Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+79
Sabik
catalinu'
Vlad
bobi
AeroX
aris86
CristyanC
lapsanszkitamas
gvd
apmatei
laur 133
AndreiCFRbv
Luna
Daniel Trifu
johnsmoke
florin94
alliens
ravers75
ldh80
19jimmy84
cardinal
kristi kkk
Warrington
theblackstigx
florin29sv
riciu
Jhonyla
trancefan83
traian
razvan - trenuri
SST_EuroBlue
Andrey_tm
bubu
KQQ
Casanova
Norbi
ciprian71
laurentzu
get.
cortexedge
alex.alexus.tm
neluadi
Spartan1948
cfr500
Petre_IFTE
teoiasi
Razvan Tudor
@ndrey
tomi_morar
alkrosis
Rarau
alex.barac.5
sorinache96
DUAL
sp59
LanceR
TVlad
CristianSM
marius664
billy752-istu
IonutCFR2009
baiazid
cristy79
dan tm
didinul
Dr2005
cristi ar
frank81
Katalyn
Vitosa
mielutu zburator
Adirmvl
AndreiSV
Adrian78
Ghioca Bogdan
AndiCFR
ets2oltromânia
Nesebar
alex1987
83 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 18:22

Un vagon nou sau modernizat sa il faci compartimentat costa mai mult ca unul salon si cum e criza de bani la buget pentru asa ceva, se prefera doar salonul.
21-76 900 sunt dragute.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 18:22

Adirmvl a scris:
Hai ca astea sint basini! Ce sa-ti povestesc, au ei cururile mai lucioase ca ale altora si nu pot merge in vagon salon de la Bucuresti la Constanta.

Ai mers vreodata impreuna cu alti 83 calatori intr-un salon sa-i auzi pe fiecare vorbind de tot felul de chestii, sa iti treaca laptele si cornul de 2-3 ori in 2 ore, nasul de 2-3 ori plus 35 de calaltori mergand la buda si colac peste pupaza mai vin muti cu agende, lanterne, pixuri si portofele ?? E fataiala tot timpul in salon daca ai vagonul plin daca stai la margine langa culoar e chiar deranjat dupa ce ca stai chinuit si pe scaunul de la 21-76. Ar fi cazul sa incerci un salon dasta 21-76 pe un tren aglomerat si apoi o sa te convingi, daca mai prinzi si un copil care plange deja ai totul all-inclusive iar desert nu se mai da demult, adica bisnitari care vand telefoane in trenuri Cool

Am mers in salon in ultimile 2 luni la 1538 de 2 ori, la 1921, 1922, 1593, 1594, 1823, 1824, 1665 si Desiro, m-am saturat pana peste cap de saloane si de conditile care ni le impune UE.

In 21-87 pe 1593 unii au scos direct macarea la pachet cu toate mirosurile bla bla bla inclus totul in pret. Una e sa suporti 4 sau 7 colegi de compartiment si alta e sa stai la comun cu inca 83 de insi.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 18:27

Adrian78 a scris:
Și când te gândești că alții merg până la Budapesta sau Timisoara- Constanta si noaptea cu 21-76
Eu m-am am saturat sa tot scriu pe facebook de 21-90 care stau fără revizie sau ca 21-80 trebuiau modernizate în 21-70
Eu am venit cu 20-87 acum 2 ani pe 2021  cap coada si a fost bine

Sau 89-87 cele 46 locuri care merg de la Satu Mare la Mangalia 19 ore sau 20 ore de la Oradea la Mangalia.

Alea 21-90 trebuiau sa fie prioritate modernizate/reparate/revizuite toate de urgenta si abia apoi daca mai ramaneau bani sa se apuce de 21-76.900.

Nu stiu ce se intampla la 21-87 de 4 ori am fost cu el mai mult de 50 minute si de 4 ori am simtit ca ma sufoc, fata de alte vagoane nu stiu care e treaba cu ele.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13082
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 18:29

11 ore sau 11 si jumatate intr-o tura si vreo 10 si jumatate in alta de la Cluj la Bucuresti intr-un 21-76 cum iti suna? E drept, nu era plin vagonul, dar vreo 70% din locuri tot erau ocupate. Da, in apropierea mea a desfacut o batrana borcanul de zacusca. E clar ca si eu prefer compartimentatele, dar sa strambi din bot ca ai de mers doua ore in salon e cam mult.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 18:34

Asa e romanul pretentios, spunea unul ca la preturile care le cer sa nu ai nimic amenajat in tren pentru fumatori, eu am boala pe fumatori dar v-am spus ce a spus unul de banii gata in IR, o doamna in 1692 statea in picioare in zona usilor venea de la Timisoara inchilozase pe scaun atatea ore, 2 barbati imbracati la 4 ace de am zis ca e ceva mai mare ca inspectori stateau cu picioarele cu pantofi direct pe scaune la cum erau imbracati sigur au ajuns din accident in tren sau nu au mai gasit bilete la avion.

Se fumeaza in tren grupa mare, daca trenul mai are si intarziere nasul pleaca cu coada intre picioare crede-ma ca am avzut multe vara asta dar nu sunt sifon sa spun ziua, trenul si faptele negative sa pice 2 nasi nevinovati din cauza unui sistem bolnav si fara leac Wink
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18688
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24243
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 18:40

Nici 8 persoane intrun compartiment gen 20-49 nu e o mare plăcere mai ales când vecini are vreo 120-130 kg si își lipește el primul spatele de spătar
Soluția ideală vagon compartimentat cu 6 locuri AC si boghiuri de 160 km/h...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 18:42

21-90 si 22-76/96 cele mai bune vagoane de la CFR Calatori peste ele sunt doar 83-76 si 84-96 pacat ca avem numai 51 buc 22-96, 17 buc 22-76, 2 buc 83-76 si 8 buc 84-96. Sad

Daca tot au amanat proiectul trenurile de mare viteza si baga bani in modernizarea de 21-90 si 21-76.900 macar de-ar fi gasit o solutie pentru inca 10 vagoane compartimentate/semicompartimentate cu spati pentru biciclete, nu ca sunt eu mare biciclist dar in lipsa bicicletelor am vazut oameni cu catei, bagaje voluminoase sau vorbind secrete ce nu pot vorbi de fata cu ceilalti din compartiment Wink
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9079
Reputatie : 12963
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 18:54

Eu nu imi dau seama de ce nu fac vagoanele salon dar asa ca si cum ar avea compartimente, cum sint pe mijloc 20 49 si mai sint alea care au 2+3 locuri tot asa salon(scuze nu le stiu seria)
Cred ca asa ar impaca si capra si varza intr-un fel.

Alea in care stai cite 4 fata in fata cu masuta si cele 21-87 sint cele mai proaste.

Pe de alta parte putin off topic,

mielutu spunea la reportajul din Muntenegru ca acolo spre deosebire de noi nu se inchid geamurile ca trage pe cineva curentul.
Pe trenurile din Romania care mai au geamuri care se pot deschide(tot mai rare) ce poti pati in ca pasager cu bilet daca nu inchizi geamul cind careva reclama ca ,,trage curentul"?

Pe bilet scrie sa nu deschizi usile nu geamurile.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 19:04

Problema e ca avem prea multe saloane sau macar pe trenurile de noapte sa nu mai circule saloanele astea incomode.

Alea 2+3 sunt 22-76/96 cele mai bune vagoane care le are acum CFR Calatori pe intern, 5 locuri in compartiment unde ai mai vazut atat loc ?? Pacat ca avem atat de putine vagoane de genul asta.

De ce zic de vagoane cu spati pentru biciclete gen 83-76 sau 84-96 te duci frumos la locul pentru biciclete si stai pe geam nu iti zice nimeni nimic.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18688
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24243
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 19:06

Katalyn ai 5 locuri dar ai si 12 compartimente dacă erau 20-96 cu 10 compartimente erau luxul suprem
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 22:20

Acum vreo 2 ani s-a întors maică-mea de la Predeal la 21-87... i s-a părut luxul de pe lume faţă de 20-47-urile cu care era ea obişnuită de pe vremuri.

Pentru drumuri de noapte, cel mai bine e să iei loc la cuşetă sau vagon de dormit. Mai ales când ştii că sunt unele trenuri care duc în mare parte căpşunari care au prea multe bagaje ca să meargă cu avionul, gen Ister. Am făcut greşeala să mă întorc din Ungaria cu Ister la vagon de clasă, că m-am zgârcit la bani şi mi-a ajuns.
Am mers cu vagoane salon pline... şi am pus laptopul pe masă, am pus un film şi nu m-a mai interesat nimic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 22:35

Pretul la cuseta cel mai ieftin e 34 lei si multe trenuri de noapte nu au suficiente vagoane dar sunt rute unde lumea se uita si la aia 34 de lei ca din ei poti manca o zi intreaga si cine are 1400 pe luna chiar se uita la 34 de lei sa nu mai zicem de dormitor unde platesti de 2 ori biletul iar la asemenea tarife chiar nu se merita. Pe international e mult mai scump suplimentul iar placa asta cu "capsunarii" ai vazut tu asa ceva acum x ani si asa o ti toata viata, NU mai sunt nici acei capsunari pe care ii stii tu de pe vremuri.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Aug 2016, 22:45

Off-topic:
Mda, aşa e, căpşunarii ăia şi-au luat maşini, de aia am ieşit de 2 ori pe acostament ieri între Braşov şi Tg. Secuiesc ca să las 2 maşini - una cu număr de Spania, cealaltă cu număr de Italia - să depăşească pe contrasens. S-au ajuns şi ei, nu mai merg cu trenul. Să vedeţi ce de maşini de Franţa, Italia, Spania şi Marea Britanie merg pe drumul ăla... toate jegurile la mâna a 7a de acolo, conduse de şoferi cu permisul luat pe o damigeană de vin...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6965
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeLun 29 Aug 2016, 01:04

N-am nimic cu saloanele sau cu compartimentele, dar mi se pare că cel mai bun vagon CFR este 22-76/96, respectiv 20-76 dacă se pot deschide geamurile - loc de bagaje ai, loc de picioare, e aerisit vagonul... Îmi plac și 21-76, am mers 10 ore cu așa ceva la IR 73 și a fost ok, capul pe masă cu un bigmen drept pernă și dă-i somn după Craiova.
În schimb, tragediile pentru comfort sunt Desiro pentru curse de peste 2 ore și etajatele pentru 3h30 sau mai mult. Alea-ți omoară spatele, picioarele, tot ce vrei, unde pui că la șobolan nu prea ai unde să te plimbi ca să îndrepți puțin spatele... Dar de, suntem în România și CFR ia trenuri de navetă sau suburbane și le bagă pe R 7001 care merge 5 ore, de te urci pe pereți...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitimeLun 29 Aug 2016, 08:34

Numai pe la noi mai vezi regio-uri de 4-5 ore... care să aibă călători ce le utilizează pe toată distanţa. De la bun început, trenurile regio (şi personale, mai demult) erau gândite pentru traficul de navetă (chiar dacă prin anii '80 apăruseră aberaţii gen personal Bucureşti - Satu Mare). Dar românul nostru ori e sărac, ori e zgârcit, ori ambele... poate când vom avea tarif unic şi va costa la fel şi R şi IR nu va mai face pe masochistu' să meargă 5 ore cu R.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 23 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: