|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6715 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 16:45 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Si acum se poate face distanta Bucuresti - Tulcea Oras in 4h20min
Atasam 2-3 vagoane la unul din vitezomane si obtinem:
si faci doua greseli elementare: 1. Opresti trenul de pe magistrala de viteza aiurea vreo 15' in Medgidia, marind tot aiurea timpii de parcurs spre Constanta 2. Plimbi aiurea doua vagoane de viteza 160km/h pana la Tulcea, urmand ca de la Medgidia la Tulcea sa mearga cu maximum 100km/h. O prostie pe care CFR Calatori a implementat-o in urma cu vreo trei ani, de facea trenul trei ore de la Bucuresti la Constanta Intr-un cuvant: aiurea Aia care spuneti ca in 3'-5' se manevreaza vagoane, nu stiti ce spuneti, ca sa nu mai zic ca in caz de intarziere se da tot traficul peste cap... Asta a fost cand nu era inca gata infrastructura, acum e o prostie sa nu folosesti legaturi spre secundare cu schimb la 10'-15' maximum
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 07 Iul 2016, 16:51, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 17:25 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Pe București - Ploiești Vest, distanța între stâlpi e de 50 metri nu? Bornele kilometrice sunt precise sau puse la buleală? I-am calculat viteza lui 1746 (care a scos 38 de minute Ploiești Vest - București Nord) și mi-a dat cel mai mult 116.5 km/h, ori eu știam că ăsta poate merge cu 140 pe Brazi - Buftea. A tras delfinul 345.
M300 e numerotată via Ploieşti Sud (întoarcerea de la Ploieşti ), pentru că racordul Ploieşti Triaj - Ploieşti Vest s-a construit mai târziu şi nu s-a mai renumerotat toată magistrala. Şi vor mai fi astfel de situaţii pe M300, datorate schimbărilor de traseu dintre Braşov şi Sighişoara. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 17:31 | |
| - baiazid a scris:
- Intr-un cuvant: aiurea Aia care spuneti ca in 3'-5' se manevreaza vagoane, nu stiti ce spuneti, ca sa nu mai zic ca in caz de intarziere se da tot traficul peste cap...
Durează 12 minute, procedural vorbind, o schimbare de locomotivă sau rebrusare. Tot pe acolo e şi manevra de decuplare a unei grupe. Iar LDH-ul nu poate să îţi intre pentru grupă până nu pleacă restul trenului (chiar dacă intră din celălalt capăt)... iar restul trenului are nevoie de o revizie tehnică în parcurs (deci ai nevoie de RTVist sau îl pui pe naşu' să verifice cutiile de osie dacă nu ai roţi cu bandaj să trebuiască ciocănite) şi o probă a frânei (cu manometru la conducta generală şi tot tacâmul). La câteva vagoane o rezolvi în 5 minute. După aia mai pui cele 12 minute pentru ataşat LDH + revizie tehnică, mai pui câteva minute că e linia lungă şi nu poţi să faci manevră cu 50 km/h... deci grupa aia trebuie să stea minim 20 minute acolo. Pe când trenul de legătură se poate pune la acelaşi peron (adică primeşti IR-ul la linia 2 în Medgidia - nu la 1 ca acum) şi la linia 3 ai automotorul de Tulcea (nu încape discuţie, pe secţia aia nu au ce căuta trenurile clasice), care V-S-D ar putea fi Desiro sau ceva mare şi în rest AM700 (că e destul de spaţios şi încap în el şi bagaje, biciclete). Şi aşa economiseşti şi o trasă în plus pe Bucureşti - Constanţa, dar asta înseamnă că 1821 va trebui să oprească la Lehliu în locul lui 1989, care mai pescuieşte ceva navetişti, mai ales mecanici de Marfă care au prezentare la Feteşti. _________________ :TTT:
|
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6446 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 18:35 | |
| Desiro ar fi cel mai bun pe Medgidia- Tulcea şi Constanţa- Mangalia, dar automotoarele astea trebuie să ajungă în depoul de domiciliu (Bucureşti Călători) pentru mentenanţă, revizii, alimentare şi alte operaţiuni care presupun dotări tehnice speciale. Nu au cum să le ţină permanent la Medgidia sau Constanţa, fără investiţii importante în vederea întreţinerii lor. Momentan, cu atâtea priorităţi pe cap, SNTFC-ul nu cred că are de unde scoate bani (şi) pentru încă o remiză specializată în Desiro. Pentru moment, singura posibilitate la îndemână rămâne transferul facil în Bucureşti Nord pentru Tulcea.
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6965 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 18:38 | |
| - billy752-istu a scris:
Trenul asta in livret are viteza maxima 120 km/h,si a facut 38 de minute din cauza restrictiei de 70 km/h de la iesire din Chitila de pe firul 2,altfel ar fi facut in jur de 35 de minute in conditiile in care are cel putin 3 sectoare libere in fata,deci verde peste tot. Și în afară de trenul ăsta, care am crezut că e cu 140 km/h (pentru că scoate 37 de minute la recuperare), mai există situații în care un tren să aibă v. max. de 120 km/h dar 45 de minute timpi de mers? Știu de Dacia, Ister și de Softrans că au trase de 140, dar în rest bate vântul, faci linie de 160 km/h, trenurile au voie cu maxim 140, le trasezi cu 120 și din cauza timpilor enormi tot cu 100 merg. |
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5333 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: trenuri Joi 07 Iul 2016, 18:54 | |
| Mai sunt cateva trenuri care au in livret 43-42 de minute insa pe teren scot 35-37 de exemplu 1643 are 44 in livret,la fel si 1635 are 44 desi are in livret 140 intre Brazi-Chitila cand pe teren poate scoate 35 de minute.,mai e ceva de spus... Aceeasi timpi pentru un tren de 140km/h,respectiv 120 km/h. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6533 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 23:23 | |
| Cat de aglomerate sunt trenurile IR 1836 si IR1921 in cursul saptamanii? O sa le folosesc in august. |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 953 Localizare : - Reputatie : 4052 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 23:35 | |
| - cristi ar a scris:
- Cat de aglomerate sunt trenurile IR 1836 si IR1921 in cursul saptamanii? O sa le folosesc in august.
1921 din slatina incepe sa se umple.azi de exeplu au fost 20-30 persoane si caini(tinuti in lesa) pt trenul asta a si a avut 3 vagoane cu militari tot etajate |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6533 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 23:39 | |
| IR 1921 ma intereseaza intre Bucuresti si Constanta. |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 953 Localizare : - Reputatie : 4052 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 07 Iul 2016, 23:46 | |
| - cristi ar a scris:
- IR 1921 ma intereseaza intre Bucuresti si Constanta.
o sa fie cam plinut. a si daca apuci persoane din dristor de beau mult si tipa sa stii ca am patit si eu la fel anu trecut(au baut,au tipat pana in costinesti) |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6890 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 00:31 | |
| - cristi ar a scris:
- Cat de aglomerate sunt trenurile IR 1836 si IR1921 in cursul saptamanii? O sa le folosesc in august.
Depinde de unde vii cu 1836, dupa Caracal si mai ales Rosiori este destul de aglomerat.La 1921 i se ataseaza vagoane in Bucuresti asa ca n-ar trebui sa fie o problema, dar daca nu vrei sa te doara capul poti sa iei bilet cu loc...se merita daca ai bagaje... |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6533 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 00:48 | |
| O sa vin Arad-Simeria cu 2372, Simeria-Bucuresti N cu 1836 si pana la Constanta cu 1921. M-am gandit sa nu mai dau 8 lei cu rezervarile ca o sa gasesc loc. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11172 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 08:09 | |
| - baiazid a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Si acum se poate face distanta Bucuresti - Tulcea Oras in 4h20min
Atasam 2-3 vagoane la unul din vitezomane si obtinem:
si faci doua greseli elementare:
1. Opresti trenul de pe magistrala de viteza aiurea vreo 15' in Medgidia, marind tot aiurea timpii de parcurs spre Constanta 2. Plimbi aiurea doua vagoane de viteza 160km/h pana la Tulcea, urmand ca de la Medgidia la Tulcea sa mearga cu maximum 100km/h.
O prostie pe care CFR Calatori a implementat-o in urma cu vreo trei ani, de facea trenul trei ore de la Bucuresti la Constanta
Intr-un cuvant: aiurea Aia care spuneti ca in 3'-5' se manevreaza vagoane, nu stiti ce spuneti, ca sa nu mai zic ca in caz de intarziere se da tot traficul peste cap...
Asta a fost cand nu era inca gata infrastructura, acum e o prostie sa nu folosesti legaturi spre secundare cu schimb la 10'-15' maximum
Nu e nicio crima sa opresti odata pe zi un IR in Medgidia ca sa lase grupa pentru Tulcea Oras bagi oferta reducere ceva la bilet daca tot vrei sa tragi cu calatori. Macar de ar fi calatori pentru 2 vagoane de Tulcea. Nu se pot realiza manevre in 3-5 minute astia sunt copii care spun asta nici macar la Brasov unde intra grupa cu LDH-ul pe linie la nici 20 secunde dupa ce opreste trenul in statie si tot dureaza manevrele minim 7-8 minute dar 3-5 minute e de domeniul SF-ului. Pentru Tulcea era bine sageata la legatura in Medgidia 3-4 curse/zi la cele mai importante trenuri si ca tot pui calatorul sa schimbe trenul in Medgidia lasi Sageata pe 804 la tarif de Regio cu 70% opriri sau varianta cealalta mai scoti din opriri si il lasi IR cu oferta tarif-Regio. |
| | | CristianSM
Numarul mesajelor : 90 Localizare : Satu Mare Reputatie : 3339 Data de inscriere : 10/12/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 11:18 | |
| De ce nu mai circula fostul Rapid 742? Mai demult,cand treceam seara prin zona garii,il vedeam tras la peron,gata de plecare.. Foarte frumoase erau vremurile alea...Macar mai circula cineva cu trenul atunci. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8392 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 08 Iul 2016, 14:56 | |
| Am si eu o intrebare grea, poate s-a mai pus pe aici: de ce nu mai functioneaza trotuarul rulant de la Gara de Nord - Basarab? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |