|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 18:22 | |
| Un vagon nou sau modernizat sa il faci compartimentat costa mai mult ca unul salon si cum e criza de bani la buget pentru asa ceva, se prefera doar salonul. 21-76 900 sunt dragute. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 18:22 | |
| - Adirmvl a scris:
- Hai ca astea sint basini! Ce sa-ti povestesc, au ei cururile mai lucioase ca ale altora si nu pot merge in vagon salon de la Bucuresti la Constanta.
Ai mers vreodata impreuna cu alti 83 calatori intr-un salon sa-i auzi pe fiecare vorbind de tot felul de chestii, sa iti treaca laptele si cornul de 2-3 ori in 2 ore, nasul de 2-3 ori plus 35 de calaltori mergand la buda si colac peste pupaza mai vin muti cu agende, lanterne, pixuri si portofele ?? E fataiala tot timpul in salon daca ai vagonul plin daca stai la margine langa culoar e chiar deranjat dupa ce ca stai chinuit si pe scaunul de la 21-76. Ar fi cazul sa incerci un salon dasta 21-76 pe un tren aglomerat si apoi o sa te convingi, daca mai prinzi si un copil care plange deja ai totul all-inclusive iar desert nu se mai da demult, adica bisnitari care vand telefoane in trenuri Am mers in salon in ultimile 2 luni la 1538 de 2 ori, la 1921, 1922, 1593, 1594, 1823, 1824, 1665 si Desiro, m-am saturat pana peste cap de saloane si de conditile care ni le impune UE. In 21-87 pe 1593 unii au scos direct macarea la pachet cu toate mirosurile bla bla bla inclus totul in pret. Una e sa suporti 4 sau 7 colegi de compartiment si alta e sa stai la comun cu inca 83 de insi. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 18:27 | |
| - Adrian78 a scris:
- Și când te gândești că alții merg până la Budapesta sau Timisoara- Constanta si noaptea cu 21-76
Eu m-am am saturat sa tot scriu pe facebook de 21-90 care stau fără revizie sau ca 21-80 trebuiau modernizate în 21-70 Eu am venit cu 20-87 acum 2 ani pe 2021 cap coada si a fost bine Sau 89-87 cele 46 locuri care merg de la Satu Mare la Mangalia 19 ore sau 20 ore de la Oradea la Mangalia. Alea 21-90 trebuiau sa fie prioritate modernizate/reparate/revizuite toate de urgenta si abia apoi daca mai ramaneau bani sa se apuce de 21-76.900. Nu stiu ce se intampla la 21-87 de 4 ori am fost cu el mai mult de 50 minute si de 4 ori am simtit ca ma sufoc, fata de alte vagoane nu stiu care e treaba cu ele. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 18:29 | |
| 11 ore sau 11 si jumatate intr-o tura si vreo 10 si jumatate in alta de la Cluj la Bucuresti intr-un 21-76 cum iti suna? E drept, nu era plin vagonul, dar vreo 70% din locuri tot erau ocupate. Da, in apropierea mea a desfacut o batrana borcanul de zacusca. E clar ca si eu prefer compartimentatele, dar sa strambi din bot ca ai de mers doua ore in salon e cam mult. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 18:34 | |
| Asa e romanul pretentios, spunea unul ca la preturile care le cer sa nu ai nimic amenajat in tren pentru fumatori, eu am boala pe fumatori dar v-am spus ce a spus unul de banii gata in IR, o doamna in 1692 statea in picioare in zona usilor venea de la Timisoara inchilozase pe scaun atatea ore, 2 barbati imbracati la 4 ace de am zis ca e ceva mai mare ca inspectori stateau cu picioarele cu pantofi direct pe scaune la cum erau imbracati sigur au ajuns din accident in tren sau nu au mai gasit bilete la avion. Se fumeaza in tren grupa mare, daca trenul mai are si intarziere nasul pleaca cu coada intre picioare crede-ma ca am avzut multe vara asta dar nu sunt sifon sa spun ziua, trenul si faptele negative sa pice 2 nasi nevinovati din cauza unui sistem bolnav si fara leac |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 18:40 | |
| Nici 8 persoane intrun compartiment gen 20-49 nu e o mare plăcere mai ales când vecini are vreo 120-130 kg si își lipește el primul spatele de spătar Soluția ideală vagon compartimentat cu 6 locuri AC si boghiuri de 160 km/h... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 18:42 | |
| 21-90 si 22-76/96 cele mai bune vagoane de la CFR Calatori peste ele sunt doar 83-76 si 84-96 pacat ca avem numai 51 buc 22-96, 17 buc 22-76, 2 buc 83-76 si 8 buc 84-96. Daca tot au amanat proiectul trenurile de mare viteza si baga bani in modernizarea de 21-90 si 21-76.900 macar de-ar fi gasit o solutie pentru inca 10 vagoane compartimentate/semicompartimentate cu spati pentru biciclete, nu ca sunt eu mare biciclist dar in lipsa bicicletelor am vazut oameni cu catei, bagaje voluminoase sau vorbind secrete ce nu pot vorbi de fata cu ceilalti din compartiment |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 18:54 | |
| Eu nu imi dau seama de ce nu fac vagoanele salon dar asa ca si cum ar avea compartimente, cum sint pe mijloc 20 49 si mai sint alea care au 2+3 locuri tot asa salon(scuze nu le stiu seria) Cred ca asa ar impaca si capra si varza intr-un fel.
Alea in care stai cite 4 fata in fata cu masuta si cele 21-87 sint cele mai proaste.
Pe de alta parte putin off topic,
mielutu spunea la reportajul din Muntenegru ca acolo spre deosebire de noi nu se inchid geamurile ca trage pe cineva curentul. Pe trenurile din Romania care mai au geamuri care se pot deschide(tot mai rare) ce poti pati in ca pasager cu bilet daca nu inchizi geamul cind careva reclama ca ,,trage curentul"?
Pe bilet scrie sa nu deschizi usile nu geamurile. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 19:04 | |
| Problema e ca avem prea multe saloane sau macar pe trenurile de noapte sa nu mai circule saloanele astea incomode.
Alea 2+3 sunt 22-76/96 cele mai bune vagoane care le are acum CFR Calatori pe intern, 5 locuri in compartiment unde ai mai vazut atat loc ?? Pacat ca avem atat de putine vagoane de genul asta.
De ce zic de vagoane cu spati pentru biciclete gen 83-76 sau 84-96 te duci frumos la locul pentru biciclete si stai pe geam nu iti zice nimeni nimic.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 19:06 | |
| Katalyn ai 5 locuri dar ai si 12 compartimente dacă erau 20-96 cu 10 compartimente erau luxul suprem |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 22:20 | |
| Acum vreo 2 ani s-a întors maică-mea de la Predeal la 21-87... i s-a părut luxul de pe lume faţă de 20-47-urile cu care era ea obişnuită de pe vremuri.
Pentru drumuri de noapte, cel mai bine e să iei loc la cuşetă sau vagon de dormit. Mai ales când ştii că sunt unele trenuri care duc în mare parte căpşunari care au prea multe bagaje ca să meargă cu avionul, gen Ister. Am făcut greşeala să mă întorc din Ungaria cu Ister la vagon de clasă, că m-am zgârcit la bani şi mi-a ajuns. Am mers cu vagoane salon pline... şi am pus laptopul pe masă, am pus un film şi nu m-a mai interesat nimic. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 22:35 | |
| Pretul la cuseta cel mai ieftin e 34 lei si multe trenuri de noapte nu au suficiente vagoane dar sunt rute unde lumea se uita si la aia 34 de lei ca din ei poti manca o zi intreaga si cine are 1400 pe luna chiar se uita la 34 de lei sa nu mai zicem de dormitor unde platesti de 2 ori biletul iar la asemenea tarife chiar nu se merita. Pe international e mult mai scump suplimentul iar placa asta cu "capsunarii" ai vazut tu asa ceva acum x ani si asa o ti toata viata, NU mai sunt nici acei capsunari pe care ii stii tu de pe vremuri. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 22:45 | |
| Off-topic: Mda, aşa e, căpşunarii ăia şi-au luat maşini, de aia am ieşit de 2 ori pe acostament ieri între Braşov şi Tg. Secuiesc ca să las 2 maşini - una cu număr de Spania, cealaltă cu număr de Italia - să depăşească pe contrasens. S-au ajuns şi ei, nu mai merg cu trenul. Să vedeţi ce de maşini de Franţa, Italia, Spania şi Marea Britanie merg pe drumul ăla... toate jegurile la mâna a 7a de acolo, conduse de şoferi cu permisul luat pe o damigeană de vin... _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 29 Aug 2016, 01:04 | |
| N-am nimic cu saloanele sau cu compartimentele, dar mi se pare că cel mai bun vagon CFR este 22-76/96, respectiv 20-76 dacă se pot deschide geamurile - loc de bagaje ai, loc de picioare, e aerisit vagonul... Îmi plac și 21-76, am mers 10 ore cu așa ceva la IR 73 și a fost ok, capul pe masă cu un bigmen drept pernă și dă-i somn după Craiova. În schimb, tragediile pentru comfort sunt Desiro pentru curse de peste 2 ore și etajatele pentru 3h30 sau mai mult. Alea-ți omoară spatele, picioarele, tot ce vrei, unde pui că la șobolan nu prea ai unde să te plimbi ca să îndrepți puțin spatele... Dar de, suntem în România și CFR ia trenuri de navetă sau suburbane și le bagă pe R 7001 care merge 5 ore, de te urci pe pereți... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 29 Aug 2016, 08:34 | |
| Numai pe la noi mai vezi regio-uri de 4-5 ore... care să aibă călători ce le utilizează pe toată distanţa. De la bun început, trenurile regio (şi personale, mai demult) erau gândite pentru traficul de navetă (chiar dacă prin anii '80 apăruseră aberaţii gen personal Bucureşti - Satu Mare). Dar românul nostru ori e sărac, ori e zgârcit, ori ambele... poate când vom avea tarif unic şi va costa la fel şi R şi IR nu va mai face pe masochistu' să meargă 5 ore cu R. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |