de masa franata realizat ar trebui sa franeze ,iar cele care il au asigurat,ar trebui sa nu franeze, ceea ce e tocmi invers ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Dec 2016, 14:10 | |
| - Daniel Trifu a scris:
- 1. Prmf (procentul real de masa franata) are urmatoarea formula de calcul: Prmf = TRF/TTx100, unde Prmf este procentul real de masa franata, TRF este tonajul franat real, TT este tonajul trenului nu "masa trenului" - chiar daca tonajul si masa ar fi acelasi lucru in fizica, hai sa vorbim profesional ca va revendicati a lucra in domeniu.
Nu am întâlnit niciun tratat de frâne cu termenul ,,tonaj", ăsta e jargonul căii ferate, la fel cum jargonul vânzătorului de cartofi foloseşte ,,greutate" în loc de ,,masă", deşi greutatea se măsoară în newtoni, nu în kilograme. Iar tonaj exprimat în tone... bine că nu e gramaj exprimat în kilograme. Poate la o viitoare modificare a Regulamentului 006 se vor corecta şi aceste pleonasme. Fix ce ai spus tu am spus şi eu şi a spus şi johnsmoke şi sunt convins că toată lumea de aici a înţeles cum se calculează procentul de masă frânată. Rezultatul o să fie tot ăla şi dacă faci raportul tonajelor şi dacă îl faci pe cel al maselor Regulamentul 006: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/119179 _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Dec 2016, 16:45 | |
| Presimt ca un anume membru Trifu va fi trecut pe linie moarta... |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Dec 2016, 17:05 | |
| O intrebare off-topic, pentru ca nu gasesc topicul Probleme forum: Are cineva idee de ce nu functioneaza forumul pe telefonul mobil cand sunt pe wifi? Pe datele mobile merge dar din cand in cand se mai blocheaza. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Dec 2016, 17:16 | |
| Depinde de cine oferă Wi-Fi-ul, e posibil să fie un IP banat... din RDS (cu PPoE) uneori mai prind IP-uri de pe care nu pot accesa forumul. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Dec 2016, 17:19 | |
| - TVlad a scris:
- Presimt ca un anume membru Trifu va fi trecut pe linie moarta...
Definitiv şi irevocabil! _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |