Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+79
Sabik
catalinu'
Vlad
bobi
AeroX
aris86
CristyanC
lapsanszkitamas
gvd
apmatei
laur 133
AndreiCFRbv
Luna
Daniel Trifu
johnsmoke
florin94
alliens
ravers75
ldh80
19jimmy84
cardinal
kristi kkk
Warrington
theblackstigx
florin29sv
riciu
Jhonyla
trancefan83
traian
razvan - trenuri
SST_EuroBlue
Andrey_tm
bubu
KQQ
Casanova
Norbi
ciprian71
laurentzu
get.
cortexedge
alex.alexus.tm
neluadi
Spartan1948
cfr500
Petre_IFTE
teoiasi
Razvan Tudor
@ndrey
tomi_morar
alkrosis
Rarau
alex.barac.5
sorinache96
DUAL
sp59
LanceR
TVlad
CristianSM
marius664
billy752-istu
IonutCFR2009
baiazid
cristy79
dan tm
didinul
Dr2005
cristi ar
frank81
Katalyn
Vitosa
mielutu zburator
Adirmvl
AndreiSV
Adrian78
Ghioca Bogdan
AndiCFR
ets2oltromânia
Nesebar
alex1987
83 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6715
Data de inscriere : 05/10/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 16:45

IonutCFR2009 a scris:
Si acum se poate face distanta Bucuresti - Tulcea Oras in 4h20min
Atasam 2-3 vagoane la unul din vitezomane si obtinem:


si faci doua greseli elementare:

1. Opresti trenul de pe magistrala de viteza aiurea vreo 15' in Medgidia, marind tot aiurea timpii de parcurs spre Constanta
2. Plimbi aiurea doua vagoane de viteza 160km/h pana la Tulcea, urmand ca de la Medgidia la Tulcea sa mearga cu maximum 100km/h.

O prostie pe care CFR Calatori a implementat-o in urma cu vreo trei ani, de facea trenul trei ore de la Bucuresti la Constanta

Intr-un cuvant: aiurea acirc Aia care spuneti ca in 3'-5' se manevreaza vagoane, nu stiti ce spuneti, ca sa nu mai zic ca in caz de intarziere se da tot traficul peste cap...

Asta a fost cand nu era inca gata infrastructura, acum e o prostie sa nu folosesti legaturi spre secundare cu schimb la 10'-15' maximum


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 07 Iul 2016, 16:51, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 17:25

mielutu zburator a scris:
Pe București - Ploiești Vest, distanța între stâlpi e de 50 metri nu? Bornele kilometrice sunt precise sau puse la buleală? I-am calculat viteza lui 1746 (care a scos 38 de minute Ploiești Vest - București Nord) și mi-a dat cel mai mult 116.5 km/h, ori eu știam că ăsta poate merge cu 140 pe Brazi - Buftea. A tras delfinul 345.

M300 e numerotată via Ploieşti Sud (întoarcerea de la Ploieşti Smile ), pentru că racordul Ploieşti Triaj - Ploieşti Vest s-a construit mai târziu şi nu s-a mai renumerotat toată magistrala. Şi vor mai fi astfel de situaţii pe M300, datorate schimbărilor de traseu dintre Braşov şi Sighişoara.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 17:31

baiazid a scris:
Intr-un cuvant: aiurea acirc Aia care spuneti ca in 3'-5' se manevreaza vagoane, nu stiti ce spuneti, ca sa nu mai zic ca in caz de intarziere se da tot traficul peste cap...
Durează 12 minute, procedural vorbind, o schimbare de locomotivă sau rebrusare. Tot pe acolo e şi manevra de decuplare a unei grupe. Iar LDH-ul nu poate să îţi intre pentru grupă până nu pleacă restul trenului (chiar dacă intră din celălalt capăt)... iar restul trenului are nevoie de o revizie tehnică în parcurs (deci ai nevoie de RTVist sau îl pui pe naşu' să verifice cutiile de osie dacă nu ai roţi cu bandaj să trebuiască ciocănite) şi o probă a frânei (cu manometru la conducta generală şi tot tacâmul). La câteva vagoane o rezolvi în 5 minute. După aia mai pui cele 12 minute pentru ataşat LDH + revizie tehnică, mai pui câteva minute că e linia lungă şi nu poţi să faci manevră cu 50 km/h... deci grupa aia trebuie să stea minim 20 minute acolo.

Pe când trenul de legătură se poate pune la acelaşi peron (adică primeşti IR-ul la linia 2 în Medgidia - nu la 1 ca acum) şi la linia 3 ai automotorul de Tulcea (nu încape discuţie, pe secţia aia nu au ce căuta trenurile clasice), care V-S-D ar putea fi Desiro sau ceva mare şi în rest AM700 (că e destul de spaţios şi încap în el şi bagaje, biciclete). Şi aşa economiseşti şi o trasă în plus pe Bucureşti - Constanţa, dar asta înseamnă că 1821 va trebui să oprească la Lehliu în locul lui 1989, care mai pescuieşte ceva navetişti, mai ales mecanici de Marfă care au prezentare la Feteşti.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6446
Data de inscriere : 31/08/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 18:35

Desiro ar fi cel mai bun pe Medgidia- Tulcea şi Constanţa- Mangalia, dar automotoarele astea trebuie să ajungă în depoul de domiciliu (Bucureşti Călători) pentru mentenanţă, revizii, alimentare şi alte operaţiuni care presupun dotări tehnice speciale. Nu au cum să le ţină permanent la Medgidia sau Constanţa, fără investiţii importante în vederea întreţinerii lor. Momentan, cu atâtea priorităţi pe cap, SNTFC-ul nu cred că are de unde scoate bani (şi) pentru încă o remiză specializată în Desiro.
Pentru moment, singura posibilitate la îndemână rămâne transferul facil în Bucureşti Nord pentru Tulcea.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6965
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 18:38

billy752-istu a scris:

Trenul asta in livret are viteza maxima 120 km/h,si a facut 38 de minute din cauza restrictiei de 70 km/h de la iesire din Chitila de pe firul 2,altfel ar fi facut in jur de 35 de minute in conditiile in care are cel putin 3 sectoare libere in fata,deci verde peste tot.

Și în afară de trenul ăsta, care am crezut că e cu 140 km/h (pentru că scoate 37 de minute la recuperare), mai există situații în care un tren să aibă v. max. de 120 km/h dar 45 de minute timpi de mers? Știu de Dacia, Ister și de Softrans că au trase de 140, dar în rest bate vântul, faci linie de 160 km/h, trenurile au voie cu maxim 140, le trasezi cu 120 și din cauza timpilor enormi tot cu 100 merg.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
billy752-istu

billy752-istu


Numarul mesajelor : 197
Varsta : 32
Localizare : brasov
Reputatie : 5333
Data de inscriere : 29/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: trenuri   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 18:54

Mai sunt cateva trenuri care au in livret 43-42 de minute insa pe teren scot 35-37 de exemplu 1643 are 44 in livret,la fel si 1635 are 44 desi are in livret 140 intre Brazi-Chitila cand pe teren poate scoate 35 de minute.,mai e ceva de spus...
Aceeasi timpi pentru un tren de 140km/h,respectiv 120 km/h.
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6533
Data de inscriere : 28/05/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 23:23

Cat de aglomerate sunt trenurile IR 1836 si IR1921 in cursul saptamanii? O sa le folosesc in august.
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 953
Localizare : -
Reputatie : 4052
Data de inscriere : 15/06/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 23:35

cristi ar a scris:
Cat de aglomerate sunt trenurile IR 1836 si IR1921 in cursul saptamanii? O sa le folosesc in august.
1921 din slatina incepe sa se umple.azi de exeplu au fost 20-30 persoane si caini(tinuti in lesa) pt trenul asta
a si a avut 3 vagoane cu militari tot etajate
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6533
Data de inscriere : 28/05/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 23:39

IR 1921 ma intereseaza intre Bucuresti si Constanta.
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 953
Localizare : -
Reputatie : 4052
Data de inscriere : 15/06/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 23:46

cristi ar a scris:
IR 1921 ma intereseaza intre Bucuresti si Constanta.

o sa fie cam plinut. a si daca apuci persoane din dristor de beau mult si tipa sa stii ca am patit si eu la fel anu trecut(au baut,au tipat pana in costinesti)
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6890
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 00:31

cristi ar a scris:
Cat de aglomerate sunt trenurile IR 1836 si IR1921 in cursul saptamanii? O sa le folosesc in august.
Depinde de unde vii cu 1836, dupa Caracal si mai ales Rosiori este destul de aglomerat.La 1921 i se ataseaza vagoane in Bucuresti asa ca n-ar trebui sa fie o problema, dar daca nu vrei sa te doara capul poti sa iei bilet cu loc...se merita daca ai bagaje...
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6533
Data de inscriere : 28/05/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 00:48

O sa vin Arad-Simeria cu 2372, Simeria-Bucuresti N cu 1836 si pana la Constanta cu 1921.
M-am gandit sa nu mai dau 8 lei cu rezervarile ca o sa gasesc loc.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 08:09

baiazid a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Si acum se poate face distanta Bucuresti - Tulcea Oras in 4h20min
Atasam 2-3 vagoane la unul din vitezomane si obtinem:


si faci doua greseli elementare:

1. Opresti trenul de pe magistrala de viteza aiurea vreo 15' in Medgidia, marind tot aiurea timpii de parcurs spre Constanta
2. Plimbi aiurea doua vagoane de viteza 160km/h pana la Tulcea, urmand ca de la Medgidia la Tulcea sa mearga cu maximum 100km/h.

O prostie pe care CFR Calatori a implementat-o in urma cu vreo trei ani, de facea trenul trei ore de la Bucuresti la Constanta

Intr-un cuvant: aiurea acirc Aia care spuneti ca in 3'-5' se manevreaza vagoane, nu stiti ce spuneti, ca sa nu mai zic ca in caz de intarziere se da tot traficul peste cap...

Asta a fost cand nu era inca gata infrastructura, acum e o prostie sa nu folosesti legaturi spre secundare cu schimb la 10'-15' maximum

Nu e nicio crima sa opresti odata pe zi un IR in Medgidia ca sa lase grupa pentru Tulcea Oras bagi oferta reducere ceva la bilet daca tot vrei sa tragi cu calatori. Macar de ar fi calatori pentru 2 vagoane de Tulcea.

Nu se pot realiza manevre in 3-5 minute astia sunt copii care spun asta nici macar la Brasov unde intra grupa cu LDH-ul pe linie la nici 20 secunde dupa ce opreste trenul in statie si tot dureaza manevrele minim 7-8 minute dar 3-5 minute e de domeniul SF-ului.

Pentru Tulcea era bine sageata la legatura in Medgidia 3-4 curse/zi la cele mai importante trenuri si ca tot pui calatorul sa schimbe trenul in Medgidia lasi Sageata pe 804 la tarif de Regio cu 70% opriri sau varianta cealalta mai scoti din opriri si il lasi IR cu oferta tarif-Regio.
Sus In jos
CristianSM

CristianSM


Numarul mesajelor : 90
Localizare : Satu Mare
Reputatie : 3339
Data de inscriere : 10/12/2015

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 11:18

De ce nu mai circula fostul Rapid 742?
Mai demult,cand treceam seara prin zona garii,il vedeam tras la peron,gata de plecare..
Foarte frumoase erau vremurile alea...Macar mai circula cineva cu trenul atunci.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8392
Data de inscriere : 16/01/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 14:56

Am si eu o intrebare grea, poate s-a mai pus pe aici: de ce nu mai functioneaza trotuarul rulant de la Gara de Nord - Basarab?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: